Skocz do zawartości

[PORADNIK] Jak usunąć pękający plecak i blokadę artefaktów


zohas

Rekomendowane odpowiedzi

W tym poradniku do OP-2 pokażę:

1. W jaki sposób usunąć problem pękającego plecaka(wypadania z niego rzeczy),

 ccbbd6e2316c8.png

2. W jaki sposób usunąć blokowanie artefaktów w ekwipunku "wywalanie z pasa" przy przekroczeniu 100%-60% danego działania (artefaktu)

2f5ef174f77f0.png

Uwaga!: Wszystkie sposoby testowane są z "Anty-Antyczit by Godlike"  Temat

 

Sposób na plecak:

1. Przechodzimy do pliku drrr.script w katalogu gamedata/scripts

2. Znajdujemy parametry

local weight_normal = 90
local weight_max = 90
local items_dropped_max = 10

weight_normal - nasza standardowa waga

weight_max - nasza maksymalna waga

items_dropped_max - ilość "wyrzucanych" przedmiotów

przykład:

local weight_normal = 900
local weight_max = 900
local items_dropped_max = 0

Podane wartości (dopuszczalnej wagi ekwipunku) nie muszą się zgadzać z wartościami podanymi w inventory_sect.ltx oraz actor.ltx

3. Zmieniamy wartości i zapisujemy

 

 

Sposób na blokadę artefaktów:

1. Przechodzimy do pliku inventory.script w katalogu gamedata/scripts

2. Znajdujemy frazę check_immunities()

	-- Сканируем инвентарь
	db.actor:inventory_for_each(scan_inv)
--	вместо количества теперь идет проверка по иммунитетам
--	remove_duplicate()
	check_immunities()
	check_idol_monolita()

3. Dodajemy przed daną frazą "--"

	-- Сканируем инвентарь
	db.actor:inventory_for_each(scan_inv)
--	вместо количества теперь идет проверка по иммунитетам
--	remove_duplicate()
--	check_immunities()
	check_idol_monolita()

4. Zapisujemy plik i gotowe.

Sposób dla leniwych:

  inventory.rar

  drrr.rar

1. Oba pliki wypakowujemy i wklejamy do gamedata/scripts 

Edytowane przez zohas
  • Dodatnia 8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...
  • 10 miesięcy temu...

@kondotier Mnie wywala z takim logiem , gram o.p 2.1 z patchem 8.2.

Spoiler

[LUA] SCRIPT RUNTIME ERROR
[10.12.19 12:12:44.132]  [LUA] ...es\op-2.1\gamedata\scripts\binders\bind_actor.script:92: attempt to call field 'CInventory' (a nil value)
[10.12.19 12:12:44.132]  
[10.12.19 12:12:44.132] FATAL ERROR
[10.12.19 12:12:44.132]  
[10.12.19 12:12:44.132] [error]Expression    : fatal error
[10.12.19 12:12:44.132] [error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[10.12.19 12:12:44.132] [error]File          : script_engine.cpp
[10.12.19 12:12:44.132] [error]Line          : 79
[10.12.19 12:12:44.132] [error]Description   : <no expression>
[10.12.19 12:12:44.132] [error]Arguments     : LUA error: ...es\op-2.1\gamedata\scripts\binders\bind_actor.script:92: attempt to call field 'CInventory' (a nil value) 
[10.12.19 12:12:44.132]      
[10.12.19 12:12:44.132] stack traceback: 
[10.12.19 12:12:44.132]  
[10.12.19 12:12:44.132] 
[10.12.19 12:12:44.132] stack trace:
[10.12.19 12:12:44.132] 
[10.12.19 12:12:44.762] *** break by StackWalk ***
[10.12.19 12:12:44.762] stack trace:
[10.12.19 12:12:44.762] 
[10.12.19 12:12:44.762]      0023:64F8ED6B (0x64FA3930 0x64FA393C 0x005B9038 0x00000000) xrCore.dll, xrDebug::backend(), s:\xrcore\xrdebugnew.cpp, 295
[10.12.19 12:12:44.762]      0023:64F8F4FF (0x64FBC200 0x648F8334 0x0000004F 0x648F8318) xrCore.dll, xrDebug::fatal(), s:\xrcore\xrdebugnew.cpp, 428
[10.12.19 12:12:44.762]      0023:645B6AF9 (0x18AA0018 0x11113C3C 0x005B949C 0x640BB0F9) xrGame.dll, CScriptEngine::lua_error(), s:\xr_3da\xrgame\script_engine.cpp, 79
[10.12.19 12:12:44.762]      0023:641D922F (0x18AA0018 0x005B94D8 0x14464F01 0x07CD66B8) xrGame.dll, luabind::detail::proxy_member_caller<bool,boost::tuples::tuple<CSE_ALifeObject * const *,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type> >::operator bool(), s:\sdk\luabind\luabind\luabind\detail\call_member.hpp, 119
[10.12.19 12:12:44.762]      0023:6458CF33 (0x19EE21D0 0x00000004 0x0027E5D4 0x0027E460) xrGame.dll, CScriptBinderObjectWrapper::net_Spawn(), s:\xr_3da\xrgame\script_binder_object_wrapper.cpp, 46
[10.12.19 12:12:44.762]      0023:644E3415 (0x19EE21D0 0x64FA2150 0xFFFFFF2C 0x3F800000) xrGame.dll, CScriptBinder::net_Spawn(), s:\xr_3da\xrgame\script_binder.cpp, 134
[10.12.19 12:12:44.762]      0023:64622436 (0x19EE21D0 0x7ACFA000 0x005B96E8 0x645E7336) xrGame.dll, CGameObject::net_Spawn(), s:\xr_3da\xrgame\gameobject.cpp, 487
[10.12.19 12:12:44.762]      0023:6462AF34 (0x19EE21D0 0x701EC390 0x005B973C 0x3F800000) xrGame.dll, CPhysicsShellHolder::net_Spawn(), s:\xr_3da\xrgame\physicsshellholder.cpp, 48
[10.12.19 12:12:44.762]      0023:6461ACA1 (0x19EE21D0 0x0027E5D4 0x0027E460 0x701EC0F0) xrGame.dll, CEntity::net_Spawn(), s:\xr_3da\xrgame\entity.cpp, 218
[10.12.19 12:12:44.762]      0023:6461C6B8 (0x19EE21D0 0x701EC618 0x701EC614 0x005B96AC) xrGame.dll, CEntityAlive::net_Spawn(), s:\xr_3da\xrgame\entity_alive.cpp, 238
[10.12.19 12:12:44.762]      0023:646048A6 (0x19EE21D0 0x000001CC 0x01F301ED 0x400001C7) xrGame.dll, CActor::net_Spawn(), s:\xr_3da\xrgame\actor_network.cpp, 537
[10.12.19 12:12:44.762]      0023:645DCC49 (0x19EE21D0 0x14464F20 0x14464F20 0x640A8E95) xrGame.dll, CLevel::g_sv_Spawn(), s:\xr_3da\xrgame\level_network_spawn.cpp, 117
[10.12.19 12:12:44.762]      0023:645DD022 (0x005BB954 0x63610001 0x00726F74 0x676E6973) xrGame.dll, CLevel::cl_Process_Spawn(), s:\xr_3da\xrgame\level_network_spawn.cpp, 46
[10.12.19 12:12:44.762]      0023:645D4FE3 (0x0792AB80 0x00000000 0x66B9A83B 0x00000012) xrGame.dll, CLevel::ProcessGameEvents(), s:\xr_3da\xrgame\level.cpp, 480
[10.12.19 12:12:44.762]      0023:645D47BE (0x71252800 0x0472A9F0 0x002063B4 0x00252AC5) xrGame.dll, CLevel::OnFrame(), s:\xr_3da\xrgame\level.cpp, 550
[10.12.19 12:12:44.762]      0023:001BFB8C (0x00252AC5 0x00000000 0x0027E460 0x41135712) XR_3DA.exe, CRegistrator<pureRender>::Process(), s:\xr_3da\pure.h, 77
[10.12.19 12:12:44.762]      0023:002063B4 (0x00000000 0x00281930 0xFE4B4000 0x00000008) XR_3DA.exe, CRenderDevice::FrameMove(), s:\xr_3da\device.cpp, 350
[10.12.19 12:12:44.762]      0023:00206895 (0x00281930 0xFFFFFFFF 0x00281930 0x005BFE0C) XR_3DA.exe, CRenderDevice::Run(), s:\xr_3da\device.cpp, 245
[10.12.19 12:12:44.762]      0023:001D113A (0x00000000 0x00281930 0x00000000 0x00000000) XR_3DA.exe, Startup(), s:\xr_3da\x_ray.cpp, 291
[10.12.19 12:12:44.762]      0023:001D0D50 (0x00170000 0x00000000 0x006C32A2 0x00000001) XR_3DA.exe, WinMain_impl(), s:\xr_3da\x_ray.cpp, 719
[10.12.19 12:12:44.762]      0023:001D0960 (0x00170000 0x00000000 0x006C32A2 0x00000001) XR_3DA.exe, WinMain(), s:\xr_3da\x_ray.cpp, 777
[10.12.19 12:12:44.762]      0023:001CB6CB (0xFE4B4000 0x74E169F0 0xB2C6FDD6 0x005BFEF8) XR_3DA.exe, __scrt_common_main_seh(), f:\dd\vctools\crt\vcstartup\src\startup\exe_common.inl, 253
[10.12.19 12:12:44.762]      0023:74E16A14 (0xFE4B4000 0x26ACDBB1 0x00000000 0x00000000) KERNEL32.DLL, BaseThreadInitThunk()
[10.12.19 12:12:44.763]      0023:7725AD8F (0xFFFFFFFF 0x772400D7 0x00000000 0x00000000) ntdll.dll, RtlInitializeExceptionChain()
[10.12.19 12:12:44.763]      0023:7725AD5A (0x001CB73D 0xFE4B4000 0x00000000 0x00000000) ntdll.dll, RtlInitializeExceptionChain()
 

 

Edytowane przez kanon1022
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.