Jump to content

[CoC] DoctorX Questlines 1.23


Junx
 Share

Recommended Posts

pavel-ignatiev-.jpg
Platforma: Call of Chernobyl
Data Premiery: 27.07.2016r
Autor: DoctorX01
Autor Spolszczenia: @Anton Gorodecki


OPIS:

Spoiler

Podstawowym celem dodatku jest urozmaicenie rozgrywki poprzez dodanie nowych zadań. Stają się bardziej zróżnicowane i losowe.

Zmiany:

  • Dziesiątki nowych zadań
  • Zadania powtórkowe
  • Grając drugi raz tą samą frakcją nie dostaniemy "zestawu" tych samych zadań
  • Możliwość zmiany frakcji 
  • Głębsza integracja w dialogach
  • Od danego NPC możemy otrzymać jedno zadanie 
  • Zadania zmieniają się co kilka godzin
  • Zwiększony % na znalezienie narzędzi w schowkach

Kompatybilność:

  • Działa z innymi dodatkami autora 
  • W przypadku dodawania innych dodatków trzeba będzie edytować pliki
  • Nie działa z innymi dodatkami, które oferują nowe zadania

UWAGA:  W czasie wyboru frakcji należy pozostawić niezaznaczonym Tryb Fabularny. "DoctorX Questlines 1.23" nie jest kompatybilny z Trybem Reinkarnacji.

Aby w czasie rozgrywki zmienić przynależność do frakcji, należy porozmawiać z jednym z niżej wymienionych NPC-ów:

  • Aby zostać Samotnikiem, porozmawiaj z Sidorowiczem;
  • Aby dołączyć do Powinności, porozmawiaj z pułkownikiem Pietrenką;
  • Aby dołączyć do Wolności, porozmawiaj z Łukaszem;
  • Aby dołączyć do Czystego Nieba, porozmawiaj z Zimnym;
  • Aby zostać Ekologiem, porozmawiaj z profesorem Sacharowem;
  • Aby zostać Najemnikiem, porozmawiaj z Duszmanem;
  • Aby zostać Żołnierzem, porozmawiaj z majorem Kuźniecowem;
  • Aby zostać Bandytą, porozmawiaj z Sułtanem;
  • Aby dołączyć do Monolitu należy WŁĄCZYĆ Mózgozwęglacz lub porozmawiać z Królikiem, przebywającym w Prypeci;
  • Aby przezwyciężyć pranie mózgu i odejść z Monolitu należy WYŁĄCZYĆ Mózgozwęglacz. Zostaniesz automatycznie Samotnikiem.

INSTALACJA / LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Beta wersja polonizacji "DoctorX Questlines 1.23" jest przeznaczona tylko i wyłącznie dla wersji "Call of Chernobyl" 1.4.22 PL oraz dla wersji 1.23 "DoctorX Questlines" i na nich też była testowana. 

Polonizacja jest w formie katalogu "gamedata". Wystarczy skopiować go (ze zgodą na nadpisanie plików) do głównego katalogu Call of Chernobyl 1.4.22 PL. W razie instalowania innych dodatków, beta wersję polonizacji „DoctorX Questlines 1.23” instalujemy na samym końcu.

Z racji niemożności sprawdzenia przez autora polonizacji wszystkich dostępnych (losowo) zadań w dodatku "DoctorX Questlines 1.23", polonizacja ma kształt otwartej bety. Wszelkie znalezione błędy proszę kierować tutaj: [KLIK]

Linki:

UWAGA: Spolszczenie zostało dostosowane do wersji dodatku 1.23 ! 

Szczegółowa instrukcja instalacji polonizacji wygląda następująco:

1. Instalujemy "S.T.A.L.K.E.R. - Call of Chernobyl" 1.4.22 PL;

2. [OPCJONALNIE] Instalujemy inne dodatki kompatybilne ze "S.T.A.L.K.E.R. - Call of Chernobyl" 1.4.22 PL oraz "DoctorX Questlines 1.23";

3. Pobieramy dodatek "DoctorX Questlines 1.23", rozpakowujemy i kopiujemy katalog "gamedata" (ze zgodą na nadpisanie plików) do katalogu instalacyjnego "S.T.A.L.K.E.R. - Call of Chernobyl";

4. Pobieramy beta wersję polonizacji "DoctorX Questlines 1.23", rozpakowujemy i kopiujemy (ze zgodą na nadpisanie plików) katalog "gamedata" do katalogu instalacyjnego "S.T.A.L.K.E.R. - Call of Chernobyl";

5. Uruchamiamy "S.T.A.L.K.E.R. - Call of Chernobyl" z pliku Stalker-CoC.exe i rozpoczynamy Nową grę.

 

  • Dodatnia 6
Link to comment
Share on other sites

średnio z tymi zadaniami: raz że są to zadania typu "przynieś podaj pozabijaj", to jeszcze nie różnią się na moje oko zbytnio od generowanych w vanili. Poza tym zdarzyło mi się dostać zadanie przeprowadzenia uderzenia na monolit w radarze, pomimo że mózgozwęglacz był wciąż włączony. Wciąż czekam na jakiegoś poważnego moda fabularnego do CoC.

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, blablabla napisał:

Wystarczyły by bardziej zróżnicowane zadania poboczne no i może jakieś małe linie fabularne.

No i właśnie o to chodzi, jak nie ma fabuły to zadań pobocznych powinno być kupa do wyboru. Nawet jeśli jest to np schemat przynieś przedmiot to powinno być jak najwięcej kombinacji. Nie wiem jak w CoC(k)u jest ale ja to bym sobie życzył (i jak tak będzie to już będę w miarę happy) questy w stylu przynieś wszystkie rodzaje artów, każdy rodzaj broni, każdy rodzaj pancerza, o jeszcze questy takie jak były w Czystym Niebie, czyli przynieś amunicję (ileś paczek), dostarcz granaty, dostarcz mięsko z każdego mutanta.

A nie jak w Cieniu ten zbierał tylko Kotleta, tamten ogon Nibypsa i co chwilę mieliśmy to samo.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

@Anton Gorodecki

Mam takie pytanko odnośnie tego zdania.

Dnia 11.12.2016 o 03:02, Junx napisał:

UWAGA:  W czasie wyboru frakcji należy pozostawić niezaznaczonym Tryb Fabularny. "DoctorX Questlines 1.23" nie jest kompatybilny z Trybem Reinkarnacji.

Czyli jak mam to rozumieć?

Jak wybiorę Tryb Fabularny to CoC będzie mi losował questy tylko ze swojego zestawu standardowego, a z tego packa nie? Bo pisałeś o ile mnie pamięć nie myli, że mod ingeruje też w questy z podstawki i tak się zastanawiam czy gra może mi się sypać po pewnym czasie jeśli wezmę tryb Fabularny. Na razie po zainstalowaniu tego dodatku odpaliłem save-a z mojej gry fabularnej i poszło ale jestem w podziemiach (nie ma od kogo wziąć zadania ;) ) i nie wiem jak wypadnie branie questów losowych.

Czy też może jednak rozbuduje on mi losowość zadań nawet jak wybiorę ten tryb.

 

@edit  

Dostałem dwa nowe typy zadań, których jeszcze nie miałem w CoCku, przeszukaj schowek i znajdź dla mnie dokumenty ale nie wiem czy to są questy z tego dodatku czy z podstawki.

Normalnie w CoCku questy losowe na mapie miałem zaznaczone na biało, te 2 mają zielony krzyżyk. Czy takie jest może oznaczanie nowych questów w DoctorX Questlines, czy on zmienia wszystkim  questom losowym ikonkę na taką ale wtedy chyba i te wcześniej brane miały by ja zmienioną?

aa.jpg

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, tom3kb napisał:

Bo pisałeś o ile mnie pamięć nie myli, że mod ingeruje też w questy z podstawki

Wzorem naszych polityków - nie przypominam sobie abym takie coś mówił:P a tak na serio raczej tak nie pisałem. Tak - mod ingeruje w zadania z podstawowego CoC-a i jednocześnie dodaje swoje, całkiem nowe zadania (typu przynieś, odbierz, zlikwiduj). 

1 godzinę temu, tom3kb napisał:

Na razie po zainstalowaniu tego dodatku odpaliłem save-a z mojej gry fabularnej i poszło ale jestem w podziemiach (nie ma od kogo wziąć zadania ;) ) i nie wiem jak wypadnie branie questów losowych.

Dodatek DoctorX Questlines 1.23 wymaga do poprawnego działania rozpoczęcia nowej gry. W razie kombinacji z zapisami mogą wystąpić, a raczej na pewno, wystąpią przekłamania i błędy.

1 godzinę temu, tom3kb napisał:

Dostałem dwa nowe typy zadań, których jeszcze nie miałem w CoCku, przeszukaj schowek i znajdź dla mnie dokumenty

Zadanie na odnalezienie dokumentów jest nowym "questem".

Poza tym łatwo od razu zauważyć czy gra się w dodatek, ponieważ na samym początku gry wszystkimi frakcjami jest tylko jedno zadanie w PDA: "Porozmawiaj z ...(i tu ważna postać z twojej frakcji).

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

@Anton Gorodecki

Tak dla sprawdzenia wziąłem nową grę Fabularną i w tym trybie są na początku te 3 zadania fabularne CoCka (pogadaj z doktorem, Psi emiter, Mózgozweglacz), nie ma tego zadania "porozmawiaj z gościem ze swojej frakcji". Ale questy poboczne są zarówno z podstawowego Cocka i z DoctorX Questlines, a w sumie o to mi chodziło żeby zwiększyć różnorodność tych zadań losowych.

Co prawda niby gram wtedy wbrew zamysłowi twórcy wiec teoretycznie mogą mnie spotkać jakieś problemy ale zaryzykuję sobie też taką grę ;)

Cytuj

Poza tym łatwo od razu zauważyć czy gra się w dodatek, ponieważ na samym początku gry wszystkimi frakcjami jest tylko jedno zadanie w PDA: "Porozmawiaj z ...(i tu ważna postać z twojej frakcji).

Jak zacząłem grać totalnie freeplayowo w ten dodatek to oprócz "Pogadaj z..." miałem też questa "Wyłącz Mózgozweglacz" (2 razy po wyborze nowej gry).

 

Link to comment
Share on other sites

12 godzin temu, tom3kb napisał:

Jak zacząłem grać totalnie freeplayowo w ten dodatek to oprócz "Pogadaj z..." miałem też questa "Wyłącz Mózgozweglacz" (2 razy po wyborze nowej gry).

Rozumiem, ale to zadanie występuje również w trybie fabularnym, i rozpoczynając nową grę możesz nie zauważyć różnicy. Chciałem zwrócić uwagę właśnie na zadanie "Pogadaj z...", po którego obecności łatwo się przekonać że grasz w dodatek z zadaniami DocaX. 

Link to comment
Share on other sites

@Kirai

Coś za coś

Jak odpalisz tryb fabularny to masz głowną  fabułę coc-a i bardziej rozbudowane te questy cykliczne alenie masz tych nowych fabul dka frakcji zaczynających się od gadki z waźnym npcem z danej frakcji.

 

Jak odpalisz bez fabuly to masz to co jest w tym packu.

 

Takze spokojnie moźesz na pierwszy raz ńdpalić z fabułą.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity