Jump to content

A.R.E.A.


 Share

Recommended Posts

xgfeQAU419U.jpg

Tytuł oryginalny: Call of Chernobyl A.R.E.A. 
Deweloperzy: Holodilnik, Darril
Platforma: Call of Chernobyl 1.5
Wersja językowa: rosyjska

OPIS:   Nazwa moda pochodzi od słowa A.R.E.A. (Atmospheric Realistic Expanding Addon - Dodatek realistycznie rozszerzający atmosferę gry). Oparty jest on na modach Call of Chernobyl, Call of Misery i MLR. Obecnie jest w fazie rozwoju. A.R.E.A. podąża w kierunku skomplikowanego, lecz umownego realizmu, biorąc pod uwagę cechy i innowacje samej rozgrywki. Głównym celem tego dodatku jest rozszerzenie rozgrywki oraz próba wpłynięcia na wszystkie jej aspekty. Dla odczucia pełnej imersji zalecane jest, aby grać z ustawieniami podyktowanymi przez autora, bez żadnych zmian czy dodatków. W czasie samej gry ważnym jest, aby zastanawiać się nad każdym kolejnym krokiem, w końcu jesteś w śmiertelnie niebezpiecznej Zonie, prawda stalkerze? Gracze liczący na szybkie wzbogacenie się oraz ci z przyspawanym do spustu palcem mogą od razu odpuścić sobie ten mod. A.R.E.A. odzwierciedla spojrzenie autora na kwestie rozgrywki "prawdziwym stalkerem". 


  [-] Zmodyfikowane dodatki użyte w tej modyfikacji: 

Spoiler

• Rozszerzony STCoM WP 2.8.0.7 Autor Gazik, przeróbka pod CoM Saszy Tułunży (poprawiono balans. Dodano modele oraz zmodyfikowano i adaptowano pozostałe.)
• "Bad Ammo" (użyto podstawowej wersji, która została mocno dopracowana i poszerzona, dodano własne ikony.)
• Dodatek Itemsoup (wszystkie przedmioty zostały przerobione, w tym ich ikony, zmienione także ich parametry, adaptowano pozostałe.)
• Funkcje z dodatku Dimeyne: ulepszony spawn artefaktów i wiele innych (zbilansowano i poprawiono oraz adaptowano.)
• Funkcje z dodatku "Hunting and Stalking" od Wafel: ulepszony system trupów mutantów i inne (zbilansowano i poprawiono oraz adaptowano.)
• Funkcje z "Improved Interface" (poprawiono oraz adaptowano.)
• Adaptacja najnowszej wersji MLR (wprowadzono mnóstwo zmian, handel hurtowy został wycięty. Zbilansowano i poprawiono oraz adaptowano.)
• "Roadside Picnic 1.0" (adaptowano widok wszystkich rąk dla prądnicy. Całkowicie przerobiono część z postawieniem namiotu, rozpaleniem ogniska i gotowaniem jedzenia, poszerzono funkcjonalność)
• Statyczne tekstury od VanoSanturi, duża część których została przerobiona, a pozostała poprawiana. Do tego addonu dołączono kilka funkcji od Skielji (adaptowano)
• Rozszerzone PDA od FonSwong’a (dostosowano funkcjonalność, poprawiono grafikę. Zoptymalizowano skrypty, adaptowano.)
Outfit Addon 1.4.7 (dostosowano funkcjonalność, zbilansowano i poprawiono, rozszerzono oraz adaptowano.)
• "Phobos: Artefact Reloaded Mod" (dostosowano funkcjonalność, zbilansowano i poprawiono, rozszerzono oraz adaptowano.)
• "Axebeard’s Fieldcraft" (użyto podstawowej wersji, która została całkowicie przerobiona i rozszerzona.)
• "DRX Dynamic Anomaly" (dostosowano funkcjonalność, zbilansowano i poprawiono, rozszerzono oraz adaptowano. Dodani nowe obszary anomalne. Zmieniono spawn, adaptowano.) Usunięto z: gamedata\scripts - drx_dynamic_anomaly.
• Przegrzewani broni i pozostałe efekty z dodatku "SMURTH Dynamic Hud" (całkowicie przebudowano, dostosowano funkcjonalność. Przerobiono skrypt przegrzewania, adaptowano.)
• Nowa broń: siekiera i MP40 od NAZ 1.7.4, Famas G2, STG-44, М24, G36C, WA2000, siekiera jest dopełnieniem z STCoP od Sinapsa (całkowicie przebudowano i adaptowano)
• "Gun Jam Swearing v1", wersja od Survoks i Grzałki. Zmieniono prawdopodobieństwo wypowiedzi, dodano frazy dla frakcji Monolitu.
• "Limited Game Saving for CoC" od xQd, zmieniono opis, nie uwzględniono wszystkich ograniczeń.
• Nowe siatki celowników od Morka v0.4, v.0.5. Niektóre siatki zostały zmienione, dodano także nowe.
• Odzwierciedlono stan przedmiotów z "Misery 2.2". Zmieniono tekstury liści, przerobiono kod, zmieniono położenie na ekranie, dodana animacje użycia.
• Nowe gatunki i modele mutantów. Zmieniono tekstury i dostosowano zachowanie mutantów.

[–] Adaptowane dodatki użyte w tej modyfikacji: 

Spoiler

Niezmodyfikowane, ale dostosowane dodatki: 

• Ulepszone kolimatory od Faustle, 
• "Absolute Nature Redux" 1.7d,
• "Structures Redux" 2.5d,
• "AAP" od Dimeyne,
• "СоС Ambient Overhaul",
• "RealMoney 0.3.2",
• Zoptymalizowano skrypty dla efektywności kombinezonu maskującego,
• Zoptymalizowano wersje dla słabszych komputerów.

[–] Autorskie funkcje i poprawki:

Spoiler

• Poprawiono i dopasowano rozgrywkę, aby upodobnić ją jak najbardziej do idei surwiwalu,
• Nowy system zdolności (zakładka w PDA),
• Nowe animacje otwierania i zamykania ekwipunku, założenia plecaka, rozmów, obszukiwania trupów i handlu,
• Zmieniono zachowanie się GG, poprawiony zasięg widzenia NPC-ów, zmieniono odległość widoczności trupów i rannych,
• Nowa dynamiczna muzyka, składająca się z utworów autorstwa Mike'a Gordona,
• Nowe unikalne HUD-y hełmów, adaptowane z innych dodatków,
• 14 nowych hełmów,
• Mnóstwo nowych kombinezonów m.in: SKAT 9M, RS 1-B, Wojskowy kombinezon izolujący, kombinezon opancerzony “Mistrz”, kombinezon maskujący, stary płaszcz,
• Nowe lokalizacje startowe,
• Nowe “zmienione” artefakty oraz stare z CCz,
Unikalne modele dla każdego kombinezonu,
• Przerobiono tekstury myszy, diabła leśnego (?), pijawki i innych mutantów, a także pewnych przedmiotów,
• Bardzo duża ilość ikon została zmieniona na lepsze odpowiedniki albo została dopracowana,
Rozszerzona ekonomia i handel u handlarzy, nowy system zamówień przedmiotów, podobny nieco do zamówień oferowanych przez Żwawego,
Namakanie nabojów, w zależności od warunków pogodowych i plecaka,
• Przerobione startowe lokacje gry,
Demontaż kombinezonów i broni na części zapasowe. Części zapasowych jest bardzo dużo, każda jest swego rodzaju unikalna. Istnieją trzy rodzaje narzędzi do demontażu kombinezonów, każdy z nich ma swoje cechy szczególne,
• Animowane przyciski w menu i animowany ekran menu,
• Rozwartokątny promień latarki, zmienionych jej charakterystyki i tekstury, 
• Więcej niż 300 nowych modeli dla stalkerów, a także około 40 nowych kombinezonów,
Przesiąkanie przedmiotów radiacją a także możliwość ich dezaktywowania,
• Latarki, egzoszkielety i proto-egzoszkielety działają w oparciu o zasilanie bateryjne,
• Istnieją nowe możliwości użycia dla nieużywanych dotychczas przedmiotów, a także rozszerzono funkcjonalność starych.

ZRZUTY EKRANU:

Spoiler

scPro0T.jpg L6nkIuV.jpg

SjCZWtK.jpg uuWoIMO.jpg

S2Vra31.jpg HRKhIQt.jpg

V2NdkTa.jpg bmn8vfW.jpg

h5erSJy.jpg BTBEdnz.jpg

P6RTjCK.jpg 2JOvVj5.jpg

hs7TCnW.jpg N8c4HI9.jpg

svQEO0u.jpg fY2WtPQ.jpg

A3Vj4oj.jpg goQ2rh4.jpg

VjtQtED.jpg PovfaM4.jpg

T4MtGVh.jpg euSTQwD.jpg

vVh4dyo.jpg o9iQfWS.jpg

DUkcmuF.jpg PrIbNTR.jpg

8p785UQ.jpg ndNx2iA.jpg

WIDEO:

Spoiler

 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

 

SAMODZIELNA GRA (mod + podstawka) do pobrania stąd => HfLQofn.png&key=b125e443c2736cced8df780b (8,1 GB)

AKTUALIZACJA (info od @FairFight):

W dniu 13.10.2020 o 15:26, FairFight napisał:

 

INSTRUKCJA INSTALACJI:

Spoiler

 

ŹRÓDŁA:

  • Dodatnia 13
Link to comment
Share on other sites

  • cichy pinned and featured this topic

Po północy dnia dzisiejszego ukazał się zimowy dodatek A.R.E.A. White Power 1.2

INSTALACJA: uruchamiamy rozpakowywacz (wystarczy wskazać ścieżkę instalacji a następnie nacisnąć EXTRACT) i kopiujemy archiwum do katalogu z modem. Aby odinstalować dodatek wystarczy usunąć folder patches.

ZRZUTY EKRANU:

Spoiler

FjmoPpQ.jpg 7gLjmLT.jpg

MfTAjv6.jpg zxfD6e2.jpg

CZYHbAW.jpg v5SPNy4.jpg

j98BsAK.jpg cJVAuN7.jpg

Rnwb34D.jpg 

WIDEO:

Spoiler

 

LINK DO POBRANIA:

  • Dodatnia 4
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Zadałem jakiś czas temu tutaj pytanie o te nowe lokacje i wygląda to tak, że Kordon i Wysypisko są ze starych buildów (czy też Lost Alpha), może mają w planach zrobienie tak z innymi lokacjami, kto wie. Co do samej modyfikacji to widzę że dodano więcej przedmiotów do sprzedania. Są to jakieś pendraki, narzędzia i inne graty niepokryte rdzą. Jest lampa naftowa i ładowarka z gier Metro. Przejścia między lokacjami - na południu większość jest otwarta ale im dalej na północ to tych przejść mniej a potem wcale. Dla mnie to dobry kompromis.

Jest też dodana nowa lokacja - Polana. Ta lokacja znajduje się także w niedawno wydanej łatce do Last Day 1.3.

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Kolejny feature moda w testach, brak mozliwości zrobienia save-a podczas walki gdy jesteśmy blisko wroga (na filmiku, wróg bliżej niż 60m nie można zapisać gry).

ciekawe jak to się sprawdzi w małych lokacjach, np laboratoriach. tam może być wtedy ciężkawo.

 

  • Dodatnia 3
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Twórcy modyfikacji opublikowali demonstracyjne wideo, pokazujące nowe funkcje graficzne. Dodano objętościowe światła latarek i dźwięk ich włączania, namakanie kroplami deszczu ekranu HUD, ukośne strugi deszczu, promienie światła z OGSE, wygładzanie FXAA i kilka innych drobiazgów. Według twórców nowa aktualizacja będzie dostępna już niebawem. 

 

  • Dodatnia 3
Link to comment
Share on other sites

Cholera jasna i niech ktoś mi teraz powie że X-Ray wyglada brzydko to go zastrzelę z bliskiej odległości obrzynem :D Dzieki zdolnym moderom silnik się broni nawet w 2018. Nie trzeba żadnych pseudo remakeów na silniku Cry engine,wystarczy kilka zdolnych umysłów i trochę pracy by odmłodzić grę o 15 lat :) . Wygląda to wszystko super i mam nadzieję że wszystkie nowe mody beda coraz ładniejsze i pokażą że X-Ray stać jeszcze na wiele :)

Link to comment
Share on other sites

14 minut temu, Zwinny napisał:

X-Ray wygląda brzydko
sorry nie mogłem się powstrzymać 

Widze kolega lubi igrać z życiem :D  Jak to mówił pewien koleś "Życie na krawędzi, to mnie kręci"....Zgadłem? :D  Dobrze że nie mieszkasz po sąsiedzku bo już bym do Ciebie poszedł z moja strzelbą samoróbką na nabój śrutowy 12mm i grzecznie zapukąłbym lufą w drzi a potem opróżniłbym zawartość lufy w twój korpus zostawiając dziurę wielkości grapefruita w klatce piersiowej i zapaskudzona sciana za tobą.

Mój Wujek jest myśliwym i naboi mam sporo a z ojcem zrobiliśmy kilka zabójczych zabawek, pokazałbym na kanale prywatny fotki tego co posiadam na znak ze nie żartuję hłe hłe hłe.

PS: Do wszystkich służb mundurowych czy konfidentów potencjalnie czytających ten tekst: Oczywiście to co napisałem to tylko wymysł mojej chorej wyobraźni i nic takiego nie posiadam więc nie możecie użyć tego w sądzie jako dowodu przeciwko mnie :P

Link to comment
Share on other sites

@dragon von chimera

Taki mają pomysł. Nie wiem czy to nie miało być coś na zasadzie tego co jest w ARMIE, nie wiem jak to opisać "oddzielne poruszanie głową i taka bezwładność broni gdy przesuwamy ją żeby była w jednej linii z nowym miejscem, w które patrzymy". Tam np możemy delikatnie najpierw patrzyć w bok "oczami", a potem przy mocniejszym ruchu myszą dosuwamy broń. Można to wyłączyć w opcjach i wtedy mamy jak w starych szuterach, tam gdzie ruszamy myszką idealnie równo idzie celownik broni nawet przy gwałtownych i długich zmianach kierunku patrzenia.

Ps. wydaje mi się, że to co oni tu pokazali było już w różnych modach do stalkera.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity