Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Dobrze walizka Leona [monolitowca] daje w Prypeci prawo wstępu na ich bazę- monolitu w kinie Prometeusz.Z podstacja też takie klatkowanie miałem,będzie jeszcze taki coś z wodą życia-po prostu trzeba to przemęczyć.A z Alfą to sprawdź ustawienia może się odznaczyło,ja grałem bez alfy bo mnie wkurzali-a giwer ekstra nie mieli więc........Na Czapaja gadki jeszcze poczekasz-wyśle do niego Sułtan,wtedy przestanie być niemową. :smile:

Edytowane przez smerf45
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czapaj zaczyna mieć opcję dialogową, dopiero po wykonaniu któregoś zadania na Jupiterze i powrocie na Zaton. Niestety, ale tu kłania się liniowość moda. I wystąpi to jeszcze parę razy. Też się z tym boksowałem. Sułtan mi nie chciał zaskoczyć.

Z paczką moda, jest plik z autorskim poradnikiem do niego. W nim autor moda podaje, jakie itemy, które znajdujemy w znalezionych schowkach, należny zachować i się ich pod żadnym względem nie pozbywać, bo są potrzebne dla ciągnięcia scenariusza. Bez nich klapa. Tłumaczenie tego dałem w spojlerze w #19, jak i opis problemów z techniczną stroną moda, do której wskazówki daje sam autor.

 

Ale oprócz artefaktów, które w poradniku są wskazane jako nie do sprzedaży, należy też zachować ( najlepiej w schowku na Janowie ), Kołoboka, Grawi, Batararijka, Głaz i Morskoj Jex. Nazwy artów są po rus, bo w taką wersję grałem.

To po to, aby po znalezieniu dla Nowikowa artefaktu Oko, móc zamówić u niego specjalne granaty. Kwasowy, Ciśnieniowy, Impulsowy, Termiczny i Grawitacyjny. Po 5 szt, za jeden artefakt. I należy mieć sporo kasy ( ponad 20000 ) na każdy rodzaj.

Uważaj, bo artefakt który po rus nazywa się "Oko", nie jest tym artefaktem Głaz, czyli po naszemu Oko . Nie wiem jak tłumaczący poradził sobie z tym problemem.

Edytowane przez kondotier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Thanks kondotier, tak jak wspomniałem wczesniej za długo przebywałem poza Zoną bo zaczęło szkodzic mi promieniowanie... wzięło mnie na jakieś Crysisy, Dying Lighty czy Snipery Ghost Wariory i inne Survaria... a to jak sie okazało dno totalne :D ! Bez urazy dla graczy.

Wróciłem do Zony i oderwany od niej zapomniałem pare rzeczy... dzięki za wskazówki i pomoc.

Edytowane przez ***Holligans***
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi klatkowanie ustało po odejściu od najmusów na jakąś odległość-chyba.A to drugie miałem w Geo ale je robiłem od razu do końca,jak najszybciej pozbyć się tego klatkowania.Znajdź poradnik Kobala do Geonazis-nadaje się także do Dywersanta [mogą być małe rozbieżności w ilości łupów z mutaków]

Edytowane przez smerf45
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wintorez Groma powinien być na terenie Cementoni-tam gdzie schowek na wieży sprawdź.Kratki w budynku obok.Istnieje też możliwość,że dźwignął go któryś ze stalkerów tam przebywających.Dlatego to zadanie trzeba po oddaniu pda monolitowca znalezione w Kopaczi trzeba biegusiem zapylać do Cementowni.Jak nie znajdziesz na wieży,rozwal tamtejszych stalkerów.W geo mi zwinoł go gostek z Powinności co tam był-po rozwaleniu zadanie zrobione,bez szkody w stosunkach z Powinnością.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To kanał ! Niedopracowany mod... dzieki kolego ale właśnie stoje na screenie tam gdzie powinien być a nie na wierzy (patrz znacznik) , zostawiam to zadanie bo zaszedłem zbyt daleko by sie wracać do 10 zapisów w tył.

Jest spawner do Dywersanta? Czy jeśli zostawie to zadanie nie wpłynie na dalszą fabułę?

Edytowane przez ***Holligans***
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten Wintorez ma kilka miejsc spawnu. Sprawdź dach przybudówki do budynku przy wieży i tak samo wejdź na dach tej kajuty na wieży. Znaczek na cementowni, pokazuje tylko ogólną lokalizację, a nie szczegółową, więc nie wrzeszcz że mod niedopracowany, jeśli nie sprawdziłeś wszystkich możliwych miejsc spawnu.

Czy odpuszczenie nie zawali fabuły, nie pamiętam. Ale takie zadania, najwyżej będą Ci wisieć w PDA jako do zrobienia. Miałem gorszą wtopę ( z mojej winy ) i zagrałem we freeplayu :yes: :D .

 

DODANO:

Dużo porad znajdziesz w tym linku. Wiem, że na tyle rozbirajeszsia z rosyjskim, że potrafisz zrozumieć co doradzają.

http://stalkermod.ru/forum/30-geonezis-addon-dlya-sgm-20/3238-geonezis-addon-20-otvety-na-aktualnye-voprosy-prohozhdeniya.html

 

A tu link do poradnika: http://yadi.sk/d/uqGdsCjecweTM

Edytowane przez kondotier
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spawner jest wbudowany w moda.W skrócie do gry karta właściwości-linijka element docelowy ""D:S.T.A.L.K.E.R. - Zew PrypecibinxrEngine.exe" nointro -cheat_mode "" .Ja mam na dysku D-Stalkera więc tak to wygląda.Ale ważne dla spawnera jest tylko fraza -cheat_mode.Fabuły nie zawalisz bo to zadanie poboczne,ale to wintorez na kule dum dum i jak go oddasz zlecenidawca daje dobre nagrody.Poszukaj jeszcze tak-wejdź na wieżę,z wieży do budynku obok biegną rury na dach [możesz z lornetki oglądnąć ten dach] i rurami trzeba zejść na tamten dach.Poszukaj tam.

Poniższe kombinacje można użyć tylko w głównym menu:
[Q] - wyjście z gry na pulpit.
[F5] - wywołac opcje moda.
[Prawy -] - włączyć tryb screenshotu.
[Prawy +] - włączyć tryb screenshotu.
Dodatkowe kombinacje działaja tylko po dodaniu frazy -cheat_mode w linii komend.
: : : : : : : : : : : : : : : : : : : :
[F1] - wywołać cheat-menu.
[F2] - wywołać spawn-menu.
[F3] - dać GG wszystkie bonusowe ścieżki na MP3 player, i sam player przy okazji.
[F4] - dać +100 punktów do rangi (punkty są niezbędne w celu zwiększenia asortymentu u handlarzy, a także dla niektórych ulepszeń u mechanika, oraz dla otrzymania medali)
[P] - dać GG 1 milion rubli.
[0] - ustawić mnożnik upływu czasu na 8 (standard).
[1] - ustawić mnożnik upływu czasu na 50.
[2] - ustawić mnożnik upływu czasu na 100.
[3] - ustawić mnożnik upływu czasu na 500.
[4] - ustawić mnożnik upływu czasu na 1000.
[5] - ustawić mnożnik upływu czasu na 5000.
Edytowane przez smerf45
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

***Holligans*** - w paczce z modem, po jej rozpakowaniu, oprócz moda masz  FAQ. Jak go uruchomisz, otworzy Ci się poradnik ze screenami ( opis po rus).

W nim są chyba podane wszystkie miejsca spawnu Winta. Ja go miałem na dachu tej budy na wieży. Dostępu do niego broniły zombiaki.

Można też skorzystać z poradnika do Geonezisa, jest aktualny. : http://stalkerteam.pl/topic/3776-poradnik-sgm-17-20-geonezis/

Edytowane przez kondotier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadanie na Wintoreza załatwione, znalazłem go w końcu ale tam gdzie żaden poradnik go nie wskazał ani wy. Jest problem ze spaniem, nie wiem czy mieliście go... np. idziecie spać ok. 19-tej, chcecie wstac o 6-tej... wstajecie wyspani, głodni a na zewnątrz nadal noc. by doczekac dnia muszę przerzyć tą noc za dnia, kolejną prawidłową noc i dopiero nadchodzi normalny dzień  :ohmy: Nie kumam tego, czy to coś ze skryptem moda? Pozatym modzik smiga aż miło tylko te super zabójcze pająki sa nie do zniesienia. :ninja:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadanie na Wintoreza załatwione, znalazłem go w końcu ale tam gdzie żaden poradnik go nie wskazał ani wy. Jest problem ze spaniem, nie wiem czy mieliście go... np. idziecie spać ok. 19-tej, chcecie wstac o 6-tej... wstajecie wyspani, głodni a na zewnątrz nadal noc. by doczekac dnia muszę przerzyć tą noc za dnia, kolejną prawidłową noc i dopiero nadchodzi normalny dzień  :ohmy: Nie kumam tego, czy to coś ze skryptem moda? Pozatym modzik smiga aż miło tylko te super zabójcze pająki sa nie do zniesienia. :ninja:

Ze snem to wg. mnie wygląda tak, jak nie napełnisz kałduna przed snem, tak na sicher, najlepiej x2 to potem budzisz sie w środku nocy i w samarze ci "burczy", zjedz x 2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze snem to wg. mnie wygląda tak, jak nie napełnisz kałduna przed snem, tak na sicher, najlepiej x2 to potem budzisz sie w środku nocy i w samarze ci "burczy", zjedz x 2.

 Nie zrozumiałeś mnie V... jest np. godz. 21-wsza... kładziesz się spać... ustawiasz timer spania na 8 rano... zasypiasz, budzisz się i jest 8-ma rano tyle że na zewnątrz nadal jest noc... nie możesz iść już spac bo jesteś wyspany... więc popierdzielasz po zadaniach w godzinach dziennych ale w mroku nocy... czyli musisz przeżyć dwie noce bez spania by znowu był dzień... bez spania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

***Holligans*** - skoro znalazłeś Wintoreza cyt:" ale tam gdzie żaden poradnik go nie wskazał ani wy", to nie bądź egoistą, tylko napisz gdzie. Łącznie ze screenem, ale takim, który po miesiącu nie wygaśnie.

 

Możesz w ten sposób pomóc komuś, komu przytrafi się ten spawn.

 

Ja go tam nie znajdę, bo skoro go miałem na dachu przybudówki, to choćbym w nieskończoność powtarzał szukanie, to miałbym go tam zawsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

boberm - Ten mod, to poprawiona i ulepszona wersja modów Jenota i SGM.  O poradnikach piszę w #90.

 

Jest w nim duża porcja liniowości. Jeśli na Zatonie o zadaniach nie chce gadać Sułtan albo Czapaj , to znaczy że nie zostały zrobione poprzednie zadania. Na Janowie w sprzedaży nie pojawią się granaty M69, bez dialogów i zadań na Zatonie. A bez posiadania odpowiednich itemów, których konieczność zbierania i nie sprzedawania jest opisana sporo wyżej, niektórych dialogów się nie da uruchomić.

 

***Holligans*** - co z tym screenem i wskazówkami znalezienia Wintoreza w cementowni? Masz zamiar trzymać to w tajemnicy? A fe :verymad: .

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Kondotier  - no cóz ,  pomęczę sie z tym modem. Jak na razie-czuję się jakbym grał w Battlefielda - ale to wypadkowa d...du.....ch" pomysłow SGM . Miałem nadzieję że połączenie Mizerii z SGM stworzy jakąś "wartość dodaną" - niestety jak na razie wyszła z tego kupa z dzemem.

Pozdrawiam

Edytowane przez boberm
  • Negatywna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest poradnik do GEONAZIS,zrobiony przez Kobala z tutejszego forum.Jest z obrazkami jak trzeba szukać info o tajnych labach.Początek jest taki sam jak w geonazis
To jest odmiana Geonazis ulepszona graficznie,dodanych trochę nowych mutantów,broni.Szczegóły z poradnika Kobala odnośnie  częśći mutków na Bioradar trochę różnią się. 
Edytowane przez smerf45
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.