Junx Opublikowano 31 Marca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2018 59 minut temu, Terixo napisał: A gdzie można zakupić detektor? Głównie u Sacharowa bądź na wyższych poziomach reputacji u handlarzy i przy osiągnięciu "bogaty klient". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Terixo Opublikowano 31 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2018 A jest jakaś poprawka na bronie dla innych npc? Tzn zauważyłem ze giwery które mają szybko im się psują przez co nie mając broni stoją jak kurczaki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 12 godzin temu, Terixo napisał: jest jakaś poprawka na bronie dla innych npc death_manager.script Zamień w skryptach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Terixo Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 6 godzin temu, Junx napisał: death_manager.script Zamień w skryptach. Ale nie chodzi o trupy tylko o żywych npc. Bo niektórzy wystrzelą raz bądź dwa razy po czym ich broń znika i już żadnego z nich pożytku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 29 minut temu, Terixo napisał: wystrzelą raz bądź dwa razy po czym ich broń znika Bo został dodany ficzer, , że broń z 0% wybucha w rękach. Dodaj w/w plikach i powinien problem ustąpić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Terixo Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 42 minuty temu, Junx napisał: Bo został dodany ficzer, , że broń z 0% wybucha w rękach. Dodaj w/w plikach i powinien problem ustąpić. Czy ten plik usuwa wybuchanie zużytej broni? Bo jednak jest to bardzo fajny dodatek z którego nie chciałbym rezygnować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 37 minut temu, Terixo napisał: Czy ten plik usuwa wybuchanie zużytej broni? Tak, albo jedno lub drugie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Terixo Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 3 minuty temu, Junx napisał: Tak, albo jedno lub drugie. Ok dziękuję za wyjaśnienie i skrypta. Ostatecznie jednak nie skorzystam bo wyburzająca broń w beznadziejnym stanie jest czymś to bardzo urzekło mnie w modzie ;). A jest możliwość lekko poprawienia stanu broni u npc żeby ich broń wytrzymała więcej niż 2-4 strzały? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 33 minuty temu, Terixo napisał: A jest możliwość lekko poprawienia stanu broni u npc żeby ich broń wytrzymała więcej niż 2-4 strzały? Jest,edytuj tą sekcję: local condition = (math.random(40)+30)/100 Dokładnie to 40 i 30, imniej tym gorszy stan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Terixo Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 (edytowane) Chodzi o tą linijkę w pliku który podsyłałeś kilka postów wcześniej? Mianowicie to : function set_weapon_drop_condition(npc,itm) local condition = (math.random(-100,100)/100) --printf("condition [%s]", tostring(condition)) itm:set_condition(condition) ? Tylko czy to nie dotyczy broni zostawionych przez martwych npc ? Mianowicie chodzi mi o to żeby te bronie, które są całkowicie zużyte wybuchały podczas próby strzału ale aby npc posiadali spluwy, które po 2-4 strzałach się nie rozpadną Edytowane 1 Kwietnia 2018 przez Terixo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 58 minut temu, Terixo napisał: Tylko czy to nie dotyczy broni zostawionych przez martwych npc ? Dotyczy żywych jak martwych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Terixo Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Dziś znalazłem banknot 5 tys rubli którego nie chce kupić żaden handlarz. Jak można go wykorzystać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Revter Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Ja sprzedawałem takie zwykłym stalkerom, które owe 5k rubli posiadali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Terixo Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Hej. Chciałbym się zapytać o coś związanego z ognistymi anomaliami. Otóż natknąłem się na kilka ognistych anomali ( te wychodzące z ziemi pionowe wyziewy ognia). Po nadepnięciu na jedną z nich postać baaardzo zwalnia a anomalia ledwo "wychyla" się spod ziemi. I tu pojawia się moje pytanie, czy jest to celowy zabieg czy może jednak bug/niedopracowanie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Revter Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Mi jakoś to nie przeszkadzało, bo używałem śrubek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Terixo Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 2 minuty temu, Revter napisał: Mi jakoś to nie przeszkadzało, bo używałem śrubek. Dla mnie też nie jest to żaden problem Pytam po prostu z zwykłej ciekawości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EGZOdaw Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 42 minuty temu, Terixo napisał: Po nadepnięciu na jedną z nich postać baaardzo zwalnia Jest to celowy zabieg, ale on występuje w podstawowej wersji CoC'a, Hybrid nic nie zmienia jeśli chodzi o szybkość poruszania się podczas "spalania się". Bo tylko jeśli jesteś w anomalii działa spowolnienie. To tak samo jak spowolnienie podczas biegania w wodzie w Czystym niebie, a raczej ograniczenie maksymalnej prędkości poruszania się. 33 minuty temu, Revter napisał: Mi jakoś to nie przeszkadzało, bo używałem śrubek. Mnie to bardzo przeszkadzało w tunelu snorków w podziemiach Agropromu. Jak sam je będziesz omijał ze śrubkami (bo ich widoczność w CoCu jest zmniejszona) to zabiją cię snorki, a jak będziesz zabijać snorki to się spalisz. A nawet jak będziesz i omijał anomalie i uciekał przed snorkami, to i tak zginiesz bo snorki spawnują się przed tobą i cię wepchną w spalacz No chyba że masz pancerz który daje wystarczającą ochronę przed spalaniem lub ranami ciętymi, wtedy będzie łatwiej. Nie wiem o ile, ale na pewno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Terixo Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 2 godziny temu, EGZOdaw napisał: Jest to celowy zabieg, ale on występuje w podstawowej wersji CoC'a, Hybrid nic nie zmienia jeśli chodzi o szybkość poruszania się podczas "spalania się". Bo tylko jeśli jesteś w anomalii działa spowolnienie. To tak samo jak spowolnienie podczas biegania w wodzie w Czystym niebie, a raczej ograniczenie maksymalnej prędkości poruszania się. Mnie to bardzo przeszkadzało w tunelu snorków w podziemiach Agropromu. Jak sam je będziesz omijał ze śrubkami (bo ich widoczność w CoCu jest zmniejszona) to zabiją cię snorki, a jak będziesz zabijać snorki to się spalisz. A nawet jak będziesz i omijał anomalie i uciekał przed snorkami, to i tak zginiesz bo snorki spawnują się przed tobą i cię wepchną w spalacz No chyba że masz pancerz który daje wystarczającą ochronę przed spalaniem lub ranami ciętymi, wtedy będzie łatwiej. Nie wiem o ile, ale na pewno. W tym samym momencie zacząłem się zastanawiać nad zachowaniem tych anomali czyli to że nie wychodzą całe słupy ognia tylko minimalnie pod nami jest również zaimplementowane w podstawowym CoC'u? Jednak muszę przyznać że jest to fajny ficzer dodający realizmu co u mnie zawsze jest na mega plus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mayer99 Opublikowano 9 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2018 Junx, mam pytanie o bronie z goulash addon. Która to jest wersja i czy są w niej różne rodzaje dołączanych kolimatorów i celowników? Jakie karabiny snajperskie zawiera ta paczka? Miałem swoją wersję CoC, z masą dodatków tez zmieniające obrażenia, gameplay etc, włożyłem w nią sporo pracy, ale wszystko szlag trafił... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 10 Maja 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2018 W dniu 9.05.2018 o 12:18, Mayer99 napisał: mam pytanie o bronie z goulash addon. Która to jest wersja Wersja 0.21 i tak jest dużo celowników, które są zmienne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mayer99 Opublikowano 11 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2018 (edytowane) Dzięki za odpowiedź :). A może mi ktoś jeszcze powiedzieć dokładnie jakie zachodnie karabiny snajperskie są dostępne w Hybrid’zie?? Bardzo proszę, bo chyba obegram ten addon dokładniej, a moje ulubione zabawki z StCop to SR25, L96A1 i Barrett m98. I jeszcze jedno czy w hybrid jest ghillie suit? I czy ew można go dodać bez schrzanienia gry? Edytowane 11 Maja 2018 przez Mayer99 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 16 Maja 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2018 W dniu 11.05.2018 o 14:05, Mayer99 napisał: jeszcze jedno czy w hybrid jest ghillie suit Jest, żwawy ma na składzie. W dniu 11.05.2018 o 14:05, Mayer99 napisał: SR25, L96A1 i Barrett m98 Są wszystkie trzy w Hybrid'zie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon von chimera Opublikowano 16 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2018 (edytowane) @Mayer99 Sako TRG-42, Sako TRG-22, AI L115A3, L96A1, Barrett M98B, Barrett M95, SR-25, SW-98, SWD, SWU, WSSK «Wychłop», WSK-94, WSS Wintorez, Walther WA 2000. Na razie ty jest karabinów snajperskich. Obecnie pracuję nad dodaniem cheytaca. ------------ Jak również zmieniony jest dystans z jakiego widać wrogów. Stosunkowo stabilna wartość to 550m więc będziesz mógł na prawde "snajpić". Wystarczy pozcekać na nową wersję hybrida Edytowane 16 Maja 2018 przez dragon von chimera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PolskiGROM Opublikowano 16 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2018 @Junx Takie małe pytanie. Czy przewidywany jakiś update większy do hybrydy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon von chimera Opublikowano 16 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2018 @PolskiGROM Nowy hybrid wraca na 1.4.22 na 90%. 1.5r6 za bardzo zabugowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.