korn06 Posted December 17, 2010 Report Share Posted December 17, 2010 Czy tak powinno wyglądać? Mucha, Duch, Bagienny Doktor, Pielgrzym powinni wsiąść do helikoptera? Bo u mnie wygląda jakby weszli w teksturę śmigłowca i tak ciągle stoją. Czy znowu dopadł mnie jakiś bug? Po teleporcie dostaję normalnie smsa od Błyskawicy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted December 17, 2010 Report Share Posted December 17, 2010 Prawidłowo powinni odlecieć. Jak chcesz to powtórz, ale jeżeli dostałeś SMS od Błyskawicy to to jest najważniejsze.( on otwiera kwesty Błyskawicy) Gdzieś tam jest przy bramie teleport co przenosi na komin , a potem na dół. Ruszaj do Baru.... U mnie Mucha odleciała , został ten drugi śmigłowiec... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn06 Posted December 17, 2010 Author Report Share Posted December 17, 2010 Już próbowałem powtórzyć i to samo. Czy ci trzej będą potrzebni w dalszej grze bo po wyjściu z lokacji i ponownym wejściu ciągle tak stoją. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted December 17, 2010 Report Share Posted December 17, 2010 Raczej nie będą potrzebni...(tylko z Duchem może być problem). Błyskawica dalej daje serię zadań. Poczytaj też trochę poradnik o zadaniach Błyskawicy. Jest ich całkiem sporo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wasyl Posted December 17, 2010 Report Share Posted December 17, 2010 U mnie też nie odlatują , a po teleportacji na komin i na wieżę dostaję sms od Błyskawicy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted December 18, 2010 Report Share Posted December 18, 2010 Rozpocznijcie kwesty Błyskawicy..tam jest dużo SMS od Ducha. Jeżeli fabuła poleci dalej to znaczy ,że wszystko jest w porządku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wasyl Posted December 18, 2010 Report Share Posted December 18, 2010 Ja tak właśnie zrobiłem, fabuła poleciała, niestety zatrzymał mnie brak trupa w Czerwonym Lesie. Wcześniej nie zakończyło mi zadania na ochronę Kukurydzy w X10, chociaż został przy życiu i wraz z fabułą przeniósł się do Prypeci Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn06 Posted December 23, 2010 Author Report Share Posted December 23, 2010 Jestem w punkcie 17 tego poradnika http://www.stalkerteam.pl/Thread-PRZEWODNIK-po-Narodnoj-Soljance-G%C5%82%C3%B3wna-linia-fabularna-t%C5%82umaczenie-by-trurl3 Błyskawica i związane z nia kwesty i dopadł mnie jakiś błąd. Chwilę gram i po prostu zacina się ekran: FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp [error]Line : 73 [error]Description : [error]Arguments : LUA error: ... shadow of chernobyl\gamedata\scripts\amk_mod.script:2787: attempt to index local 'respawner' (a function value) stack trace: a w folderze logs pojawiają się jakieś nowe pliki w których jest tak nabazgrane: http://tinypic.pl/bair2omb4zsu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted December 24, 2010 Report Share Posted December 24, 2010 17. Po drodze do Pantery (koniecznie trzeba iść przez Wysypisko, żeby nie było Niedopasowań i błędów scenariuszA), na Wysypisku spotykasz Wieprza przy przejściu na Kordon, wypełniasz jego prośbę, zabierasz ze schowka wszystko (może to nie konieczne, ale lepiej zabrać). Rozumiem,że zrobiłeś wszystko po kolei.. ...powtórz jeszcze raz wejście ...załaduj ostatni twardy zapis z przed wejścia ...wywołaj burzę (sposób portalsa na błąd ) ...wrzuć jeszcze raz ostatnie spolszczenie do gry i rozpocznij od twardego zapisu z poprzedniej lokacji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn06 Posted December 24, 2010 Author Report Share Posted December 24, 2010 Wszedłem z teleportu ze sterowni monolitu , który otworzyła Błyskawica. Próbowałem przeinstalować, savy sprzed wejścia, burze i nic nie pomogło. Chyba już nie dokończę tych zadań, a do kolejnego dopełnienia jest potrzebna nowa gra więc wiele nie stracę. A nie wiesz o co chodzi z tymi bazgrołami, bo po każdym zacięciu w logs tworzy się taki plik.Znalazłem cząstkowe rozwiązanie mojego problemu. Wiem, że brzmi głupio, ale sprawdziłem kilka razy i niestety ciągle to samo. Otóż, po rozmowie z Czarnomorem w pkt.16 zostaje mi jakieś 12 godzin gry (czas zony). Po tym czasie choćbym nie wiem co zrobił gra się zacina i muszę kończyć przez ctrl+alt+del , a folder logs już mam cały zawalony tymi plikami, które powstają po każdym zacieciu . W ciągu tych 12 godzin udało mi sie dojść do pkt 21 (rozmowa z Sacharowem), i "czas" mi się skończył. Każdy kto pomoże mi rozwiązać problem "uciekającego czasu" będę bardzo wdzięczny i przyznam 2 pkt reputacji (jeśli tyle mogę). A logs błedu wygląda tak (jest argument więc myślę że da sie jakoś rozwiązać): FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp [error]Line : 73 [error]Description : [error]Arguments : LUA error: ... shadow of chernobylgamedatascriptsamk_mod.script:2787: attempt to index local 'respawner' (a function value) stack trace: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted December 31, 2010 Report Share Posted December 31, 2010 podobny błąd miał kolega oby pomogło... http://www.stalkerteam.pl/Thread-Zupełnie-nietypowy-błąd Jeśli chcesz zaryzykować to znalazłem w sieci lekarstwo na podobny problem jak twój tylko dla błędu amk_mod script 2708 .W środku jest właśnie plik se_respawn http://rghost.net/2351828 przed podmianą jak zawsze kopia zapasowa starego pliku... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn06 Posted December 31, 2010 Author Report Share Posted December 31, 2010 Haha, pomogło! Dzięki za pomoc.;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yurek Posted January 20, 2011 Report Share Posted January 20, 2011 U mnie niestety też śmigłowiec, którym miała odlecieć Mucha, Duch i Bagienny Doktor też nie wzbił sie w powietrze Wraz z nim zostali przenikając jego teksturę w/w bohaterowie opowieści. Teleport, SMS od Błyskawicy pojawiły się zgodnie z fabułą. Wieczorem sprawdzę czy sposób z rosyjską gamedatą coś na to pomoże Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn06 Posted January 20, 2011 Author Report Share Posted January 20, 2011 U mnie nawet po Martwym Mieście helikopter i ci bohaterowie stoją ciągle w tym samym miejscu. Nie ma to większego znaczenia, bo Duch,Bagienny Doktor,Pielgrzym później normalnie występują w kwestach. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yurek Posted January 20, 2011 Report Share Posted January 20, 2011 Tak, ale mi chodzi o to, czy jesteśmy w stanie to poprawić ... Jeśli błąd nie będzie występował w rosyjskiej wersji, to wiemy, że to w spolszczeniu coś się zmieniło - w ten sposób rozpracowałem razem z trurlem "zaginione przejście z ATP do Prypeci" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trurl3 Posted January 20, 2011 Report Share Posted January 20, 2011 O tym błędzie czytałem również na rosyjskich forach, więc nie jest to 'wina' polonizacji. Podejrzewam, że są to jakieś niepozawiązywane 'końce' w obecnej dopie, które prawdopodobniej zostaną podwiązane w następnym dopełnieniu. Wiem na pewno, pisał o tym sam Archara, że są w obecnej wersji Soljanki elementy powiązane prowizorycznie, ponieważ czekają na dalszą część. Trudno mi powiedzieć, czy ten efekt z nieodlatwaniem helikoptera z miejsca spotkania tez należy do nich, ale coś jest na rzeczy. Postaram się zwrócić większą uwagę na ten problem przy przeglądaniu forów EDYCJA// Znalazłem nastepująca uwagę na temat spotkania autorytetów: Чтобы все срослось на "стрелке авторитетов" на Агропроме надо: после появления на Агро подойти к воротам, чтобы пришла смс "Ну вот и пришли". Затем поговорить с Мухой и Призраком. Если второй верт не улетает, то поможет "пинок" в виде пары выстрелов из подствольного гранатомета по несущему винту. Aby wszystko poszło dobrze na "spotkaniu autorytetów" na Agropromie trzeba: po pojawieniu się na Agro podejść do bramy, żeby przyszedł SMS "No to jesteśmy" (albo jakoś tak, nie pamiętam tłumaczenia). Następnie porozmawiać z Muchą i Duchem. Jeśli drugi helikopter nie odlatuje, to pomoże "kopniak" w rodzaju kilku wystrzałów z granatnika podwieszanego w śmigło nosne helikoptera. Zawsze to jakaś wskazówka - wypróbujcie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yurek Posted January 20, 2011 Report Share Posted January 20, 2011 Fajnie, że o tym piszesz. Jak zawsze można na Ciebie liczyć. Ale dla pewności sprawdzę wieczorem na rosyjskiej gamedacie EDIT: jak walnę z granatnika, to pozabijam tych co się "nie załapali" na wolne miejsce w śmigłowcu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.