Skocz do zawartości

Problemy ze schowkami i przedmiotami w NS 2016


Rekomendowane odpowiedzi

Jak widać po Twoich postach @cichy- im dalej w las tym drzew.... nowych przybywa. Kierowanie sie przyzwyczajeniami z Soli i OPka nie jest w przrypadku NS 2016 idealnym rozwiązaniem . Coraz ciekawiej mości Panowie ....... i wciąga coraz bardziej. Kierunek niby ten sam , ale wektory się zmieniają. Widać solidny wkład pracy Twórców.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadanie na pistolet Gauss tez różni się położeniem "itemu". Dolina Mroku to masa niespodzianek...

 

Za jodłami jest jama snorków - przez dziurę w ziemi włazimy i znajdujemy:

ss_cichy_05-17-17_22-08-25_(l04_darkvalley).jpg ss_cichy_05-17-17_22-09-09_(l04_darkvalley).jpg ss_cichy_05-17-17_22-09-33_(l04_darkvalley).jpg 

 

 

 

 

 

 

Poszukiwanie Szkatułki i sejfu też nie jest już tak proste. Pieczara, Labirynt i położenie przejść jest inne niż znane graczom z NS. Do Labiryntu najłatwiej dostać się przez Agroprom - Pieczarę - wejście do Labiryntu jest tuż obok. A dalej...

 

 kody do podziemnych drzwi bunkra to: 434018, 206018, 4241 - nie wiem czy zadziałają bez odnalezienia szkatułki, podczas zabierania skrzynki uważamy na białe obłoczki - zabijają jak szarańcza... Poniżej położenie teleportu do szkatułki (minimapa jest istotna).

ss_cichy_05-18-17_18-50-21_(av_peshera).jpg ss_cichy_05-18-17_18-52-09_(av_peshera).jpg ss_cichy_05-18-17_20-04-24_(av_peshera).jpg 

 

ss_cichy_05-18-17_18-50-21_(av_peshera).jpg

ss_cichy_05-18-17_18-52-09_(av_peshera).jpg

ss_cichy_05-18-17_20-04-24_(av_peshera).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W modzie występują dwa teleporty - ten ze schowka Strzelca - na Magazyny Wojskowe i drugi - uniwersalny, który jest zwieńczeniem poszukiwań schowków Kostii i zadania na Teleporter od Krzyża w Zapomnianym Lesie. Właśnie zdobyłem już ten drugi. NIE POZBYWAMY SIĘ FLESZKI Z ZADANIA DLA KRZYŻA - BĘDZIE POTRZEBNA. Do teleportera uniwersalnego, na każde przemieszczenie jest potrzebna Bateryjka - nie jak w opisie Blask Księżyca.

 

 

 ss_cichy_05-19-17_17-46-47_(l08_yantar).jpg ss_cichy_05-19-17_17-48-04_(l08_yantar).jpg ss_cichy_05-19-17_17-48-43_(l08_yantar).jpg

ss_cichy_05-19-17_17-48-45_(l08_yantar).jpg ss_cichy_05-19-17_17-50-48_(l02_garbage).jpg ss_cichy_05-19-17_17-58-11_(l02_garbage).jpg 

 

Warto gmerać w schowkach Kostii....

 

 

ss_cichy_05-19-17_18-52-28_(l11_pripyat).jpg ss_cichy_05-19-17_18-52-41_(l11_pripyat).jpg 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drogi @cichy- pytanie mam do Ciebie , a własciwie dwa pytania. Najpierw wazniejsze :

- pod dojściu do Sterowni ( czy jak to się nazywa ) powinienem pzreprowadzić rozmowę z "hologramem" naukowca ,  niestety nic sie nie dzieje . Drzwi zamknęły się za mną i .... co dalej? Ominąłem jakieś  zadanie w wyniku czego  skrypt nie zaskoczył? Pogrzebałem trochę na Forum kufajmanów -ludzie podpowiadają że w odróżnieniu od OPka -  Sola 2016 jest ponoć dosyć solidnie oskryptowana  i gracz jest zmuszony do pewnej liniowości działania.

I drugie mniej ważne:

- gdzie- kurka wodna - znajdę Leczący Beryl?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie gram w tą wersję bo czekam na spolszczenie :) więc nie wiem o co kaman w pierwszym pytaniu ale 
za to znalazłem Leczący Beryl:

Oglądaj od 19:30

A dodatkowo jest to ten sam wideo poradnik do którego link podawałem w dziale poradniki. Obecnie jest 40 części
i widzę. że gość nagrywa na bieżąco bo 40 odcinek wrzucił dzisiaj. POLECAM  !!!   

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten leczący Beryl z tego filmu powyżej jest tam zawsze - to miejsce z podstawki SoC - trup wojskowego na terenie kompleksu fabryki Jantar. Ja znalazłem jak dotąd 3 leczące Beryle: ten w/w, w schowku Kostii bodaj (lub kogoś innego) i przy trupie lekko uszkodzony. Co do sterowni Monolitu - jeżeli drzwi otworzyłeś za pomocą kodu ze skrzynki z wcześniejszej komnaty, i "rozwaliłeś" wszystkie świecące kule na środku pomieszczenia - wszystko powinno "trybić". 

Ps - jeden Beryl oddajesz z zadania, pozostałe możesz sobie zachować.

ss_cichy_05-20-17_22-08-37_(l02_garbage).jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat standartowe miejsce pozyskiwania Beryla znam - niestety było puisto , innych tez jeszcze nie znalazłem . OK - bedę szukał. W kwestii Sterowni - po standartowej rozróbie mam taki ekran:ss_w8pro_05-20-17_22-49-25_(l12u_control_monolith).thumb.jpg.2d479954a509ab86dd4d975f105efce3.jpg

.......i jak stamtad wyjść, czy też przenieść sie na CEA2 ? No chyba że w tej wersji jest inaczej.

 

BTw - wyszedł najnowszy - chyba- patch :Фикс от 20.05.2017.rar

 

Edytowane przez boberm
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za atencje @cichy- ale rozwiążę to jakoś sam. Trochę tych bugów już miałem w  NS2016 - i mysle że  najlepiej byłoby abym przeinstalował moda - i zaczął jeszcze raz. Prawdopodobnie gdzieś coś pzreoczyłem w gameplayu- rosyjski to nie mój "drugi język" - może trzeci:033:. No i zbiorę sie aby przejrzec filmiki podesłane przez @kazik

Edytowane przez boberm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo jego nie ma fizycznie, jako postać. Ale jak rzucasz granaty albo strzelasz na oślep to możesz trafić w pewien punkt który symbolizuje postać naukowca Świadomości Z. Na screenie widzę, że sterownia jest pusta, a powinno ci pokazywać że jest tam jedna osoba. Spróbuj wczytać wcześniejszego sejwa i przed walką w sterowni sprawdź sobie kontakty. Powinien tam być gość ze Świadomości Z.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz mnie cholera jasna weżmie na te wynalazki kufajmańskie - sciągnąłem po raz drugi - z wszelkimi szykanami - Ns 2016 . Poinstalowałem - jak napisano w  "Pobieralni". I ten o...ny gnojek woła o to:

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CStringTable::Load
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\string_table.cpp
[error]Line          : 53
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : string table xml file not found ui_st_mm_mp.xml, for ....

 

Aby było pikantniej , szukałem tego zakichanego pliku w poprzedniej instancji NS2016 -no bo może się zgubił podczas sciągania- i nie znalazłem.Czyli poprzednia instancja nie miała tego pliku. Postawiłem tak jak poprzednio na tej samej podstawce z 1.0004. I co dalej? Podpowiedz mile widziana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

                   Zasadniczo technicznie gra "hula i gwiżdze" - z tej strony wszystko jest OK. Tylko znów zaczyna trup słać się tam gdzie nie powinien. Jest taka postać Kuzniecow - do pewnego momentu jest potrzebny - wiemy dlaczego . No i oferma Kuzniec zginął - ergo - cały początek w ...... . Pomysł z nieśmiertelnymi niektórymi postaciami był całkiem do rzeczy . Pytanie , czy można jakoś te postaci uodpornić na zgony? Stare - par excellence- wygi  wiedzą do czego ten NPC "służy" w Soli , nowi gracze mogą zorientować się po jakimś czasie że coś jest nie tak . I będą mieli problem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest do "Soli" łatka na nieśmiertelnych NPC ale nie wiem czy zagra w tej wersji - nie jestem modderem, więc nie spekuluję.

Warto obszukać schowek od Łukasz i schowek w Ognistej Pieczarze na Niezbadanych Terenach; oto zawartość:

Spoiler

ss_cichy_05-20-17_22-44-57_(l12u_sarcofag).jpg ss_cichy_05-20-17_23-05-33_(aver).jpg

Teraz zadanie z obrona Halawy i jego towarzysza nie odbywa się już na Kordonie i polega na czym innym, a mianowicie:

Spoiler

Teraz na Bagnach, w chutorze z wierzą ciśnień mamy wybić bandytów i wyleczyć uwięzionych.

ss_cichy_05-21-17_18-52-56_(marsh).jpg ss_cichy_05-21-17_18-53-25_(marsh).jpg

ss_cichy_05-21-17_18-53-31_(marsh).jpg ss_cichy_05-21-17_18-53-55_(marsh).jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

By uczynić postać z gry nieśmiertelną trzeba modyfikować plik all.spawn. Co za tym idzie, nawet jeżeli ktoś taką poprawkę zrobi ( a pewnie prędzej czy później zrobi) konieczna będzie nowa gra. A tak w ogóle w czystej soliance Kuźniecow jest potrzebny tylko do zadania na transmutator artefaktów. Czyli po powrocie z Agropromu może sobie już umierać. To nie OP-2. Kluczem do utrzymania konkretnego NPC przy życiu jest trzymanie się od niego z daleka. Jeżeli będzie poza zasięgiem naszego PDA nic mu się nie stanie 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.