Skocz do zawartości

[CoC] DoctorX Questlines v.1.25


Junx

Rekomendowane odpowiedzi

DRXQL_Pinned.jpg

Platforma: Call of Chernobyl (repack - wersja samodzielna)
Data premiery: 27.07.2016 r.
Autor: DoctorX01
Autor spolszczenia: @Anton Gorodecki
 

Dodatek stanowi powiązany zestaw różnorodnych zadań, które można wykonać, będąc członkiem każdego ugrupowania. 

  • zaimplementowano dziesiątki nowych zadań oraz cyklicznych. 
  • nieograniczona powtarzalność, dzięki czemu rozgrywka nigdy nie będzie taka sama, nawet jeśli ponownie dołączysz do danego ugrupowania. 
  • fabuła i zadania są przydzielane dynamicznie, a zadania i ich cele są bardziej zróżnicowane oraz losowe.
  • dodano możliwość zmiany frakcji.
  • zwiększono immersję dzięki dialogom z postaciami niezależnymi.
  • postacie mogą zaoferować wykonanie tylko jednego zadania w tym samym czasie. 
  • przyjąć nowe zadania można co kilka godzin.
  • nagrody za wykonanie zadań są teraz bardziej zróżnicowane i zbalansowane.
  • zwiększono szanse na znalezienie zestawu narzędzi dla mechaników w schowkach. 

Kompatybilność:

  • doctorX Questlines działa z innymi dodatkami autora;
  • w przypadku zaimplementowania innych dodatków trzeba będzie edytować pliki;
  • nie działa z innymi dodatkami, które oferują nowe zadania.

W trakcie wyboru frakcji nie należy zaznaczać trybu fabularnego. DoctorX Questlines 1.25 nie jest kompatybilny z trybem reinkarnacji.

  • aby w czasie rozgrywki zmienić przynależność do frakcji, należy porozmawiać z jednym z niżej wymienionych NPC.
  • aby zostać Samotnikiem, porozmawiaj z Sidorowiczem;
  • aby dołączyć do Powinności, porozmawiaj z pułkownikiem Pietrenką;
  • aby dołączyć do Wolności, porozmawiaj z Łukaszem;
  • aby dołączyć do Czystego Nieba, porozmawiaj z Zimnym;
  • aby zostać Ekologiem, porozmawiaj z profesorem Sacharowem;
  • aby zostać Najemnikiem, porozmawiaj z Duszmanem;
  • aby zostać Żołnierzem, porozmawiaj z majorem Kuźniecowem;
  • aby zostać Bandytą, porozmawiaj z Sułtanem;
  • aby dołączyć do Monolitu, należy WŁĄCZYĆ Mózgozwęglacz lub porozmawiać z Królikiem, przebywającym w Prypeci;
  • aby przezwyciężyć pranie mózgu i odejść z Monolitu należy WYŁĄCZYĆ Mózgozwęglacz. Zostaniesz automatycznie Samotnikiem.

INSTALACJA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji:

1. Call of Chernobyl.


2. [OPCJONALNIE] Instalujemy inne dodatki kompatybilne z Call of Chernobyl 1.4.22 PL oraz DoctorX Questlines v.1.23.


3. Pobieramy dodatek DoctorX Questlines 1.23, rozpakowujemy i kopiujemy folder gamedata (ze zgodą na nadpisanie plików) do katalogu instalacyjnego Call of Chernobyl.


4.  Pobieramy wersję beta polonizacji DoctorX Questlines 1.23, rozpakowujemy i kopiujemy (ze zgodą na nadpisanie plików) folder gamedata do katalogu instalacyjnego Call of Chernobyl.


5. Uruchamiamy Call of Chernobyl z pliku Stalker-CoC.exe i rozpoczynamy nową grę.
 

 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:


Spolszczenie:


Źródło: ejFj9IA.jpg
 

  • Dodatnia 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

średnio z tymi zadaniami: raz że są to zadania typu "przynieś podaj pozabijaj", to jeszcze nie różnią się na moje oko zbytnio od generowanych w vanili. Poza tym zdarzyło mi się dostać zadanie przeprowadzenia uderzenia na monolit w radarze, pomimo że mózgozwęglacz był wciąż włączony. Wciąż czekam na jakiegoś poważnego moda fabularnego do CoC.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, blablabla napisał:

Wystarczyły by bardziej zróżnicowane zadania poboczne no i może jakieś małe linie fabularne.

No i właśnie o to chodzi, jak nie ma fabuły to zadań pobocznych powinno być kupa do wyboru. Nawet jeśli jest to np schemat przynieś przedmiot to powinno być jak najwięcej kombinacji. Nie wiem jak w CoC(k)u jest ale ja to bym sobie życzył (i jak tak będzie to już będę w miarę happy) questy w stylu przynieś wszystkie rodzaje artów, każdy rodzaj broni, każdy rodzaj pancerza, o jeszcze questy takie jak były w Czystym Niebie, czyli przynieś amunicję (ileś paczek), dostarcz granaty, dostarcz mięsko z każdego mutanta.

A nie jak w Cieniu ten zbierał tylko Kotleta, tamten ogon Nibypsa i co chwilę mieliśmy to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Anton Gorodecki napisał:

W tym modzie (mówię o CoC-u) drzemie ogromny potencjał i prędzej czy później powstanie wartościowy mod fabularny na jego bazie. Trzeba cierpliwie czekać.

O to to to to - chodzi o to żeby był sens zbierać ten szpej cały czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

@Anton Gorodecki

Mam takie pytanko odnośnie tego zdania.

Dnia 11.12.2016 o 03:02, Junx napisał:

UWAGA:  W czasie wyboru frakcji należy pozostawić niezaznaczonym Tryb Fabularny. "DoctorX Questlines 1.23" nie jest kompatybilny z Trybem Reinkarnacji.

Czyli jak mam to rozumieć?

Jak wybiorę Tryb Fabularny to CoC będzie mi losował questy tylko ze swojego zestawu standardowego, a z tego packa nie? Bo pisałeś o ile mnie pamięć nie myli, że mod ingeruje też w questy z podstawki i tak się zastanawiam czy gra może mi się sypać po pewnym czasie jeśli wezmę tryb Fabularny. Na razie po zainstalowaniu tego dodatku odpaliłem save-a z mojej gry fabularnej i poszło ale jestem w podziemiach (nie ma od kogo wziąć zadania ;) ) i nie wiem jak wypadnie branie questów losowych.

Czy też może jednak rozbuduje on mi losowość zadań nawet jak wybiorę ten tryb.

 

@edit  

Dostałem dwa nowe typy zadań, których jeszcze nie miałem w CoCku, przeszukaj schowek i znajdź dla mnie dokumenty ale nie wiem czy to są questy z tego dodatku czy z podstawki.

Normalnie w CoCku questy losowe na mapie miałem zaznaczone na biało, te 2 mają zielony krzyżyk. Czy takie jest może oznaczanie nowych questów w DoctorX Questlines, czy on zmienia wszystkim  questom losowym ikonkę na taką ale wtedy chyba i te wcześniej brane miały by ja zmienioną?

aa.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, tom3kb napisał:

Bo pisałeś o ile mnie pamięć nie myli, że mod ingeruje też w questy z podstawki

Wzorem naszych polityków - nie przypominam sobie abym takie coś mówił:P a tak na serio raczej tak nie pisałem. Tak - mod ingeruje w zadania z podstawowego CoC-a i jednocześnie dodaje swoje, całkiem nowe zadania (typu przynieś, odbierz, zlikwiduj). 

1 godzinę temu, tom3kb napisał:

Na razie po zainstalowaniu tego dodatku odpaliłem save-a z mojej gry fabularnej i poszło ale jestem w podziemiach (nie ma od kogo wziąć zadania ;) ) i nie wiem jak wypadnie branie questów losowych.

Dodatek DoctorX Questlines 1.23 wymaga do poprawnego działania rozpoczęcia nowej gry. W razie kombinacji z zapisami mogą wystąpić, a raczej na pewno, wystąpią przekłamania i błędy.

1 godzinę temu, tom3kb napisał:

Dostałem dwa nowe typy zadań, których jeszcze nie miałem w CoCku, przeszukaj schowek i znajdź dla mnie dokumenty

Zadanie na odnalezienie dokumentów jest nowym "questem".

Poza tym łatwo od razu zauważyć czy gra się w dodatek, ponieważ na samym początku gry wszystkimi frakcjami jest tylko jedno zadanie w PDA: "Porozmawiaj z ...(i tu ważna postać z twojej frakcji).

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Anton Gorodecki

Tak dla sprawdzenia wziąłem nową grę Fabularną i w tym trybie są na początku te 3 zadania fabularne CoCka (pogadaj z doktorem, Psi emiter, Mózgozweglacz), nie ma tego zadania "porozmawiaj z gościem ze swojej frakcji". Ale questy poboczne są zarówno z podstawowego Cocka i z DoctorX Questlines, a w sumie o to mi chodziło żeby zwiększyć różnorodność tych zadań losowych.

Co prawda niby gram wtedy wbrew zamysłowi twórcy wiec teoretycznie mogą mnie spotkać jakieś problemy ale zaryzykuję sobie też taką grę ;)

Cytuj

Poza tym łatwo od razu zauważyć czy gra się w dodatek, ponieważ na samym początku gry wszystkimi frakcjami jest tylko jedno zadanie w PDA: "Porozmawiaj z ...(i tu ważna postać z twojej frakcji).

Jak zacząłem grać totalnie freeplayowo w ten dodatek to oprócz "Pogadaj z..." miałem też questa "Wyłącz Mózgozweglacz" (2 razy po wyborze nowej gry).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, tom3kb napisał:

Jak zacząłem grać totalnie freeplayowo w ten dodatek to oprócz "Pogadaj z..." miałem też questa "Wyłącz Mózgozweglacz" (2 razy po wyborze nowej gry).

Rozumiem, ale to zadanie występuje również w trybie fabularnym, i rozpoczynając nową grę możesz nie zauważyć różnicy. Chciałem zwrócić uwagę właśnie na zadanie "Pogadaj z...", po którego obecności łatwo się przekonać że grasz w dodatek z zadaniami DocaX. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kirai

Coś za coś

Jak odpalisz tryb fabularny to masz głowną  fabułę coc-a i bardziej rozbudowane te questy cykliczne alenie masz tych nowych fabul dka frakcji zaczynających się od gadki z waźnym npcem z danej frakcji.

 

Jak odpalisz bez fabuly to masz to co jest w tym packu.

 

Takze spokojnie moźesz na pierwszy raz ńdpalić z fabułą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.