Skocz do zawartości

SFZ Project


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

21-10-20_1.jpg

Z okazji swoich urodzin twórca moda wrzucił kilka screenów, krótki filmik z wyglądu menu w modzie oraz zdradził parę informacji.

21-10-20_2.jpg

Mod jest przeniesiony na najnowszą wersję OGSR, dodano sporo nowych funkcji urozmaicających rozgrywkę. Inny człowiek z teamu ukończył lokację BAR, z której niedługo zobaczymy kilka screenów, a może i jakiś filmik demonstracyjny.

21-10-20_3.jpg

Spoiler

21-10-20_4.jpg

21-10-20_5.jpg

21-10-20_6.jpg

21-10-20_7.jpg

 

  • Dodatnia 9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość Diegtiariow

Pojawiło się kilka nowych screenów z pełnej wersji modyfikacji «SFZ Project». Niedawno przeniesiono do moda wszystkie poprawki z silnika «OGSR». Zmienił się system pogody, który został zrobiony z bardziej unikalnymi skybox'ami.

30-11-20_1.jpg30-11-20_2.jpg

Spoiler

30-11-20_3.jpg

30-11-20_4.jpg

30-11-20_5.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Gość Diegtiariow

Twórca modyfikacji «SFZ Project» podsumował prace nad modem w 2020 roku. Wyraził on wdzięczność wszystkim uczestnikom zespołu za pomoc w tworzeniu lokacji i w poprawkach silnika. Sam niedawno zakończył doprowadzenie Kordonu do akceptowalnego stanu. W porównaniu z «SFZ Project. Episode Zero», wzięto pod uwagę rady i komentarze graczy, poprawiono niektóre błędy i dodano trochę fabularnej zawartości. Teraz trwają prace nad Doliną Mroku. Fabuła dla niej była już napisana wcześniej, ale teraz nadeszła jej kolej. Dokładnie z tego poziomu pokazano kilka nowych zrzutów ekranu.

1.jpg  2.jpg

3.jpg  4.jpg

5.jpg

Jeden z nich ujawnił mały fragment lore o modyfikacji. Przed nami dalsze udoskonalanie jeszcze jednej lokacji. Jeśli chodzi o wydanie pełnej wersji, twórcy postarają się całkowicie ukończyć mod w nadchodzącym 2021 roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
3 minuty temu, Agrael napisał:

Chociaż panujący klimat w wersji demonstracyjnej od razu mnie kupił. 

No ale tu już chyba tego horrorkowego klimatu nie będzie? Lokacje wyglądają ładnie ale normalnie, brak tego zamglenia i filtrów. Tak czy siak powinien wyjść z tego solidny mod.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie to i tak jeden z lepiej zapowiadających się modów, a nie jest ich jakoś wybitnie dużo. Poza SFZ Project mamy jeszcze True Stalker, Przestrzenną Anomalię II, New Project i The Journey ? Ten ostatni jest o tyle ciekawy, że za jego rozwój odpowiada francuz, a to prawdziwy ewenement. 

Może to i lepiej, że tylko Kordon został tak zaprezentowany. Gdyby wszystkie lokacje miały klimat rodem z Silent Hill, to nie wyglądałoby to najlepiej - nie każdy za takim czymś przepada.


 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Agrael napisał:

Obecnie to i tak jeden z lepiej zapowiadających się modów, a nie jest ich jakoś wybitnie dużo. 

Miałem to napisać pod nowym Stalker News, nie za dużo tych modów było tam wspomniane ;) No ale dopiero początek roku, oprócz tych, o których wiemy pewnie parę modów wyjedzie jak czołg znienacka. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dzisiaj autor pochwalił się trzema nowymi screenami oraz filmikiem, na którym zademonstrowano ustawienia efektów graficznych bezpośrednio w grze. Okno z opcjami będzie wywoływane przez skrót klawiszowy.
                     WpQiZE1vqOM.jpg
                                          vhCKhksOSak.jpgSJHhg2siElw.jpg                 

Spoiler

 

 

  • Dodatnia 2
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Na jednej ze stalkerskich stron na VK pojawił się wywiad z twórcą moda ale jest to raczej taka luźna rozmowa bez żadnych konkretów ani nowych informacji. Trochę o tym dlaczego taki system zapisu, jakie będą lokacje w modzie i to w sumie wszystko. Jak mi nie wierzycie to spokojnie możecie wrzucić sobie WYWIAD w jakiś translator. ;)

Na pocieszenie nowy obrazek.

Screenshot_20210523-154020~2.png

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@hadam nic ta ten temat nie jest wspomniane. Odnośnie obu twoich pytań.

Ja w sumie nie miałbym nic przeciwko temu, żeby ta część na Kordonie z "dema" była też w pełnym modzie. Była klimatyczna i to całkiem fajne wprowadzenie. A nie była to długa rozgrywka to nawet jakbym miał powtórzyć :)

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Diegtiariow

 Tłumaczenie wywiadu:

Cytat

P: Dlaczego ograniczyliście robienie zapisów w określonych miejscach? Czy to czasami nie jest hardkor jak Dark Souls?
O: Zostało to zrobione nie dla tego, aby utrudnić życie graczowi, ale na zanurzenie się w świat gry. Nasz mod to NLC (mówię to, nie w  złym sensie), nie OP, na gracza nie będzie czekać 150 NPC na otwartym terenie, itp. Dodatkowo takie ograniczenie bardzo pomaga podczas tworzenia, kiedy nie musisz liczyć się z tym, że gracz, na przykład, zechce nagle wykonać zapisać grę/wczytać i zepsuć jakąś skryptową scenkę.
Chłopaki, nie chcę, żebyście cierpieli. Robię to wszystko po to, aby gra działała stabilnie i zapisy były zawsze w potrzebnych miejscach.

P: Jak wymyśliliście fabułę? Jakimi książkami i modami inspirowaliście się?
O: Siedziałem, siedziałem i myślałem, co wymyślić i nagle... wymyśliłem fabułę. Poważnie. Jeśli o chodzi o inspiracje — nie czytałem zbyt wiele książek, z modów też zbyt wiele nie wziąłem, a z innych gier — to proszę. Silent Hill, Resident Evil (pierwsze części, remake'i), Red Dead Redemption 2. Ogólnie uwielbiam wszystkie dobre gry, które wciągają gracza na 100%.

P: Dlaczego akurat Kordon?
O: Kordon to tylko początek całej historii. Wszyscy stalkerzy w Strefie zaczynają na Kordonie. Tylko w SFZ jest niewielka zmiana — Kordon nie jest bezpiecznym miejscem. Chciałem w ten sposób przełamać ustalone wzorce. Cóż, w zasadzie już wiecie.

P: Na jakie lokacje, mod zaniesie graczy w pełnej wersji?
O: Kordon, Dolina Mroku, Wysypisko, Agroprom, Okolice Wioski, Jantar, Dzicz, Bar, Martwe Miasto, Podmiejska Stacja Kolejowa, Prypeć, CEA, Generatory i... No i, w zależności od okoliczności.

P: Jakie cechy rozgrywki będą w pełnej wersji moda?
O: W zasadzie wszystko jest takie samo jak w Zero, tylko z bardziej pogłębionym użyciem. Nie możesz tego powiedzieć od razu. Głównie będą, tak zwane "autorskie" ficzery, które ogólnie w bardzo małym stopniu wpływają na główną rozgrywkę, ale także dają pewną część nowości. To, dla przykładu tablica ogłoszenie lub rozmowa w PDA.

P: Na ile liniowa będzie pełna wersja?
O: Fabuła będzie całkowicie liniowa, nie licząc końcówek. Tutaj nic nie powiem.

P: Dlaczego mod jest tak liniowy?
O: Mod i tak jest ogromny, nawet w obecnej formie. Do OP-2.1 oczywiście mu daleko, ale fabuła nie jest na jeden i na dwa wieczory. Wykonywanie różnych gałęzi i wyborów zajmie mi jeszcze 40 lat życia.

P: Co wpłynie na końcówkę?
O: Wpływ będzie miała uwaga i pomysłowość gracza.

P: Co jest dla Was najważniejsze w Waszym modzie?
O: Klimat i zanurzenie w świecie gry. Fabuła, oczywiście też. Bez dobrej historii daleko nie zajdziesz.

P: Kto jest w zespole? Jak motywujecie ludzi? Kogoś jeszcze będziecie szukać?
O: Czyściciel. Ludzie sami motywują się, bardzo mało ode mnie zależy. Szukać nikogo nie będę, bo teraz praca z zespołem nie układa się najlepiej. A i u mnie sprawy nie mają się najlepiej. Ale level-designer piekielnie stara się, za co jestem mu wdzięczny.

P: Jakie masz plany na przyszłość?
O: Dożyć do premiery.

P: Jakie macie wskazówki dla innych modderów?
O: Chłopaki, nie marzcie, inaczej potem będzie tyle pracy, że oszaleć możecie.

P: Dlaczego, waszym zdaniem, tworzenie modów utrzymuje stalkerską społeczność na powierzchni?
O: A co może utrzymywać? Większość ludzi zna Stalkera dzięki modyfikacjom. I to właśnie przez modyfikacje, wiele ludzi zaznajomiło się z serią. Dzięki takie ogromnej bazie modyfikacji na każdy gust i kolor, ludzie wiedzą, pamiętają i lubią grę. A niektórzy jeszcze i mody robią, ponieważ jest bardzo łatwo się tego nauczyć. Dlatego utrzymuje się na powierzchni.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.