Jump to content

seb-stryl

Weteran
  • Content Count

    152
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

seb-stryl last won the day on July 4

seb-stryl had the most liked content!

Community Reputation

176 Przyjacielski

About seb-stryl

  • Rank
    Wędrowiec
  • Birthday 02/28/1988

Profile Information

  • Ruble
    632
  • Frakcja
    Wolność
  • Procesor
    FX-8350
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Broń Główna
    AK-47
  • RAM
    8 GB
  • Karta graficzna
    R9 270 2 GB
  • System operacyjny
    Windows 8.1

Recent Profile Visitors

1643 profile views
  1. @kamil190 Wyobrazić sobie tony łusek walących się po całej Zonie. Marzenie i raj dla złomiarzy.
  2. @Allen Wszystkiego Najlepszego i sto lat!
  3. Szybki i zarazem mały *dosłownie* szkic z głowy (15-20 minut czasu wykonania) praktycznie i dosłownie zrobiony, na odwal się, powiedziałbym . Rysuneczek przedstawiający najemnika walczącego i jednocześnie wykonującego zlecenia od wyższych sfer, w Zonie. Szkic tworzony, by w miarę nie wyjść z wprawy, z zapomnienia.
  4. Powodzenia . Jak ma się chęci, czas i wenę, a przede wszystkim pomysł, to satysfakcja gwarantowana.
  5. Owszem, są podklasy np. 7 HB, czyli bardzo miękki grafit w ołówku. U mnie to była zwyczajna HB. Taki równoważnik.
  6. Witam wszystkich serdecznie na forum S.T.A.L.K.E.R TEAM po przerwie. Gość z bandażami, ksywka "Mumia". Przedwczoraj będąc po pracy, zrobiłem szybki szkic (15 - 30 minut) będący moim zamysłem, konceptem, który siedział w mojej głowie od długiego czasu. Szkic jest dosłownie mały, stworzyłem go za pomocą cienkopisu i co nieco ołówka HB. Mam zamiar w przyszłości narysować i przedstawić postać z uniwersum S.T.A.L.K.E.R- a w całej okazałości.
  7. Odnosząc się do @Anton Gorodecki , z którym się zgadzam, bo daje duże pole do popisu i możliwości. Zwłaszcza kryteria byłby przydatne dla upartych i wymagających graczy. Do rzeczy, dałbym od siebie opcję jakim jest: Chęć możliwości powrotu do tej modyfikacji (to znaczy, że nawet po latach ma się ochotę zagrać w tego moda ) . Nie wiem, czy to podlega pod rubryczkę "grywalność". Zauważyłem, że dużo forumowiczów portalu wspomina modyfikacje i często wracają do tamtych gier, czasów ponownie wrzucając moda do głównego folderu S.T.A.L.K.E.R-a. Tak jakby siła wspomnień i sentyment.
  8. Z rang i grup pomyślałem nad tym, by dodać opcję typu napisy jak grafik (rysownik), muzyk, pisarz (twórca fanowskich opowiadań). Coś powiązanego z zainteresowaniami, twórczością w świecie S.T.A.L.K.E.R-a. Też w zależności od aktywności danego grupowicza, jego publikacji, idzie wyłapać konkretnego artystę na danej stronie. W świecie S.T.A.L.K.E.R-a też znajdowali się różnego rodzaju artyści, w tym grajkowie, nie tylko naukowcy, stalkerzy, ludziska należący do poszczególnych ugrupowań. Może będzie to rzadko spotykane, moim zdaniem zawsze doda to smaczku w postaci rang i przynależności, zainteresowań osoby w grupie. Łatwiej jest wtedy wyszukać, zaobserwować jego twórczość i ewentualnie popytać o jego inspiracje, porady.
  9. Powiem Wam i samemu sobie, że modyfikacja NLC7 3.0 jest jednym z projektów, które mimo wręcz masochistycznego podejścia do gracza, w tym realizmu, nietuzinkowego podejścia gry, do którego wcześniej się przyzwyczailiśmy w innych grach, nie tylko w serii S.T.A.L.K.E.R-a, jest wart uwagi. Zachęcam każdego do "posmakowania" danego moda, nawet w jednej lokacji jakim jest Kordon. Dlaczego? Otóż tak, modyfikacja wymaga ostrożnego, wręcz chodzenia na palcach, podejścia do gry, w tym racjonowania żywności, używania apteczek, których jest jak ich na lekarstwo oraz oszczędnego używania amunicji, czy też inaczej, "pestek". W tej modyfikacji gracz czuje się w istocie jak sam prawdziwy stalker. Musi dokładnie oszacować, pilnować każdego kroku, musi ocenić swoje szanse na przeżycie z banditosami a ka Cheeeki Breeeki, czy mutantami i innymi przeciwnikami, z którymi będziemy musieli się zmierzyć. Przede wszystkim będziemy mogli, wręcz trzeba będzie wyłapywać artefakty w anomaliach i modyfikować je dla siebie, bądź przechować je na sprzedaż, by móc przeżyć. Przeżyć dzięki właściwościom artefaktów, bądź dodatkami od NPC-ów, z którymi napotkamy na swojej drodze. Takich modyfikacji mi bardzo brakowało ostatnio. Może to wynika z tego, że bardzo lubiłem wracać do serii gier z uniwersum Dark Souls, gdzie tam też jeden błąd ze strony gracza równał się śmiercią na miejscu i utratą dusz. W NLC7 3.0 bardzo daleko mi do końca gry, ale pierwsze wrażenie oceniłbym pozytywnie i dążyłbym do ukończenia tejże modyfikacji.
  10. Wszystkiego Najlepszego i dużo zdrówka, szczęścia! Sto lat @Agrael
  11. Hmm...wygląda na to, że modyfikacja potrafi być kapryśna, jeśli chodzi o integrację plików, skoro nie pomaga zaznaczenie "tylko do odczytu". Sam próbowałem tego i jest tak samo. Być może problem leży gdzie indziej. A to nie jest tak, że w pliku localization.ltx ma być też oznaczone, które przetłumaczone pliki mają być w grze z folderu gamedata/config/text/pol/*.xml?
  12. Hmm....mam ten sam problem co @StalkerCell . Anomalia wywala do pulpitu zaraz po próbie odpalenia, nawet nie ma menu głównego. Myślę, że to może być problem z brakiem integracji plików z gamedatą. Zaś, gdy usunę plik localization.ltx, gra się odpala, ale w języku angielskim. Zobaczymy, co @Voldi odpowie, czy też być może inni znajdą rozwiązanie problemu. Za każdym razem, jeśli wybierze się renderowanie typu DirectX, np. Directx 8, czy 9, gra za każdym razem wywala do pulpitu.
  13. @OldMan 100 lat i Wszystkiego Najlepszego. Dużo zdrówka, szczęścia, pomyślności, spełnienia marzeń.
  14. Wszystkiego Najlepszego, dużo zdrówka, szczęścia, spełnienia marzeń i sto lat! @kamil190
  15. @gawron Sto lat i Wszystkiego Najlepszego!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity