-
Postów
906 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
33
Ostatnia wygrana Allen w dniu 16 Czerwca 2017
Użytkownicy przyznają Allen punkty reputacji!
O Allen
- Urodziny 08/22/1994
Informacje osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
Informacje o profilu
-
Ruble
24207
-
Frakcja
Wolność
Osiągnięcia Allen
-
Wystarczy usunąć character_voice w folderze sound, wygląda na to że mod niby że ma wybór polskiego języka to jedyne co ma spolszczone to same napisy podstawki reszta pozostaje ruskimi krzakami 😞
-
<has_info> - oznacza wypełnienie jakiegoś podpunktu zadania lub posiadanie informacji potrzebnej do rozpoczęcia zadania, tj, w zadaniach Kostii i Akima a mianowicie jak Akim zażądał kolejnych 3 artów "oko wrony" to powinienem wrócić do Kostii i mu o tym powiedzieć <has_info>kostya_meet_done</has_info> Zaliczanie zadań, tu już w grę mogą wchodzić skrypty np. sprawdzanie czy posiadasz coś w ekwipunku. Moim zdaniem aby zadanie ruszyło musisz zmienić <dont_has_info>voron_eyes_done</dont_has_info> na <has_info>voron_eyes_done</has_info> wtedy ponownie powinien się pokazać dialog na zadanie z artefaktami.
-
możesz sobie przywrócić warunki wstępne po rozpoczęciu dialogu, jak doczytasz dokładnie warunkiem rozpoczęcia kolejnego dialogu jest ten pierwszy dialog, tak działa każdy npc w grze
-
Carlo, dialog możesz sobie aktywować w pliku xml z noe usuwając wszystkie <precondition>.
-
Nie twiedzę, że to komentarz ale jeśli to plik XML to te znaki nie mają znaczenia przy parsowaniu XML dla silnika stalkera.
-
Jeśli to plik XML, to jest to jakaś pozostałość, przypuszczam że komentarza
-
System XP 32 Na prawdę? Na gorszym sprzęcie grałem we wszystkie mody bez problemu.
- 99 odpowiedzi
-
- nowa fabuła
- nowa paczka broni
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Z jakiego miejsca odpalasz grę? /bin/ czy bezpośrednio z głównego folderu, spróbuj usunąć plik ustawień profilu (user.ltx), i uruchom grę z parametrami -r4xx -nointro -noprefetch. Jeśli gra nie uruchomi się raz, zamknij z menadżera xrEngine.exe bo Ci nie wystartuje. Z tego co widać silnik nie zaczął nawet ładować plików gry do RAM, więc na pewno problem leży gdzieś w konfiguracji lub twoim systemie. Możesz popróbować z trybami zgodności we właściwościach najlepiej z Windows XP ( Tak stary jest to silnik robiony jeszcze z taką optymalizacją ).
-
wylot w dolinie mroku przy podejściu do przejścia na mroczny parów
Allen odpowiedział(a) na scigacz1975 temat w Problemy techniczne
CKinematics::LL_SetBoneVisible(). Silnik ma problem z renderowaniem obiektów, tak jakby textury były uszkodzone( nie jest pewny czy textury czy miejsca tworzenia Spawnu obiektów). Instalowałeś grę jeszcze raz? Może jakieś pliki są uszkodzone. -
Każdy, to niestety doczytujące się textury, tak działa prehistoryczny X-Ray
-
wylot na radarze przy podejściu do członków wolności
Allen odpowiedział(a) na scigacz1975 temat w Problemy techniczne
jeśli go wypakujesz to gra użyje tego wypakowanego. local se_obj = alife () :object("sarc_niz_zomb_1") if se_obj then alife () :release(se_obj, true) end Tutaj znalazłem skrypt musisz tylko zmienić nazwę obiektu sarc_niz_zomb_1 na rad_company_che. Ten kod wstawić najlepiej w funkcji function actor_binder:net_spawn(data) Jeśli taki obiekt nic nie wnosi do rozgrywki to najszybciej będzie taką linijkę zostawić w bind, pozwoli to się pozbyć późniejszych problemów. -
wylot na radarze przy podejściu do członków wolności
Allen odpowiedział(a) na scigacz1975 temat w Problemy techniczne
skupiłbym się na tym fragmencie: !!ERROR: XR_GULAG cannot find SOBJ [65535] for obj [rad_company_che] _bp: path_parse_waypoints: pathname =rad_zomb_che_walk _bp: path_parse_waypoints: pathname =zomb_koster MOVE_MGR validating rad_zomb_che_walk for rad_company_che MOVE_MGR verifying point [0] on path rad_zomb_che_walk VTX [225936] for rad_company_che MOVE_MGR checked point stack trace: 0023:0046E25F XR_3DA.exe, CKinematics::LL_SetBoneVisible() Zomb_koster czy to jakiś mutant? gdzieś się walał skrypt do usuwania objectów( ...for obj [rad_company_che]... ) przez modyfikacje bind_stalker zapewne pomoże gdy go usuniesz. -
[error]Description : Can't open section 'wpn_addon_sil_m1895'
-
Sprawdźcie czy na pewno nie zmienia się kodowanie pliku .script, stalker na to wrażliwy niestety jest.
-
brakuje Ci plików directxa https://www.dll-files.com/d3dx9_43.dll.html skopiuj to do folderu z grą\bin\ .