Yurek Opublikowano 18 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 Założyłem ten temat, ponieważ brak takowego. Ponieważ ruszyliśmy sami temat, to będę czasem oczekiwać od Was pomocy i pomysłów jak sobie radzić z niektórymi problemami (nie jestem informatykiem, więc czasem wyważam otwarte drzwi - a po co to robić skoro ktoś na forum może znać odpowiedź). Pierwszy problem do rozwiązania: Po dodaniu do pliku "outfit.ltx" poniższego kodu [nebo_YUREK_exo_outfit]:outfit_base GroupControlSection = spawn_group discovery_dependency = $spawn = "outfit\nebo_YUREK_exo_outfit" $prefetch = 32 class = E_STLK cform = skeleton visual = equipments\exoskelet_nebo actor_visual = actors\nebo\stalker_nebo_exoskeleto2.ogf ef_equipment_type = 5 inv_name = nebo_YUREK_exo_name inv_name_short = nebo_YUREK_exo_name description = nebo_YUREK_exo_description inv_weight = 10.0 slot = 6 inv_grid_width = 2 inv_grid_height = 3 inv_grid_x = 41 inv_grid_y = 32 full_icon_name = npc_icon_stalker_nebo_exoskeleton_outfit nightvision_sect = effector_nightvision_bast cost = 200000 full_scale_icon = 2,11 health_restore_speed = 0.07 immunities_sect = sect_nebo_YUREK_exo_immunities ; MEDIUM RESISTANCE burn_protection = 0.4 strike_protection = 0.6 shock_protection = 0.5 wound_protection = 0.6 radiation_protection = 0.8 telepatic_protection = 0.4 chemical_burn_protection = 0.5 explosion_protection = 0.6 fire_wound_protection = 0.50 sprint_allowed = true bones_koeff_protection = exo_helmet_damage additional_inventory_weight = 80 additional_inventory_weight2 = 80 ; 10+ [sect_nebo_YUREK_exo_immunities] burn_immunity = 0.03 strike_immunity = 0.01 shock_immunity = 0.03 wound_immunity = 0.01 radiation_immunity = 0.00 telepatic_immunity = 0.00 chemical_burn_immunity = 0.03 explosion_immunity = 0.03 fire_wound_immunity = 0.005 pojawia się podczas ładowania gry (w ostatnich chwilach synchronizacji) taki błąd: FATAL ERROR [error]Expression : ini->section_exist(imm_sect) [error]Function : CHitImmunity::LoadImmunities [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\hit_immunity.cpp [error]Line : 22 [error]Description : sect_nebo_YUREK_exo_outfit_immunities Pomoc pilnie potrzebna, bo bez tego nie ruszymy dalej z dodatkowym pancerze CN z flagą na ramionach . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 18 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 Też nie jestem informatykiem i może gadam głupoty , ale zwróć uwagę że error ma coś wspólnego z immunity czyli jak rozumiem z odpornością na zniszczenie albo kuloodporność.Możliwe że jeszcze gdzieś w plikach gry nie zgadzają sie zmienione przez ciebie staty co powoduje błędy.Szukał bym pliku hit_immunity.cpp , według loga coś w nim jest nie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 18 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 Niestety nie udało mi się znaleźć pliku "hit_immunity.cpp" Jak ktoś go namierzy to dajcie mi znać. Pojawił się za to kolejny problem: [generators_arhara_secret_1] target = 18012 name = generators_arhara_secret_1_name description = generators_arhara_secret_1_descr items = af_kol_2, mutant_boar_cocoon, suvorotka, 2, ammo_12.7x108, 2, bomba_mina_b condlist = {=npc_rank(veteran)} 3, {=npc_rank(master)} 5 community = stalker, bandit, dolg [generators_arhara_secret_2] target = 18013 name = generators_arhara_secret_2_name description = generators_arhara_secret_2_descr items = mutant_chimera_cocoon, 3, caps_electra, ammo_9x19_fmj, 90, detonator_2, 5 condlist = {=npc_rank(veteran)} 3, {=npc_rank(master)} 5 community = stalker, freedom, zombied [generators_arhara_secret_3] target = 18014 name = generators_arhara_secret_3_name description = generators_arhara_secret_3_descr items = mutant_psevdogigant_hand, 2, monolit_black_outfit, bomba condlist = {=npc_rank(veteran)} 3, {=npc_rank(master)} 5 community = bandit, freedom, zombied [generators_arhara_secret_4] target = 18015 name = generators_arhara_secret_4_name description = generators_arhara_secret_4_descr items = caps_electra, medkit_army, 2, mutant_gigant_cocoon, ammo_12.7x108, 2 condlist = {=npc_rank(master)} 5 community = stalker, bandit, dolg, freedom [generators_arhara_secret_5] target = 18016 name = generators_arhara_secret_5_name description = generators_arhara_secret_5_descr items = vodka, 5, conserva, 3, mutant_psevdodog_cocoon, 2, ammo_zhekan_izomorf, 4 condlist = {=npc_rank(veteran)} 3, {=npc_rank(master)} 5 community = stalker, bandit, dolg Jak widać powyżej w żadnym z tych schowków nie ma egzy CN - a to są wszystkie na generatorach Pytanie do korndddd - na jakich schowkach grasz (pytanie o schowki AMK wybierane w menu gry) - bo może załapałeś się na schowek z zawartością generowaną losowo jeśli masz schowki AMK inne niż klasyczne. Ja gram na klasycznych i taka jest zawartość u mnie. Jedyne exo CN jakie znalazłem jest tu: [marsh_secret_0011] target = 14021 name = marsh_secret_0011_name description = marsh_secret_0011_description items = nebo_exo_outfit, mutant_controller_cocoon, bomba_small condlist = {=npc_rank(master)} 5 community = sniper, green, nebo A to jak widać jest na Bagnach a nie na Generatorach http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/confused.gif Nie zmienia to postaci rzeczy, że da się zmienić tak zawartość jednego ze schowków na Generatorach, by nasza elitarna egza tam była (jak w końcu damy radę ją dodać do gry http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 18 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 Niestety nie udało mi się znaleźć pliku "hit_immunity.cpp" Jak ktoś go namierzy to dajcie mi znać. Yurek jak wstukasz tą linijkę w google o pokaże że jest to spotykany error w różnych modach.Specjalnie nie umię sie doczytać rozwiązania , ale sądzę że ma to związek ze zmienionymi statami pancerza. Może spróbuj przywrócić normalne fabryczne staty tego egzo i zobaczysz czy bedzie ten sam błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trurl3 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 Taki plik nie istnieje w całej instalacji Solyanki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 19 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 Jeżeli można dodać kaftan gdzie indziej jak Generatory, to nie widzę problemu. Zawsze gram z losowymi schowkami i uważam ,że tak jest lepiej. Można by dołożyć to exo. do losowych schowków. Tak w sumie to kaftan na Generatorach pojawi się już za późno w grze, ponieważ SKAT-15 jest do wzięcia dużo wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 19 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 Na razie brak rozwiązań Przewaliłem internet w poszukiwaniu odpowiedzi i nic ... Ciekawe jest to, że ten sam fragment kodu dodany do "czystego" stalkera działa bez najmniejszych problemów Błąd musi więc mieć powiązanie z którymś z plików Solianki - tylko z którym ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trurl3 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 Za mało mamy wiedzy o tych mechanizmach. Ale rozumiem, że to wszystko dotyczy tego pancerza specjalnego z polska flagą, a ten z godłem powinien działać dobrze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 Gram na schowkach klasycznych. Tu znalazłem egzo (1 screen). Obok był jeszcze jeden (na jednej z wież). Obydwa nie miały znaczników w pda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 19 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 Za mało mamy wiedzy o tych mechanizmach. Ale rozumiem, że to wszystko dotyczy tego pancerza specjalnego z polska flagą, a ten z godłem powinien działać dobrze? Ten z godłem działa jak należy i nie ma z nim żadnych problemów (biegam w nim cały czas po różnych lokacjach bez błędów). Problem dotyczy jedynie prób dodania do świata gry pancerza z flagą. A do "czystego" Stalkera było to takie proste do zrobienia @ korndddd Dzięki. Będę analizował te schowki i zobaczę co dalej, ale najpierw muszę pancerz dodać, bo bez niego nie ma to sensu ...Od stalkera ścigacz 1975 z innego forum dostałem taką radę: SPÓJRZ NA TO: bones_koeff_protection = exo_helmet_damage immunities_sect = sect_bulat_outfit_immunitie burn_protection = 1 shock_protection = 1 radiation_protection = 1 chemical_burn_protection = 1 strike_protection = 1 explosion_protection = 1 wound_protection = 1 telepatic_protection = 1 fire_wound_protection = 1 impulse_threshold = 200 strike_impulse = 200 hit_fraction_actor = 0.000 power_loss = -0.0055 [sect_bulat_outfit_immunities] burn_immunity = 0.001 strike_immunity = 0.001 shock_immunity = 0.001 wound_immunity = 0.001 radiation_immunity = 0.001 telepatic_immunity = 0.001 chemical_burn_immunity = 0.001 explosion_immunity = 0.001 fire_wound_immunity = 0.001 A TO TWOJE sect_nebo_YUREK_exo_outfit_immunities - TEGO NIE MA A TO MA : [sect_nebo_YUREK_exo_immunities] WIESZ CZEGO BRAKUJE??? Na razie bez dostępu do swojego kompa, ale wieczorem sprawdzę czy ta rad warta była , którą kolega dostał ode mnie. Dam znać na Forum czy etap 2 polskiego akcentu ruszy dalej Jak dla mnie to pojawiło się światełko w tunelu czarnej beznadziei - cała sobota i pół niedzieli wypadów do puliptu podczas wielokrotnych prób dodania pancerza z flagą Na początek dobre wieści - dzięki pomocy kolegi z innego stalkerowego forum o ksywie WHEELJACK, udało się wreszcie dodać elitarną egzę Czystego Nieba do świata gry I to nie brak słówka outfit był przyczyną wylotów ... No ale do rzeczy - wstępne screeny poniżej (piszę wstępne, bo mam jeszcze plan dodać do tej egzy hełm z Metro 2033 [jak złapię kontakt z moderem z innego forum, który ma pliki .ogf i .dds z tym hełmem]) i poprawić nieco bump mapping naszych modeli egzoszkieletów.) screeny z Solianki (u Sidora w bunkrze, bo jemu dodałem do sprzedaży [na razie do testów http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif ]): http://img43.imageshack.us/img43/7720/34862694.jpg http://img59.imageshack.us/img59/9038/19424801.jpg http://img26.imageshack.us/img26/9068/95357431.jpg http://img52.imageshack.us/img52/5878/98939065.jpg http://img6.imageshack.us/img6/6240/35136984.jpg http://img691.imageshack.us/img691/1593/62387870.jpg Opis do tego pancerza zrobiłem sam, ale myślę, trurl'owi sie spodoba http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/confused.gif W związku z powyższym rusza 2 etap "Polskiego akcentu Solianki" Ponieważ lokacja Generatory jest niemalże końcową lokacją całej akcji Solianki (tak wynika z tego co doczytałem na Forum), wydaje mi się że umieszczenie tamże Elitarnej Egzy CN byłoby błędem, bo pojawiłaby się w końcówce gry, gdzie tak naprawdę nie byłaby już nikomu potrzebna . Moja propozycja jest taka: 1. Dodać ją do schowka na Warlabie (jest tam ich kilka). Jest to lokacja na tyle późno dostępna, by egza nie pojawiła się zbyt szybko, a jednocześnie da graczowi możliwość zabawy nowym kombinezonem http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif 2. Jeszcze nie wiem czy się mi to uda, ale chciałbym, by lokalizacja tego schowka pojawiała się po zlikwidowaniu jakiejś konkretnej postaci związanej z Nowym Scenariuszem (mi do głowy przyszedł GAWR http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif). Dzięki temu uniknęłoby się losowości w pojawieniu się egzy w grze (może być inna postać kluczowa dla fabuły - ale musi zostać ona zlikwidowana, by się schowek pojawił - nie mogą to być postacie, które zginąć nie mogą http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/confused.gif ) Co Wy na to ? Czy ktoś z Was jest może w posiadaniu plików kombinezonu przedstawionego na poniższym screenie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trurl3 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 Jestem pod wrażeniem.. doskonała robota, a przy tym ile zdobytego doświadczenia... CO do lokalizacji - to racja, że Generatory mogą być za daleko. Ale weź również pod uwagę, że Arhara wprowadził do gry kilka nowych lokacji (Janów, Zaton, Podziemne przejście do Prypeci, wschodnią część Prypeci, Martwe Miasto) z których tylko Martwe Miasto jest, że się tak wyrażę, 'okablowane' w scenariusz i NPC-ów. Prawdopodobnie w kolejnym dopełnieniu przybędzie sporo akcji. Niestety, z pewnych przyczyn nie jestem w stanie skontaktować się z Arharą (ma problemy domowe a takżę sostał nieładnie potraktowany na forum AMK, gdzie zarzucono mu niestosowanie się do reguł. Dla porządku informuję, że NLC6 jest produktem AMK i niektórzy twierdzą, że występuje tu konflikt interesów pomiędzy Soljanką i NLC6. NIe wiem jak jest naprawdę, ale nie zdziwiłbym się, gdyby AMK w ten sposób chroniła swój produkt.) Jeśli uda mi się z nim skontaktować, przedstawię mu nasze osiągnięcia i być może gotowy projekt zostanie włączony do wersji autorskiej. W każdym razie wierzę, że dopracujesz projekt do perfekcji. Tak czy inaczej, jeśli jucz pancerz będzie w grze, zawsze ktoś znajdzie sposób na dotarcie do niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 20 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 Dokładnie z tych względów chciałem, by ta nowa elitarna egza CN była dostępna w obecnej wersji Solianki nieco wcześniej. Na razie scenarisz nie obejmuje lokacji z Zewu Prypeci, więc i tak nie mają one dla graczy na razie znaczenia - 80% z nich nawet nie zwróci na to uwagi, że te lokacje "gdzieś tam są". Później, jeśli będą jakieś kolejne Dopy, przesunąć miejsce pojawienia się schowka da się zrobić, jeśli będzie takowa potrzeba http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/confused.gif Jakaś propozycja innej lokalizacji schowka z egzą ? A tak wogóle, to każdy pancerz da się wyspawnować, tylko trzeba wiedzieć co wpisać do spawnera . Więc jak ktoś będzie chciał grać nieuczciwie, to da radę biegać od początku w naszej elitarnej egzie - ale najpierw będzie musział ją znaleźć w plikach - bo teraz nazywa się inaczej niż napisałem w poście pierwszym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trurl3 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 Heh, i dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 20 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 Myślę ,że WHEELJACK zasłużył na specjalne podziękowanie...należy gdzieś umieścić jego nick. tak w sumie to Gwar może być..to już daleko w grze...NAJLEPIEJ BY POŁOŻENIE TEGO EXO BYŁO TAJEMNICĄ... Dobra robota Yourek...zły moderator coś doda...zmień nazwę W OPISIE na ..ELITARNY EXOSZKIETET CZYSTEGO NIEBA.. // jeszcze jedno pytanie..czy dodanie jeszcze godła ,lub flagi na piersi gracza zamiast symbolu CN byłoby przesadą.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 20 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 Myślę ,że WHEELJACK zasłużył na specjalne podziękowanie...należy gdzieś umieścić jego nick. tak w sumie to Gwar może być..to już daleko w grze...NAJLEPIEJ BY POŁOŻENIE TEGO EXO BYŁO TAJEMNICĄ... Dobra robota Yourek...zły moderator coś doda...zmień nazwę W OPISIE na ..ELITARNY EXOSZKIETET CZYSTEGO NIEBA.. // jeszcze jedno pytanie..czy dodanie jeszcze godła ,lub flagi na piersi gracza zamiast symbolu CN byłoby przesadą.? Na piersi się nie da (przynajmniej tak by było pojedyncze, a podwójne to już przesada ) ponieważ gra pobiera tekstury i obkleja nimi szkielet z polygonów symetrycznie wzdłuż osi długiej ciała (popatrz na godło Czystego Nieba na klacie egzy (symetryczne, co nie ?). No a nasz orzełek za ch...ę symetryczny nie jest http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/confused.gif W opisie się zmieni - zły moderatorze A co do uhonorowania Wheeljacka to jeszcze nie wiem jak Tak po prostu w pliku gry, to zbyt oczywiste ... Schowek dla grającego będzie jak każdy inny schowek - więc na swój sposób będzie tajemnicą - do czasu aż odkryje co w nim jest , a i Warlab też daleko w grze, ale nie za daleko ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trurl3 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 Uważam, że uhonorowanie w pliku gry wymaga jednak czegoś więcej, niż porady technicznej. A co do orła na piersi - według mnie to zbyt dużo... w końcu to jest ciągle exo Czystego Nieba z 'ukłonem" w stronę polaków. A orzeł na piersi to , według mnie symbol dominacji, posiadania... a jeszcze do tego dwugłowy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 20 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 Uważam, że uhonorowanie w pliku gry wymaga jednak czegoś więcej, niż porady technicznej. ... nie w ten sposób, oczywiście że to zbyt wiele to Yourek ewentualnie powinien się tam znaleźć jako konsultant techniczny Lysta.... Myślałem o jakimś dopisku w pobieralni, lub tam gdzie będą pliki wstawione coś w stylu ..Podziękowanie za pomoc dla.. A co z głową orzełka - mamy robić negatyw ruskiego godła na klacie ? tak zapomniałem o głowie... // bardzo słusznie Kobal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 20 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 Myślę ,że WHEELJACK zasłużył na specjalne podziękowanie...należy gdzieś umieścić jego nick. Wheeljack jest przecież też naszym userem , myślę że punkt reputacji czy dwa nie zaszkodzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 21 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 Oczywiście jest znowu problem z dodaniem kolejnego pancerza (już ostatniego - UFFFF ), znowu nęka mnie ten sam błąd, ale namierzyłem taki ciekawy adres: http://stalker-worlds.ru/forum/4-382-1 Tam mam nadzieję jest odpowiedź na moje problemy. Dobrze, że jako tako cyrylicę kumam, to coś skorzystam z tego poradnika. A może mała kopia na nasze forum z tłumaczeniem - trurl3 Jak już go dodam, to Wam szczena opadnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trurl3 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 Proszę bardzo, tłumaczenie artykułu jest tutaj: http://www.stalkerteam.pl/Thread-Tworzenie-kombinezonu-dla-Soljanki?pid=6890#pid6890 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 22 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Przyszedł czas na kolejny raport ze zmagań z "polskim akcentem Solianki". Tym razem wieści pozytywne z pola boju Udało się dodać do świata gry ostatnią egzę i zmienić nieco wygląd SEVy Czystego Nieba. Oba kombinezony są w pełni funkcjonalne i gotowe do założenia i wyprawę wgłąb Zony http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif Tak więc do opisywanej przeze mnie wcześniej wersji elitarnej, doszła wersja unikalna (screeny poniżej): http://img716.imageshack.us/img716/820/17933800.jpg http://img24.imageshack.us/img24/7079/74287414.jpg http://img256.imageshack.us/img256/5304/37348001.jpg http://img713.imageshack.us/img713/8159/33888538.jpg http://img526.imageshack.us/img526/7164/38154356.jpg http://img714.imageshack.us/img714/8382/89088896.jpg Mam nadzieję, że się Wam spodobała - mi bardzo !! O jej parametrach nię będę się rozpisywał. Została napisana od zera, jest zupełnie nowym pancerzem Solianki o unikalnych parametrach i nie jest klonem żadnej istniejącej w grze. Ma też indywidualną teksturę i własny bump mapping (pozostałym egzom CN też poprawiłem bump'y ). Myślę, że zwłaszcza trurl 3 znajdzie w teksturze nowej egzy coś ciekawego (taki mały ukłon ). Zmieniłem także nieco opisy wszystkich dodanych egz - mam nadzieję, że nie będziecie mieli mi tego za złe Dzięki koledze z innego forum (nick - UTAK3R) otrzymałem gotowca dodającego hełm z Metro 2033 do kombinezonu SEVA. Po dokonaniu małych zmian został on dodany jako standartowy pancerz spotykany tylko wśród stalkerów CN - powinni jacyś w nim chodzić jak ich spotakcie http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/confused.gif. Oprócz tego można go ubrać (jak go zdobędziecie) i pomykać po Zonie. Modyfikacja tego kombinezonu objęła tylko reteksturing i przypisanie go do większej ilości stalkerów w grze (frakcja Czyste Niebo tylko). Screeny poniżej: http://img810.imageshack.us/img810/5868/29523960.jpg http://img834.imageshack.us/img834/264/38014696.jpg http://img802.imageshack.us/img802/1362/52111632.jpg http://img573.imageshack.us/img573/1071/19524438.jpg http://img534.imageshack.us/img534/4219/99950279.jpg Ważna informacja: 1. egzę zwykłą CN mozna jak dotąd kupić na Bagnach 2. egzę elitarną można zdobyć w wyniku odkrycia schowka "Stanisława Lysta" - ŻEBY SCHOWEK SIĘ POKAZAŁ MUSICIE GRAĆ NA SCHOWKACH KLASYCZNYCH - NIE AMK !! 3. egzy unikalnej na razie legalnie zdobyć w świecie gry nie można Ta egza ma być dostępna tylko w wyniku wykonania pewnego kwestu dla Swibłowa Mam nadzieję, że wśród naszych forumowiczów jest ktoś biegły w xml'u (bo w takim formacie jest opisywany kwest w świecie gry) i da radę napisać krótki kwest (treść i przedmioty konieczne do zaliczenia są już gotowe) - jakby co to proszę o kontakt na PW. W grze jest jeden podobny kwest na wzór - części potworów dla Akima. Ze względu na konieczność przetestowania dodanych elementów przy dłuższej grze, zmianach lokacji, a zwłaszcza elementu odkrycia schowka Lysta w grze, proszę osoby aktualnie grające o kontakt na PW. Udostępnię im linka do pobrania gotowej gamedaty do dodania do gry. Tą część musimy zrobić wspólnie - ja już za daleko zabrnąłem w grze i obawiam się, że u mnie schowek nie pojawi już się do końca . Wskazane granie na etapie przed dotarciem do Warlabu, a optymalnie przed wyłączeniem Mózgozwęglacza. Na koniec podziękowania dla Wheeljacka i utak3r'a - bez Was nie dałbym rady zrobić tego dodatku http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/confused.gif . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 23 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 Etap dodawanie pancerzy za nami Ponieważ nie jestem pewien czy patent ze schowkiem Lysta zaimplementowany przez mnie w grze wypali, postanowiłem podjąć próbę dopisania Elitarnej egzy CN jak dodatkowej nagrody w kweście dla Demobila na Warlabie (przynieść kukłę pseudopsa ze sztabu Łukasza na MW). Poniżej są fragmenty kodu, który odpowiedzialny jest za końcówkę tego kwestu. Znalazłem różne pliki w których to zadanie jest zapisane: 1. gamedata\config\gameplay\tasks_arhara <!--<Kukła dla ochroniarza Pantery, jego mać...>--> <game_task id="body_pantera"> <title>Zdobyć kukłę</title> <objective> <text>Gwizdnąć kukłę</text> <icon>ui_iconsTotal_found_thing</icon> <infoportion_complete>body_pantera_talk_done</infoportion_complete> <article>tex_body_pantera</article> </objective> <objective> <text>Znaleźć kukłę</text> <icon height="50" width="50" x="100" y="50">ui\ui_icons_task</icon> <function_complete>arhara_dialog.body_pantera_talk_have</function_complete> <infoportion_set_complete>body_pantera_talk_have</infoportion_set_complete> </objective> <objective> <text>Przynieść zamówienie</text> <map_location_type hint="Dembel">blue_location</map_location_type> <object_story_id>bodi_pantera1</object_story_id> <infoportion_complete>body_pantera_talk_done</infoportion_complete> </objective> </game_task> 2. gamedata\config\gameplay\dialogs_arhara <dialog id="body_pantera_prines"> <precondition>arhara_dialog.body_pantera_talk_have</precondition> <has_info>body_pantera_talk_have</has_info> <dont_has_info>body_pantera_talk_done</dont_has_info> <phrase_list> <phrase id="0"> <text>body_pantera_prines_0</text> <next>1</next> </phrase> <phrase id="1"> <text>body_pantera_prines_1</text> <next>2</next> </phrase> <phrase id="2"> <text>body_pantera_prines_2</text> <give_info>body_pantera_talk_done</give_info> <next>3</next> </phrase> <phrase id="3"> <text>body_pantera_prines_3</text> <action>arhara_dialog.body_pantera_talk_done</action> <<----------------------------------------------- </phrase> </phrase_list> </dialog> 3. gamedata\config\text\pol\stable_dialogs_arhara <string id="body_pantera_prines_0"> <text>Cześć. Przytaszczyłem jtwoje zamówienie - bierz kukłę...</text> </string> <string id="body_pantera_prines_1"> <text>To ci sprawa! Jak w Ameryce dom kupię - zaproszę Szwarcneg..Szwar.., no, Terminatora, krótko mówiąc, w gości - niech popatrzy na prawdziwego potwora.</text> </string> <string id="body_pantera_prines_2"> <text>Trzeba było lepiej kukłę chimery zamówić - ja tam i taką widziałem...</text> </string> <string id="body_pantera_prines_3"> <text>Nie, chimerę ma mój towarzysz - jakby co - pożyczy. He...</text> </string> Część kodu zaznaczona strzałką odnosi się do instrukcji wykonania (w tym przypadku oddania kukły): 4. gamedata\scripts\arhara_dialog --' îňäŕäčě ÷ó÷ĺëî function body_pantera_talk_done(first_speaker, second_speaker) sak.out_item_namber("chuchelo_body",1) end Wynikiem tych linijek kodu jest to co widać na poniższym screenie. Dochodzi do oddania kukły pseudopsa i zaliczenia zadania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trurl3 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 Heh, to nie takie proste. Pliki ktore podałeś zawierają informacje tekstowe. ALe cały mechanizm działań znajduje sie w skryptach. Znalazłem na forum AMK instrukcje dodawania kwestów. Może ja tez przetłumaczę i wstawie do Poradników tak jak dodawanie exy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 23 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 Właśnie zauważyłem, że to nie takie proste, ale udało mi się namierzyć plik, w którym zapisane są instrukcje co, komu, gdzie i za jaki kwest zabrać lub dać w nagrodę. Wyedytuję mojego posta, by zawierał kompletną informację - może się przyda do konstruowania naszego kwestu ? Co do przetłumaczenia tutoriala ze strony AMK jestem za tym całym sercem - tam chłopaki wiedzą co piszą Ja ze swej strony spróbuję nieco zmienić (lub dodać) elitarną egzę CN jako nagrodę za któryś kwestów na Warlabie (Pantery lub Demobila) - w ten sposób będzie można pozbyć się tego schowka, który tak do końca nie jest elementem pewnym (jak ktoś będzie grał na schowkach AMK to wogóle może go nie mieć , lub co gorsza jego zawartość zespawnuje się w nim dwa razy w wyniku spełnienia wymagań co do jego pojawienia się )-------------------- UWAGA ---------------------------- Zmieniłem sposób otrzymania Elitarnej egzy CN w Soliance. Obecnie nie pojawi się ona w schowku jak było pierwotnie planowane (stwierdziłem, że sposób ze schowkiem był nie do końca pewny http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/confused.gif), lecz jako nagroda dodatkowa w wyniku pewnego kwestu (sprawdziłem osobiście - DZIAŁA ). Dodatkowo wprowadziłem pewne zmiany w wyświetlanych ikonach ekwipunku - teraz wszystkie egzy CN będą miały "coś szczególnego", odróżniającego je od siebie . Osoby, które dotyczczas pobrały poprzedni pakiet z "polskim akcentem" proszone są o pobranie nowego i wgranie go na ostatnią polonizację z 18.12.10 - ta wersja zmian "polskiego akcentu" jest w pełni kompatybilna z w/w spolszczeniem trurl'a Osoby, które nie pobierały poprzedniego pakietu (testowego) mogą spokojnie pobrać i zainstalować obecny na najnowsze (18.12.10) spolszczenie i cieszyć się grą z nowymi elementami Link do pobrania: plik usunąłem ze względu na pewne "niedopracowania" - obecnie wersja finalna do pobrania pod innym linkiem podanym w nowym poście w dalszej części tego tematu (inny post). UWAGA - plik README w pobranym przez Was pakiecie zawiera spoiler Pozostała część postu zawiera spoiler, więc jeśli chcesz mieć niespodziankę w grze to nie czytaj http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/confused.gif Z uwagi na pewne realne ryzyko patentu ze schowkiem (spawn innych przedmiotów jeśli gracz wybrał schowki AMK, nie pojawienie się schowka wogóle [ryzyko małe, ale zawsze], pojawienie się schowka więcej niż raz [realne, byłoby totalną porażką ]) postanowiłem dodać Elitarną egzę CN jako nagrodę dodatkową od Demobila na Warlabie. Gracz otrzyma ją w momencie, gdy po rozprawie z Bossem i bandą najemników, pożegna się z Panterą i zgodnie z jej poleceniem pójdzie do Demobila po nagrodę. Pierwotnie gracz dostawał tylko art - Diamentowy Kulebiak, obecnie dostaje oprócz niego jeszcze Elitarna egzę CN. Dodatkowo pojawia się przy dialogu kilka nowych linijek tekstu wyjaśniających pochodzenie pancerza. W ten sposób wyeliminowałem losowość dostępności kombinezonu w grze i ustanowiłem sztywny punkt pojawienia się tego pancerza podczas przygody gracza - nie za szybko i nie za późno na dobrą zabawę. Od siebie dodam, że sprawdziłem działanie zmian, których dokonałem, a poniższe screeny dokumentują powodzenie tej akcji: http://img802.imageshack.us/img802/2784/37319134.jpg http://img232.imageshack.us/img232/3512/22068464.jpg http://img146.imageshack.us/img146/829/75134294.jpg Poza linkiem, wszystkie powyższe informacje od poziomu ---UWAGA--- są aktualne. Finalny plik polskiego akcentu Solianki jest w kolejnym moim poście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trurl3 Opublikowano 25 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 OK, dodaje do kolejnej polonizacji. Musze przyznać, że to dośc zawansowane miejsce akcji gry. Ja jakos nie mam czasu dograć sie do tych miejsc... Rozumiem że w stosunku do poprzedniej paczki tylko w tym nastąpiły zmiany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.