Skocz do zawartości

44piterv

Stalker
  • Zawartość

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3 Neutralny

O 44piterv

  • Tytuł
    Turysta

Informacje

  • Ruble
    18
  • Frakcja
    Stalkerzy

Ostatnie wizyty

352 wyświetleń profilu
  1. Sigerous Mod 2.2 wersja PL

    @Sarkazm jeżeli dobrze pamiętam w gamedata/textures/ui można zamienić widok minimapy na tą z cienką ramką , powinna być druga z tym że trzeba ją wypakować i podmienić
  2. Dywersant - Диверсант (Гибрид)

    Gatzek to chyba najlepsze rozwiązanie SGM 1,7
  3. Dywersant - Диверсант (Гибрид)

    Mam taki błąd : [error]Expression : fatal error [error]Function : CInifile::r_string [error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp [error]Line : 513 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Can't find variable character_use in [psevdosnork_strong] Posiada ktoś może fix na ten wylot? Link z poprzedniej strony od smerf45 http://www7.zippyshare.com/v/4VoLTOUE/file.html nie działa.
  4. STRACENIEC - SGM 2.2 Lost Soul Final

    FATAL ERROR [error]Expression : it!=WeatherFXs.end() [error]Function : CEnvironment::SetWeatherFX [error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrEngine\Environment.cpp [error]Line : 311 [error]Description : Invalid weather effect name. [error]Arguments : fx_blackday_clear Jak się komuś trafi wylot z takim logiem, porada z stalkermod.ru - w opcjach moda wyłączyć zaćmienie.
  5. "Narodnaja Solianka 2016" - Instrukcja Instalacji.

    U mnie nie działa, jeśli możesz opisz jak zainstalować, opis instalacji mam taki Óńňŕíîâęŕ: - Ńęîďčđîâŕňü ďŕďęó gamedata čç ŕđőčâŕ â ďŕďęó ń óńňŕíîâëĺííîé čăđîé, ńîăëŕńčâřčńü ń çŕěĺíîé ôŕéëîâ. - Îňęđűňü ôŕéë ui_main_menu.script (gamedata\scripts\) áëîęíîňîě, â ńŕěîě ęîíöĺ ńäĺëŕňü íîâóţ ńňđîęó č â íĺ¸ äîďčńŕňü: prefetch('add_cheat_spawn') Ěĺíţ îňęđűâŕĺňń˙ íŕ F1 čç ăëŕâíîăî ěĺíţ čăđű.
  6. Specnaz mod 2

    Wielkie dzięki , właśnie jestem w trakcie pobierania.
  7. Specnaz mod 2

    Link do moda nie działa, czy mógłby ktoś go odświeżyć jeśli to możliwe.
  8. "Złoty kufer 2" DYSKUSJA I PROBLEMY Z GRĄ.

    W patchu 3 w uzupełnieniach "Санкции на хабар" - Zmiana łupu w trupach zaczęło mi wywalać po wgraniu na największe łupy z folderu 3 Радость хомяка (Radość chomika) , być może wgranie większości uzupełnień z patcha jak i z samego moda powoduje tego typu wyloty. Fixa na więcej artów jakoś nie mogę znaleźć, znalazłem taki Anomalous Artifact Hunters (Extreme Edition) nie wiem czy to ten na inny link nie działa. W plikach na re spawn artefaktów np. bar_anomal_zone_1 w lini respawn_tries = 1 i max_artefacts = 2, gdy zmienimy = 1 na np. = 5, to znaczy że arty będą się spawnować 5 razy w tej anomalii ?
  9. "Złoty kufer 2" DYSKUSJA I PROBLEMY Z GRĄ.

    Po wgraniu dodatku na większe łupy z trupów - te największe (dla chomików) też zaczęło wywalać z podobnym logiem [error]Line : 748 , przy średnich łupach jest ok.
  10. "Złoty kufer 2" DYSKUSJA I PROBLEMY Z GRĄ.

    bind_stalker.script
  11. Echo Czarnobyla 2 - Drugi oddech

    Wylot przy wyjściu z x16 do podziemi FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp [error]Line : 73 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : LUA error: ...ow of chernobyl\gamedata\scripts\task_manager.script:612: attempt to index local 'sel_task' (a nil value) stack trace: Znalazł ktoś jeszcze jakąś z biografii Psychopatów, oprócz 1 od Sacharowa i 2 z X18 ? Po przejrzeniu rus. forum nie znalazłem by ktoś jeszcze jakieś znalazł prócz tych pierwszych dwóch. Gdy się nie skopiuje z do gry zawartości bin z moda, to mamy celownik + , i rozpoznawanie nim kto wróg (żółty, czerwony) i kto to jest (nazwa stalkera)
  12. Echo Czarnobyla 2 - Drugi oddech

    Wylot przy wyjściu z x16 do podziemi FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp [error]Line : 73 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : LUA error: ...ow of chernobyl\gamedata\scripts\task_manager.script:612: attempt to index local 'sel_task' (a nil value) stack trace:
  13. AVS "Kodeks Naznaczonego" 1.8/1.9...2.1+2.1.1

    Video poradnik do drugiej części moda, może się przyda.
  14. AVS "Kodeks Naznaczonego" 1.8/1.9...2.1+2.1.1

    Mam jakiś problem z rozmową z Kapitanem wojskowych w wiosce kotów po rozmowie z Chronometrem na temat pieniędzy dla wojskowych, brak dialogu tylko chodzi po wiosce i tyle, próba rozmowy - "Narazie" i więcej nic.Ktoś miał podobnie? Problem rozwiązany, gdyby ktoś tak miał to trzeba mieć w plecaku art znaleziony wcześniej pod latającą wyspą - rozwiązanie znalazłem na rus forum. moda.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.