zohas Opublikowano 19 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2015 (edytowane) W tym poradniku do OP-2 pokażę:1. W jaki sposób usunąć problem pękającego plecaka(wypadania z niego rzeczy), 2. W jaki sposób usunąć blokowanie artefaktów w ekwipunku "wywalanie z pasa" przy przekroczeniu 100%-60% danego działania (artefaktu)Uwaga!: Wszystkie sposoby testowane są z "Anty-Antyczit by Godlike" Temat Sposób na plecak:1. Przechodzimy do pliku drrr.script w katalogu gamedata/scripts2. Znajdujemy parametrylocal weight_normal = 90 local weight_max = 90 local items_dropped_max = 10weight_normal - nasza standardowa wagaweight_max - nasza maksymalna wagaitems_dropped_max - ilość "wyrzucanych" przedmiotówprzykład:local weight_normal = 900 local weight_max = 900 local items_dropped_max = 0! Podane wartości (dopuszczalnej wagi ekwipunku) nie muszą się zgadzać z wartościami podanymi w inventory_sect.ltx oraz actor.ltx3. Zmieniamy wartości i zapisujemy Sposób na blokadę artefaktów:1. Przechodzimy do pliku inventory.script w katalogu gamedata/scripts2. Znajdujemy frazę check_immunities() -- Сканируем инвентарь db.actor:inventory_for_each(scan_inv) -- вместо количества теперь идет проверка по иммунитетам -- remove_duplicate() check_immunities() check_idol_monolita()3. Dodajemy przed daną frazą "--" -- Сканируем инвентарь db.actor:inventory_for_each(scan_inv) -- вместо количества теперь идет проверка по иммунитетам -- remove_duplicate() -- check_immunities() check_idol_monolita()4. Zapisujemy plik i gotowe.Sposób dla leniwych: inventory.rar drrr.rar1. Oba pliki wypakowujemy i wklejamy do gamedata/scripts Edytowane 19 Września 2015 przez zohas 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 19 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2015 Przetestowałem w/w Sposób na blokadę artefaktów i... działa poprawnie! Brak "systemowego" info o usunięciu z pasa artefaktów oraz "fizycznego" usunięcia z pasa tychże. Powiesiłem na pasie taki zestaw:Świetna robota zohas!!! Dzięki serdeczne 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 31 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2019 Czy ta porada będzie aktywna też w OP 2.1 ? To pytanie jest do już grających, którym czit może się przydać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 (edytowane) @kondotier Mnie wywala z takim logiem , gram o.p 2.1 z patchem 8.2. Spoiler [LUA] SCRIPT RUNTIME ERROR [10.12.19 12:12:44.132] [LUA] ...es\op-2.1\gamedata\scripts\binders\bind_actor.script:92: attempt to call field 'CInventory' (a nil value) [10.12.19 12:12:44.132] [10.12.19 12:12:44.132] FATAL ERROR [10.12.19 12:12:44.132] [10.12.19 12:12:44.132] [error]Expression : fatal error [10.12.19 12:12:44.132] [error]Function : CScriptEngine::lua_error [10.12.19 12:12:44.132] [error]File : script_engine.cpp [10.12.19 12:12:44.132] [error]Line : 79 [10.12.19 12:12:44.132] [error]Description : <no expression> [10.12.19 12:12:44.132] [error]Arguments : LUA error: ...es\op-2.1\gamedata\scripts\binders\bind_actor.script:92: attempt to call field 'CInventory' (a nil value) [10.12.19 12:12:44.132] [10.12.19 12:12:44.132] stack traceback: [10.12.19 12:12:44.132] [10.12.19 12:12:44.132] [10.12.19 12:12:44.132] stack trace: [10.12.19 12:12:44.132] [10.12.19 12:12:44.762] *** break by StackWalk *** [10.12.19 12:12:44.762] stack trace: [10.12.19 12:12:44.762] [10.12.19 12:12:44.762] 0023:64F8ED6B (0x64FA3930 0x64FA393C 0x005B9038 0x00000000) xrCore.dll, xrDebug::backend(), s:\xrcore\xrdebugnew.cpp, 295 [10.12.19 12:12:44.762] 0023:64F8F4FF (0x64FBC200 0x648F8334 0x0000004F 0x648F8318) xrCore.dll, xrDebug::fatal(), s:\xrcore\xrdebugnew.cpp, 428 [10.12.19 12:12:44.762] 0023:645B6AF9 (0x18AA0018 0x11113C3C 0x005B949C 0x640BB0F9) xrGame.dll, CScriptEngine::lua_error(), s:\xr_3da\xrgame\script_engine.cpp, 79 [10.12.19 12:12:44.762] 0023:641D922F (0x18AA0018 0x005B94D8 0x14464F01 0x07CD66B8) xrGame.dll, luabind::detail::proxy_member_caller<bool,boost::tuples::tuple<CSE_ALifeObject * const *,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type> >::operator bool(), s:\sdk\luabind\luabind\luabind\detail\call_member.hpp, 119 [10.12.19 12:12:44.762] 0023:6458CF33 (0x19EE21D0 0x00000004 0x0027E5D4 0x0027E460) xrGame.dll, CScriptBinderObjectWrapper::net_Spawn(), s:\xr_3da\xrgame\script_binder_object_wrapper.cpp, 46 [10.12.19 12:12:44.762] 0023:644E3415 (0x19EE21D0 0x64FA2150 0xFFFFFF2C 0x3F800000) xrGame.dll, CScriptBinder::net_Spawn(), s:\xr_3da\xrgame\script_binder.cpp, 134 [10.12.19 12:12:44.762] 0023:64622436 (0x19EE21D0 0x7ACFA000 0x005B96E8 0x645E7336) xrGame.dll, CGameObject::net_Spawn(), s:\xr_3da\xrgame\gameobject.cpp, 487 [10.12.19 12:12:44.762] 0023:6462AF34 (0x19EE21D0 0x701EC390 0x005B973C 0x3F800000) xrGame.dll, CPhysicsShellHolder::net_Spawn(), s:\xr_3da\xrgame\physicsshellholder.cpp, 48 [10.12.19 12:12:44.762] 0023:6461ACA1 (0x19EE21D0 0x0027E5D4 0x0027E460 0x701EC0F0) xrGame.dll, CEntity::net_Spawn(), s:\xr_3da\xrgame\entity.cpp, 218 [10.12.19 12:12:44.762] 0023:6461C6B8 (0x19EE21D0 0x701EC618 0x701EC614 0x005B96AC) xrGame.dll, CEntityAlive::net_Spawn(), s:\xr_3da\xrgame\entity_alive.cpp, 238 [10.12.19 12:12:44.762] 0023:646048A6 (0x19EE21D0 0x000001CC 0x01F301ED 0x400001C7) xrGame.dll, CActor::net_Spawn(), s:\xr_3da\xrgame\actor_network.cpp, 537 [10.12.19 12:12:44.762] 0023:645DCC49 (0x19EE21D0 0x14464F20 0x14464F20 0x640A8E95) xrGame.dll, CLevel::g_sv_Spawn(), s:\xr_3da\xrgame\level_network_spawn.cpp, 117 [10.12.19 12:12:44.762] 0023:645DD022 (0x005BB954 0x63610001 0x00726F74 0x676E6973) xrGame.dll, CLevel::cl_Process_Spawn(), s:\xr_3da\xrgame\level_network_spawn.cpp, 46 [10.12.19 12:12:44.762] 0023:645D4FE3 (0x0792AB80 0x00000000 0x66B9A83B 0x00000012) xrGame.dll, CLevel::ProcessGameEvents(), s:\xr_3da\xrgame\level.cpp, 480 [10.12.19 12:12:44.762] 0023:645D47BE (0x71252800 0x0472A9F0 0x002063B4 0x00252AC5) xrGame.dll, CLevel::OnFrame(), s:\xr_3da\xrgame\level.cpp, 550 [10.12.19 12:12:44.762] 0023:001BFB8C (0x00252AC5 0x00000000 0x0027E460 0x41135712) XR_3DA.exe, CRegistrator<pureRender>::Process(), s:\xr_3da\pure.h, 77 [10.12.19 12:12:44.762] 0023:002063B4 (0x00000000 0x00281930 0xFE4B4000 0x00000008) XR_3DA.exe, CRenderDevice::FrameMove(), s:\xr_3da\device.cpp, 350 [10.12.19 12:12:44.762] 0023:00206895 (0x00281930 0xFFFFFFFF 0x00281930 0x005BFE0C) XR_3DA.exe, CRenderDevice::Run(), s:\xr_3da\device.cpp, 245 [10.12.19 12:12:44.762] 0023:001D113A (0x00000000 0x00281930 0x00000000 0x00000000) XR_3DA.exe, Startup(), s:\xr_3da\x_ray.cpp, 291 [10.12.19 12:12:44.762] 0023:001D0D50 (0x00170000 0x00000000 0x006C32A2 0x00000001) XR_3DA.exe, WinMain_impl(), s:\xr_3da\x_ray.cpp, 719 [10.12.19 12:12:44.762] 0023:001D0960 (0x00170000 0x00000000 0x006C32A2 0x00000001) XR_3DA.exe, WinMain(), s:\xr_3da\x_ray.cpp, 777 [10.12.19 12:12:44.762] 0023:001CB6CB (0xFE4B4000 0x74E169F0 0xB2C6FDD6 0x005BFEF8) XR_3DA.exe, __scrt_common_main_seh(), f:\dd\vctools\crt\vcstartup\src\startup\exe_common.inl, 253 [10.12.19 12:12:44.762] 0023:74E16A14 (0xFE4B4000 0x26ACDBB1 0x00000000 0x00000000) KERNEL32.DLL, BaseThreadInitThunk() [10.12.19 12:12:44.763] 0023:7725AD8F (0xFFFFFFFF 0x772400D7 0x00000000 0x00000000) ntdll.dll, RtlInitializeExceptionChain() [10.12.19 12:12:44.763] 0023:7725AD5A (0x001CB73D 0xFE4B4000 0x00000000 0x00000000) ntdll.dll, RtlInitializeExceptionChain() Edytowane 10 Grudnia 2019 przez kanon1022 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 10 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 @kanon1022 Z logami, to już nie do mnie pytanie. Tyle tylko, że mod nie może czegoś znaleźć w Twoim inwentarzu. Ze spawnera korzystasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.