Jump to content

MOS

Weteran
  • Content Count

    67
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

20 Neutralny

About MOS

  • Rank
    Kot

Profile Information

  • Ruble
    49

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Faktycznie chyba nie dorosłem to tej wersji PS(bardziej podobała mi się pierwotna wersja z przed ~10 lat) byłem pewny że będzie lepsza/poprawiona/ciekawsza a dostałem szukaj papieru albo wylatuj w powietrze.
  2. Człowiek myśli że już nic go w modach nie zaskoczy a okazuje się jak bardzo był w błędzie. Nie można nie wspomnieć o granatach, NPC uwielbiają z nich korzystać i wysadzać nas jak i siebie w powietrze(to czasami bywa nawet przerażająco-zabawne) w podstawce były jaja ale tu to inny level szaleństwa. Respawnowanie się wrogów(np Bar) to też są jaja dużego kalibru, masa NPC-ów ginie na twoich oczach(nie wiesz czy ważni dla fabuły czy nie, zleceniodawcy czy nie) jedna wielka rzeźnia. Ten myk ze znikaniem lepszej broni, następne mistrzostwo(podnieś z trupa który ma broń w plecaku i masz twardy zawiech) strach coś podnieś, kupisz to ci zniknie, znajdziesz w skrytce to zniknie... normalnie czary mary i dużo syfu. Pogrywam sobie dla śmiechu, taki Call od Duty dla niewyżytych fps-owców. Fabuły praktycznie brak. Zabawny mod to trza przyznać.
  3. Aha, czyli następny niewypał autora. Nie polecam. Żeby nie było fabuła leży, kwiczy i robi pod siebie. A polega na znalezieniu dokumentów na kordonie > wróć do zleceniodawcy > znajdź drużynę na wysypisku > wróć > agroprom dokumenty > wróć > znów agroporm dokumenty podziemia > wróć > bar > dolina mroku dokumenty > wróć > radar dokumenty > wróć > spie... na CEA. Faktycznie fabułę ktoś robił w pocie czoła i te zwroty akcji. Zadania poboczne to też arcydzieło chałupnictwa na kolanie. Też zapamiętam wyloty co 10-20s w labie pod Jantarem, no i burery w egipskich ciemnościach miodzio... Nie pamiętam czy już to pisałem, nie polecam.
  4. W tym modzie idzie jakoś zobaczyć właściwości artefaktów? Jest tylko nazwa, opis na pół strony masła maślanego o arcie ALE nie ma statystyk. Z pamięci coś kojarzę które za co ale w modzie mogą być zmienione statystyki no i ... np: kryształ odejmował radiacje(najlepszy art od tego) tu ją dodaje ... co za g...
  5. Nie chce wprowadzać w błąd ale do zbadania tej anomalii jest potrzebny ten specjalny detektor(a jego trzeba zrobić kupując umiejętności i go tworząc) akurat brakło mi punktów a zwykłymi nie zalicza zadania. Ale jak pisze wyżej, głowy za to nie dam.
  6. Musze przyznać że jest to świetny mod, ilość przerywników, zwroty akcji. Genialne katakumby, psychodeliczny Limańsk(tylko ten Agroprom wsadzili nie wiadomo na co). Nie wiem też komu strzeliło do łba usunięcie możliwości wyboru trudności. No i związane z tym niemałe boje ze snorkami/pijawkami. Jedyny błąd to moment gdy pójdziemy na agroprom a nie zainstalujemy radiostacji. Po powrocie Salomon stoi w tych "drzwiach" muru bazy Leśnika i nie da się przejść obok niego(co powoduje anulowanie zadania) na dostarczenie zapasów medykowi. Bo jedyną opcją jaką mamy to automatycznie z nim pogadać i rozpocząć zadanie na obronę obozu(a to zadanie z radiostacją się anuluje). A wystarczyło że łysego cepa dało by się obejść to nie rozkraczył się na wejściu. Edit Zapomniałem o końcu, następny mod który urywa się od tak. Masakra, chcesz grać a tu wielki pająk i czekaj na następną część :(
  7. Dziękuje, postoje. Grałem w jego twór, drugi raz się nie dam nabrać.
  8. Ale zadanie dla Sowy jest ciekawe i długie(art dla niego jest koło stacji benzynowej w tych szponach). Tylko łatwo coś zwalić(trochę zwiedzałem lokacji tak sobie) no i w międzyczasie dostawałem info że ktoś tam coś tam(myślę sobie wtf) a to trigery od tego zadania się aktywowały po przejściu na daną mapę. I w ten o to sposób pominąłem część tego zadania, było ono nie zrozumiałe bo komunikaty od niego miałem przed w ogóle jego wzięciem. No jest trudne i łatwo się pogubić(może dla tego że kolejności się nie trzymałem). Ale je ukończyłem i dowiedziałem się że .
  9. Ja po odpaleniu moda dostałem zadanie(zresztą jak każdy) na znalezienie kumpla stalkera i odpłacenie bandytom. No to po nocy między anomaliami, trup przeszukany bandziory się respią i mój trup leży obok znalezionego. No to teraz będę uciekał i znów trup(w nocy jest ten problem że nic nie widzisz). No rzesz, load i od nowa zabawa z bandziorami ale goście są zabójczy(tak sobie myślę: to tylko przedsmak/początek moda) a już nieźle w dupsko dostaje, jak tak dalej będzie to ja piórkuję tego moda. No to poszedłem spać i w dzień jakoś poszło. Po zdobyciu abakana lub lepszego ak z optyką mod robi się łatwiutki. Fajna mapa, gruzu w trupach nie brakuje bo non stop coś lub ktoś się zabija. Nie ma jakichś udziwnień na których można się zawiesić. Faktycznie fabułę można by pociągnąć bardziej lub rozbudować(bo dużo miejsc jest nie wykorzystanych na mapie). To niecałe 300MB więc śmiech nie pobrać i nie spróbować.
  10. Moda zassałem z Mega(W formie Instalatora) nic podczas instalacji w opcjach okna nie zmieniałem. Później wrzuciłem plik: localization.ltx do gamedata/ configs no i na koniec przemianowanie katalogu rus z na pol(tego się u szukałem w instalce bo nie ma podanego gdzie to jest, sam już zapomniałem lokalizacji w folderze gamedata) Na koniec polonizacja z serwera ST. Tak zainstalowany mod ukończony bez chyba jednego wylotu i bez żadnych błędów w polonizacji. Więc coś masz nie tak bo jak wcześniej spolszczenie było bardzo dobrze zrobione i nie miałem z zadaniami żadnych problemów.
  11. @kanon1022 Masz podejść do miejsca gdzie siedział mechanik i skrypt sam zaskoczy(tak na 1-2m od krzesła) dostaniesz info co masz robić dalej. @kondotier Co do tego instalatora, to już mi to w sumie niepotrzebne, mod zaliczony. Co do moda po ukończeniu: Kompletnie zwalony balans z mutantami, potrafią zestunować nas jednym ciosem, następnie błyskawicznie wykończyć(to już było lekko chore). Dochodziło do sytuacji że snorki potrafiły wbić się do bazy monolitu i wszystkich tam wykończyć(w tym bunkrze na 1 mapie)! To co się działo w Prypeci to już jest GRUBO pojeb... w "księgarni" parę tuszanek i niby psów wyrżnęło parunastu monolitowców. To samo w "szpitalu" parunastu chłopa uzbrojonych po zęby padło od 3-4 snorków(no ludzie!). Spawn mutantów też zasługuje na oddzielny akapit, gra potrafi respawnować mutanty nam pod nogi lub npc-om(dla tego te ekipy tak padały). Sam koniec gry czyli Elektrownia to czysta męka, uciekasz a tu dojebmy ci jeszcze >emisje<(no i bądź człowieku mądry). Mało tego dowalimy ci noc jak w dup... u murzyna i zero wyposażenia. A jak już się połapiesz w którą stronę biec to masz pola anomalij i nibyolbrzyma na plecach. I nie zapominajmy o kompletnym braku zadań pobocznych(z tym pistoletem to chyba jedyna). Znów mod z fajnie zapowiadającym się początkiem, zakończenie przemilczmy. Łatwo o kasę, noktowizory u mechanika są zbugowane, transmutacja daremna, taki średniak nic ponadto.
  12. Mógł by ktoś przetłumaczyć/wyjaśnić co to te robaczki w instalatorze oznaczają? A i B oraz 1, 2, 3 ...14, 15, 16?? Zainstalowałem wszytko domyślnie bo nawet jak bym chciał coś zmienić to nie wiem co tam mam "zaptaszyć" lub nie.
  13. Kolosalne wymagania do oferowanej oprawy(nie wiem z czego to wynika) ale taki " Bóg z nami" wyglądał i działał lepiej(przykładowo). Miałem masę wylotów, takich to owakich ale po odpaleniu/restarcie gry jakoś dało się pociągnąć moda dalej(więc z tą stabilnością to tak różnie). Znów ruscy musieli dać na siłę jakieś pierdol... udziwnienia w postaci lutownicy/spektrometru/kokodzambo i innego dziadostwa(mało intuicyjne, słabo wytłumaczone i robisz wszytko na czuja a jak coś nie idzie to masz problem). Fabularnie nawet spoko, pierwsza lokacja satysfakcjonuje ilością zadań(różnorodnością), ale im dalej w las tym widać ruskim już się robić nie chciało. No i mamy ten nieszczęsny koniec oraz w międzyczasie szarpanie się z wypełnieniem co niektórych zadań(bo w/w udziwnienia). Lokacje jak bar czy kordon miodnie rozbudowane(pewnie stąd te wymagania) idę do kupca powinności a gość non stop śpi(czekam, skacze na niego i nic) dopiero fabularnie miałem znacznik(na górę) i wtedy patrze drabina i gość siedzi tam w tej kanciapie na dachu :D (lol) to mi się podoba(mega rozbudowany bar, ale nie ma w nim co robić po za fabułą). Co do podsłuchów, już to ktoś wcześniej napisał ale powtórzę: podczas lutowania dane do wpisania to 58 i 269 a na wysypisku idziemy pod wiatę przy hangarze(tam jest metalowy zbiornik obok "automat do kawy" i jak podejdziemy pod ten zestaw na 1metr mamy interakcję(żadne rozmowy z nikim nie są potrzebne). Co do spektrometru(pomiary w hali - bar), gdy mamy ostatnie okienko z tym "zygzakiem" na ekranie to nie klikamy klawisza użyj a myszą zamykamy okno(mamy klawisz zamknij) i już zalicza. <-- z tym dziadostwem się tylko szarpałem. Narzędzia dla mechanika mamy za plecami Wilka po drabinie na strychu, następne są przy budynkach(z zsypami) obok zawalonego mostu(trzeba wskoczyć na ten wyższy dach) a trzecie idąc fabularnie zdobędziemy lub możemy iść od razu do tego chemicznego bagna na dole wioski kotów(włazimy rurą odpływu idziemy w prawo(nad przepaścią) i pod schodami na samym dole leżą walnięte.
  14. Jak by ktoś szukał narzędzi dla technika to 1 są tam gdzie startujemy na szafce za biurkiem(główny budynek), 2 są w górnym lewym rogu mapy(takie obozowisko, przy samochodzie) tam gdzie jest 2 brama wyjazdowa z Agropromu, no i 3 w bazie stalkerów(centrum mapy, fabryka) wchodzi się główna bramą do budynku i na prawo są na dole takie zbiorniki(z benzyną czy czym) leżą tam w samym koncie trudno dostrzec. Edit Jak mamy wylot podczas detonowania ładunku przy wejściu do tunelu, winne są fix-y nieinstalowanie ich rozwiązuje problem.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Społeczność
Discord