Skocz do zawartości

A.R.E.A.


Rekomendowane odpowiedzi

Jako ciekawostka to OK ,ale jako stały mechanizm to nie za bardzo widzę zastosowanie na tego typu mechanikę, no chyba że przebudują lokacje pod to .ale też jakoś nie przemawia to do mnie , nie wiem jak długo nad tym pracowali ale mogli te środki\czas przeznaczyć na jakaś inną mechanikę ,i tu pytanie do was ,jaką nową mechanikę byście chcieli ?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Stalkerów

Grając w Stalkera A.R.E.A. natrafiłem na problem taki iż  nie mogłem kontynuować zadania głównego ponieważ nie mogłem przejść do następnej lokacji(próbowałem innymi przejściami) ale tylko 4 lokacje mają przejścia zaznaczone a nie można przejść na około. W skrócie jak przejść do tych lokacji czy potrzeba stój lub jakieś zadanie?, błąd gry?jakiś przewodnik? mapa/ jakiś przedmiot? W opcjach nie znalazłem. . z Góry dziękuje za pomoc i podpowiedzi!

 

 

ss_pc_04-23-21_23-13-09_(l08_yantar).thumb.jpg.7523ef36c6edb9f0321fc932321d87c2.jpgss_pc_04-24-21_12-59-13_(l03_agroprom).thumb.jpg.65afcc9eec0d176af4372831c835a446.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Diegtiariow

@Marny Turysta

12.JPG

Tłumaczenie:

Cytat

Dlaczego brakuje połowy przejść na inne lokacje, a przy próbie przejścia jest napisane "Nie znacie drogi"?

Lokacje otwierają się tylko jeśli użyć określonych przedmiotów, takich jak zestawy map lub rzadkich PDA. Przejścia na inne lokacje można otrzymać u niektórych handlarzy za pieniądze lub artefakty. Niektóre przejścia otwierają się w miarę wykonywania specyficznych zadań (na przykład przyniesienie naszywek) i kwestowych linii u kluczowych postaci.

Źródło: https://www.stalker-area.ru/faq

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
Gość Diegtiariow

Wyszło nowe animowane menu dla A.R.E.A autorstwa SnorK. Menu zrobiono w mrocznym, surrealistycznym stylu [WIDEO]

W archiwum: Główne menu + nowa muzyka, ekran wczytywania.

Instalacja: Wrzucić pliki do folderu z grą lub zainstalować przez menedżer modów. I grać.

Link do pobrania: [KLIK]

 

Niedawno też wyszła nowa paczka muzyki dla addonu A.R.E.A autorstwa Ambiguous SnorK.

Ilość utworów w paczce - 22, a czas trwania wynosi 57 minut i 14 sekund. Jak napisał autor, dana paczka muzyki powinna zanurzyć cię w stan rozpaczy i nowy klimat piękna.

Instalacja: Pobrać paczkę. Wrzucić pliki do folderu z grą lub zainstalować przez menedżer modów. I grać.

Link do pobrania: [KLIK]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość Diegtiariow

IysNoTF-Liw.jpg?size=1280x720&quality=96BENXgqFMFFQ.jpg?size=1280x720&quality=96

Globalna aktualizacja wersji Холодильникa.

W skrócie co nowego:

  1. Nowa paczka lokacji.
  2. Start samotnikiem/stalkera jest poza Strefą z niewielkim prologiem fabuły i zmiennością przejścia gry.
  3. Wiele graficznych poprawek i ulepszeń.
  4. Zmieniono wiele zasobów gry (tekstury, materiały, shadery).
  5. Dodano możliwość nabierania czystej wody w studniach i brudnej w niektórych wodnych zbiornikach.
  6. Dla niektórych obiektów na lokacjach dodano "strefy loot'u", gdzie można znaleźć coś przydatnego.
  7. Wiele dynamicznych obiektów można podnieść i wejść w interakcję z nimi.
  8. Zmieniono system spawnu loot'u i jego kradzieży.
  9. Częściowo adaptowano cząsteczki HD Cinema VFX.
  10. Zmieniono wiele elementów UI.
  11. Dopracowano transport. Zamiast automatycznych skrzyń biegów we wszystkich pojazdach są teraz manualne skrzynie biegów, zmiana biegów odbywa się na Q i E.
  12. Poprawiono błędy i niedopracowania poprzednich wersji.
  13. Coś jeszcze pewnie...

 

Link do pobrania:

Google Drive: [KLIK]

Torrent: [KLIK]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
Gość Diegtiariow

GG otrzymał nową zdolność - przypływ adrenaliny. Po otrzymaniu krytycznych obrażeń przez pewien czas pojawia się przyspieszona reakcja i refleks. Aktywuje się ją przyciskiem działania (F). Jako minus szybko wzrasta puls. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 5 miesięcy temu...
  • 2 lata później...

Moda ograłem przez parę tygodni  bardzo powolnego grania i poza zakładem na Jantarze nie ruszyłem wątku głównego. Robiłem sporo zadań, ale wystarczyła jedna pomyłka by cały postęp w reputacji wyzerować... po jakimś czasie nasza reputacja jest tak duża, że sprzedając złote monety barmanowy możemy je odkupić za mniejszą cenę i generować kasę bez wychodzenia z Baru. 

Mod daje popalić szczególnie na starcie gdzie zwykli bandyci od razu startują z karabinami szturmowymi. Przez co nie ma problemów z amunicją, ale to też zero progresu sprzętowego - jak nie zaczynasz z bronią do walki na dystans to generalnie jest ciężko a starcia będziemy powtarzać wielokrotnie do skutku. O ile nasza postać rusza się mozolnie jak w symulatorach a'la ArmA czy Operation Flashpoint tak przeciwnicy nie są takimi ograniczeniami obciążeni. 

Zapisywać trzeba często także dlatego, że dzięki temu nie będziemy zaskoczeni przez skradających przeciwników - ile razy spowodowali u mnie atak serca to nie zliczę.

Zazwyczaj staram się grać bez dodatkowych modów czy edycji plików, ale tutaj musiałem np. usunąć napromieniowywanie rzeczy w ekwipunku oraz blokady przejść po kilku dniach - byłbym w stanie zrozumieć jak parę przejść się zablokuje, ale tutaj tracimy dostęp do wszystkich poza startowymi. Jeśli złapała nas emisja blokująca - w miejscu gdzie nie ma nikogo kto sprzedałby nam namiary na przejścia - to musimy cofać się w zapisach.

Pomysł na plecaki jako osobny zasobnik na rzeczy był świetny.  Pomysł z banknotami jako fizycznymi przedmiotami też - na początku (z naszą niską reputacją) nie dostaniemy za nie wiele, ale i tak musimy to robić by mieć za co żyć. 

Napromieniowane jedzenie warto zatrzymywać dla siebie bo te lokalne po jakimś czasie się psuje. A czyścimy je z promieniowania u Sacharowa - opłata jest jednorazowa więc warto zgromadzić jak najwięcej tego jedzenia by opłata się zwróciła.

Dzicz jest naprawdę zdziczałą i żadna postać tam nie przetrwała podczas moich przechadzek tamtędy. A Czerwony Las....

niech moje obrazki przemówią

Spoiler

5joOG4q.jpeg

zBbypvW.jpeg

chimery jak prosiątka dokleiły się do mnie jak do lochy

mimo, że egza pozwalała mi na przeżycie to nie była niezniszczalna i po jakimś czasie się poddałą

niestety strzelbą nie szło trafić nikogo z tak bliska bo kolizja rzucała lufą broni wszędzie - siekiera też nie była zdatna do niczego. 

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.