carlopapa Posted June 15, 2014 Report Share Posted June 15, 2014 Witam ostatnio w solę grałem około 2 lata temu i zacząłem grać znowu i pamiętam że dawało się chyba jakoś przyśpieszać czas gry np. podczas transmutacji czy artmodyfikacji, czy istnieje jakaś metoda aby było możliwe przyśpieszanie lub zwalnianie czasu lub jakiś skrypt??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allen Posted June 15, 2014 Report Share Posted June 15, 2014 (edited) Najlepszym spobobem i najbardziej bezpiecznym chyba jest po prostu śpiwór :D Edited June 15, 2014 by Allen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlopapa Posted June 15, 2014 Author Report Share Posted June 15, 2014 Tak tylko śpiwór nie działa bez przerwy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gawron Posted June 15, 2014 Report Share Posted June 15, 2014 @carlopapa; zerknij tutaj :http://stalkerteam.pl/topic/5044-transmutacja-dowolnego-artefaktu-w-godzin%C4%99-amk-mod/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlopapa Posted June 15, 2014 Author Report Share Posted June 15, 2014 Dzięki, ale to nie jest to czego szukam to było coś w stylu spawnera po wciśnięciu Esc a potem klawisza F1 czas był przyśpieszany i przy kolejnym naciśnięciu Es a potem F1 wracał do normalnej wartości. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allen Posted June 15, 2014 Report Share Posted June 15, 2014 (edited) Wklejasz ten kod do "scriptsui_main_menu.script" na koniec pliku. Autor : scigacz1975 if dik == DIK_keys.DIK_F1 then if level.present() and (db.actor ~= nil) and db.actor:alive() then console:execute("main_menu off") if basic_time_factor == nil then basic_time_factor = level.get_time_factor() end if level.get_time_factor() == basic_time_factor then level.set_time_factor(basic_time_factor * 60) else level.set_time_factor(basic_time_factor) end end Edited June 15, 2014 by Allen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlopapa Posted June 15, 2014 Author Report Share Posted June 15, 2014 Gdy tak zrobię to gra się nawet nie chce uruchomić i nie ma żadnego loga błędu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted June 16, 2014 Report Share Posted June 16, 2014 (edited) Jest spawner do NS 5 TT2 i w nim jest opcja przyspieszania czasu, widzialem tez cos takiego na spawnerach do podstawek, np zew gdy wlazisz na wieżyczke i czekasz do 22oo na pijawkę, obywa się to bez zbytniej ingerencji w pliki gry, tylko spawner, ten spawner pasuje do prawie wszystkich gier z podstawki i do samej podstawki czyli do Cieni czernobyla, wersja gry nieistotna tylko nie wszystko otrzymasz ze spawnera, koleś mi podkopsał więc kombinowałem gdzie to działa a gdzie nie. spawner_TT2_Krus1971.zip Edited February 24, 2016 by vidkunsen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlopapa Posted June 16, 2014 Author Report Share Posted June 16, 2014 Niestety po rosyjsku czytać nie potrafię, a google tłumaczy wiadomo jak ale i tak dzięki za chęci. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted June 18, 2014 Report Share Posted June 18, 2014 carlopapa, kombinuj intuicyjnie, albo ci cos dalbo wyrzuci napulpoit, podstawową broń, pancerze czy artefakty daje, daje tkże np. apteczki, bandaże czy żarcie/pisie i to w każdej wersji i każdym modzie, nawet w tym "do którego podobno nie można nic dodać" czyli w Prawie Djegatrjewa. Nie zniechęcaj się, potraktuj moda jak kapryśną kobitę... ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.