Skocz do zawartości

Junx

Rekomendowane odpowiedzi

Faktycznie jak naprawiałem wz.1891/30 nie było żadnych ulepszeń widocznych, chociaż wydaje mi się, że podobnie było w poprzednim Hybrydzie, że żeby w ogóle modyfikować broń trzeba było co najmniej narzędzia podstawowe dostarczyć, chociaż może mnie pamięć zawodzi. W sumie to zaczynam od nowa, mogę równie dobrze pobawić się w wylosowanie mechanika jeszcze :)

Przy okazji - jest taka opcja jak zużycie przedmiotu - domyślnie jest zaznaczona chyba i to w opisie poprzedniej wersji powodowało zużywanie artefaktów. Możliwe jednak, że w tej wersji zużywanie artefaktów jest elementem stałym, którego nie da się wyłączyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Silmaril

pisał o Oczach Kraba jeżeli chodzi o zużycie (nie wiem o jaki artefakt chodziło z tym zabójczym promieniowaniem i niemożliwością włożenia do pojemnika).

Przy okazji masz jakiś feedback odnośnie (nie)zaliczania misji "zdobądź broń"?

Przy okazji wysmarowałem taaaaką długą recenzję na fb, zaplusikuj plis, będzie mi cieplej na serduszku :P

BTW Junx, załączam error, którego doświadczam za każdym razem jak próbuję zmienić ustawienia dźwięku (głośność, napisy itd)

 

 

errorSound.bmp

Edytowane przez Vladmir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko,

pobrałem moda, całkiem interesujący jednak ciężko mi się w niego wciągnąć z powodu jego cukierkowatości i jednej rzeczy która mnie ciągle nurtuje. Moja gra wydaje się jakby była całkowicie rozmazana. W innych modach nie miałem tego problemu. Mam wszystko na maxa DX10 oraz wszystkie wygładzania wyłączone. Na pewno to ma tak wyglądać? BTW. nie wiem czy ktoś napomniał ale w folderze skrinszoty jest ponad 110 mb skrinów krzyśka także dzięki za ciekawe zdjęcia.

ss_szaman_09-09-19_22-57-30_(l01_escape).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, DuzySiuraq napisał:

ciężko mi się w niego wciągnąć z powodu jego cukierkowatości [...] gra wydaje się jakby była całkowicie rozmazana [...] folderze skrinszoty jest ponad 110 mb skrinów krzyśka

Są tylko dodane "zielone" tekstury, jeseń już mi się znudziła przez X modów :P

To są uroki Dead Air, trzeba z opcjami kombinować dla "balansu"

A screeny... zapomniałem wywalić xD 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki za info. Trochę mi brakuje tego ulepszania broni bo to czyniło ją bardziej spersonalizowaną i taką bardziej dopieszczoną, "moją" ale i tak mod genialny. Czy samemu jestem w stanie przywrócić te modyfikacje? i czy jest jakiś prosty sposób na włączenie kolorystyki z Misery czyli tej jesiennej? Czy tylko balans kolorami . Jeśli balans to jakieś sugestie co do niego?

@Vladmir miałem ten sam quest z mosinem i u mnie bez problemu po znalezieniu giwery mogłem go dostarczyć. Może chodzi o to że odłączyłeś od niego celownik i jest "niepełny". Mój mosin miał 43 procent zużycia więc może też chodzić o to że masz zbyt uszkodzony egzelplarz.

Byłem wczoraj w Sevie w dziczy ale takmogolnie to bardziej mi się Nomad podoba pod względem klimatu.

@Junx Te artefakty mające po 1000-2000 mSv są nowe. Wieczorem sprawdzę nazwę jednego który leży w skrytce (nie wziąłem bo radiacja mnie zabijała).

A i jeszcze dwa pytania:

1. Co do zakładania tłumików. Mam tłumik do pistoletu od Nimbla za zadanie z dostarczeniem pda ten USP Compact March i nie mogę tego tłumika doczepić. Potrzeba narzędzi do tego?

2. Czy unikatowe giwery jak ww. March, Tide, Alpine itp. są gdzieś do zdobycia? Czy można je kupić po dostarczeniu dokumentów z labów do handlarzy/dowódców frakcji?

Edytowane przez Silmaril
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Silmaril napisał:

Czy samemu jestem w stanie przywrócić te modyfikacje?

Tak, przy pomocy n++ będzie najszybciej, trzeba z tych sekcji usunąć ";"

upgrades                		= ; up_gr_firstab_val, up_gr_seconab_val, up_gr_thirdab_val, up_gr_fourtab_val, up_gr_fifthab_val
repair_type = rifle;      		= ;
upgrade_scheme          		= ; upgrade_scheme_val

 

Godzinę temu, Silmaril napisał:

czy jest jakiś prosty sposób na włączenie kolorystyki z Misery czyli tej jesiennej

Tak, ściągnij ów mod - https://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl/addons/autumnal-winds

 

Godzinę temu, Silmaril napisał:

Czy tylko balans kolorami

Jeśli chodzi o balans to więcej niebieskiego należy dać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Junx dzięki za szybką odpowiedź na cześć pytań. Pobawię się z notatnikiem zatem w plikach broni i zobaczę efekt bo jeszcze tego nigdy nie robiłem. 

Co do kolorystyki to ściągnę mod o którym pisałeś i sprawdzę efekt. Rozumiem że jest kompatybilny z Hybridem.

Niestety nie mogę znaleźć tych ";" w plikach. Możesz wskazać w którym konkretnie pliku/plikach mam to zmienić? Czy w folderze Config czy innym? Bo w E:\Dead Air - Hybrid 1.1\Hybrid\Hybrid\configs\weapons są wszystkie bronie i w żadnej z nich nie mam ";".

Edytowane przez Silmaril
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry wieczór. 
Mam problem. Mianowicie, kiedy jestem już w grze, po wybranej frakcji oraz rozdaniu "punktów" oraz zaznaczeniu 3 opcji, po prawo. Jak się już pojawię w Zonie, wchodzę w opcje i zakładkę"GRA", gdy wybieram do zmienienia ustawienie "Squads on map", czy cokolwiek innego z zakładki "GRA" i kiedy dam "zastosuj", to wywala mnie do pulpitu i gra się wyłącza, żadnego błędu nie pokazuje. Dzieje się to już w rozpoczętej grze, nie w menu.
Wie może ktoś czym to jest spowodowane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktokolwiek z Was ma tak, że członkowie CS chodzą z pistoletem przy skroni jakby chcieli się zabić, ale tak nie do końca (jak Werter?). Jak ogarnę robienie screenów w grze to wrzucę...

Junx, pytanie/prośba - jako że jestem osobą, która na 110% stawia na imersję wkurza mnie trochę jedna sprawa: radio w hubach naparza po uszach, a handlarze i inni NPC'e są przy tym tak cicho, że mała bania. Ściszyłem maksymalnie muzykę i dałem na maksa efekty dźwiękowe, ale dalej jest to samo... Generalnie tam gdzie radio tam nie słychać ludzi. Nie chcę radia wyłączać, bo jest zajebiste (pojawiło się nawet nikago nieżalko!).

@Radzieckivixa

mnie tak wywala przy próbie zmiany ustawień dźwięków, przy czym wyrzuca przy tym błąd (zamieściłem w poście wyżej). Chyba Hybrid jest delikatny jeżeli chodzi o grzebanie w opcjach. Zauważyłem, że nie było problemu, gdy zmieniałem opcje z poziomu menu, przed odpaleniem właściwej gry, Czy te opcje które chcesz zmienić są dostępne z tego poziomu?

Edytowane przez Vladmir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Vladmir No na tyle co ogarniam, to tej opcji ""Squads on map", nie ma przed odpaleniem właściwej gry, nie jest dostępna z poziomu menu, a dopiero, jak jestem w "Zonie", więc nie mam jak jej inaczej zmienić(lub nie wiem). A co do zmiany opcji w grze właśnie, to jak się już pojawiam w Zonie, nieważne jakie ustawienie zmienię i dam "zastosuj", to wywala. W menu jednak tego błędu nie ma i normalnie zapisuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uruchamiam grę i po kilku sekundach wyrzuca manie na pulpit 

jest jakaś rada /zainstalowany patch z 20.01/

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : pm->m_animations.size()
[error]Function      : player_hud_motion_container::load
[error]File          : player_hud.cpp
[error]Line          : 92
[error]Description   : motion not found [toz34_idle_crouch]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybaczcie, że tak długo, robota bezlitosna w tym tygodniu, a i mała Huba chorowała, Żona w potrzebie, Zona musi czekać. Odnośnie dziwnych animacji Czystego Nieba, dzięki uprzejmości @kondotier'a mogę w profesjonalny sposób zamieścić screeny:

225582875_ss_uytkownik_09-14-19_20-30-13_(k00_marsh).thumb.jpg.fa6e7960e40634c9029c1c386ecbf665.jpg1893534131_ss_uytkownik_09-14-19_20-30-08_(k00_marsh).thumb.jpg.f57bf32626165c81631432153b1953f4.jpg

Tych dwóch panów stoi obok siebie, zdarza się to stosunkowo często u mnie.

Druga sprawa dość ważna: zdarzyło się komuś, żeby Powinność strzelała bez pytania przy próbie podejścia do barykady na wysypisku (tej przed Barem)? Bo generalnie nie mogę do Rostoku wejść (od strony Jantaru czy cmentarzyska nie wejdę, bo sprzęt za słaby, promieniowanie zabije)...

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Stalkerzy! 
Jak zauważyliście przez pewien okres mało się udzielałem w dyskusji  bo "zbierałem" od was błędy które będę się starał naprawić teraz. Za około tydzień czasu będzie patch z poprawkami (oby wszystkie) , do tego czasu jak coś jeszcze macie to wrzućcie a póki co to Good Hunting Stalker! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Vladmir

Z tego co wiem to Powinność strzela do Ciebie jeśli dostałeś się do Rostoku po raz pierwszy bez płacenia 5 tys. RU na bramie na Złomowisku np. poprzez szybką podróż u Sidorowicza. Taki błąd dość często się pojawiał. Najpierw trzeba zapłacić myto a potem można już bez przeszkód korzystać z szybkiej podróży. 

Jeśli ktoś będzie miał problem z zamkniętą bramą do Rostoku na Złomowisku to sugeruje w opcjach gry wyłączyć debug mode animacji. Wtedy się otwiera (u mnie musiałem tak kombinować).

Mam też problem z granatnikiem podlufowym w spersonalizowanym karabinie M4A1 taktyczny. Btw wygląd i animacje giwery genialne. Gdy wykopie ulepszenie pozwalające zamontować granatnik i wyciągnę broń to gra crashuje od razu. Postaram się loga wysłać popołudniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Silmaril u mnie jest tak, że idę "na piechotę" przez wysypisko (szybkiej podróży nigdy nie używałem), dochodzę właśnie do tej bramy, o której mówisz, a w zasadzie to do niej nie dochodzę, bo Powinność otwiera ogień bez pytania (nie mam z nimi żadnych konfliktów, reputacja na 0). Przy czym kiedy dobiegłem do bramy - zanim mnie zastrzelili - nie było przy niej "odźwiernego", któremu płaci się 5000.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Nie wiem czy ktoś miał tak jak ja. Jak przeciwnicy (oddział monolitu lub wojsko) mnie zobaczą to normalnie przechodzą w "szyk bojowy" a jak trafie pierwszy raz jednego z nich to nagle zaczynają iść sobie spokojnie jakby mnie w ogóle nie było. (nie zawsze tak jest ale często). I pojawił się błąd jaki był w wersji 1.0 jak zabije się monolitowca z detektorem anomalii to można ten detektor podnosić w nieskończoność z jego zwłok do naszego ekwipunku. Jest też problem z ikonami niektórych itemów np. granat dymny to naszywka frakcji ekologów, jeden z celowników optycznych do karabinów układu warszawskiego ma ikonę młotka xD. Pozdrawiam. 

Edytowane przez Mr.Luko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.09.2019 o 21:01, Vladmir napisał:

Wybaczcie, że tak długo, robota bezlitosna w tym tygodniu, a i mała Huba chorowała, Żona w potrzebie, Zona musi czekać. Odnośnie dziwnych animacji Czystego Nieba, dzięki uprzejmości @kondotier'a mogę w profesjonalny sposób zamieścić screeny:

225582875_ss_uytkownik_09-14-19_20-30-13_(k00_marsh).thumb.jpg.fa6e7960e40634c9029c1c386ecbf665.jpg1893534131_ss_uytkownik_09-14-19_20-30-08_(k00_marsh).thumb.jpg.f57bf32626165c81631432153b1953f4.jpg

Tych dwóch panów stoi obok siebie, zdarza się to stosunkowo często u mnie.

Druga sprawa dość ważna: zdarzyło się komuś, żeby Powinność strzelała bez pytania przy próbie podejścia do barykady na wysypisku (tej przed Barem)? Bo generalnie nie mogę do Rostoku wejść (od strony Jantaru czy cmentarzyska nie wejdę, bo sprzęt za słaby, promieniowanie zabije)...

 

 

ja tak miałem jak natłukłem wojskowych na Kordonie i reputacja w Powinności spadła do -475. Okrutnie się na mnie uwzieli. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kubastalker123 a ja z wojskiem i powinnością jestem na 0, ogólnie tłukłem tylko kilku bandytów. Była taka sytuacja, że za tą bramką co się płaci 5000 zespawnował się oddział wojska i chyba tłukł się z Powinnością (bo brakowało obstawy bramy) i to chyba spowodowało jakiś bug i złe nastawienie.

// Skoro nikt nie odpisał to EDIT, żeby nie było dubla:

Misje "odszukaj i uratuj" u mnie generalnie kończą się tak, że ratowana postać wkracza w tryb komandosa i zaczyna sama walczyć z przeciwnikami. Czasami ginie, czasami paru zabije, czasami zabije wszystkich. Żeby zakończyć misję, trzeba delikwenta (o ile przeżyje) zaprosić do "wspólnego podróżowania po Zonie", po czym ten wraca na miejsce gdzie był uwięziony i teatralnie pada na kolanka z rączkami za główką i prosi o ratunek xD Wówczas można go "uwolnić" i zabrać do swoich. Nie wiem czy tak miało być, ale trochę beton. Mało miałem czasu żeby moda ograć, ale 4 z 4 podejść do tego typu misji skończyły się dokładnie w taki sposób.

Edytowane przez Vladmir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.09.2019 o 10:49, Junx napisał:

Tak, przy pomocy n++ będzie najszybciej, trzeba z tych sekcji usunąć ";"


upgrades                		= ; up_gr_firstab_val, up_gr_seconab_val, up_gr_thirdab_val, up_gr_fourtab_val, up_gr_fifthab_val
repair_type = rifle;      		= ;
upgrade_scheme          		= ; upgrade_scheme_val

 

Tak, ściągnij ów mod - https://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl/addons/autumnal-winds

 

Jeśli chodzi o balans to więcej niebieskiego należy dać. 

OK, Junx, duży problem... po odkomentowaniu tych sekcji przykładowo w MP153 nie mogę wczytać gry z powodu następującego błędu:

Cytat

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : <no expression>
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : Xr_ini.cpp
[error]Line          : 520
[error]Description   : fatal error
[error]Arguments     : Can't open section 'up_gr_fourtab_wincheaster1300'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report
 

stack trace:

0023:00783DCC xrCore.dll, xrDebug::fatal()
0023:0574C9B0 xrGame.dll, CDialogHolder::UseIndicators()
0023:0574BEE1 xrGame.dll, CDialogHolder::UseIndicators()
0023:0574BE6A xrGame.dll, CDialogHolder::UseIndicators()
0023:0574D998 xrGame.dll, CDialogHolder::UseIndicators()
0023:0574CF80 xrGame.dll, CDialogHolder::UseIndicators()
0023:0574C779 xrGame.dll, CDialogHolder::UseIndicators()
0023:056227EE xrGame.dll, CDialogHolder::UseIndicators()
0023:0563317D xrGame.dll, CDialogHolder::UseIndicators()
0023:0562FB69 xrGame.dll, CDialogHolder::UseIndicators()
0023:6F907232 nvd3dum.dll
0023:6F8F98C0 nvd3dum.dll
0023:6F901BD4 nvd3dum.dll
0023:6F91EBD0 nvd3dum.dll
0023:6FA8D148 nvd3dum.dll, QueryOglResource()
0023:6FA416E0 nvd3dum.dll
0023:6F9D04F3 nvd3dum.dll

 

Osobiście uważam brak możliwości presonalizowania gnatów za koszmarny regres i dużą wadę, myślę, że część graczy się ze mną zgodzi... Coś robię nie tak?

 

//Edit - być może error dotyczy akurat tego modelu - AKS74u działa prawidłowo. Btw, próbowałem być sprytny i zakomentować tylko section 'up_gr_fourtab_wincheaster1300' (postawiłem przed tym " ; " ), grę wczytało, ale przy próbie otwarcia broni u technika wywaliło mnie z fatal errorem bez szczególnych adnotacji w logu.

Edytowane przez Vladmir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.