Skocz do zawartości

Szperacz

Stalker
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Szperacz

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje o profilu

  • Ruble
    22
  • Frakcja
    Czyste Niebo
  • Broń główna
    VSS Vintorez, TRs 301

Konfiguracja PC

  • System operacyjny
    Win7 64-bit SP1
  • Procesor
    Intel Xenon CPU E3-12220 v5 3.00 GHz
  • Karta graficzna
    Nvidia GeForce GTX 1060 3GB
  • Pamięć RAM
    HyperX 16 GB

Ostatnie wizyty

955 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Szperacz

Turysta

Turysta (2/21)

11

Reputacja

  1. Cień Czarnobyla: -Masa wyciętej zawartości, w innych częściach tego aż tak nie czuć, ale w Cieniu jest to mocno odczuwalne. -Dziwne zaprojektowane mechanizmy(np.schowki zapełniają się dopiero po otrzymaniu współrzędnych) -Zbyt łatwo można się dorobić majątku zbierając wszelki złom. -Brak głodu i spania w obozach. -Brak regeneracji staminy jak idziemy co w połączeniu z dużymi odległościami jest męczące.. -...Brak pojazdów. -Słabe "zadania" poboczne z limitem czasu na wykonanie. -Brak naprawy/modyfikacji sprzętu. -Przybliżenie widoku zamiast użycia przyrządów celowniczych w pistoletach. -Brak wspinania się na budynki(parkour) i tzw.body awareness -Niepełnosprytne umysłowo NPC'e i irytująca kuloodporność niektórych NPC'ów, dziwne animacje tychże. -Zmarnowany potencjał lokacji Prypeć, brak klimatu tylko strzelanie do przeciwników w oknach/dachach jak w celowniczkach z koisku. Czyste Niebo: -Od groma problemów technicznych.(ale teraz wiem że to była wina wydawcy) -Dziwne zaprojektowane mechanizmy(np.schowki zapełniają się dopiero po otrzymaniu współrzędnych) -Sporo asestów wziętych z Cienia. -Absurdalna ilość granatów rzucana w stronę gracza, przeciwnicy mają ADHD czy coś? xp -Brak głodu i spania w obozach. -Przybliżenie widoku zamiast użycia przyrządów celowniczych w pistoletach. -Brak wspinania się na budynki(parkour) i tzw.body awareness -Brak regeneracji staminy jak idziemy co w połączeniu z dużymi odległościami jest męczące.. -...Brak pojazdów. -Słabe "zadania" poboczne. -Niepełnosprytne umysłowo NPC'e i irytująca kuloodporność niektórych NPC'ów, dziwne animacje tychże. Zew Prypeci: -Zbyt łatwa, zaczynając od pozycji startowej(lepsze wyposażenie) i zarabiania. -Niezbyt porywający główny wątek. -Słabe intro i outro. -Absurdalnie szerokie kadrowanie w cutscenkach. -Brak systemu reputacji, dość dziwnie wyglądały sytuacje gdzie np.bandyci nie atakują. -Niepełnosprytne umysłowo NPC'e, irytująca kuloodporność niektórych NPC'ów, dziwne animacje tychże. -Brak wspinania się na budynki(parkour) i tzw.body awareness. -Spadki płynności, Czyste Niebo nie miało tego problemu co jest dziwne. -Zmarnowany potencjał lokacji Prypeć...znowu.
  2. Szperacz

    Wiatr czasu 1.3

    Czy ten ten mod ma nowe lokacje czy tylko jedzie na tych z podstawki?
  3. @Br3k3N, chodzi tobie o zadanie na infiltracje obozu najemników? Jak jeszcze nie zdobyłeś PDA najemnika nie musisz nawet szukać, po prostu idź do gościa w jaskini(tego w egzo) i poczekaj chwile.
  4. Czyli lepiej mieć jeden dysk na system i programy a drugi na granie, tylko jak się będzie grało w Stalker'a i inne tego typu growe dziadki bo co jak co ale dzisiejsze gry zajmują niekiedy wręcz kosmiczną ilość miejsca. Sam mam ADDT tyle tylko jak z niego korzystasz? Same podstawowe ustawienia czy może jednak ustawić jakieś dodatkowe funkcje? Co do TinyWall sprawdziłem i może będzie dobry, ale nie był aktualizowany gdzieś od marca 2016. Dzięki wszystkim za podpowiedzi.
  5. Witam mam z tą częścią(i nie tylko swoją drogą) dwa problemy: 1) Ścina w losowych momentach i częstotliwości ,wygląda to tak że w ciągu rozgrywki tylko parę razy się zatnie a w kolejnych podejściach potrafi ściąć nawet 5 razy pod rząd ,jakby co to próbowałem zmodyfikowanych bibliotek lua i nie wiele to dało. 2)Z kolei drugi problem pojawił się nie dawno i objawia się tym że jak robię sejwa to Zew się zacina i jedyna opcja żeby działał normalnie to wywołanie Menedżera zadań i powrót do zminimalizowanej gry.
  6. Szperacz

    Wiatr czasu 1.3

    Ktoś pytał o patcha? xD http://www.moddb.com/mods/wind-of-time/downloads/wind-of-time-13-multi-language-patch-11
  7. @blablabla, Dying Light(podstawka), antylogia Metro Redux, Deus Ex Human Revolution(podstawka). Dopiero teraz pomyślałem czy przypadkiem nie pochwaliłem za wcześnie, dlatego że w/w gry mam w pudełkach i czy sam kod wystarczy do aktywacji tych produkcji.
  8. Jakby co to mam parę tytułów na steam'a na zbyciu.
  9. Szperacz

    Upadek Zatonu

    Dzięki @kobal, pobiorę jeszcze raz i zobaczę czy pomoże.
  10. Szperacz

    Upadek Zatonu

    W czasie wczytywania moda: FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CBlender_default::Compile [error]File : E:\priquel\sources\engine\Layers\xrRenderPC_R1\BlenderDefault.cpp [error]Line : 50 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Not enought textures for shader, base tex: item\item_ustroystva stack trace: Coś mnie ten mod nie lubi :/
  11. Bardziej to że się CN uruchomiło i nawet dało jako tako grać, ale błędy i skopana optymalizacja skutecznie mnie na dłuższy czas odrzuciły od grania. Tak to jest jak się robi jakiekolwiek prequele(gry, filmy itp). Możliwe że gdyby powstał S2 to wojny frakcji zostały by poprawione(jak fani mogli to developer tym bardziej), ale jakoś lokacje z Cienia bardziej mi pod pasowy w CN z jakiegoś powodu. Tak samo jak Prypeć w Cieniu i Zewie, jak idzie o CN to gdyby ZoH nie został skasowany to Limańsk zyskałby drugie życie(jak całe CN z resztą).
  12. Nie powiedziałbym, w moim przypadku bez tego moda CN był praktycznie niegrywalny.
  13. @MonoLityczny, Wiem, ale z tym przynajmniej da się komfortowo grać
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.