malakas Opublikowano 7 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Bardzo podoba mi się Hud z fotki poniżej. Może jest ktoś kto wie jak ten HUD dostosować do nowej Soljanki...lub wie gdzie można znaleźć info na ten temat.... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trurl3 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Owszem, znam ten HUD. Nawet w pewnym momencie rozważałem pomysł dania go jako oficjalnego , ale zarzuciłem. HUD miałem w formacie pasującym do Soljanki, jedynie nie wyświetlały się kropki na mini mapie i wtedy zrezygnowałem. Poszukam w plikach, może jeszcze gdzieś mam. NA pewno mam go w stanie 'surowym' to znaczy tak, jak ściągnąłem ze źródła. Zobaczę co da się zrobić, mam trochę więcej doświadczenia niż kiedyś... //Edycja Znalazłem... jest to oprócz samego HUD-a trochę więcej zmian dotyczących wyglądu interfejsu gry, ekrany startowego i ekranu inwentarza. Ciekawa sprawa. Spróbuję, jak to chodzi. W mojej spakowanej wersji Soljanki jest to bardzo łatwe - wystarczy spakować cały HUD i dodać jeden plik do gry... Sprawdzanie zmian jest równie łatwe... //Edycja Działa, tylko te kropki w Minimapie... Trzeba znaleźć który parametr za to odpowiada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 7 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Będę zobowiązany Trurl3 ..podczas gry lubię mało dodatkowych szczegółów na ekranie...jakoś rozpraszają uwagę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trurl3 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 No i brak wyświetlania artefaktów z pasa na ekranie //Edycja Udało się właczyć wyświetlanie artów, ale gdzie kropki na minimapie - to zagadka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Wygląda na pewno bardzo ciekawie, ja też chętnie wypróbuje ten HUD. A przy okazji- nie wie ktoś czy da się naprawić ten kursor, żeby w czasie przerzucania rzeczy z ekwipunku do schowka nie zjeżdżał na samą górę (podobnie jak w menu handlu)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Jakiś link do pliku z hudem bo jak oglądam to widze cały ekran a interfejs gry z lewej dolnej strony ekranu nie utrudnia gry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trurl3 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Na razie hud nie jest w pełni funkcjonalny. Szukam rozwiązania problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Dzięki za info,czekam na poprawienie funkcjonalnosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trurl3 Opublikowano 9 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 Zajrzyjcie tutaj na koniec postu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 9 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 Super Trurl3 ... to najlepszy HUD jaki widziałem do tej gry. Szacun duży za poprawki i adaptację. Będzie doskonałym uzupełnieniem dla celownika-kropki... dla graczy lubiących ciężkie wyzwania. Przystąpiłem oczywiście do testów polowych....na fotce mini HUD po adaptacji Trurl3 w komplecie z nowym celownikiem od Yourek. http://img64.imageshack.us/img64/3200/sswojtek010911093951l05.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trurl3 Opublikowano 9 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 No nieee, to rozjechanie jest fatalne... Ale niestety nie znam na to lekarstwa. Teoretycznie HUD powinien działać na panoramie, ale... Spróbuj poeksperymentować z rozdzielczościami w grze. Czytałem o czymś takim na forach, ale dotyczyło to NLC6 gdzie HUD tez jest okrągły i składa się z dwóch elementów. Te dwa nałozone na siebie elementy sa róznej całkowitej wielkości i dlatego sa róznie rozciągnięte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 9 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 Rozjechanie to nie problem ..zegar by się przydał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trurl3 Opublikowano 9 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 Jak mini to mini. Zegar nie był przewidziany, ale.. oops, sorry... powinien byc czas... BTW, dlaczewgo wklejasz link do obreazka a nie miniaturę? imageshack udostepnia klikalna miniture do wklejenia na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 9 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 Duża fotka jest bardziej szczegółowa ..o to mi chodziło. Przyszła mi nastepująca myśl... Czy obniżenie linii artów nie spowodowało u mnie przesunięcia całości w dół.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trurl3 Opublikowano 9 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 Jesli chodzi o zegar w HUD-zie serafim12 to w standardowej rozdzielczości wszystko gra. NAtomiast nie wiem dlaczego nie ma przy ekranie panoeramicznym. ALe jest na to sposób... doświadczalkny dla tych. co maja prawa i lewa ręke a nie tylko dwie lewe Wysiwtlanie zegara sterowane jest z plikuui_custom_msgs..ml. Podaję cytat wypowiedzi samego serfim12 na temat korekty położenia i parametrów zegara -------------------------------------------------------------- Zmiana polożenia, koloru cyfr i tła zegara (Serafim12) ------------------------------------------------------------- Katalog: gamedata\config\ui Plik: ui_custom_msgs.xml linie po <hud_show_time tam zmienia się kolor i koordynaty Dalej Plik: i_hud.xml tam na dole szukaj <!--<texture id="ui_hud_frame_clock_vergas" x="494" y="65" width="78" height="43" /> --> <texture id="ui_hud_frame_clock_vergas" x="1060" y="920" width="86" height="23" /> zakomentuj dolna linię w <!-- --> , a z górnej zdejmij. I będziesz miał teksturę jako tło. We wszystkich mouich HUD-ach to jest jednakowo (jesli tam jest zegar) - serafim 12 ----------------------------------------------------------------------------- Oczywiście, jest to skrót. Dodam że w pliku ui_custom_msgs.xml w liniach po <hud_show_time można eksperymentalnie zmienić koordynaty położenia zegara na ekranie w stosunku do lewego górnego rogu ekranu który ma koordynaty x=0, y=0. Barwa cyfr określana jest przez wartości kolorów składowych RGB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 9 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 Czas na próby...sądzę ,że problem stanowi format 19:9 monitora. Spróbuje przesunąć zegar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trurl3 Opublikowano 9 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 Linia artów w żaden sposób nie wpływa na resztę zawartości interfejsu. To po prostu osobna sprawa. Przy takich proporcjach ekranu całośc jest ściśnięta w osi Y. Wypróbuj rożne ustawienia rozdzielczości. Ależ egzotyczny format. C oż to za monitor? Jakiej rozdzielczości używasz na co dzień? Zrobiłem sobie w grze najbardziej zbliżona z możliwych rozdzielczość 1024x720 i zauważyłem, że zegar został wciśnięty za teksturę HUD-a. Wystarczy lekko zmienić parametr "y" położenia zegara w kierunku mniejszych wartości i powinien być widoczny. U mnie nawet troszkę wystawały szczyty cyfr na żółto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 9 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 Głupotę napisałem poprzednio to Full 16:9... HD..1920x1080...przepraszam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trurl3 Opublikowano 9 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 Spoko. I tak się rozjeżdżą a na to nie mam wpływu. Natomiast zmiana parametru "y" na pewno wyciągnie zegar ponad teksturę mapy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 9 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 W moim przypadku parametr...załatwił sprawę zegara. <!-- Vergas zegar ------------------------ON-----------------------> <hud_show_time x="160" y="675" width="98" height="19" complex_mode="1" stretch="1"> <text x="20" y="1" font="letterica16" r="238" g="155" b="23" a="255"/> Tak naprawdę parametr... hud_show_time x="160"... jest do dowolnej kosmetycznej zabawy i przesuwa zegar w poziomie...min.=140 /max.=170 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trurl3 Opublikowano 9 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 Zrób screena jak jest teraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 9 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 Wyprzedziłeś moje działania...fotka w linku...myślę, że szczytem powodzenia byłoby jeszcze podniesienie do góry ikony amunicji i jej opisu...samo przesunięcie map nie jest powodem by nie używać tego świetnego HUD w czasie gry... http://img535.imageshack.us/img535/5796/sswojtek010911143400l05.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trurl3 Opublikowano 9 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 malakasie jakie masz w końcu współrzędne zegara? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 9 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 te które napisałem trurl...x=160 / y= 675 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trurl3 Opublikowano 9 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 Dochodzę do wniosku żę w twoim przypadku to nie rózne rzeczy (jak czas i naboje) są przesunięte w dół, ale cała tekstura HUD jest przesunięta w górę i dlatego zasłoniła czas. W ten sposób ikonka PDA w teksturze jest przesunięta w stosunku do ikonki migającej i tekstura ramki minimapy - w formie okręgu lekko przyciętego z lewej i z dołu - tez jest przesunięta. Ale problem w tym, że nie mam pojęcia jak tę teksturę opuścić. Próbowałem rożnych rzeczy, aż mi się tło z mini mapą wysunęło do dołu. A ta tekstura główna stoi jak drut. A gdyby tylko tę jedną teksture opuścić o jakieś 10 pikseli w dół, to by wyleczyło i problem z rozdwajającym sie okręgiem, i z źle umieszczonymi nabojami i z zasłoniętym czasem. Może kiedyś jeszcze do tego podejdę, na razie mam dość. Mam kilka uwag na temat podstawowych poprawek w plikach zebranych w pliku tekstowym. Może umieszczę w poradnikach - zawze to praktyczne porady... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.