Skocz do zawartości

qqprim

Stalker
  • Postów

    100
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O qqprim

Ostatnie wizyty

985 wyświetleń profilu

Osiągnięcia qqprim

Doświadczony

Doświadczony (5/21)

64

Reputacja

  1. @kondotier fajnie, że przetłumaczyłeś, bo ciekaw byłem, co opowiadają, ale nie przypuszczałem, że są takie denne. Swoją drogą, to jest ich chyba więcej, bo kojarzę taki, który w miarę zrozumiałem, a nie widzę go tu przetłumaczonego.
  2. w wersji 1.4007 powyższe kody są prawdziwe, ale niektóre działają w innych lokalizacjach (czyli jak kod nie działa, to spróbuj inny z listy - któryś w końcu zadziała); koło wyłącznika generatorów jest sejf z czterocyfrowym kodem - po wypróbowaniu wszystkich kodów czterocyfrowych bez sukcesu spróbowałem na wariata 1111 i zadziałało, ale w środku było tylko 10 zwykłych apteczek
  3. ostatnio dorwałem jakiegoś tetrisa i oczywiście musiałem zagrać. Gierka zrobiona tak sobie (z błędami!) i co pewien czas coś króciutko wyświetlała na ekranie na żółto - chciałem się dowiedzieć, co; po kilku takich mignięciach ogarnąłem, że to napis "następny poziom". Pograłem jeszcze trochę i dostałem czerwony napis "jesteś trupem" - lekko mnie to zdziwiło, ale grać mogłem dalej. Dopiero po chwili dotarło do mnie, że przecież odpaliłem tetrisa wewnątrz Lost Alfa i umarłem z pragnienia!
  4. qqprim

    OP-2.1

    Nie wiem, jak to jest na forum, ale za tak duży mod to moim zdaniem należy im się (oprócz naszych podziękowań i serduszek) sporo rubli (niestety wirtualnych ).
  5. @gawron trochę spóźnione, ale szczere najlepsze życzenia. przy tłumaczeniu kolejnych wersji (nie zupełnie nowych modów) mogę wspomóc świeżo napisanym programem. @vidkunsen jeśli jubilat żyłby tyle lat, to miałby kłopot ze znalezieniem sobie miejsca w kosmosie (po naszej galaktyce nie byłoby już śladu, a pewnie musiałby tez przeżyć kilka zapadnięć i wielkich wybuchów kosmosu).
  6. nadal podtrzymuję swoją ofertę przejrzenia "suchych" plików - po wypowiedziach innych pewnie bym tego nie powtórzył, gdyby mnie nie wsparł @smox
  7. jeśli szybko, to mogę nie tyle przetestować dialogi, co sprawdzić teksty dialogów w plikach pod względem językowym
  8. @FeRusprawdziłem, jak działa winmerge i niestety nie najlepiej, dlatego zdecydowałem się na pisanie własnego programu, który wykona kawał głupiej roboty i to znacznie lepiej niż człowiek; w dodatku będzie to robił później dla każdej następnej tego rodzaju przeróbki.
  9. @FeRunie wiem, czy już tłumaczysz pliki xml - mam nadzieję, że nie. Program musi być trochę bardziej skomplikowany, bo okazało się, że w niektórych plikach są komentarze obejmujące całe znaczniki <string> (pierwotnie w ogóle myślałem o prostszym programie, ale po przemyśleniach i tak go musiałem rozbudować); do pisania wziąłem się dopiero niedawno, więc jeszcze to troszkę potrwa. Jeśli będziesz chciał tłumaczyć te xml'e, to w pierwszej kolejności dam Ci takie, które nie mają odpowiednika w starszej wersji (więc nie ma co wychwytywać różnic).
  10. sprawdziłem te pliki i mam taki pomysł: żeby to nie była taka strasznie głupia i żmudna robota, to napisałbym program do sprawdzania różnic (przydałby się przy innych podobnych okazjach), ale tu kilka ważnych pytań: 1. czy kolejność id w pliku ma znaczenie (chodzi oczywiście o całe wpisy typu <string id="agr_factory_stalker_about_0"> <text>What's going on here?</text> </string>) 2. czy w pliku muszą zostać komentarze (np.<!-- Help to Mole -->) 3. czy potrzebne są (w niektórych plikach występują) znaczniki (tagi) typu <string_table>, <?xml version="1.0" encoding="windows-1251" ?> (no dobra, to ostatnie to metaznacznik ). jeśli na wszystkie 3 pytania będzie odpowiedź negatywna, to można całość zrobić znacznie prostszą metodą.
  11. Zaglądnąłem tu zwabiony najświeższymi postami ze strony głównej forum i stwierdziłem, że może mógłbym trochę pomóc w sprawdzaniu/korekcie tekstu już przetłumaczonego; polonistą wprawdzie nie jestem, ale może trochę błędów językowych czy interpunkcyjnych bym wyłapał. Nie chcę się oczywiście narzucać (zwłaszcza, że mam co robić), ale jak bym się przydał to proszę o info.
  12. zapętlone na 29 minut disco polo - faktycznie tylko najgorsi bandyci mogą stosować takie tortury
  13. qqprim

    OP-2.1

    @boberm myślę, że mod jest ideowo podobny do OP2, który mnie odrzucił nie ze względu na stopień trudności (choć na początku padałem co 5 minut), tylko ze względu na debilizm prowadzenia linii fabularnej: np. jak zrobisz jakieś zadanie przed innym (czego nie podanego w opisie zadań), to dochodzisz do punktu, w którym kontynuacja gry jest niemożliwa (nie trudno wykonalna, tylko niemożliwa - bez udziału gracza mod sam się uśmierca)
  14. qqprim

    OP-2.1

    @kondotiernie wiem, czemu uważasz, że Ignachinio nie ma jajek (sorry Ignachinio)
  15. qqprim

    OP-2.1

    ja też czekam na spolszczenie. rozumiem, że trzeba wypakować jakieś pliki z jakiegoś archiwum (które nie jest spakowane powszechnymi algorytmami pakowania): czy zatem nie możnaby zapytać autorów o program rozpakowujący (musiałby to zrobić ktoś, kto gawarit pa ruskij)?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.