Skocz do zawartości

Dyskusja ogólna - NS2016


kobal

Rekomendowane odpowiedzi

No właśnie z save mam problem, bez problemu zapisuje i wczytuje ale nie mogę ich znaleźć , pisałem już w nawiązaniu do logów, nie mam ich w folderze savegame w katalogu z grą, w pliku fsgame.ltx mam taką ścieżkę:

$game_saves$        = true|        false|    $app_data_root$|    savedgames\

Znalazłem w tym folderze

C:\Users\szlek\AppData\Local\VirtualStore\Program Files (x86)\STALKER\savedata\savedgames

155.dds

155.sav

Edytowane przez lucas7911
Dodanie zdania
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lucas7911 - cytujesz nie tę linię zapisów z fsgame. Gdzie mają być zapisy mówi pierwsza linia w pliku.

Aby je mieć w katalogu moda, powinna wyglądać tak: $app_data_root$=true|false| $fs_root$|ZAPISY\

Jak ją zmienisz teraz, to po uruchomieniu moda powstanie w katalogu głównym, katalog ZAPISY. Zawartość savedgames musisz do niego przekopiować.

Mam zapisy z S2016 i gdybyś chciał, to mogę Ci podrzucić jakiś sprawny. Ale to na PW napisz. Podaj co już zrobiłeś, abym Cię za daleko nie cofnął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lucas7911 - ale co wiem, to ta opcja wykupienia się za kasę nie zaskakuje. Czeka Cię ( jeśli kazikowi się nie uda ) powrót do tego zapisu sprzed strzelaniny, dać im flaszkę, albo do miejsca przeskakiwania podejść spoza chlewni i skakać pomiędzy wagonem towarowym i platformą. Wtedy nie reagują. Każde inne zbliżenie się do mostu, to skutek jaki miałeś.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopowiem jeszcze tak. 
Prawdopodobnie ten dialog u Sidora się nie pojawia bo nie ma go w tłumaczeniu ani wersji rus a powinien wyglądać tak:

ss_oldman_10-16-17_18-17-16_(l01_escape).thumb.jpg.ef0791d203619ff21c2cc52891dcbed9.jpg  

Funkcja naprawy relacji raczej powinna być dostępna ale to może ktoś bardziej zaawansowany się wypowie bo szkoda tej możliwości.
 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, lucas7911 napisał:

No właśnie z save mam problem, bez problemu zapisuje i wczytuje ale nie mogę ich znaleźć , pisałem już w nawiązaniu do logów, nie mam ich w folderze savegame w katalogu z grą, w pliku fsgame.ltx mam taką ścieżkę:

$game_saves$        = true|        false|    $app_data_root$|    savedgames\

Znalazłem w tym folderze

C:\Users\szlek\AppData\Local\VirtualStore\Program Files (x86)\STALKER\savedata\savedgames

155.dds

155.sav

Pozwoliłem sobie  zaprezentowac wersje alternatywną:

- Kuznieca nie ma - został "zdymisjonowany"  

-transmutator masz w plecaku

-minusem w tej wersji jest konieczność okazyjnego strzelania się z żołdakami pod mostem,  gdy się tam pojawią po jakimś czasie...

155alternativ.dds

155alternativ.sav

Edytowane przez boberm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lucas7911 - to będzie wołał do końca gry, a zadań nie da. A Kuzniecow po 10 urodzinowych flaszkach, odpuścił by całkowicie. Za wyjątkiem nocy.

A może być problem później, jak trzeba będzie zgodnie ze scenariuszem tłuc wojaków.

Decyzja należy do Ciebie, ale ja bym zagrał w moda od początku.

Całego można przejść za 3-4 tygodnie, to patrząc na to jak daleko jesteś ( gdzieś 1/4 ), to warto powtórzyć i nie popełnić już błędów. Nawet na pierwsze przejście po wejściu na Kordon, jest zabezpieczona wódka. Tylko trzeba rozegrać taktycznie, pójść tam gdzie tylko można, pozabierać co się da. Niskie zdrowie nie przeszkodzi, dojdzie się do Doktora. Nawet zaryzykować pójście na przejście na Wysypisko. Tylko ostrożnie i po zapisie bezpieczeństwa. A potem do wojaków pod mostem i grzecznie dać flaszkę. Nie kombinować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i tak, musiałem zacząć od nowa ( nawet od czystej instalacji gry,moda, fixa i spolszczenia - gdy tylko usunąłem save i zacząłem grać od początku - co chwila wylot, no więc świeża kopia gry i zaczynam, pierwsza sprawa - nie ma wódki ani po lewej ani po prawej strony drogi, przechodzę górą po prawej stronie - nikt do mnie nie strzela, zanoszę zdobytą gwiazdę wieczorną do sidorowicza i w opcji dialogowej ma że za 350tyś rubli... - tak jak wcześniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lucas7911 - Z lewej strony drogi, pomiędzy miejscem gdzie się pojawiłeś a ruinami leży trup. Znalazłeś go? Wódka może być w nim. Dla szczęściarzy jeszcze co nieco, ale nie zawsze. A w chlewni jest skrzynka, po której trzeba poskakać aby pękła. Spawn wódki jest losowy i na pewno jest w jednym z tych trzech miejsc.

Ale skoro przeskoczyłeś płot bez zwrócenia na siebie uwagi, podejdź teraz do Kuzniecowa i sprawdź czy od razu ma opcje dialogowe. Nie będą strzelać i masz możliwość spokojnego odejścia, gdy będzie tylko "na razie", czy jakoś tam. Niektóre z jego zadań są po tej stronie torów. Porób je, aby przy zadaniach za torami i na Agro, wykonać to, po którym da Ci wolne przejście.

Na Agro może się pojawić "oblotowy" handlarz na śmigłowcu. Miałeś w poprzedniej grze z nim kontakt? Wiesz jak postąpić, aby handel się udał?

A jak było z Szerstiukiem, tym pod słupem wysokiego napięcia na Agro? Zawsze był, nie miałeś problemów?

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lucas7911 Moim zdaniem zrób tak. Sejw pobliżu mostu. Odstrzel żołnierza i traf chociaż raz Kuzniecowa. 
Idź do Sidorowicza i sprawdź czy pojawi się dialog "Coś Kuzniecow dzisiaj nie w humorze strzela do mnie"
Bo ten dialog o kasie jest zawsze. Jeśli dialog o strzelaniu się pojawi wszystkie opcje dialogowe u Kuzniecowa 
powinny być ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem przy pomocy Sidora naprawić stosunki z Kuzniecowem i jego wojakami. Ta opcja mi nie zaskoczyła. Wolałem zacząć grę od nowa, dając gorzałę. W dalszej grze nie miałem problemów ze znalezieniem odpowiedniej ilości wódki, tak na przejścia jak i na urodziny Kuzniecowa. Były też wszystkie dialogi od pierwszego spotkania.

Kiedy w którejś grze przy pierwszym przekraczaniu torów przeskoczyłem przez płot, Kuzniecow długo nie miał innych dialogów jak na dawanie wódki. Możliwe, że skrypt jest tak ustawiony, aby na początku iść zgodnie z pomysłem autora i do czasu powrotu z pieczary i wykonania pierwszych zadań mieć niewiele w plecaku, i poganiać po wiosczanej części Kordonu za kolejną gorzałą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lucas7911- zasadniczo jeżeli nie zależy Ci na jego zadaniach - jaj nie urywających- ( lub zmeczyła Cie ta sytuacja z Kuzniecem) proponuję następne alternatywne rozwiązanie problemu -

poczekaj na moment w którym Doktor i Astronom będą przekraczać przejście pod mostem ( wyczuj moment w którym przed podróżą będą wypoczywać w tym Młynie - czy jak sie tam nazywa teb budynek z lewej od drogi w kierunku przejscia) . Będąc w pobliżu - w zasięgu wzroku lub PDA- włączysz tryb online dla NPC-ków- ergo te dwa typki  chcąc - niechcąc wystrzelają posterunek.

Plusy

- nie masz problemów ze zdobywaniem gorzały

- jesteś czysty dla wojaków

- masz extra - na tym etapie -  bron ( AN94 plus optyka)

; minusem  jest brak Transmutatora- który generalnie w tej wersji Soli będzie Ci  potrzebny jak w nosie robaki .

Edytowane przez boberm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, kondotier napisał:

Próbowałem przy pomocy Sidora naprawić stosunki z Kuzniecowem i jego wojakami. Ta opcja mi nie zaskoczyła. Wolałem zacząć grę od nowa, dając gorzałę. W dalszej grze nie miałem problemów ze znalezieniem odpowiedniej ilości wódki, tak na przejścia jak i na urodziny Kuzniecowa. Były też wszystkie dialogi od pierwszego spotkania.

Kiedy w którejś grze przy pierwszym przekraczaniu torów przeskoczyłem przez płot, Kuzniecow długo nie miał innych dialogów jak na dawanie wódki. Możliwe, że skrypt jest tak ustawiony, aby na początku iść zgodnie z pomysłem autora i do czasu powrotu z pieczary i wykonania pierwszych zadań mieć niewiele w plecaku, i poganiać po wiosczanej części Kordonu za kolejną gorzałą.

Tylko że w żadnym przypadku nie mogę nawet do niego podejść, również na początku, wódkę mam ale gdy się zbliżę zaczynają strzelać

 

2 godziny temu, kazik napisał:

@lucas7911 Moim zdaniem zrób tak. Sejw pobliżu mostu. Odstrzel żołnierza i traf chociaż raz Kuzniecowa. 
Idź do Sidorowicza i sprawdź czy pojawi się dialog "Coś Kuzniecow dzisiaj nie w humorze strzela do mnie"
Bo ten dialog o kasie jest zawsze. Jeśli dialog o strzelaniu się pojawi wszystkie opcje dialogowe u Kuzniecowa 
powinny być ok.

Ok spróbuję, a w razie czego ktoś udostępnił na forum sejwa z momentu wyjścia z pieczary, to sam początek a może już ta kwestia będzie rozwiązana

 

Denerwuje mnie przechodzenie przez tunel i elektryczne anomalię

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lucas7911 - czy na tej nowo zaczętej grze również masz te problemy z czerwonym Kuzniecowem? To jest zaskakujące.

W takim razie skorzystaj z tego zapisu po wyjściu z pieczary, a ja poszukam zapisu w wódką na początku gry przed pierwszym przejściem za most.

Przejście pieczary teraz nie nastręcza problemów, więc zrobisz to szybko i mniej czasu stracisz niż na takim wielokrotnym powtarzaniu.

PODBICIE TEMATU:

@lucas7911 - daję Ci zapis tuż po przekroczeniu mostu i pierwszej rozmowie z Kuzniecowem. Czerwony ale nie wrogi. Na screenach masz skrzynkę gdzie była wódka i apteczka. Wszystko co mam w plecaku to albo otrzymane od Astronoma, albo znalezione. Łącznie tym jak na początek bezcennym artem. MP5 zabrane bandycie zabitemu w chlewni.

Masz screeny pokazujące znalezioną wódkę, zabitego bandytę, rozmowę z żołnierzem i Kuzniecowem, oraz widok już z drogi do wioski. Możesz spokojnie podejść do Kuzniecowa, tylko go nie drażnić. I w dalszej grze :viva:.

006 do wioski.sav

006 do wioski.sav

 

ss_administrator_10-18-17_16-38-42_(l01_escape).thumb.jpg.74278d692cf203c721cdd611ff45a4bb.jpgss_administrator_10-18-17_16-39-13_(l01_escape).thumb.jpg.63e6e8ed131703d70ce0e77279620883.jpgss_administrator_10-18-17_16-42-02_(l01_escape).thumb.jpg.6fa9ff64720d3f5c3668d95f97b8aaca.jpgss_administrator_10-18-17_16-43-13_(l01_escape).thumb.jpg.1fa6e9fffb3e79f4c33fecf5ab561eab.jpgss_administrator_10-18-17_16-43-30_(l01_escape).thumb.jpg.e7ae0b45cca339b18ea781a49ca9f450.jpgss_administrator_10-18-17_17-06-51_(l01_escape).thumb.jpg.0ed2a3c0379a0f537d5217d12b77280f.jpg

I zwróć uwagę na informację w lewym górnym rogu poniższego screena. Bezwzględnie trzeba się do niej stosować, obojętnie jakie zmiany w ustawieniach będziesz robił.

ss_administrator_10-18-17_17-08-27_(l01_escape).thumb.jpg.3d6ebbafe532c3055f027b88d4098db3.jpg

 

006 do wioski.dds

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.