tom3kb Opublikowano 8 Października 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2020 W sumie nie wiem po co nowy system zapisu. Wystarczy, że te radyjka będą w miarę rozsadnie rozstawione po kilka na lokacji i będzie git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 8 Października 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2020 Ten system ograniczonego zapisywania sprawdził się w Epizodzie Zero, ale na Kordonie było mało zadań i przede wszystkim mało wrogów. Na większej lokacji z mnogością NPC mogą być kłopociki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 21 Października 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2020 Z okazji swoich urodzin twórca moda wrzucił kilka screenów, krótki filmik z wyglądu menu w modzie oraz zdradził parę informacji. Mod jest przeniesiony na najnowszą wersję OGSR, dodano sporo nowych funkcji urozmaicających rozgrywkę. Inny człowiek z teamu ukończył lokację BAR, z której niedługo zobaczymy kilka screenów, a może i jakiś filmik demonstracyjny. Spoiler 9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 30 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2020 Pojawiło się kilka nowych screenów z pełnej wersji modyfikacji «SFZ Project». Niedawno przeniesiono do moda wszystkie poprawki z silnika «OGSR». Zmienił się system pogody, który został zrobiony z bardziej unikalnymi skybox'ami. Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 1 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2020 Autor pokazał jak mogłaby wyglądać jego modyfikacja gdyby rozgrywała się zimą. 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 2 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2020 (edytowane) Trochę obrazków z lokacji Bar, nie jest to wersja finalna, prace wciąż trwają nad roślinnością i zapełnieniem lokacji obiektami. Spoiler Edytowane 6 Grudnia 2020 przez Anton Gorodecki Umieściłem fotki w spoilerze 1 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 29 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 Twórca modyfikacji «SFZ Project» podsumował prace nad modem w 2020 roku. Wyraził on wdzięczność wszystkim uczestnikom zespołu za pomoc w tworzeniu lokacji i w poprawkach silnika. Sam niedawno zakończył doprowadzenie Kordonu do akceptowalnego stanu. W porównaniu z «SFZ Project. Episode Zero», wzięto pod uwagę rady i komentarze graczy, poprawiono niektóre błędy i dodano trochę fabularnej zawartości. Teraz trwają prace nad Doliną Mroku. Fabuła dla niej była już napisana wcześniej, ale teraz nadeszła jej kolej. Dokładnie z tego poziomu pokazano kilka nowych zrzutów ekranu. Jeden z nich ujawnił mały fragment lore o modyfikacji. Przed nami dalsze udoskonalanie jeszcze jednej lokacji. Jeśli chodzi o wydanie pełnej wersji, twórcy postarają się całkowicie ukończyć mod w nadchodzącym 2021 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 4 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2021 Pojawiło się trochę nowych zrzutów z lokacji Wioska. Spoiler 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 11 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2021 Trailer z modyfikacji: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 11 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2021 W końcu coś więcej niż tylko zrzuty. Chociaż panujący klimat w wersji demonstracyjnej od razu mnie kupił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 11 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2021 3 minuty temu, Agrael napisał: Chociaż panujący klimat w wersji demonstracyjnej od razu mnie kupił. No ale tu już chyba tego horrorkowego klimatu nie będzie? Lokacje wyglądają ładnie ale normalnie, brak tego zamglenia i filtrów. Tak czy siak powinien wyjść z tego solidny mod. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 12 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2021 Obecnie to i tak jeden z lepiej zapowiadających się modów, a nie jest ich jakoś wybitnie dużo. Poza SFZ Project mamy jeszcze True Stalker, Przestrzenną Anomalię II, New Project i The Journey ? Ten ostatni jest o tyle ciekawy, że za jego rozwój odpowiada francuz, a to prawdziwy ewenement. Może to i lepiej, że tylko Kordon został tak zaprezentowany. Gdyby wszystkie lokacje miały klimat rodem z Silent Hill, to nie wyglądałoby to najlepiej - nie każdy za takim czymś przepada. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 12 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2021 2 godziny temu, Agrael napisał: Obecnie to i tak jeden z lepiej zapowiadających się modów, a nie jest ich jakoś wybitnie dużo. Miałem to napisać pod nowym Stalker News, nie za dużo tych modów było tam wspomniane No ale dopiero początek roku, oprócz tych, o których wiemy pewnie parę modów wyjedzie jak czołg znienacka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 15 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2021 Dwa nowe screeny, ten z purpurowym niebem fajny 😊 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Dzisiaj autor pochwalił się trzema nowymi screenami oraz filmikiem, na którym zademonstrowano ustawienia efektów graficznych bezpośrednio w grze. Okno z opcjami będzie wywoływane przez skrót klawiszowy. Spoiler 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 30 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2021 Nowe wideo z lokacji Jantar: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 23 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2021 Na jednej ze stalkerskich stron na VK pojawił się wywiad z twórcą moda ale jest to raczej taka luźna rozmowa bez żadnych konkretów ani nowych informacji. Trochę o tym dlaczego taki system zapisu, jakie będą lokacje w modzie i to w sumie wszystko. Jak mi nie wierzycie to spokojnie możecie wrzucić sobie WYWIAD w jakiś translator. Na pocieszenie nowy obrazek. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadam Opublikowano 23 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2021 Twórca dawał jakiekolwiek informacje jak będzie wyglądać początek moda? Tzn. Czy będziemy zaczynać od kordonu, który był w epizodzie 0? Mówił też coś o przypuszczalnej dacie wydania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 23 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2021 @hadam nic ta ten temat nie jest wspomniane. Odnośnie obu twoich pytań. Ja w sumie nie miałbym nic przeciwko temu, żeby ta część na Kordonie z "dema" była też w pełnym modzie. Była klimatyczna i to całkiem fajne wprowadzenie. A nie była to długa rozgrywka to nawet jakbym miał powtórzyć 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 23 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2021 Tłumaczenie wywiadu: Cytat P: Dlaczego ograniczyliście robienie zapisów w określonych miejscach? Czy to czasami nie jest hardkor jak Dark Souls? O: Zostało to zrobione nie dla tego, aby utrudnić życie graczowi, ale na zanurzenie się w świat gry. Nasz mod to NLC (mówię to, nie w złym sensie), nie OP, na gracza nie będzie czekać 150 NPC na otwartym terenie, itp. Dodatkowo takie ograniczenie bardzo pomaga podczas tworzenia, kiedy nie musisz liczyć się z tym, że gracz, na przykład, zechce nagle wykonać zapisać grę/wczytać i zepsuć jakąś skryptową scenkę. Chłopaki, nie chcę, żebyście cierpieli. Robię to wszystko po to, aby gra działała stabilnie i zapisy były zawsze w potrzebnych miejscach. P: Jak wymyśliliście fabułę? Jakimi książkami i modami inspirowaliście się? O: Siedziałem, siedziałem i myślałem, co wymyślić i nagle... wymyśliłem fabułę. Poważnie. Jeśli o chodzi o inspiracje — nie czytałem zbyt wiele książek, z modów też zbyt wiele nie wziąłem, a z innych gier — to proszę. Silent Hill, Resident Evil (pierwsze części, remake'i), Red Dead Redemption 2. Ogólnie uwielbiam wszystkie dobre gry, które wciągają gracza na 100%. P: Dlaczego akurat Kordon? O: Kordon to tylko początek całej historii. Wszyscy stalkerzy w Strefie zaczynają na Kordonie. Tylko w SFZ jest niewielka zmiana — Kordon nie jest bezpiecznym miejscem. Chciałem w ten sposób przełamać ustalone wzorce. Cóż, w zasadzie już wiecie. P: Na jakie lokacje, mod zaniesie graczy w pełnej wersji? O: Kordon, Dolina Mroku, Wysypisko, Agroprom, Okolice Wioski, Jantar, Dzicz, Bar, Martwe Miasto, Podmiejska Stacja Kolejowa, Prypeć, CEA, Generatory i... No i, w zależności od okoliczności. P: Jakie cechy rozgrywki będą w pełnej wersji moda? O: W zasadzie wszystko jest takie samo jak w Zero, tylko z bardziej pogłębionym użyciem. Nie możesz tego powiedzieć od razu. Głównie będą, tak zwane "autorskie" ficzery, które ogólnie w bardzo małym stopniu wpływają na główną rozgrywkę, ale także dają pewną część nowości. To, dla przykładu tablica ogłoszenie lub rozmowa w PDA. P: Na ile liniowa będzie pełna wersja? O: Fabuła będzie całkowicie liniowa, nie licząc końcówek. Tutaj nic nie powiem. P: Dlaczego mod jest tak liniowy? O: Mod i tak jest ogromny, nawet w obecnej formie. Do OP-2.1 oczywiście mu daleko, ale fabuła nie jest na jeden i na dwa wieczory. Wykonywanie różnych gałęzi i wyborów zajmie mi jeszcze 40 lat życia. P: Co wpłynie na końcówkę? O: Wpływ będzie miała uwaga i pomysłowość gracza. P: Co jest dla Was najważniejsze w Waszym modzie? O: Klimat i zanurzenie w świecie gry. Fabuła, oczywiście też. Bez dobrej historii daleko nie zajdziesz. P: Kto jest w zespole? Jak motywujecie ludzi? Kogoś jeszcze będziecie szukać? O: Czyściciel. Ludzie sami motywują się, bardzo mało ode mnie zależy. Szukać nikogo nie będę, bo teraz praca z zespołem nie układa się najlepiej. A i u mnie sprawy nie mają się najlepiej. Ale level-designer piekielnie stara się, za co jestem mu wdzięczny. P: Jakie masz plany na przyszłość? O: Dożyć do premiery. P: Jakie macie wskazówki dla innych modderów? O: Chłopaki, nie marzcie, inaczej potem będzie tyle pracy, że oszaleć możecie. P: Dlaczego, waszym zdaniem, tworzenie modów utrzymuje stalkerską społeczność na powierzchni? O: A co może utrzymywać? Większość ludzi zna Stalkera dzięki modyfikacjom. I to właśnie przez modyfikacje, wiele ludzi zaznajomiło się z serią. Dzięki takie ogromnej bazie modyfikacji na każdy gust i kolor, ludzie wiedzą, pamiętają i lubią grę. A niektórzy jeszcze i mody robią, ponieważ jest bardzo łatwo się tego nauczyć. Dlatego utrzymuje się na powierzchni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadam Opublikowano 23 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2021 @tom3kb Też mam nadzieję, że kordon zostanie, fajnie by było gdyby klimat kordonu się przewijał przez całego moda, epizod zero pokazywał Stalkera z totalnie innej perspektywy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 23 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2021 @Pancerniak77 Dzięki za przetłumaczenie. Tak jak przypuszczałem - autor moda jest fanem Silent Hill @hadam Demo było świetne, ale mam przeczucie, że pełna wersja spełni nasze oczekiwania. Zresztą.. Mod prezentuje się rewelacyjnie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 29 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2021 Świeża porcja nowych zrzutów z pełnej wersji SFZ Project ! Spoiler Źródło: [KLIK] 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 1 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2021 Wioska (Remastered): Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 17 Lipca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2021 Jutro nowy filmik z prac nad modem. Rozmowa z twórcami, odpowiedzi na pytania, prezentacja rozgrywki. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.