boberm Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Podczas pobytu na kluczowych lokacjach , do naszych uszu dochodzą dzwięki różnistych utworów muzycznych.Ot - taka mieszanka popu radzieckiego , rosyjskiego i zachodnioeuropejskiego.Czasami klimatyczna , czasami niezbyt .Chyba nawet jakieś polskie akcenty znajdziemy. Zaintrygowany składem tej "mieszanki" postanowiłem poszukać jej w plikach gry. Rozpakowałem gamedatę - i kurna , nie wiem gdzie zaszyte są te pliki. W katalogu sounds ich nie znalazłem . Czy coś mi umknęło w procesie wypakowki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 (edytowane) Witam. Nie miałem "tradycyjnej instalki" od początku grałem w wersję Repack. U mnie w gamedata właśnie nie ma katalogu sounds ponieważ mod doczytuje pliki dziękowe zaszyte w paczkach gamedata.db7 i gamedata.db9 u mnie są w katalogu głównym gry a nie moda. Dopiero rozpakowanie tych paczek do oddzielnych katalogów dało mi dostęp do plików dziękowych. Do rozpakowania użyłem STALKER_Data_Unpacker Edytowane 27 Kwietnia 2016 przez kazik 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Dzięki Kazik za zainteresowanie - przepakowałem jeszcze raz unpackerem i faktycznie gdzieś mi musiało coś pouciekać, bo katalog docelowy lekko się powiększył. Znalazem te pliki .ogg które mnie interesowały. A teraz zobaczę , czy można bedzie podmienic niektóre z nich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 11 godzin temu, boberm napisał: A teraz zobaczę , czy można bedzie podmienic niektóre z nich. Można to zrobić bez problemu z tym że PAMIĘTAJ że nowy plik musi być w formacie ogg i w trybie MONO oraz mieć identyczną nazwę jak plik pierwotny. Zmieniłem tak wiele plików w Soljance na "swoje" i wszystko śmiga Gdybyś miał problemy to pisz. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2016 (edytowane) Kazik - dzieki za pomoc . W chwili obecnej "walczę" z podmiankami niektórych utworów.Jak nie dam rady - usmiechnę się do Ciebie. BTW: a z ogólnie pojętą grafiką coś próbowałeś? Edytowane 29 Kwietnia 2016 przez boberm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Co do obróbki audio zawsze pomogę Co do grafiki nie wiele ale mogę zmierzyć się z tematem. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 18 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 Postawiłem OP-2 z repacka, uruchomiłem i dokonuję zmian w ustawieniach. W opcjach sterowania znalazłem dwie obce mi pozycje. 1. Return/Akcelerator 2. Przypomnienia Może ktoś z obytych mi pojaśnić, co powodują? Gry na razie nie uruchamiałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 18 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 Prawdopodobnie funkcja Return/Akcelerator krótka podróż w obrębie lokacji a drugiego jeszcze nie rozgryzłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 18 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 (edytowane) Nadciągam z odsieczą 1. Nigdy się tą funkcją nie posługiwałem (i nie wiedziałem, że taka jest ;)). Teraz z ciekawości ją sprawdziłem i w przybliżeniu wygląda to tak. Przykładowo przypisałem tą funkcję do klawisza J. Stojąc w bunkrze naukowców na Jantarze w niebieskiej skrzyni zostawiłem dwa karabiny. (Jeśli chcesz użyć tej funkcji GG nie może być w ruchu i nie może mieć nic w rękach) Po włożeniu karabinów do skrzyni nacisnąłem dwa razy przycisk J. Wyszedłem z bunkra nacisnąłem raz J i teleportowało mnie do miejsca zapisu przez podwójne J. Funkcja ma małą odległość działania i na pewno da się ukończyć OP-2 bez niej. 2. Jest to przypomnienie na ekranie w formie tekstowej aktualnie wykonywanego zadania. Te funkcje można włączać i wyłączać w trakcie gry. Edytowane 18 Lutego 2017 przez kazik 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 18 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 Godzinę temu, kondotier napisał: 1. Return/Akcelerator Więcej można poczytać o tej funkcji tutaj: i tutaj: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 18 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 Dziękuję. No to zaczynam zabawę. Nie nastawiam się na wielkie sukcesy, bo mod ma mi tylko pozwolić doczekać wyjścia "bliższych sercu". A będzie sobie siedział na kompie chyba dłuuuugo . Poczytałem w tematach o różnych problemach i ich rozwiązaniach, ale ich za dużo aby wszystko spamiętać. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 18 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 Jak cię znam to bez problemu sobie poradzisz Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 18 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 Ja grałem w OP-2 11 miesięcy i też tak jak Ty może na razie pogram w TŚ-2+AA2 czekając na OP-2.1. Każda Soljanka jest jak narkotyk uzależnia czasami wk.. i pomimo ukończenia (odstawienia) ciągle chociaż na godzinkę lub dwie do niej się wraca Cały czas ukończony repack mam na dysku przenośnym więc gdyby coś pisz. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 18 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 Trochę pograłem, jestem przed piciem lekarstwa nasennego. Ale musiałem zaczynać dwa razy. Za pierwszym razem miałem coś nie tak ze spawnem i scenariuszem. Nie miałem w trupie wdzianka, w zabudowaniach w skrzynce amunicji i apteczek, ale za to połowa wojaków pod mostem była martwa, a druga waliła do mnie od razu, choć miałem gorzałkę z chlewni. Czyli od samego początku mod daje mi lekcje pokory. Zobaczę, jak będzie w pieczarze, czy też się pokiełbasi. A pieczara powoduje u mnie skręt kiszek, w każdym modzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 19 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 (edytowane) Na jakim poziomie trudności grasz? Polecam poziom Przeżycie co mniej więcej odpowiada poziomowi Stalker z podstawki. Co do pierwszej misji w jaskini też kiedyś dostawałem drgawek jak miałem to robić i się wk... tzn. zastanawiałem co autor miał na myśli umieszczając tak trudny fragment na początku moda. Teraz drogę znam na pamięć wiem gdzie są wszystkie anomalie po drodze robię ja bez jednego strzału. Więc jeśli chcesz przegram tą pierwszą pieczarę u siebie tylko wystaw sejwa przed wypiciem lekarstwa. Edytowane 19 Lutego 2017 przez kazik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 19 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 Gram na "Rozgrzewce". Bo chyba to dla mnie najlepsze. Obejrzałem gameplaya z jaskini i spróbuję powybijać te stwory, bo broń dali stosowną. Nie dam rady, poproszę o pomoc. Czy do tej jaskini, wraca się więcej razy i te stwory się odradzają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 19 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 (edytowane) Często się tam zagląda.. w sumie to nie wiem czy odradzają w takiej samej ilości przy pierwszym przejściu po lekarstwie prawie do nich nie strzelałem. Szkoda amo i czasu.. ale zawsze są. No i jest jeszcze Labirynt tam też jest nieźle Jakby coś jestem przy kompie. Edytowane 19 Lutego 2017 przez kazik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 19 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 Pilnie potrzebuje oryginalny user.ltx Piszę o tym na SB. Zrobiłem w nim zmiany, bez zabezpieczenia się kopią. To jest tak, jak się mody stawia tuż przed snem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 19 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 (edytowane) artefakty.txt user.ltx Edytowane 19 Lutego 2017 przez kazik 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 19 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 Dziękuję. A ten plik artefakty.txt to odpowiedź na kamienienie? Gdzie go wsadzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 19 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 To opis jak to zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 19 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 Sądziłem, że jest już jakiś sprawdzony "gotowiec". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 19 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 (edytowane) W folderze gamedata/scripts zamień pliki (oczywiście zrób najpierw kopię swoich ) amk_mod.script - zabezpieczenie zmiany artów w brukowce podczas emisji arhara_dialog.script - zabezpieczenie zmiany artów w brukowce na lokacjach Edytowane 19 Lutego 2017 przez kazik 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Mam pytanie do naszych "Mechaników", ale inni umiejący pogrzebać w modzie też mile widziani. 1. Rozchodzi się o granatniki podlufowe na szynę pikantiny. Mam spory zapas granatów N-92, ale granatnik dla nich pasuje tylko do broni, która mi wybitnie nie odpowiada. Czy jest możliwość, aby te granaty pasowały do klasycznego granatnika? Mam też sporo granatów burzących, ale jeszcze nie natrafiłem na granatnik który by umożliwiał ich wykorzystanie. One też mogłyby pasujące do zwykłego podlufowego. Inaczej trzeba nosić na plecach cały magazyn broni. 2. Czy jest możliwość dodania granatów do podlufowych - tak rosyjskiego jak i natowskiego - które miałyby takie anomalne właściwości, jak te ręczne? Ich brak jest całkowicie nielogiczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2017 @kondotier- O ile pamiętam - to w którymś momencie gry dostaniesz dzięki pieskowi na ATP ( taki quest) - granatnik m79 "multiuniwersalny" tz: strzelający wszystkimi rodzajami granatów wiec problem nadmiernych ilości amunicji rozwiąże sie sam. A teraz ad rem : 1/ do jakiej giwery ma byc ten granatnik - samo dopisanie do granatnika dodatkowej amunicji nie zaskutkuje mozliwością jej uzycia. Podaj - to podeślę plik ze zmianami. 2/ - chyba nie ma w grze anomalnych granatów do granatnika.W każdym razie nie spotkałem takowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.