lucas7911 Opublikowano 16 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 Nie chodziło mi o spiwór, bo ten posiadał i go zakupiłem, tylko brak opcji dialogowej która złagodzi podejście wojskowym pod mostem, mam Kozaki by dogadać się z szefem wojskowych, ale gdy się zbliżam ( w dzień ) z daleka zaczynają strzelać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 16 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 (edytowane) Wstaw sejwa z Kordonu jako załącznik mogę sprawdzić. Edytowane 16 Października 2017 przez kazik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas7911 Opublikowano 16 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 (edytowane) No właśnie z save mam problem, bez problemu zapisuje i wczytuje ale nie mogę ich znaleźć , pisałem już w nawiązaniu do logów, nie mam ich w folderze savegame w katalogu z grą, w pliku fsgame.ltx mam taką ścieżkę: $game_saves$ = true| false| $app_data_root$| savedgames\ Znalazłem w tym folderze C:\Users\szlek\AppData\Local\VirtualStore\Program Files (x86)\STALKER\savedata\savedgames 155.dds 155.sav Edytowane 16 Października 2017 przez lucas7911 Dodanie zdania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 16 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 Najważniejsze, że się znalazły. Sprawdzę co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 16 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 @lucas7911 - cytujesz nie tę linię zapisów z fsgame. Gdzie mają być zapisy mówi pierwsza linia w pliku. Aby je mieć w katalogu moda, powinna wyglądać tak: $app_data_root$=true|false| $fs_root$|ZAPISY\ Jak ją zmienisz teraz, to po uruchomieniu moda powstanie w katalogu głównym, katalog ZAPISY. Zawartość savedgames musisz do niego przekopiować. Mam zapisy z S2016 i gdybyś chciał, to mogę Ci podrzucić jakiś sprawny. Ale to na PW napisz. Podaj co już zrobiłeś, abym Cię za daleko nie cofnął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 16 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 @lucas7911 już sprawdziłem sejwa i ta opcja dialogowa jest tylko nie masz kaski. Musiałeś zahaczyć jakiego wojaka pod mostem. Zaraz spróbuję zebrać ruble i sprawdzę czy to zadziała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 16 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 Nie musiał zahaczyć, ale jak przeskakiwał np. przez płot zbyt blisko mostu i go zauważyli, to są pamiętliwi i nie odpuszczają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas7911 Opublikowano 16 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 Tak przechodziłem od strony wysypiska, po lewej stronie i nawet zaczęli strzelać ale uciekłem, ok więc potrzeba 350tyś ( o matko ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 16 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 @lucas7911 - ale co wiem, to ta opcja wykupienia się za kasę nie zaskakuje. Czeka Cię ( jeśli kazikowi się nie uda ) powrót do tego zapisu sprzed strzelaniny, dać im flaszkę, albo do miejsca przeskakiwania podejść spoza chlewni i skakać pomiędzy wagonem towarowym i platformą. Wtedy nie reagują. Każde inne zbliżenie się do mostu, to skutek jaki miałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas7911 Opublikowano 16 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 Raczej nie będzie mi się chciało , zaczynać od tego sejwu, bo to na początku gry, trudno najwyżej nie wykonam niektórych zadań pobocznych, bo z tego co wyczytałem do podstawowej fabuły kontakt nie jest niezbędny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 16 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 Nadal szukam sposobu i mam coraz mniej pomysłów. Na razie możesz podmienić plik game_relations.ltx (ścieżka ... gamedata\config\creatures) z zachowaniem w rezerwie oryginalnego pliku. Żołnierze będą na zielono. game_relations.ltx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas7911 Opublikowano 16 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 Ok spróbuje, kolega też podesłał mi save po znalezieniu pierwszego kodu w X18 a tam teraz jestem, wypróbuje. Bardzo dziękuje za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 16 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 Dopowiem jeszcze tak. Prawdopodobnie ten dialog u Sidora się nie pojawia bo nie ma go w tłumaczeniu ani wersji rus a powinien wyglądać tak: Funkcja naprawy relacji raczej powinna być dostępna ale to może ktoś bardziej zaawansowany się wypowie bo szkoda tej możliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 16 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 (edytowane) 9 godzin temu, lucas7911 napisał: No właśnie z save mam problem, bez problemu zapisuje i wczytuje ale nie mogę ich znaleźć , pisałem już w nawiązaniu do logów, nie mam ich w folderze savegame w katalogu z grą, w pliku fsgame.ltx mam taką ścieżkę: $game_saves$ = true| false| $app_data_root$| savedgames\ Znalazłem w tym folderze C:\Users\szlek\AppData\Local\VirtualStore\Program Files (x86)\STALKER\savedata\savedgames 155.dds 155.sav Pozwoliłem sobie zaprezentowac wersje alternatywną: - Kuznieca nie ma - został "zdymisjonowany" -transmutator masz w plecaku -minusem w tej wersji jest konieczność okazyjnego strzelania się z żołdakami pod mostem, gdy się tam pojawią po jakimś czasie... 155alternativ.dds 155alternativ.sav Edytowane 16 Października 2017 przez boberm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas7911 Opublikowano 16 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 Na razie wypróbuje pomysł z podmianą pliku game_relations.ltx , jak wrzuciłem go i na szybko sprawdziłem to wojak woła o flaszkę i ostrzega by po nocy nie podchodzić, może potem będzie dalej linia dialogowa i zadania od niego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 16 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 @lucas7911 - to będzie wołał do końca gry, a zadań nie da. A Kuzniecow po 10 urodzinowych flaszkach, odpuścił by całkowicie. Za wyjątkiem nocy. A może być problem później, jak trzeba będzie zgodnie ze scenariuszem tłuc wojaków. Decyzja należy do Ciebie, ale ja bym zagrał w moda od początku. Całego można przejść za 3-4 tygodnie, to patrząc na to jak daleko jesteś ( gdzieś 1/4 ), to warto powtórzyć i nie popełnić już błędów. Nawet na pierwsze przejście po wejściu na Kordon, jest zabezpieczona wódka. Tylko trzeba rozegrać taktycznie, pójść tam gdzie tylko można, pozabierać co się da. Niskie zdrowie nie przeszkodzi, dojdzie się do Doktora. Nawet zaryzykować pójście na przejście na Wysypisko. Tylko ostrożnie i po zapisie bezpieczeństwa. A potem do wojaków pod mostem i grzecznie dać flaszkę. Nie kombinować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas7911 Opublikowano 16 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 Ok więc chyba tak zrobię, fabuła będzie znana więc zadania trochę szybciej będzie można wykonać, szkoda że przez głupi błąd trzeba się cofnąć, ale też z drugiej strony mogłem od razu się zapytać Dzięki za wszystko 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas7911 Opublikowano 17 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 No i tak, musiałem zacząć od nowa ( nawet od czystej instalacji gry,moda, fixa i spolszczenia - gdy tylko usunąłem save i zacząłem grać od początku - co chwila wylot, no więc świeża kopia gry i zaczynam, pierwsza sprawa - nie ma wódki ani po lewej ani po prawej strony drogi, przechodzę górą po prawej stronie - nikt do mnie nie strzela, zanoszę zdobytą gwiazdę wieczorną do sidorowicza i w opcji dialogowej ma że za 350tyś rubli... - tak jak wcześniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 18 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2017 @lucas7911 - Z lewej strony drogi, pomiędzy miejscem gdzie się pojawiłeś a ruinami leży trup. Znalazłeś go? Wódka może być w nim. Dla szczęściarzy jeszcze co nieco, ale nie zawsze. A w chlewni jest skrzynka, po której trzeba poskakać aby pękła. Spawn wódki jest losowy i na pewno jest w jednym z tych trzech miejsc. Ale skoro przeskoczyłeś płot bez zwrócenia na siebie uwagi, podejdź teraz do Kuzniecowa i sprawdź czy od razu ma opcje dialogowe. Nie będą strzelać i masz możliwość spokojnego odejścia, gdy będzie tylko "na razie", czy jakoś tam. Niektóre z jego zadań są po tej stronie torów. Porób je, aby przy zadaniach za torami i na Agro, wykonać to, po którym da Ci wolne przejście. Na Agro może się pojawić "oblotowy" handlarz na śmigłowcu. Miałeś w poprzedniej grze z nim kontakt? Wiesz jak postąpić, aby handel się udał? A jak było z Szerstiukiem, tym pod słupem wysokiego napięcia na Agro? Zawsze był, nie miałeś problemów? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 18 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2017 @lucas7911 Moim zdaniem zrób tak. Sejw pobliżu mostu. Odstrzel żołnierza i traf chociaż raz Kuzniecowa. Idź do Sidorowicza i sprawdź czy pojawi się dialog "Coś Kuzniecow dzisiaj nie w humorze strzela do mnie" Bo ten dialog o kasie jest zawsze. Jeśli dialog o strzelaniu się pojawi wszystkie opcje dialogowe u Kuzniecowa powinny być ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 18 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2017 Próbowałem przy pomocy Sidora naprawić stosunki z Kuzniecowem i jego wojakami. Ta opcja mi nie zaskoczyła. Wolałem zacząć grę od nowa, dając gorzałę. W dalszej grze nie miałem problemów ze znalezieniem odpowiedniej ilości wódki, tak na przejścia jak i na urodziny Kuzniecowa. Były też wszystkie dialogi od pierwszego spotkania. Kiedy w którejś grze przy pierwszym przekraczaniu torów przeskoczyłem przez płot, Kuzniecow długo nie miał innych dialogów jak na dawanie wódki. Możliwe, że skrypt jest tak ustawiony, aby na początku iść zgodnie z pomysłem autora i do czasu powrotu z pieczary i wykonania pierwszych zadań mieć niewiele w plecaku, i poganiać po wiosczanej części Kordonu za kolejną gorzałą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 18 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2017 (edytowane) @lucas7911- zasadniczo jeżeli nie zależy Ci na jego zadaniach - jaj nie urywających- ( lub zmeczyła Cie ta sytuacja z Kuzniecem) proponuję następne alternatywne rozwiązanie problemu - poczekaj na moment w którym Doktor i Astronom będą przekraczać przejście pod mostem ( wyczuj moment w którym przed podróżą będą wypoczywać w tym Młynie - czy jak sie tam nazywa teb budynek z lewej od drogi w kierunku przejscia) . Będąc w pobliżu - w zasięgu wzroku lub PDA- włączysz tryb online dla NPC-ków- ergo te dwa typki chcąc - niechcąc wystrzelają posterunek. Plusy - nie masz problemów ze zdobywaniem gorzały - jesteś czysty dla wojaków - masz extra - na tym etapie - bron ( AN94 plus optyka) ; minusem jest brak Transmutatora- który generalnie w tej wersji Soli będzie Ci potrzebny jak w nosie robaki . Edytowane 18 Października 2017 przez boberm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas7911 Opublikowano 18 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2017 2 godziny temu, kondotier napisał: Próbowałem przy pomocy Sidora naprawić stosunki z Kuzniecowem i jego wojakami. Ta opcja mi nie zaskoczyła. Wolałem zacząć grę od nowa, dając gorzałę. W dalszej grze nie miałem problemów ze znalezieniem odpowiedniej ilości wódki, tak na przejścia jak i na urodziny Kuzniecowa. Były też wszystkie dialogi od pierwszego spotkania. Kiedy w którejś grze przy pierwszym przekraczaniu torów przeskoczyłem przez płot, Kuzniecow długo nie miał innych dialogów jak na dawanie wódki. Możliwe, że skrypt jest tak ustawiony, aby na początku iść zgodnie z pomysłem autora i do czasu powrotu z pieczary i wykonania pierwszych zadań mieć niewiele w plecaku, i poganiać po wiosczanej części Kordonu za kolejną gorzałą. Tylko że w żadnym przypadku nie mogę nawet do niego podejść, również na początku, wódkę mam ale gdy się zbliżę zaczynają strzelać 2 godziny temu, kazik napisał: @lucas7911 Moim zdaniem zrób tak. Sejw pobliżu mostu. Odstrzel żołnierza i traf chociaż raz Kuzniecowa. Idź do Sidorowicza i sprawdź czy pojawi się dialog "Coś Kuzniecow dzisiaj nie w humorze strzela do mnie" Bo ten dialog o kasie jest zawsze. Jeśli dialog o strzelaniu się pojawi wszystkie opcje dialogowe u Kuzniecowa powinny być ok. Ok spróbuję, a w razie czego ktoś udostępnił na forum sejwa z momentu wyjścia z pieczary, to sam początek a może już ta kwestia będzie rozwiązana Denerwuje mnie przechodzenie przez tunel i elektryczne anomalię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 18 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2017 @lucas7911 - czy na tej nowo zaczętej grze również masz te problemy z czerwonym Kuzniecowem? To jest zaskakujące. W takim razie skorzystaj z tego zapisu po wyjściu z pieczary, a ja poszukam zapisu w wódką na początku gry przed pierwszym przejściem za most. Przejście pieczary teraz nie nastręcza problemów, więc zrobisz to szybko i mniej czasu stracisz niż na takim wielokrotnym powtarzaniu. PODBICIE TEMATU: @lucas7911 - daję Ci zapis tuż po przekroczeniu mostu i pierwszej rozmowie z Kuzniecowem. Czerwony ale nie wrogi. Na screenach masz skrzynkę gdzie była wódka i apteczka. Wszystko co mam w plecaku to albo otrzymane od Astronoma, albo znalezione. Łącznie tym jak na początek bezcennym artem. MP5 zabrane bandycie zabitemu w chlewni. Masz screeny pokazujące znalezioną wódkę, zabitego bandytę, rozmowę z żołnierzem i Kuzniecowem, oraz widok już z drogi do wioski. Możesz spokojnie podejść do Kuzniecowa, tylko go nie drażnić. I w dalszej grze . 006 do wioski.sav 006 do wioski.sav I zwróć uwagę na informację w lewym górnym rogu poniższego screena. Bezwzględnie trzeba się do niej stosować, obojętnie jakie zmiany w ustawieniach będziesz robił. 006 do wioski.dds Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas7911 Opublikowano 18 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2017 Wielkie dzięki za pomoc w problemie, zaraz wrzucę sejwa i zaczynam prawie od początku. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.