Skocz do zawartości

Przejście do Martwego Miasta


kobal

Rekomendowane odpowiedzi

Nie potrafię znaleść teleportu do Martwego Miasta w Limańsku.A raczej znalazłem najprawdopodobniej tylko drzwi do piwnicy są zamknięte.Jestem mniej więcej tutaj http://img833.images...us/i/003cv.jpg/

To zaraz za barykadą Wolności po lewej stronie patrząc od przejścia z Czerwonego Lasu naprzeciwko Gastronomu.Na placyku jest jeszcze fontanna.Przed wejściem jest coś taka jakby mgła , jakby właśnie teleport ale nic sie nie dzieje.Drzwi skrzypią i pokazuje sie napis że są zamknięte.Obleciałem cały Limańsk i jedyne drzwi które dają w ogóle jakiś odzew.Po za tym znalazłem jeszcze jedną piwnicę w budynku Gastronomu ale nic tam nie ma.Może coś powinienem ze sobą mieć o czym zapomniałem.Mam ten ostatni artefakt który Czarnomor kazał sobie zostawić i mam pudełko po cygarach które podobno jest częścią klucza.Po za tym oczywiście kod spisany ze zdjęcia.Mam też ten fotopistolet.No i nie wiem co dalej Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj od autosave, nie pojawia Ci się ten komunikat z 2 screenu? A rozmawiałeś z Błyskawicą?- jeśli tak to w PDA powinieneś mieć dokładne zdjęcie tych drzwi do piwnicy w Limańsku, znalazłeś to anomalną snajperkę CZarnomora na dachu X16 bo po jej znaleziniu przychodził sms od Błyskawicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany.Dziękuję za zainteresowanie.Problem powodowała Błyskawica.Dziewczyna zawieszała sie po wrzuceniu izomorfu do portalu i co za tym idzie nie uruchamiał sie dalszy skrypt.Ja znając cząstkową fabułę z poradnika myślałem że tak ma być i maszerowałem do Limańska gdzie nic się nie działo.Dziękuje Korn06 że naprowadził mnie na ślad.Kolejne zadanie uruchamia się gdy Błyskawica wejdzie w portal.Gdyby nie chciała wejść tak jak to było u mnie pomaga szybki zapis i od razu wczytanie go.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

W poradniku jest taki wpis " 17. Na miejscu rozmawiamy z Błyskawicą. Wrzucamy jeden z izomorfów w portal. Drugi zgodnie z sugestią Czarnomora zostawiamy sobie. Portal wyrzuca nam trochę fantów i przede wszystkim pudełko po cygarach. Czytamy zapisaną w pudełku informację. Błyskawica wchodzi w portal, a my powinniśmy mieć w PDA zdjęcie domu w którym jest teleport do Martwego Miasta." Więc pisze że Błyskawica ma wejść w portal a my dostać info w PDA , ale jak niejasne to niech Malakas poprawi ja nie mam możliwości edycji poradnika do soljanki.Myślę że popełniłeś ten sam błąd co ja czyli zbytniej pewności siebie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem, że jest już nowy poradnik Twojego autorstwa :P

W nim jest wszystko OK, tylko poprosiłem malakasa, by dopisał w punkcie 17 na samym końcu:(należy poczekać chwilkę po tym jak Błyskawica znikie w portalu - zadanie pojawia się w PDA po około 10-15 sekundach).

Takie ostrzeżenie dla tych, którym Błyskawica się nie zawiesi, ale się wyteleportują przypadkim przed otrzymaniem zadania w Limańsku :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się pokonać wreszcie (po masakrycznie długiej walce ) te dwa karabiny maszynowe, które pilnują piwnicy z przejściem z Limańska do Martwego Miasta.

Ponieważ korn06 i Kobal opisali jak im się udało ten najbardziej upierdliwy fragment Solianki pokonać, ja również opiszę moje doświadczenia.

Otóż po zejściu po zaminowanych schodach do piwnicy stanąłem przed drzwiami, które lekko trącając otworzyłem (nie otwiera się ich jak inne poprzez naciśniecie klawisza "użyj" !), i moim oczom ukazało się podłużne pomieszczenie z dwoma rzędami kolumn (po cztery po lewej i po prawej stronie).

W tym momencie należy zrobić KONIECZNIE sejwa zanim pierwszy raz tam wejdziemy !

Związane jest to z tym, że tylko podczas pierwszorazowego wejścia do owego pokoju, karabin maszynowy (piekielnie zabójczy) na przeciwległej ścianie ma minimalne opóźnienie w rozpoczęciu ostrzału. Jeśli zrobicie sejwa po aktywacji karabinu, możecie zapomnieć o jakiejkolwiek próbie wejścia do pomieszczenia - karabin zabije was na progu wejścia !

Mój sposób na przejście tego fragmentu gry jest nastepujący (chociaż jest chyba łatwiejszy i mniej stresujący):

Po otwarciu drzwi (i zrobieniu sejwa ) stajemy dosłownie na progu wejścia trzymając granat w ręku i ubrani w jakiś pancerz, którego nie będziemy żałować (a ma dobrą kuloodporność - musi wytrzymać chociaż jedno trafienie i nie dać nas zabić). Następnie rzucamy granat w kierunku ściany na wprost (tam gdzie widać jakieś przełączniki i zamurowane cegłami przejście). Natychmiast po rzucie SPRINTEM zasuwamy za najbliższą kolumnę z prawej i stajemy tak by nas osłoniła od ostrzału. Gdy już nam się to uda postepujemy dalej jak na filmie instruktażowym, który wstawił malakas w poradniku do Solianki.

Mi ten numer wyszedł trzykrotnie jak się bawiłem z tymi karabinami. Przy odrobinie szczęścia uda się wam tam wbiec i nawet nie oberwać. Chociaż częściej dostaniecie raz, ale dobry pancerz wojskowy powinien to znieść - będzie zniszczony, ale wy ocalicie skórę. Najtrudniejszy moment to wyczaić moment kiedy przestać biec i stanąć pod ostrzałem za kolumną. Wtedy mały ruch palca na klawiaturze za dużo i zaczynacie zabawę od nowa

Teraz macie podany kolejny sposób na przejście tego fragmentu gry - powodzenia !

OFFTOP - W moim rankingu najbardziej upierdliwych fragmentów gry w Solę, ten jest zdecydowanie na pierwszym miejscu, ale zaraz za nim jest pewna przeklęta ściana w Labiryncie, na którą trzeba się wspiąć. Poza tymi dwoma przypadkami nic mnie aż tak nie podczas gry żebym zapamiętał jakieś negatywne uczucia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.