Skocz do zawartości

Junx

Rekomendowane odpowiedzi

3 minuty temu, Junx napisał:

Tak, albo jedno lub drugie.

Ok dziękuję za wyjaśnienie i skrypta. Ostatecznie jednak nie skorzystam bo wyburzająca broń w beznadziejnym stanie jest czymś to bardzo urzekło mnie w modzie ;). A jest możliwość lekko poprawienia stanu broni u npc żeby ich broń wytrzymała więcej niż 2-4 strzały?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o tą linijkę w pliku który podsyłałeś kilka postów wcześniej? 

Mianowicie to : function set_weapon_drop_condition(npc,itm)
    local condition  = (math.random(-100,100)/100)
    --printf("condition [%s]", tostring(condition))
    itm:set_condition(condition)  ?

Tylko czy to nie dotyczy broni zostawionych przez martwych npc ? 

 

Mianowicie chodzi mi o to żeby te bronie, które są całkowicie zużyte wybuchały podczas próby strzału ale aby npc posiadali spluwy, które po 2-4 strzałach się nie rozpadną 

Edytowane przez Terixo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. Chciałbym się zapytać o coś związanego z ognistymi anomaliami. Otóż natknąłem się na kilka ognistych anomali ( te wychodzące z ziemi pionowe wyziewy ognia). Po nadepnięciu na jedną z nich postać baaardzo zwalnia a anomalia ledwo "wychyla" się spod ziemi. I tu pojawia się moje pytanie, czy jest to celowy zabieg czy może jednak bug/niedopracowanie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Terixo napisał:

Po nadepnięciu na jedną z nich postać baaardzo zwalnia

Jest to celowy zabieg, ale on występuje w podstawowej wersji CoC'a, Hybrid nic nie zmienia jeśli chodzi o szybkość poruszania się podczas "spalania się". Bo tylko jeśli jesteś w anomalii działa spowolnienie. To tak samo jak spowolnienie podczas biegania w wodzie w Czystym niebie, a raczej ograniczenie maksymalnej prędkości poruszania się.

33 minuty temu, Revter napisał:

Mi jakoś to nie przeszkadzało, bo używałem śrubek.

Mnie to bardzo przeszkadzało w tunelu snorków w podziemiach Agropromu. Jak sam je będziesz omijał ze śrubkami (bo ich widoczność w CoCu jest zmniejszona) to zabiją cię snorki, a jak będziesz zabijać snorki to się spalisz. A nawet jak będziesz i omijał anomalie i uciekał przed snorkami, to i tak zginiesz bo snorki spawnują się przed tobą i cię wepchną w spalacz :D

No chyba że masz pancerz który daje wystarczającą ochronę przed spalaniem lub ranami ciętymi, wtedy będzie łatwiej. Nie wiem o ile, ale na pewno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, EGZOdaw napisał:

Jest to celowy zabieg, ale on występuje w podstawowej wersji CoC'a, Hybrid nic nie zmienia jeśli chodzi o szybkość poruszania się podczas "spalania się". Bo tylko jeśli jesteś w anomalii działa spowolnienie. To tak samo jak spowolnienie podczas biegania w wodzie w Czystym niebie, a raczej ograniczenie maksymalnej prędkości poruszania się.

Mnie to bardzo przeszkadzało w tunelu snorków w podziemiach Agropromu. Jak sam je będziesz omijał ze śrubkami (bo ich widoczność w CoCu jest zmniejszona) to zabiją cię snorki, a jak będziesz zabijać snorki to się spalisz. A nawet jak będziesz i omijał anomalie i uciekał przed snorkami, to i tak zginiesz bo snorki spawnują się przed tobą i cię wepchną w spalacz :D

No chyba że masz pancerz który daje wystarczającą ochronę przed spalaniem lub ranami ciętymi, wtedy będzie łatwiej. Nie wiem o ile, ale na pewno.

W tym samym momencie zacząłem się zastanawiać nad zachowaniem tych anomali ;) czyli to że nie wychodzą całe słupy ognia tylko minimalnie pod nami jest również zaimplementowane w podstawowym CoC'u? 

Jednak muszę przyznać że jest to fajny ficzer dodający realizmu co u mnie zawsze jest na mega plus :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Junx, mam pytanie o bronie z goulash addon. Która to jest wersja i czy są w niej różne rodzaje dołączanych kolimatorów i celowników? Jakie karabiny snajperskie zawiera ta paczka? Miałem swoją wersję CoC, z masą dodatków tez zmieniające obrażenia, gameplay etc, włożyłem w nią sporo pracy, ale wszystko szlag trafił...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź :). A może mi ktoś jeszcze powiedzieć dokładnie jakie zachodnie karabiny snajperskie są dostępne w Hybrid’zie?? Bardzo proszę, bo chyba obegram ten addon dokładniej, a moje ulubione zabawki z StCop to SR25, L96A1 i Barrett m98. I jeszcze jedno czy w hybrid jest ghillie suit? I czy ew można go dodać bez schrzanienia gry?

Edytowane przez Mayer99
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mayer99 Sako TRG-42, Sako TRG-22, AI L115A3, L96A1, Barrett M98B, Barrett M95, SR-25, SW-98, SWD, SWU, WSSK «Wychłop», WSK-94, WSS Wintorez, Walther WA 2000. Na razie ty jest karabinów snajperskich. Obecnie pracuję nad dodaniem cheytaca.

------------

Jak również zmieniony jest dystans z jakiego widać wrogów. Stosunkowo stabilna wartość to 550m więc będziesz mógł na prawde "snajpić". Wystarczy pozcekać na nową wersję hybrida :P

Edytowane przez dragon von chimera
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.