Skocz do zawartości

Z calłkiem innej beczki .....


boberm

Rekomendowane odpowiedzi

   Podczas pobytu na kluczowych lokacjach , do naszych uszu dochodzą dzwięki różnistych utworów muzycznych.Ot -  taka mieszanka popu radzieckiego , rosyjskiego i zachodnioeuropejskiego.Czasami klimatyczna , czasami niezbyt .Chyba nawet jakieś polskie akcenty znajdziemy. Zaintrygowany składem tej "mieszanki" postanowiłem poszukać jej w plikach gry. Rozpakowałem  gamedatę - i kurna , nie wiem gdzie zaszyte są te pliki. W katalogu sounds ich nie znalazłem . Czy coś mi umknęło w procesie wypakowki?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Nie miałem "tradycyjnej instalki" od początku grałem w wersję Repack.
U mnie w gamedata właśnie nie ma katalogu sounds ponieważ mod doczytuje pliki dziękowe zaszyte w paczkach 
gamedata.db7 i gamedata.db9 u mnie są w katalogu głównym gry a nie moda.
Dopiero rozpakowanie tych paczek do oddzielnych katalogów dało mi dostęp do plików dziękowych. 

Bez tytułu.jpg

Do rozpakowania użyłem STALKER_Data_Unpacker

Edytowane przez kazik
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Kazik za zainteresowanie - przepakowałem jeszcze raz unpackerem i faktycznie gdzieś mi  musiało coś pouciekać,  bo katalog docelowy lekko się powiększył. Znalazem te pliki .ogg które mnie interesowały. A teraz zobaczę , czy można bedzie podmienic niektóre z nich:033:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, boberm napisał:

 A teraz zobaczę , czy można bedzie podmienic niektóre z nich:033:.

Można to zrobić bez problemu z tym że PAMIĘTAJ że nowy plik musi być w formacie ogg i w trybie MONO oraz mieć identyczną nazwę jak plik pierwotny. Zmieniłem tak wiele plików w Soljance na "swoje" i wszystko śmiga  :) 

Gdybyś miał problemy to pisz.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Nadciągam z odsieczą ;)   

1.  Nigdy się tą funkcją nie posługiwałem (i nie wiedziałem, że taka jest ;)). Teraz z ciekawości ją sprawdziłem i w przybliżeniu wygląda to tak.
     Przykładowo przypisałem tą funkcję do klawisza J. Stojąc w bunkrze naukowców na Jantarze w niebieskiej skrzyni zostawiłem
     dwa karabiny. (Jeśli chcesz użyć tej funkcji GG nie może być w ruchu i nie może mieć nic w rękach)
     Po włożeniu karabinów do skrzyni nacisnąłem dwa razy przycisk J. Wyszedłem z bunkra nacisnąłem raz J i teleportowało mnie
     do miejsca zapisu przez podwójne J. Funkcja ma małą odległość działania i na pewno da się ukończyć OP-2 bez niej.   
2. Jest to przypomnienie na ekranie w formie tekstowej aktualnie wykonywanego zadania. 
    Te funkcje można włączać i wyłączać w trakcie gry.

Edytowane przez kazik
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję. No to zaczynam zabawę. Nie nastawiam się na wielkie sukcesy, bo mod ma mi tylko pozwolić doczekać wyjścia "bliższych sercu". A będzie sobie siedział na kompie chyba dłuuuugo :laugh: . Poczytałem w tematach o różnych problemach i ich rozwiązaniach, ale ich za dużo aby wszystko spamiętać.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja grałem w  OP-2 11 miesięcy i też tak jak Ty może na razie pogram w TŚ-2+AA2 czekając na OP-2.1. 
Każda Soljanka jest jak narkotyk uzależnia czasami wk.. i pomimo ukończenia (odstawienia) ciągle chociaż na godzinkę lub dwie
do niej się wraca :) 
Cały czas ukończony repack mam na dysku przenośnym więc gdyby coś pisz.
 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę pograłem, jestem przed piciem lekarstwa nasennego. Ale musiałem zaczynać dwa razy. Za pierwszym razem miałem coś nie tak ze spawnem i scenariuszem.

Nie miałem w trupie wdzianka, w zabudowaniach w skrzynce amunicji i apteczek, ale za to połowa wojaków pod mostem była martwa, a druga waliła do mnie od razu, choć miałem gorzałkę z chlewni.

Czyli od samego początku mod daje mi lekcje pokory. Zobaczę, jak będzie w pieczarze, czy też się pokiełbasi. A pieczara powoduje u mnie skręt kiszek, w każdym modzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na jakim poziomie trudności grasz? 
Polecam poziom Przeżycie co mniej więcej odpowiada poziomowi Stalker z podstawki.

Co do pierwszej misji w jaskini też kiedyś dostawałem drgawek jak miałem to robić i się wk... tzn. zastanawiałem
co autor miał na myśli umieszczając tak trudny fragment na początku moda. Teraz drogę znam na pamięć wiem gdzie są wszystkie anomalie po drodze robię ja bez jednego strzału. Więc jeśli chcesz przegram tą pierwszą pieczarę u siebie tylko wystaw sejwa przed wypiciem lekarstwa.       

 

Edytowane przez kazik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Często się tam zagląda.. w sumie to nie wiem czy odradzają w takiej samej ilości przy pierwszym przejściu po lekarstwie prawie do nich nie strzelałem. Szkoda amo i czasu.. ale zawsze są.  No i jest jeszcze Labirynt tam też jest nieźle ;)
Jakby coś jestem przy kompie.

 

Edytowane przez kazik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W folderze gamedata/scripts zamień pliki (oczywiście zrób najpierw kopię swoich ;)

amk_mod.script -  zabezpieczenie zmiany artów w brukowce podczas emisji

arhara_dialog.script -   zabezpieczenie zmiany artów w brukowce na lokacjach 

 

Edytowane przez kazik
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mam pytanie do naszych "Mechaników", ale inni umiejący pogrzebać w modzie też mile widziani.

1. Rozchodzi się o granatniki podlufowe na szynę pikantiny. Mam spory zapas granatów N-92, ale granatnik dla nich pasuje tylko do broni, która mi wybitnie nie odpowiada. Czy jest możliwość, aby te granaty pasowały do klasycznego granatnika?

Mam też sporo granatów burzących, ale jeszcze nie natrafiłem na granatnik który by umożliwiał ich wykorzystanie. One też mogłyby pasujące do zwykłego podlufowego. Inaczej trzeba nosić na plecach cały magazyn broni.

2. Czy jest możliwość dodania granatów do podlufowych - tak rosyjskiego jak i natowskiego - które miałyby takie anomalne właściwości, jak te ręczne? Ich brak jest całkowicie nielogiczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier- O ile pamiętam - to w którymś momencie gry dostaniesz dzięki pieskowi na ATP ( taki quest) -  granatnik m79 "multiuniwersalny" tz: strzelający wszystkimi rodzajami granatów  wiec problem nadmiernych ilości amunicji rozwiąże sie sam:020:. A teraz ad rem :

1/ do jakiej giwery ma byc ten granatnik - samo dopisanie do granatnika dodatkowej amunicji nie zaskutkuje mozliwością jej uzycia. Podaj - to podeślę plik ze zmianami.

2/ - chyba nie ma  w grze anomalnych granatów do granatnika.W każdym razie nie spotkałem takowych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.