Skocz do zawartości

Sleep of Reason - Zulus Story 0.5


snoork

Rekomendowane odpowiedzi

bfKYAoIJMQo.jpg

Nazwa: Sleep of Reason - Zulus Story 0.5
Twórca: Леонид Чайкин (SoR-TeaM)
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Data premiery: 02.10.2014r.
Autor spolszczenia:

 

OPIS:

Spoiler

Wszystkie wydarzenia odbywają się równolegle z wydarzeniami z Cienia Czarnobyla, czyli np.: wyłączenie Mózgozwęglacza. Ten mod opowie nam historię stalkera Zulusa. Dowiesz się, w jaki sposób i w jakim celu znalazł się w Zonie, co przeszedł i jak wpłynął na frakcje Wolność i Powinność. Dowiesz się, dlaczego został w Strefie, po tym co poznał i zobaczył. Ponadto poznasz jego znajomość z Siemieckim. Dowiesz się, kto był pierwszy na Janowie.

 

SCREENY:

Spoiler

j9-9dyaBhtI.jpgvacTi3ifdIY.jpgjmflspljOpo.jpgBrCI_VlvqzA.jpgmbmIyvf53m0.jpgXdEeaceVAP8.jpgbfKYAoIJMQo.jpgDK8RIDaOgfs.jpg

 

WIDEO:

Spoiler

 

 

LINK DO POBRANIA:

Spoiler

MOD:

 

ŹRÓDŁO:

ap-pro.ru

stalkerportaal.ru

stalkermod.ru

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zedytować? To spróbuj zedytować sobie coś takiego:

 

Ő-őű-ű! ß, ęîđî÷ĺ, ňŕęóţ őîőěó ńűřŕë - âŕůĺ, óěĺđĺňü íĺ âńňŕňü! Ęîđî÷ĺ, ęŕę-ňî, íŕ Ńâŕëęĺ ĺů¸, ďŕöŕíű áĺńŕ ďîăíŕëč: ňîëęíóëč ŕäđĺńîę Îŕçčńŕ ń ňĺěîé, ňčďŕ ýňî ďîëíűé âĺđí˙ę. Íó č ďđčíűęŕëčńü ňŕě íŕ íű÷ęĺ ęîäëîé. Íó č ÷¸ ňĺ ńęŕçŕňü... ňŕě, ęîđî÷ĺ, ń áŕęëŕíîâ ńňîęŕ ďîńíčěŕëč, řî ďŕöŕíű íŕ çŕâňđŕ ňóďî čç Çîíű ńâŕëčëč! Íŕ âńţ îńňŕâřóţń˙ ćčçíü ęŕćäîěó őâŕňčň. Îäčí ňîęŕ ďŕöŕí÷čę ňóň îńňŕëń˙ - ĺěó Éîăŕ ďîăîí˙ëî áűëî.

 

Nic nie rozumiem z tego szyfru, tym bardziej po rosyjsku. Więc nie ma innego wyjścia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pobrałem i postawiłem tego moda.

Problem z robalami, to brak pliku localizaton w config.

ma wyglądać tak:

[string_table]
language   = pol
font_prefix = ;_cent_west

 

W kat tekstowym, ten plik pol który tam jest, zmieniamy np. na pol1.

Robimy kopię kat rus, z przemianowaniem na pol.

Jeśli chcemy mieć możliwość samodzielnego ustawiania pogody z pozycji menu, to kopiujemy do niego zawartość tego pol1.

 

Nie wstawiałem plików z polskiej podstawki, bo jak ktoś chce grać bez tłumaczenia, to i z menu i innymi duperelami po rus musi sobie dać radę.

 

Radzę dobrze zapoznać się zaraz po uruchomieniu gry ( już obraz gry ) z PDA i dwoma pendrivami w inwentarzu.

To na razie tyle.

 

PODBICIE TEMATU.

 

Pytania do tych, którzy uruchomili moda i trochę pograli. Ja dotarłem już do zadania rozmowy z Hawajczykiem.

 

1. Czy również u Was, próba zakończenie gry z menu, kończy się zawieszeniem moda i koniecznością korzystania z Menadżera Zadań.

2. Czy antyrady też nie zmniejszają napromieniowania, lecz dopiero apteczka naukowa.

3. Czy kwestowy pistolet maszynowy Bizon, w inwentarzu jest jako MP5 i zalicza zadanie.

4. Czy po wejściu w opcję dialogową, nie można z niej wyjść za pomocą Esc, a dopiero po zakończeniu dialogu.

5. Czy poprzednio już przeprowadzone dialogi jak np. ten o bliznach na twarzy, cały czas wiszą przy dialogach.

6. Czy podczas gry po wejściu do menu, brak opcji Wczytaj zapis.

 

Bo jeśli to jest powszechne, eliminuje moda z dalszego mojego zainteresowania. Najwyżej pograć trochę do sprawdzenia, ile jeszcze takich lapsusów zawiera.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pograłem sporo. Jest tu w Priedbanniku lab, żywcem przeniesiony z Prypeci. Szukam dokumentów, ale mam deficyt.  Nie wiem czy nie ma, czy też nie mogę znaleźć tych szybów windowych, gdzie były burery. Na dzisiaj dam sobie spokój, jeszcze jutro powalczę z tym modem.

 

Wasilij - a jaką broń dostałeś od wojska w nagrodę za znalezienie pendrivów? Bo ochroniarz w wiosce, na pewno chciał Bizona i to było w PDA. A przyjął to MP5.

 

I mam pytanie do tych, co potrafią "naprawić" mody. Czy jest szansa, aby nie czekając na patcha od ruskich, coś zrobić z tymi niedoróbkami opisanymi wyżej. Bizona wystarczy tylko w dialogach zmienić na MP5, ale z tymi zacinkami już gorzej. Choć pod koniec dzisiejszej gry, tam w labie, jak zginąłem, mogłem przejść opcję wgrania sava bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie doszedłem nawet do tego momentu, nie chciało mi się męczyć z tymi niedoróbkami. Przyszedłem do wioski kotów, po około ośmiu wywałach przy próbie powrotu do menu głównego przez zapromieniowanie na śmierć, wreszcie pogadałem z tym siwym Wanem z bliznami na twarzy, a następnie zginąłem przy wpadnięciu w elektro. Gdy ponownie uruchomiłem grę po męczarniach komputera trwających tak z 10 minut, wczytując trafiłem na pulpit. 

 

Ten mod jednak nie jest dla mnie. Nie na moją cierpliwość.

Edytowane przez Wasilij
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się uparłem i jestem już w okręgu Jupitera. Potrzebny papier znalazłem. Nic trudnego, tylko moja nieuwaga. Zajmowałem się trupkiem, zamiast rozglądać. Leży na pulpicie, przy takiej szklanej ścianie. Słabo się odróżnia od tła pulpitu. Wystarczy tylko jego znaleźć i jest sygnał do powrotu. Trzeba wychodzić, bo jak się siedzi za długo, to drzwi do labu się same zamykają bezpowrotnie. Zadanie na uwolnienie stalkera, nie ma kończącego dialogu, ale to nie przeszkadza. Olewa się i gra dalej.

Jak się dotrze do baru, to te wyloty są rzadsze, w labie wcale ich nie ma. Zwolniłem tempo przemieszczania, wyrzuciłem tonę śrub, dostałem inne lepsze, działające antyrady, znalazłem sporo wódki która zbija promieniowanie.

A jak będzie na Jupiterze, nie wiem, bo skończyłem krótko po wejściu na lokację, bez potrzeby wgrywania zapisu.

Podbicie tematu:

Mod zakończony. Poszedłem zrobić w zakładach Jupiter, nowe zadanie od dcy wojskowego na uwolnienie żołnierza. Znalazłem jego trupa i innego NPCa przy nim. Wszedłem w dialog. Pierwsze pytanie, dał odpowiedź. Druga opcja ( więcej nie było ) i koniec moda, finałowa cutscenka.

Ale zanim dotarłem do trupka, musiałem pokonać prawie 70 zombi w egzoszkieletach, z czego połowa miała kaemy, z pozostałych znowu połowa miała rkmK, a reszta szasery. Ale kaem otrzymany w nagrodę na pierwszej lokacji robił swoje. :).

Wczytywanie zapisów bez problemu. Nie wiem czy są inne zadania, no bo mod się skończył i nie ma jak na stację, czy do bunkra wrócić.

 

Kolejna lipa, nie mod.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zulus story to chyba to co zapowiadali w dziennikarzu(mod do zewu) więc sie zainteresowałem i zaś!!!! limit na jandeksie z w/w strony rus forum!!!!

 

Może ktos ma cos bez limitu z np. jandeksa bo mnie mod interesuje i ta pucułowata paszcza zulusa jest taka sympatyczna!!

 

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mimo wszystko, ktoś zdecyduje się zagrać w tego moda - scenariusz i kwesty na Priedbannikie, całkiem sobie - to niech koniecznie doda fix_1 ze strony moda. Po jego dodaniu, antyrady zaczęły leczyć. Więc ten problem rozwiązano. Spróbowałem zakończyć grę i odbyło się bez wylotu. A to jest nam potrzebne, jeśli chcemy wgrać poprzedniego sava.

Jest też możliwość pobrania repacka tego moda, w którym już są usunięte błędy ( dodany fix_1 i rzeczy istotne dla zrozumienia dialogów, bo poprawiono ortografię i stylistykę ). Pobieramy go, instalujemy i gramy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Spoko, pograłem i sie wkur... znaczy sie zbulwersowalem bo:

1/ http://ap-pro.ru/forum/36-10513-1 - 5) В Х-8 не берите все доки, только квестовые.  - więc wziąłem dokumenty, chyba wszystkie oraz pkm-a dot. zadania pobocznego i nie moge wyjśc z laborki bo mi sie wrota nie otwierają oraz co chwilę zdechły klon siemieckiego!.

2/ wziąłem zadanie na fleszki od trepów i szukanie oddziału na bazie wiertalietów - lokacja tzw. predbannik, fleszki zaliczone ale ten przygłup - zombi d-ca z awiacyjnej płaszczadki - lotnisko dla helikopsów/baza nie chce ze mną gadać i zadanie wisi mi w pda!!!

 

przebieg wg. mnie gry;

zaczynasz przed posterunkami przedzonie/kordon, idiesz do trepa i gadasz to dostajesz zadania - w/w oddział na lądowisku oraz fleszki, nie musisz tego brac czyli nie rozmawiaj z nim za to masz na wieżyczce tej zaraz koło miejsca spałnu z początku gry - na lewo od ciebie ak i pestki, na posterunku bulat, idziesz w zonę czyli do wiochy tam gdzie sidor/barman ma pakamerę.

ochroniasz cię wpuści jak mu przyniesiesz bizona - w twoim pda to wygląda i nazywa sie mp-5, w barze jest trepinnośc idziesz do sklepu i tu mały sklepik - tam bizon/mp5, trepinnośc na bazie byłego gerenała brałna - vide fotograf.zapadla gwiazda.

Kolejne kwest w tym od trepinności i dostajesz się do baru na terenie wioski, tam dalsze instrukcje czyl;i siemiecki i laborka x-8 i lipa!!!! nie wiem co dalej bo nie moge z tego wyjść. :wallbash: :verymad:

 

Plusy:

1/ gra... esc i f1 - jakies tam ustawienia pogodowo - rozgrywkowe plus atmosfera cos tam - patrz opcje po wciśnięciu f1.

2/ wciskasz f 10 i masz kierownika chlebaka - włatca zony .... sorty bron afatekty itd itp oraz!!! jeśli spałnujesz sie na lokacjie inne niz x-8 to !!! jakby sie włączyła podstawka moda i grasz w zew ale!!! NA TWOIM PDA widac tylko lokacje z moda nie z podstawki.

 

ogólnie to jakby ktoś miał solucje lub link to jestem chętny!!!! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vidkunsen - nie możesz wyjść, bo za długo siedzisz w labie. Musisz szybko odnaleźć co należy i wyrywać na górę, bo inaczej drzwi się zamkną na zawsze. Olej te ilości trupów Siemickiego, tylko zabierają czas. To taka pułapka moda, wyjaśniona przez twórców na rus forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki czyli biore ten jeden jedyny kwestowy i na gorę oczywiści obieram moją metodę czyli tak, biorę jako pierwszy pkm, potem kwestowy dokument i do wyjścia.

 

p.s. pkm - kwest obok kwestu - w barze - na laborkę.

Więc tak: wziąłem najpierw pk potem dokument i hyc, hyc, hyc... wylazlem za 5-ym razem na powierzchnię* i poszedlem zdac kwestowe kwity/fanty.

Potem albo obejma do pk zulusa* albo od razu do przewodnika czyli 3-ech stalkerów, skarpa(vide mapa w pda) i tam oni zalatwili 3 rozbójników, bajera ze stalkerem ocalonym potem do baru i przewodnik przenosi na zaton.

tamże klasycznie - bla, bla, bla i kwesty z podstawki oraz!!! szukanie trepów - kwest z Historii Zulusa.

 

* Idzie sie wściec, co chwile wylot jak się przecjhodzi na lokacje oraz jak zwykle niezwykle !!! brak obejmy do pk zulusa na lądowisku helikopsów!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tam ten magazynek, na pewno. O ile dobrze pamiętam, to na tej wieży, albo w skrzyni tego magazynu po lewej od wejścia.

Nie mam już moda na kompie, to nie sprawdzę. Poszukaj spokojnie, a nie na łapu capu, to znajdziesz.

Na Jupiterze, zajdź na ten elektrowóz, między zakładem a cementownią. Warto. I zajrzyj do klatki na króliki, od strony wieży.

Mod był tak łatwy, że cichy nawet poradnika nie robił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Gość zmienił(a) tytuł na Sleep of Reason - Zulus Story 0.5
  • pacjent1972 zablokował(a) ten temat
  • Gość odblokował(a) ten temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.