Skocz do zawartości

Cordis Project (dawniej Gunslinger Mod Addon) - prace nad projektem.


Rekomendowane odpowiedzi

4b2915c5b1e168d29ebe9e125db68334.jpg

Jak już kiedyś wspomniałem w "Nowościach ze świata modów" z 30.01.16 r.

Niemal równolegle z pracami nad samym GUNSLINGER modem dla Zewu Prypeci niezależna grupa moderów pracuje nad addonem do moda. Premiera addona jest rzecz jasna uzależniona tylko od zakończenia prac nad finalną wersją GUNSLINGERA.

Założycielem projektu jest Alex_I i CorryZeron (Rodion Lovchev).

W skład zespołu wchodzą:

Alex_I - założyciel projektu, tekstury.
CorryZeron (Rodion Lovchev) - kompozytor, odpowiedzialny za wizualną i dźwiękową oprawę addona.
Heim - skrypty, pliki konfiguracyjne.
BlackWanderer - modele, tekstury.
TAIGA - modele.
Travi$ - modele, tekstury.
Yazychnik - modele.
Renesansss - praca z SDK.

O samym projekcie:

Projekt został zaplanowany jako dodatek do Gunslinger Moda, tak aby gracz przechodzący grę z modyfikacją Gunslinger Mod mógł poczuć istotne zmiany nie tylko te wizualne z widoku pierwszej osoby, ale i w otaczającym go świecie moda i szczegółach. Głównym celem tego projektu jest aktualizacja graficznej (menu i interfejs) i dźwiękowej części moda (dźwięki otoczenia, dynamiczna muzyka). Ponadto, zostanie zastąpiona większość modeli z inwentarza, zostaną zmienione niektóre tekstury broni. Z drobnych zmian to także nowe modele stalkerów i mutantów. 

Oferty współpracy:

Aby przyspieszyć rozwój i poprawić jakość projektu, poszukujemy:
- Konfiguratorów/skrypterów/programistów/ekspertów w SDK (implementacja skryptów gui-interfejs i niektórych opcji gry).
- Modelatorów/animatorów/osób od znajomości tworzenia tekstur/artystów plastyków (do tworzenia modeli otoczenia, a także modeli stalkerów, mutantów i ich późniejszej animacji).

Screenshoty oraz video z prac nad addonem:

Spoiler

AbahSkFT1lM.jpg  ZVRclAjCPhc.jpg

ybPOGzB7bbo.jpg  Tt-kU5CBzA0.jpg

QOEx55m.jpg  Hz34fRcQkbE.jpg

srgKfZ7gph0.jpg

 

 

Niedawno twórcy addona podzielili się nowymi informacjami. Koncepcja zaktualizowanego interfejsu dla PDA, trzy filmy i poszukiwanie kartografa. 

Powstaje nowa koncepcja PDA. 

P. S. Ponieważ w koncepcie bohater wykorzystuje kieszonkowy PDA z mapą miasta i nawigacją, zdecydowano się przerysować mapę, zastępując ją bardziej uproszczoną i odpowiednią do aplikacji mobilnej.

qjJWFAUms8c.jpg  Q0FHqRKSQSg.jpg

Pokazano trzy filmy od SAM61 (Sam Fisher, koordynator Gunslinger Moda), które pokazują wszystkie dostępne pistolety z modyfikacji, oraz ekskluzywny PM.

Spoiler

Twórcy szukają kartografa, który będzie mógł przerysować mapę gry w uproszczonym stylu (jak w aplikacjach mobilnych z kartami).

Od autora:
Kilka razy próbowałem rysować mapy, ale dla mnie to zupełnie obce i bardzo trudne, bo nawet nie wiem od czego zacząć. Najlepsze przykłady to 2GIS i Yandex.Karty (z zachowaniem nieco zmienionej lokalizacji w grze, byłoby dobrze określić nazwy ulic i ważne obiekty), z jedną tylko uwagą, zrobić to w ciemnej kolorystyce (wziąć choćby mój przykład j/w).

Jeśli jesteś w stanie w tym pomóc, napisz PW.

P. S. Minimalistyczny styl map jak w nowoczesnych grach (jak w GTA 5) też będzie pasować.

 

Linki do stron z projektem (tam znajdziecie więcej screenów i video) a zainteresowani pomocą kontakt do twórców:

http://ap-pro.ru/forum/59-89164-1
https://vk.com/addon_guns
http://modstalker.ru/news/gunslinger_addon_svezhie_novosti/2016-09-19-1435

I kanał Sam Fisher-a: https://www.youtube.com/channel/UC9_jB1bMNzsOia92AIJAJTw

 

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Kolejny mały news z prac nad modem.

Twórcy w modzie planują umieścić nowy system obrażeń o nazwie RBDS "Realistic Body Damage System" czyli system realistycznych obrażeń ciała. Miałoby to działać na zasadzie, że postrzały w konkretne części ciała będą wyświetlane na nowej ikonce na HUD-zie gracza, postrzały w konkretne części ciała wpływały by na mobilność gracza. Np obrażenia nóg: brak możliwości biegania, duże obrażenia, postać utyka. Postrzały w ręce, spada stabilność trzymania broni podczas strzelania, co przekłada się na niecelny ogień. Przy dużych obrażeniach postać będzie np co jakiś czas upuszczała broń do czasu aż wyleczy się z ran.

Poniżej filmik ale tylko z nowego HUd-a, nie zaimplementowano jeszcze systemu obrażeń, prace trwają.

 

Źródło: Temat moda.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

Parę nowych informacji.

Do moda ma być dodana animowana menażka. Próbka animacji wkrótce.

Ksi4WvUl1M0.jpg

Jest też kilka koncepcji jak mają wyglądać mapy w pda, w tym np ciekawy pomysł na wyświetlanie wnętrz budynków, w których aktualnie przebywamy. To są na razie tylko prace koncepcyjne wiec nie wiadomo czy to wypali i ewentualnie jak to finalnie będzie wyglądać ale moim zdaniem pomysł prezentuje się ok.

e_X6fvQ3CH0.jpg  LpAqDA4tSGo.jpg

 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę nowego info z prac nad modem.

 

Opracowano ostateczną wersję PDA.

Trwają pracę nad nowymi modelami postaci i nowymi animacjami ich poruszania się.

Modela maja być mocno zróżnicowane jeśli chodzi o wygląd, dodatkowo część wyposażenia ma się zmieniać na modelach losowo co pozwoli na jeszcze większą różnorodność.

Trwają prace nad fabułą mającą dziać się współcześnie w 2016-2018 r.

Tworzone są nowe modele przedmiotów, animacje i soundtrack.

 

Na screenie mała próbka nowego modelu.

KwgCPXgczzQ.jpg

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 4 miesiące temu...

Hi, guys. Was really surprised to found this topic. In good meaning. Actually I'm not in project anymore. Could you fix the description please? I'll be grateful. 

 

tom3kb moje tłumaczenie na szybko: "Cześć, byłem zaskoczony znajdując ten temat. Ja już nie pracuje nad tym modem. Mógłbyś zaktualizować opis. Bedę wdzięczny."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Thanks a lot :) Yeah, there was some problems. But I hope divided team-members of both projects will restore their good relationship soon. By the way soon will be big news update in Cordis.

 

tom3kb: "Dzięki. Tak były problemy. Mam nadzieję, że podzielone ekipy pracujące nad projektami wrócą do dobrych stosunków. A tak w ogóle wkrótce bedą nowe informacje na temat projektu Cordis."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sądzę co innego. Skoro zgłosił prośbę, to przyjdzie poczytać o efektach. Możesz mu dać informację na PW, to na pewno nie przegapi.

Niech pisze w części rosyjskiej, lub angielskiej, jak mu wygodnie, lub np. Tobie i innym zwolennikom tego moda.

A jak zobaczy że nie jest pierwszym z Rosjan na forum, to może zaskoczyć i będzie dobrą wtyczką pozyskiwania informacji o modzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

@CorryZeron Hello man. We are glad to hear that. Write all the information you want to sumbit in this section: https://stalkerteam.pl/forum/384-english/ , just make a new topic :) We will translate your information and uptade the main topic ;)

Tłumaczenie:

Cześć koleś. Miło nam to słyszeć. Napisz wszystkie informacje które chcesz przekazać w tym dziale (link), po prostu stwórz nowy temat :) Przetłumaczymy twoje informacje i zaktualizujemy główny temat ;)

Edytowane przez MaklerR
Tłumaczenie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.