Jump to content

Recommended Posts

SFZ Project jest modyfikacją fabularną powstającą na platformie Cień Czarnobyla z odnowionym silnikiem od ekipy OGSE. Autorem moda są twórcy Legend Returns. Fabuła zagna nas nie tylko na znane dobrze lokacje, ale też pozwoli zwiedzić kilka nowych. 

Kilka słów o fabule: 
W Zonie miała miejsce Trzecia Wielka Emisja. Tak jak i poprzednie i ta nie była wypadkiem. Według informacji pochodzących od uczonych z Jantaru Świadomość-Z została zniszczona i instalacja pozostała poza kontrolą. Emisje były częstsze, ale miały mniejszą siłę. Ostatnia Emisja zmieniła jednak definitywnie całą Strefę - mutantów jest teraz więcej, ludzi za to jeszcze mniej. Wiele osób zginęło podczas samej Emisji. Sacharow wysyła grupę najemników, która ma wyjaśnić co tak naprawdę wydarzyło się pod Sarkofagiem. Grupa dociera na miejsce, jednak kontakt z nią się urywa. Emisje ustają. Sacharowa jednak nadal coś niepokoi... Profesor podejrzewa najgorsze... 

Tymczasem do Zony wraca Lewsza - były doświadczony stalker i zarazem stary przyjaciel Sacharowa.

"Sacharow poprosił mnie o pomoc w śledztwie. Zgodziłem się, gdyż nudno jest siedzieć ciągle w jednym miejscu. Dlaczego nie miałbym pomóc staremu znajomemu? Ludzie jednak prawdę gadają, mówiąc, że Zona od tak po prostu nie wypuszcza człowieka. Wracam." 

Zrzuty ekranu:

Spoiler

YxAfc3s.jpg

bEgIyGs.jpg

KWPtu8s.jpg

5Z3QxGh.jpg

1Wiso27.jpg

yUBMJOK.jpg

he2Bp5c.jpg

FoMkHDZ.jpg

eSIAt9f.jpg

 

ŹRÓDŁO - https://vk.com/area_stalker?w=wall-48325165_26606

Share this post


Link to post
Share on other sites

Twórcy ukończyli fabularną część moda na nowej lokacji - Fabryce Metalurgicznej, bardziej znanej jako build'owski Rostok od modera RFSSR. Lokacja oraz jej wypełnienie elementami rozgrywki bardzo dobrze współgra z ogólną atmosferą całego projektu. Poniżej kilka zrzutów ekranu oraz krótkie wideo:

Spoiler

dKuNrOG.jpg

1zkWLhJ.jpg

OlELUYy.jpg

CZfP7i7.jpg

hRFcYPc.jpg

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trochę nowych informacji o modzie. Fabuła  jest gotowa w 35%, choć ma ona być liniowa modderzy starają się zrobić dużo różnorodnych zadań. Jedną z nowości ma być znana z moda DMX funkcja pisania wiadomości do sieci stalkerów (tam praktycznie niewykorzystywana do niczego), autorzy planują wykorzystać ją do stworzenia serii questów, które będziemy mogli wykonać korzystając z tego stalkerskiego komunikatora, będziemy szukać zleceń wśród stalkerów i handlarzy. Choć mod oparty jest graficznie na OGSE to ma być on mocno zmodyfikowany.

Na koniec trochę nowych screenów i filmik z Agropromu.

16744063.jpg90748265.jpg19027914.jpg

Spoiler

67230697.jpg49827751.jpg03486739.jpg96392574.jpg56653770.jpg76454830.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

14.01.2019:

image.thumb.png.5b91866fd2b36d45d1ced13c9046ab59.png

http://synthira.ru/load/s_t_a_l_k_e_r/ten_chernobylja_mody/sfz_project/19-1-0-3890

Data wyjścia moda: autor napisał, że postara się wydać/ukończyć moda do końca 2019 roku.

Szykuje się trzeci wielki wyrzut, były stalker który jako najmus walczył z korporacją/ami na tzw. wielkiej ziemi i poznał tamtą część piekła na ziemi.

Na kwit od Sacharowa wyrusza do centrum strefy by:

1/ odszukać ekspedycje lub to co z niej zostało

2/ poznać tajemnicę 3 wyrzutu i centrum zony

3/ zapomnieć o koszmarze wojny, kasa i najważniejsze - odszukać cel w życiu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aktualizacja informacji z 31.12.2018:

Kończenie linii fabularnej dziejącej się na lokacji "Wieś". Kilka zrzutów ekranu:

Spoiler

fea8b7f4a9a4.png 

75c4eef52de6.png

d4355a2933b3.png

dc3d5fb41389.png

61ef590a0ee0.png

336569918e3b.png

48a5062c5d6a.png

2cfc18b3cfc3.png

Przerabiane są wszystkie modele broni. Zrzuty ekranu prezentujące AK-74 i RPK-16:

Spoiler

2577270f1e76.jpg

a118ce16fa61.jpg

4b2fed1b65c3.jpg

d021f60aa919.jpg

0f141e6f6936.jpg

b7689f9fd81d.jpg

3a7a2c291493.jpg

Aktualizacja informacji z 02.02.2019:

  1. Modyfikacja przeszła na nowy silnik OGSR. Dało to możliwość realizacji większej ilości funkcji zarówno dla fabuły, jak i grafiki. Na ten moment finalizowane są najnowszych funkcje i cechy samego OGSR. Autorzy powoli zaczynają poruszać się w nowym silniku: podłączają post-efekty, takie jak Lens Ghost (poświata bijąca od źródeł światła z efektem szumu i winietowania) oraz efekty typu Flare.
  2. Odnośnie funkcji fabularnych: realizowany jest system "ograniczonego zapisywania", bez szybkich zapisów. Zapisać stan rozgrywki będzie można jedynie w "bezpiecznych miejscach" obok grających magnetofonów/radiów. Oczywiście plus automatyczne zapisy w trakcie zadań fabularnych.
Spoiler

6ffc52594dbc.jpg

eb2fd5ee6469.jpg

8994e3dc4f7a.jpg

cc3f42e47097.jpg

c1323d4fd5cd.jpg

1807aab54c07.jpg

d0cf61086552.jpg

50e6cb6812f1.jpg eed4efe5d130.jpg

09aa860ce81d.jpg f54ec725ba55.jpg

Trzy jak dotąd nieopublikowane u nas fragmenty rozgrywki z moda:

 

 

Źródło informacji:  ap-pro.ru

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 1.04.2019 o 13:04, FeRu napisał:

Zapowiada się kolejny świetny mod,tylko dlaczego znów jeienny :D

Bo zdaniem wielu osób taki klimat najbardziej pasuje do Zony... i w pełni się z tym zgadzam :) 

Mod zapowiada się na prawdę zacnie, szczególnie grafika i paczka broni - widzę nawet model AK-74 z EFT :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Nuclear Messiah napisał:

Bo zdaniem wielu osób taki klimat najbardziej pasuje do Zony... i w pełni się z tym zgadzam :)

A ja powiem szczerze, że o ile nie mam osobiście nic przeciwko robieniu moda w klimatach jesieni... to już mnie tego typu produkcje szczerze mówiąc nieco nudzą :D Nie wiem, może to po prostu efekt filmu Stalker, ale osobiście preferuję zielone klimaty: lato, wiosna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja też nie mam nić przeciwko jesieni w Zonie, po prostu tych modów jest najwięcej i praktycznie co jeden nowy to takze jesień. Owszem jesień ze względu na to,że przyroda umiera pasuje do opuszczonej strefy,jednak mnie o wiele bardziej się podoba zarośnięta letnia florą,która idealnie kontrastuje z niszczejącymi zabudowaniami,maszynami i pojazdami.

Dlatego wygląd Lost Alphy jest dla mnie ideałem (niestety tylko wygląd) i więcej takich modów chciałbym w klimacie wiosny,lata lub późnego lata/wczesnej jesieni. 

U mnie w wiosce,jest taki mini klimat opuszczonej i niszczejącej strefy. Stary budynek hydroforni od kilkudziesięciu lat stoi opuszczony i niszczeje,a porastajaca go w około roślinność latem daje świetne wrażenie kontrastu i tego jak natura wchłania to miejsce, natomiast jesienią to tylko przygnębiająca ruina ze sterczącymi patykami i gałęziami wokół.

Edited by FeRu

Share this post


Link to post
Share on other sites
47 minut temu, FeRu napisał:

Dlatego wygląd Lost Alphy jest dla mnie ideałem (niestety tylko wygląd) i więcej takich modów chciałbym w klimacie wiosny,lata lub późnego lata/wczesnej jesieni. 

A ja z kolei pobrałem addona na jesień... Co gracz to inne gusta :) Lubię jesień pewnie przez to że za każdym razem gdy jechałem do prawdziwej Zony wybierałem październik\listopad jako termin wyprawy i po prostu nie wyobrażam sobie Strefy latem (dlatego że ilość liści jest tak przytłaczająca że nic nie można znaleźć). Odbija się to także na moim zwiedzaniu "wirtualnej" Zony :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
49 minut temu, FeRu napisał:

Dlatego wygląd Lost Alphy jest dla mnie ideałem (niestety tylko wygląd)

Wiem, wiem, off topic :D , ale jeśli tylko wygląd LA jest dla ciebie ideałem, to dobre wieści mam: część zespołu odpowiedzialnego za LADC tworzy wersję 1.5 moda. Jest to co prawda bardziej nieoficjalna wersja, ale zapowiada się nieźle. Generalnie wszystko ma być usprawnione i zrobione lepiej: część wizualna, gameplay, działanie - w tym wsparcie wielu rdzeni.... Z tego co mi powiedział LV - generalnie ma to być LA marzeń.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowości 18.04.2019 z: https://ap-pro.ru/news/sfz_project_svezhie_podrobnosti/2019-04-18-1083

Spoiler

Появились новые подробности с полей разработки модификации «SFZ PROJECT», которая создается на платформе «OGSR». Сюжет модификации поведает нам историю бывалого сталкера, который ушел из ЧЗО, но после пережитого уже на Большой Земле ужаса решил вернуться назад. Заказ профессора Сахарова побудил его возобновить свою деятельность сталкера. В Зоне произошел третий большой выброс, который был гораздо сильнее предшествующих. Его масштабы были настолько велики, что Чернобыльская Зона расширила свои границы. Ученые, посланные к Саркофагу, так и не вернулись. Профессор за крупную плату попросил главного героя провести расследование. Но его мотивы гораздо больше, чем простая жажда наживы.
На данный момент разработчиками сделан упор на сюжет. Планируется в первую очередь закончить именно реализацию сценария. Уже почти готова первая часть повествования с четырьмя эпизодами. Всего же в игре будет 4 условных главы, которые будут поделены на эпизоды. Второстепенные квесты тоже не были забыты и дорабатываются наряду с основным сюжетом. Геймплей продолжает расширяться силой разработчиков наравне с историей. В игру уже вводятся элементы взаимодействия с GUI-интерфейсами, как например - ноутбук, записки или ПДА.

Кроме этого, автор подчеркивает, что на одной из локаций игроку будет предоставлен интересный и уникальный геймплей, которого еще не было в других сталкерских модах. Главный герой будет волен сам себе. Никаких квестов, или квестовых персонажей не будет – игрок сам будет исследовать уровень на наличие заметок, которые он будет записывать к себе в личный дневник. Сюжетная цель будет одна, но ее достижение лежит путем подробного исследования уровня. Упор также делается и на атмосферу. Активно добавляются новые эмбиенты. Примечательно, что в игре появятся и собственные авторские композиции.
При разработке модмейкер оглядывается на любимую игру «Resident Evil», поэтому в модификации появится несколько похожих элементов. Готовность проекта оценивается в 30%. Никаких предварительных сроков или дат релиза автором не названо.

Nowe szczegóły dot. moda SFZ project tworzonego na OGSR.

Stalker miał dość ale wrócił do strefy coby tyrać dla zgreda jajogłowego - Sacharowa - a Sacharow ma dla niego robotę po 3 wielkim wyrzucie.

Strefa poszerzyła swój obszar, naukowcy wysłani na badania nie wrócili, sacharow kopsa spory hajs dla Stalkera.

Gra ma mieć 4 etapy, - w rozgrywce pomocne laptopy, notatki, PDA.

Ponadto autor podkreśla, że w jednym z miejsc gracz otrzyma interesującą i unikalną rozgrywkę, która nie była jeszcze dostępna w innych modach stalkerów. Główny bohater będzie wolny od liniowej fabuły. Nie będzie kwestów ani pochodnych od nich postaci kwestowych - gracz sam zbada poziom pod kątem obecności notatek, które napisze do swojego osobistego pamiętnika. Cel modaci będzie jeden - masz dojść/rozwiązać zadanie/a - jak to zrobisz zależy od ciebie.

Autor wzoruje się na Resident Evil (ale tym z psx nie z filmów), mod gotowy na 30%.

Autor nie podał żadnej daty, jak zrobi to będzie.

image.png.e108fcbf9bf910915a59091a8cebb6cf.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowe obrazki:

s82288118.jpg

Twórca moda SFZ  Projekt podkopsał nowe pięć obrazków. Prace nad modem nie idą teraz tak szybko, ale wdrożenie pakietu broni już się kończy. Trwają prace nad modelami, nad grafiką i pogodą.

Spoiler

 

s85320423.jpg

s51516979.jpg

s51558446.jpg

 

Edited by vidkunsen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kilka nowych obrazków z moda.

q0Ua0f78kRg.jpgUxh5_Fs-VU0.jpg

AK1d4cQI0OY.jpg

Spoiler

LH7viGOZu3M.jpgm4a2K_xib_c.jpgpjRCBzQUxFk.jpg

Ps. Jak komuś podoba się taki wygląd huda to coś podobnego można sobie ustawić w launcherze Lost Alpha DC, zakładka mods, wybieramy kanał BestNitcky i szukamy Minimalist Mod. Mod tylko na monitory panoramiczne, a wygląda wtedy tak:

zUcNiwetR00.jpgXhAXJI0Ixdw.jpgiq65UhJDtA0.jpgenPPisUR91E.jpg

Od razu mówię, że nie testowałem. Ale mi się wygląd podoba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo ciekawie wygląda całość. Jeśłi by ktoś potrzebował to mogę zadać kilka pytań do autora, jeśli dla kogoś jakieś kwestie nie są jasne :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raport na ap-pro.ru:

Cytat

Co zostało dodane ostatnio:
- Pragnienie. Co prawda, nie jest to taka unikalna funkcja, ale że jest w samym OGSR - dlaczego nie zaadaptować.
- Inercja broni. Sami wiecie. Ala SWM.
- W grafice bardzo dużo zmian. Na przykład kaskadowe cienie z ZP, promienie światła stąd także, nowy bloom, nowy DOF, nowe krople od deszczu na ekranie. Dużo dodatkowych efektów (niektóre z nich autor ogłosił wcześniej) wyniósł w oddzielne menu dla bardziej wygodnego zarządzania nimi bezpośrednio w grze. Na przykład, aby zrobić ładny zrzut ekranu, trzeba po prostu wybrać potrzebne efekty i właściwie zrobić screena. A i grać z nimi także można (nawet mile widziane).
- Pojawią się (już się pojawiły) w modzie także walki z bossami (podziękowania dla RayTwitty za skrypt z wyświetlaniem paska zdrowia). Nie łatwo "postać około dwóch metrów i strzelać w mutanta, póki on nie jest zabity", jest za to bardziej rozrywkowo. Na przykład, w finale planuje się zrobić jedną z niezapomnianych walk z bossem.
- Zakończona została fabularna linia na Agropromie całkowicie razem z pobocznymi misjami. Następny jest Jantar i Dzicz. A stamtąd do nowych lokacji jest niedaleko.
- Kontynuacja tworzenia własnych ścieżek dźwiękowych do moda dla innych miłośników. Cóż fajnie!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nieduży update od exDeMODER (30.11.2019):

Cytat

W skrócie:

1) Chciałem przygotować trailer, ale się rozmyśliłem. Musiałbym pokazywać to, co było już pokazane lub to, czego nie chciało się spoilerować. Dlatego też, na razie pracuję nad fabułą, a tam też nagram piękny filmik.
2) Zespół został uzupełniony przez jeszcze jednego człowieka, który naprawił dużo problemów w silniku i dodał trochę małych, ale fajnych ficzerów. Jest nieduża demonstracja, tak więc bez filmiku was nie zostawiam.
3) Paczka broni jest gotowa. Który raz? Piąty, ale tym razem z efektami, cała broń jest gotowa, zostały małe poprawki.
4) Fabularnie nie ma żadnych postępów oprócz trzech dialogów na Jantarze... Kiedyś ta jesień zakończy się...

Porcja screenów:

Spoiler

nCyzDpdfS8c.jpgmugfrylQEys.jpgp9-I921gXE4.jpgaelvMkMVS_Q.jpgrYvif2c0ZGQ.jpgq_ApdtdHWTk.jpgi5VFJqLg5gg.jpg7Pz-K0vLVbs.jpgVDniuKEV_ZA.jpgPT7vwkOBSXw.jpg8gVBa9orVG4.jpg

Wideożart:

Spoiler

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kilka nowych obrazków z moda.

zqrOzs-JhQQ.jpg

k1qAPqnk9-k.jpg

Autor pochwalił się, że praktycznie zakończył prace nad lokacją Jantar, musi zrobić jeszcze jakiegoś questa i uzupełnić lokację o różne szczegóły odnośnie zadań z fabuły.

lEA_WBhX_V4.jpg

k4SzL-LU78Q.jpg

93Jd9tyOK14.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozpoczęto prace nad przeprojektowaniem starych lokalizacji z CCz. Wszystkie nie zostaną zmienione, tylko te, które trzeba zmienić na potrzeby scenariusza. Poniżej zmodyfikowany (niedokończony oczywiście) Agroprom:

Spoiler

DaNJDON.jpg

EPIieoP.jpg

E4Miu3k.jpg

kMmI7VR.jpg

o6nlTx6.jpg

 

Poniżej po jednym zrzucie ekranu z wszystkich nowych terytoriów:

Spoiler

tyX8NQi.jpg

Rostok

RN0frCw.jpg

Okolice wsi

eQ06I83.jpg

Martwe Miasto

RIhBocj.jpg

Generatory

Fk2BT7O.jpg

Laboratorium X-8

qAA3JOY.jpg

Zapomniane Ziemie

gAsjiXd.jpg

Dworzec podmiejski

Autorzy pracują nad projektem, ale sami przyznają, że jego zakończenie może być odległe (rok lub dwa).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity