Jump to content

Oblivion Lost 3.1 Definitive Edition


Recommended Posts

NAZWA MODYFIKACJI:   „S.T.A.L.K.E.R. OBLIVION LOST 3.1 - DEFINITIVE EDITION”

TYTUŁ ORYGINALNY:   „S.T.A.L.K.E.R. - Oblivion Lost 3.1”

MODYFIKACJA PRZEZNACZONA DO WERSJI GRY:   Cień Czarnobyla 1.0005

OBLIVION LOST 3.1.png

ORYGINALNA WERSJA JĘZYKOWA MODA:   ANGIELSKA

AUTORZY MODA: Kanyhalos, Bangalore i dawny OLP Team.

AUTOR SPOLSZCZENIA: @Anton Gorodecki

DŁUGOŚĆ: Przeciętna ( ~ 20 godzin )

STRONA DOMOWA MODA: http://www.moddb.com/mods/stalker-oblivion-lost-30 

LINK DO POBRANIA MODA: http://www.moddb.com/mods/stalker-oblivion-lost-30/downloads/oblivion-lost-31-definitive-edition1 

 

OPIS: Modyfikacja ta jest najnowszą wersją serii Oblivion Lost, rozwijaną przez Kanyhalosa i OLP Team. Jej celem jest jak najbardziej zbliżyć się do dawnego Oblivion Lost’a, który miał być wydany przez zespół GSC, wprowadzając jego najlepsze cechy: immersyjność rozgrywki, całkowity freeplay, usprawniony A-Life, nowe lokacje, rozszerzona główna linia fabularna, podniesienie realności rozgrywki oraz usprawnienia graficzne.

Mod poprawnie działa tylko na patch’u 1.0005 i tylko na nim był testowany!

FABUŁA: Główna linia fabularna została niezmieniona. Po jej ukończeniu czyli odmowie wstąpienia w szeregi Świadomości-Z, Naznaczony wysłany zostanie na CEA-2, gdzie po spotkaniu z głównych bohaterem innego moda, będzie wprowadzony w kulisy zupełnie nowej linii fabularnej. Na jej końcu czekać będzie (niczym w rasowym MMORPG) finałowe starcie z Bossem, którego zabić można tylko przez obranie odpowiedniej taktyki. Jego śmierć odegra ważną rolę w całej dodatkowej fabule.

INSTALACJA MODA:

  1. Zainstalować grę STALKER Cień Czarnobyla z patchem 1.0005. Moda instalować na czystą podstawkę! Nie łączyć moda z innymi modyfikacjami!
  2. Rozpakować pobrane wcześniej archiwum S.T.A.L.K.E.R._-_Oblivion_Lost_3.1_Definitive_Edition.7z a następnie skopiować folder „gamedata” do głównego katalogu instalacyjnego gry. Wersja Definitive Edition zawiera już w sobie DLC Łowcy Artefaktów (Artifact Hunters DLC) oraz dodatek polepszający grafikę (Graphical Addon). NIE TRZEBA już ich instalować osobno!
  3. Edytujemy plik fsgame.ltx: w linii nr 2 dokonujemy zmiany na $game_data$ = true| true|  gamedata\   $fs_root$| 
  4. Kopiujemy plik XR3DA.exe z archiwum bin moda do folder bin z zainstalowana grą, ze zgodą na nadpisanie pliku.
  5. Na samym końcu instalujemy spolszczenie - rozpakowujemy archiwum i kopiujemy folder „gamedata” głównego katalogu instalacyjnego gry, ze zgodą na nadpisanie plików.

Link do spolszczenia: Z POBIERALNI STALKERTEAM.PL

Autor/rzy spolszczenia moda NIE WYRAŻA/JĄ ZGODY na jego uploadowanie / publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl

  • Dodatnia 12
Link to comment
Share on other sites

Ja zacząłem grać na 1.0006, doturlałem się do podziemi Agropromu, zero wylotów i innych problemów. Rzuciło mi się w oczy jak do tej pory to:

ss_user_09-13-16_21-15-18_(l01_escape).jpg

 

PS: od razu uczciwie mówię, że nie jestem pewien czy dociągnę do końca - myślałem, że będzie więcej nowinek względem wersji 2.2, a tu w zasadzie dokładnie to samo... Będę rekreacyjnie wracał pewnie co jakiś czas, więc jak coś wyłapię w kwestii błędów czy problemów na 1.0006 - dam znać.

Link to comment
Share on other sites

  • apg2312 pinned, featured and locked this topic

@kondotier Ironizowanie jest dobre, jeśli są do tego podstawy - chyba, że przyjmiemy za takie moją ewentualną nieumiejętność obsługi forum, tudzież ślepotę. Opcje edycji wyglądają u mnie tak:

Bez nazwy 1 kopia.png

Więc jeśli moderatorzy mogą to naprawić, to będę zobowiązany, bo ja najwyraźniej nie jestem w stanie :)

Link to comment
Share on other sites

@Anton Gorodecki mam pytanie.W jakiej rozdzielczości trzeba grać w tego moda?Zagrałem od początku w rozdzielczości 1920x1280 i nic się nie zmieniło gdy u Sidorowicza ze skrzyni chcę zabrać jej zawartość występuje błąd,który podałem dwa posty wcześniej.

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

Rozdzielczość monitora nie ma żadnego znaczenia.

Jak rozpocząłeś grę?  Od usunięcia wszystkich starych zapisów ( ewentualnie przeniesienia do innego katalogu ) i opcji "Nowa gra", czy od wgrania posiadanego sava ze starej gry? Stare savy "pamiętają" rozpoczęcie gry z błędami i tak je będą wyświetlać. Stąd uwaga Antona, o konieczności nowej gry.

Link to comment
Share on other sites

Podobna sytuacja jest w Złotym kufrze 2. Też niektóre artefakty wyświetlają się nie nazwą, a adresem skryptowym. To jest niedoróbka moda, a nie błąd tłumaczenia.

Tak samo jak Take All zamiast Zabierz wszystko. Trzeba dotrzeć do pliku podstawki i po przetłumaczeniu przenieść go do gamedaty. Tak to jest, jak robimy składankę z trzech rzeczy, niby takich samych, ale w szczegółach się różniących.

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

  • Agrael changed the title to Oblivion Lost 3.1 Definitive Edition
  • Agrael unfeatured this topic
  • Agrael pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity