tom3kb Opublikowano 25 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2021 @sHaDe27 a masz na kompie zainstalowany gdzieś Zew Prypeci lub czy w ogóle kiedyś miałeś? Bo widzę tam info o braku wpisu o Zewie w rejestrze. To po pierwsze. Jakbyś nie pisał, że wrzucałeś na kilka dysków to bym strzelił, że może gra instalowana na dysku systemowym w Program Files ale to raczej odpada. Weź może wrzuć cały log w spoiler w poście zobaczymy, co tam jeszcze jest. No i zawołamy @Junx bo on zrobił Hybrida więc może najszybciej wpadnie na jakiś pomysł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 25 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2021 @sHaDe27 Dodaj do skrótu pulpitowego -skip_reg Gra omija sprawdzanie rejestrów gry, przydatne gdy CoC nie wykrywa oryginalnego CoPa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 25 Marca 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2021 @sHaDe27 Napisz DOKŁADNĄ kolejność: 1. Dead Air 2. Hybrid Remake Tak robiłeś czy coś jeszcze dodawałeś??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sHaDe27 Opublikowano 25 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2021 Aktualnie startuje od początku w wolnej chwili. Orginalny Zew Prypeci był na dysku, nie wiem dlaczego go nie czyta mod. Kolejność tego co zrobiłem to: Oryginał Zewu był już dawno na dysku. Pobranie Moda Dead Air plus spolszczenie i Hybrid. Instalacja Dead Air. Wrzucenie Spolszczenia do folderu z grą. Wrzucenie Hybrid do gamedata. Sprawdzam ale zapewne coś się wykrzyczyło w CoP. Gry bardzo dawno nie odpalałem pewnie będzie kilka lat. Jeżeli nie wczyta moda po instalacji po raz kolejny CoP oraz samego moda plus hybrid to wrzucę cały zapis z logów, może będzie jakaś interesująca informacja, która przybliży do naprawy działania moda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 25 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2021 @sHaDe27 tylko wiesz, że Dead Air to mod samodzielny czasem nie wrzucaj go na Zew Prypeci tylko instaluj osobno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sHaDe27 Opublikowano 25 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2021 (edytowane) 21 minut temu, tom3kb napisał: @sHaDe27 tylko wiesz, że Dead Air to mod samodzielny czasem nie wrzucaj go na Zew Prypeci tylko instaluj osobno. Nie wrzuciłem tego do tego samego folderu. Instalowałem osobno. Od której dokładnie linii logi chcesz bo jest tego multum? Ponowna reinstalacja wszystkiego nic nie dała. Dodanie -skip_reg również nic nie pomogło. Edytowane 25 Marca 2021 przez sHaDe27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 25 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2021 15 minut temu, sHaDe27 napisał: Od której dokładnie linii logi chcesz bo jest tego multum? Wrzuć całego, tylko wklej go w spoiler żeby post nie miał kilometra długości. Weź też może powiedz od razu czy komp nie jakiś zabytek, jaka grafa. Jaki system operacyjny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sHaDe27 Opublikowano 25 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2021 Spoiler * Detected CPU: Intel(R) Core(TM) i7-7700HQ CPU @ 2.80GHz [GenuineIntel], F6/M14/S9, 2808.00 mhz, 216-clk 'rdtsc' * CPU features: RDTSC, MMX, 3DNowExt!, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3, SSE4.1, SSE4.2, HTT * CPU cores/threads: 4/8 Initializing File System... using fs-ltx fsgame.ltx FS: 57642 files cached 28 archives, 8784Kb memory used. Init FileSystem 1.375757 sec 'xrCore' build 7090, Jul 5 2018 EH: D8524A36AF9B3F32084FDA4649221CFA -----loading c:\program files (x86)\dead air\gamedata\configs\system.ltx -----loading c:\program files (x86)\dead air\gamedata\configs\system.ltx Initializing Engine... Starting INPUT device... Loading DLL: xrRender_R2.dll Loading DLL: xrRender_R3.dll refCount:m_pAdapter 1 Loading DLL: xrRender_R4.dll command line Executing config-script "user.ltx"... ! Cannot open script file [user.ltx] Loading DLL: xrRender_R1.dll Loading DLL: xrGame.dll ! Unable to find Software\GSC Game World\STALKER-COP\ in registry ! Player name registry key (InstallUserName) not found ! * [win32]: free[4039976 K], reserved[60748 K], committed[93516 K] * [ D3D ]: textures[0 K] * [x-ray]: process heap[23502 K], game lua[0 K], render[0 K] * [x-ray]: economy: strings[17886 K], smem[0 K] SOUND: OpenAL: enumerate devices... SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present dir[0]=C:\Program Files (x86)\Dead Air\ dir[1]=C:\Program Files (x86)\Dead Air\ dir[2]=C:\Program Files (x86)\Dead Air\ dir[3]=C:\WINDOWS\system32\ CleanDeviceSpecifierList CleanDeviceSpecifierList DirectSound Software devices DirectSound Software SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is DirectSound3D SOUND: OpenAL: All available devices: 1. DirectSound Software, Spec Version 1.1 eax[0] efx[no] xram[no] 2. DirectSound, Spec Version 1.0 eax[0] efx[no] xram[no] 3. MMSYSTEM, Spec Version 1.0 eax[0] efx[no] xram[no] 4. MMSYSTEM, Spec Version 1.0 eax[0] efx[no] xram[no] Executing config-script "c:\program files (x86)\dead air\gamedata\configs\default_controls.ltx"... [c:\program files (x86)\dead air\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded. Executing config-script "user.ltx"... ! Cannot open script file [user.ltx] SOUND: Selected device is DirectSound Software * sound: EAX 2.0 extension: absent * sound: EAX 2.0 deferred: absent * sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl Starting RENDER device... * GPU [vendor:10DE]-[device:1C20]: NVIDIA GeForce GTX 1060 * GPU driver: 27.21.14.6192 * CREATE: DeviceREF: 1 * Vertex Processor: PURE HARDWARE * Texture memory: 4092 M * DDI-level: 9.0 * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30) * GPU vertex cache: unrecognized, 16 * NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1) * Starting rendering as 2-GPU. * DVB created: 1536K * DIB created: 512K ! Version conflict in shader 'models\helicopter' ! Version conflict in shader 'models\lightplanesself' ! Version conflict in shader 'models\model_puh' ! Version conflict in shader 'models\model_refl' ! Version conflict in shader 'models\xbrainglass' ! Version conflict in shader 'models\xdistortcolorlinv' ! Version conflict in shader 'models\xglass' ! Version conflict in shader 'models\xglass2' ! Version conflict in shader 'models\xlens' * distortion: used, dev(30),need(14) * color_mapping: used, dev(30),need(14) * SSample: 800x600 compiling shader postprocess compiling shader postprocess_d compiling shader postprocess_cm_pre * SSample: enabled compiling shader particle compiling shader particle compiling shader particle_distort - r__tf_aniso 8 - r1_tf_mipbias 0. compiling shader simple_color compiling shader portal compiling shader editor compiling shader sky2 compiling shader sky2 compiling shader clouds compiling shader clouds Starting engine... compiling shader hud_font ! Unable to find Software\GSC Game World\STALKER-COP\ in registry ! Player name registry key (InstallUserName) not found ! ! Unable to find Software\GSC Game World\STALKER-COP\ in registry Loading DLL: xrGameSpy.dll intro_start intro_logo intro_delete ::update_logo_intro compiling shader yuv2rgb * [win32]: free[3726312 K], reserved[200328 K], committed[267600 K] * [ D3D ]: textures[16 K] * [x-ray]: process heap[132761 K], game lua[2173 K], render[161 K] * [x-ray]: economy: strings[18337 K], smem[0 K] * 0.0 : [ 61] $null * 0.0 : [ 2] $user$cmap0 * 0.0 : [ 2] $user$cmap1 * 0.0 : [ 3] $user$distort * 0.0 : [ 6] $user$rendertarget * 0.0 : [ 5] $user$rendertarget_color_map * 0.0 : [ 1] $user$sky0 * 0.0 : [ 1] $user$sky1 * 0.0 : [ 1] $user$tonemap * 0.0 : [ 1] act\act_controller_hit1 * 0.0 : [ 1] amik\anomaly\electric_radial * 0.0 : [ 1] amik\explosions\boom_0 * 0.0 : [ 1] amik\explosions\boom_1 * 0.0 : [ 1] amik\explosions\boom_2 * 0.0 : [ 1] amik\explosions\decal_concrete * 0.0 : [ 1] amik\explosions\explo_end * 0.0 : [ 1] amik\explosions\explosion_dynamite\explosion_din * 0.0 : [ 1] amik\explosions\explosion_dynamite\flashlight * 0.0 : [ 1] amik\explosions\explosion_dynamite\smoke * 0.0 : [ 1] amik\explosions\explosion_flash_atlas * 0.0 : [ 1] amik\explosions\explosion_fuelcan\boom_1 * 0.0 : [ 1] amik\explosions\explosion_fuelcan\boom_3 * 0.0 : [ 1] amik\explosions\explosion_fuelcan\grey_xpl * 0.0 : [ 1] amik\explosions\explosion_smoke03 * 0.0 : [ 1] amik\explosions\final_expl * 0.0 : [ 1] amik\explosions\smoke_cannon * 0.0 : [ 1] amik\hit_fx\water_splash\water_splash_anim * 0.0 : [ 1] amik\hit_fx\water_splash\water_spurt * 0.0 : [ 1] amik\nature\list * 0.0 : [ 1] amik\nature\stonedebris1 * 0.0 : [ 1] amik\nature\wood_part * 0.0 : [ 1] amik\static\gas_light\flame_zippo * 0.0 : [ 1] amik\weapons\00 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\12x70 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\6ways1 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\6ways2 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\9x39 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\btr\muzzle 6ways1 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\btr\muzzle 6ways2 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\dtk_2 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\dtk_3 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\dtk_4 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\dtk_4_1 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\dtk_5 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\dtk_6 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\dtk_8 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\flameshoot_1 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\flameshoot_2 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\flameshoot_3 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\flameshoot_4 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\flameshoot_5 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\mg42out * 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\trace * 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\trace_01 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\trail * 0.0 : [ 1] amik\weapons\flash_01 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\flash_02 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\flash_04 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\flash_05 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\357mag * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\45 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\50_ae * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\5x45x39 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\5x45x39_00 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\5x45x39_01 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\5x56x45 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\5x56x45_00 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\5x7x28 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\6x5x50 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x25_0 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x25_1 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x25_2 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x25_3 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x25_4 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x39_00 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x39_01 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x39_02 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x39_03 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x51_1 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x51_2 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x54 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x7x57 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x92x57 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\9x18_1 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\9x18_2 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\9x18_3 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\9x39 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\mg42out * 0.0 : [ 1] amik\weapons\shells_12x70 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\shells_ak * 0.0 : [ 1] amik\weapons\shells_ak_01 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\smokeshoot_0 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\smokeshoot_1 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\trace * 0.0 : [ 1] amik\weapons\trace_01 * 0.0 : [ 1] ano\anomaly_1 * 0.0 : [ 1] ano\anomaly_10 * 0.0 : [ 1] ano\anomaly_10_blend * 0.0 : [ 1] ano\anomaly_11 * 0.0 : [ 1] ano\anomaly_11_blend * 0.0 : [ 1] ano\anomaly_12 * 0.0 : [ 1] ano\anomaly_12_blend * 0.0 : [ 1] ano\anomaly_13 * 0.0 : [ 1] ano\anomaly_13_blend * 0.0 : [ 1] ano\anomaly_14 * 0.0 : [ 1] ano\anomaly_14_blend * 0.0 : [ 1] ano\anomaly_15 * 0.0 : [ 1] ano\anomaly_15_blend * 0.0 : [ 1] ano\anomaly_16 * 0.0 : [ 1] ano\anomaly_16_blend * 0.0 : [ 1] ano\anomaly_17 * 0.0 : [ 1] ano\anomaly_17_blend * 0.0 : [ 1] ano\anomaly_18 * 0.0 : [ 1] ano\anomaly_19 * 0.0 : [ 1] ano\anomaly_19_blend * 0.0 : [ 1] ano\anomaly_1_blend * 0.0 : [ 1] ano\anomaly_2 * 0.0 : [ 1] ano\anomaly_20 * 0.0 : [ 1] ano\anomaly_20_blend * 0.0 : [ 1] ano\anomaly_21 * 0.0 : [ 1] ano\anomaly_21_blend * 0.0 : [ 1] ano\anomaly_2_blend * 0.0 : [ 1] ano\anomaly_3 * 0.0 : [ 1] ano\anomaly_3_blend * 0.0 : [ 1] ano\anomaly_4 * 0.0 : [ 1] ano\anomaly_4_blend * 0.0 : [ 1] ano\anomaly_5 * 0.0 : [ 1] ano\anomaly_5_blend * 0.0 : [ 1] ano\anomaly_6 * 0.0 : [ 1] ano\anomaly_6_blend * 0.0 : [ 1] ano\anomaly_7 * 0.0 : [ 1] ano\anomaly_7_blend * 0.0 : [ 1] ano\anomaly_8 * 0.0 : [ 1] ano\anomaly_8_blend * 0.0 : [ 1] ano\anomaly_9 * 0.0 : [ 1] artifact\artifact_glow2 * 0.0 : [ 1] artifact\artifact_lava * 0.0 : [ 1] fx\fx_flare1 * 0.0 : [ 1] fx\fx_gradien2 * 0.0 : [ 1] fx\fx_gradient * 0.0 : [ 1] fx\fx_gradient1 * 0.0 : [ 1] fx\fx_lightning * 0.0 : [ 1] fx\fx_moon_halo_phase_1 * 0.0 : [ 1] fx\fx_moon_halo_phase_2 * 0.0 : [ 1] fx\fx_moon_halo_phase_3 * 0.0 : [ 1] fx\fx_moon_halo_phase_4 * 0.0 : [ 1] fx\fx_moon_halo_phase_5 * 0.0 : [ 1] fx\fx_moon_halo_phase_6 * 0.0 : [ 1] fx\fx_moon_halo_phase_7 * 0.0 : [ 1] fx\fx_moon_phase_1 * 0.0 : [ 1] fx\fx_moon_phase_2 * 0.0 : [ 1] fx\fx_moon_phase_3 * 0.0 : [ 1] fx\fx_moon_phase_4 * 0.0 : [ 1] fx\fx_moon_phase_5 * 0.0 : [ 1] fx\fx_moon_phase_6 * 0.0 : [ 1] fx\fx_moon_phase_7 * 0.0 : [ 1] fx\fx_rain * 0.0 : [ 1] fx\fx_rainsplash1 * 0.0 : [ 1] fx\fx_sun * 0.0 : [ 1] fx\fx_sun_fog * 0.0 : [ 1] fx\fx_sun_gradient * 0.0 : [ 1] fx\fx_sun_halo * 0.0 : [ 1] fx\fx_sun_morning * 0.0 : [ 1] fx\fx_sun_ppx * 0.0 : [ 1] fx\fx_sun_rise * 0.0 : [ 1] fx\fx_thunderbolts_gradient * 0.0 : [ 1] fx\fx_thunderbolts_gradient_surge * 0.0 : [ 1] fx\fx_volumefog1 * 0.0 : [ 1] glow\glow_04 * 0.0 : [ 1] glow\glow_blue * 0.0 : [ 1] glow\glow_fire1 * 0.0 : [ 1] glow\glow_fire1_soc * 0.0 : [ 1] glow\glow_orange * 0.0 : [ 1] glow\glow_orange2 * 0.0 : [ 1] glow\glow_orange_bright * 0.0 : [ 1] glow\glow_rays * 0.0 : [ 1] glow\glow_sinii * 0.0 : [ 1] glow\glow_torch_r2 * 0.0 : [ 1] glow\glow_white * 0.0 : [ 1] glow\glow_yellow * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_ani-explosion-02 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_ani-explosion-02-b-a * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_ani-explosion-02a * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_ani-fire01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_ani-smoke-01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_16 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_17 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_18 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_19 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_2 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_21 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_23 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_2_green * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_3 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_4 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_5 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_6 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_7 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_8 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_88 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_9 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_bloodsplash1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_bloodsplash2 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_blue_dynamic_1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_blurry_cloud * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_brick * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_bubble * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_bubble_1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_bubble_water * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_cc_lighting_grad2 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_cc_lightings * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_concretedebris_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_concretepuffs_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist2 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist2inv * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist3 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist4 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist7 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist8 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist9 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist_lens_base * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist_teleport * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_distort_anomaly * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_distortion * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_electrostatic * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_expl_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_explosion_benzin_4 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_explotions_2 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_explotions_3 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_explotions_4 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_explotions_smoke * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_explotions_smoke_benzine * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flame * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flame_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flamefx_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flash_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flash_02 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flash_04 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flash_05 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flash_07 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flash_08 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flies * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_g-smoke-01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_gologramma * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_golospark * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_gradient * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_gradient1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_hologramma * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_leaves_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_leaves_02 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_light * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_light1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_light3 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_light4 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_lighting_stancia_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_lighting_stancia_02 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_lightning_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_lightning_02 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_ligth_6 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_muzzleflash_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_muzzleflash_02 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_muzzleflash_gauss * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_muzzleflash_gauss_00 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_plasma * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_shells1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_shells2 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_shells_545 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_shells_545_ap * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_shells_556 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_shells_556_ap * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_shells_762 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_shells_762_ap * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_shells_762_sub * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_shells_green * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_shells_pisto1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_shells_pistol * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_shells_shotgun * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_shells_shotgun_exp * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_skinsplash1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_smoke_a * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_smoke_b * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_smoke_br1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_smoke_c * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_smoke_d * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_smoke_f * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_smoke_g * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_smoke_n * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_smokepuffs1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_smokepuffs2 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_spark_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_spark_02 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_sparks * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_sparks1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_sparks2 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_specks * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_specks_poison * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_specks_snow_small * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_spikey_star * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_splash3 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_splash_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_splash_02 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_step_blood * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_stonedebris1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_stonedebris2 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_synus * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_teleport * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_test_textures * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_vehglassdebris_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_vehmetaldebris_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_water_wave * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_woodchips1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_woodchips3 * 0.0 : [ 1] pfx\r_pop\shells\12ga * 0.0 : [ 1] pfx\r_pop\shells\45acp * 0.0 : [ 1] pfx\r_pop\shells\545x39 * 0.0 : [ 1] pfx\r_pop\shells\556x45 * 0.0 : [ 1] pfx\r_pop\shells\762x39 * 0.0 : [ 1] pfx\r_pop\shells\762x51 * 0.0 : [ 1] pfx\r_pop\shells\762x54 * 0.0 : [ 1] pfx\r_pop\shells\9x18 * 0.0 : [ 1] pfx\r_pop\shells\9x19 * 0.0 : [ 1] pfx\r_pop\shells\9x39 * 0.0 : [ 1] pfx\r_pop\shells\fake_shells * 0.0 : [ 1] prop\prop_fake_bed_fireplace * 0.0 : [ 1] prop\prop_provod_02 * 0.0 : [ 1] shoker_mod\explosions\explosion_smoke01 * 0.0 : [ 1] shoker_mod\explosions\final_expl * 0.0 : [ 1] shoker_mod\explosions\firesmokeparticle * 0.0 : [ 1] shoker_mod\pfx\pfx_ak_shells_1 * 0.0 : [ 1] shoker_mod\pfx\pfx_shells1 * 0.0 : [ 1] shoker_mod\pfx\pfx_shells2 * 0.0 : [ 1] shoker_mod\pfx\pfx_shells3 * 0.0 : [ 1] shoker_mod\pfx\pfx_smoke_1 * 0.0 : [ 9] sky\af1_cloudy\cloudy_1 * 0.0 : [ 9] sky\af1_cloudy\cloudy_1#small * 0.0 : [ 30] sky\af1_cloudy\cloudy_2 * 0.0 : [ 30] sky\af1_cloudy\cloudy_2#small * 0.0 : [ 8] sky\af1_cloudy\cloudy_3 * 0.0 : [ 8] sky\af1_cloudy\cloudy_3#small * 0.0 : [ 14] sky\af1_cloudy\cloudy_5 * 0.0 : [ 14] sky\af1_cloudy\cloudy_5#small * 0.0 : [ 20] sky\af1_foggy\foggy_1 * 0.0 : [ 20] sky\af1_foggy\foggy_1#small * 0.0 : [ 8] sky\af1_foggy\foggy_2 * 0.0 : [ 8] sky\af1_foggy\foggy_2#small * 0.0 : [ 18] sky\af1_foggy\foggy_3 * 0.0 : [ 18] sky\af1_foggy\foggy_3#small * 0.0 : [ 16] sky\af1_foggy\foggy_4 * 0.0 : [ 16] sky\af1_foggy\foggy_4#small * 0.0 : [ 16] sky\af1_foggy\foggy_5 * 0.0 : [ 16] sky\af1_foggy\foggy_5#small * 0.0 : [ 6] sky\af3_blowout\blowout1 * 0.0 : [ 6] sky\af3_blowout\blowout1#small * 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout1_1 * 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout1_1#small * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout2 * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout2#small * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout2_night * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout2_night#small * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout3 * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout3#small * 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout3_1 * 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout3_1#small * 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout3_1_night * 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout3_1_night#small * 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout3_2 * 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout3_2#small * 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout3_2_night * 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout3_2_night#small * 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout3_3 * 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout3_3#small * 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout3_3_night * 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout3_3_night#small * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout3_night * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout3_night#small * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout4 * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout4#small * 0.0 : [ 3] sky\af3_blowout\blowout4_1 * 0.0 : [ 3] sky\af3_blowout\blowout4_1#small * 0.0 : [ 3] sky\af3_blowout\blowout4_1_night * 0.0 : [ 3] sky\af3_blowout\blowout4_1_night#small * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout4_night * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout4_night#small * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout5 * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout5#small * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout5_night * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout5_night#small * 0.0 : [ 7] sky\af3_blowout\blowout5psi * 0.0 : [ 7] sky\af3_blowout\blowout5psi#small * 0.0 : [ 7] sky\af3_blowout\blowout5psi_night * 0.0 : [ 7] sky\af3_blowout\blowout5psi_night#small * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout6 * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout6#small * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout6_night * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout6_night#small * 0.0 : [ 3] sky\af3_blowout\blowout7 * 0.0 : [ 3] sky\af3_blowout\blowout7#small * 0.0 : [ 4] sky\af3_blowout\blowout7_night * 0.0 : [ 4] sky\af3_blowout\blowout7_night#small * 0.0 : [ 12] sky\af3_clear\00-00-fm * 0.0 : [ 12] sky\af3_clear\00-00-fm#small * 0.0 : [ 8] sky\af3_clear\00-00-hm * 0.0 : [ 8] sky\af3_clear\00-00-hm#small * 0.0 : [ 27] sky\af3_clear\00-00-nm * 0.0 : [ 27] sky\af3_clear\00-00-nm#small * 0.0 : [ 12] sky\af3_clear\01-00-fm * 0.0 : [ 12] sky\af3_clear\01-00-fm#small * 0.0 : [ 8] sky\af3_clear\01-00-hm * 0.0 : [ 8] sky\af3_clear\01-00-hm#small * 0.0 : [ 37] sky\af3_clear\01-00-nm * 0.0 : [ 37] sky\af3_clear\01-00-nm#small * 0.0 : [ 12] sky\af3_clear\02-00-fm * 0.0 : [ 12] sky\af3_clear\02-00-fm#small * 0.0 : [ 8] sky\af3_clear\02-00-hm * 0.0 : [ 8] sky\af3_clear\02-00-hm#small * 0.0 : [ 25] sky\af3_clear\02-00-nm * 0.0 : [ 25] sky\af3_clear\02-00-nm#small * 0.0 : [ 12] sky\af3_clear\03-00-fm * 0.0 : [ 12] sky\af3_clear\03-00-fm#small * 0.0 : [ 8] sky\af3_clear\03-00-hm * 0.0 : [ 8] sky\af3_clear\03-00-hm#small * 0.0 : [ 12] sky\af3_clear\04-00-fm * 0.0 : [ 12] sky\af3_clear\04-00-fm#small * 0.0 : [ 8] sky\af3_clear\04-00-hm * 0.0 : [ 8] sky\af3_clear\04-00-hm#small * 0.0 : [ 12] sky\af3_clear\22-00-fm * 0.0 : [ 12] sky\af3_clear\22-00-fm#small * 0.0 : [ 8] sky\af3_clear\22-00-hm * 0.0 : [ 8] sky\af3_clear\22-00-hm#small * 0.0 : [ 12] sky\af3_clear\23-00-fm * 0.0 : [ 12] sky\af3_clear\23-00-fm#small * 0.0 : [ 8] sky\af3_clear\23-00-hm * 0.0 : [ 8] sky\af3_clear\23-00-hm#small * 0.0 : [ 15] sky\af3_cloudy\06-00 * 0.0 : [ 15] sky\af3_cloudy\06-00#small * 0.0 : [ 5] sky\af3_cloudy\07-00 * 0.0 : [ 5] sky\af3_cloudy\07-00#small * 0.0 : [ 13] sky\af3_cloudy\08-00 * 0.0 : [ 13] sky\af3_cloudy\08-00#small * 0.0 : [ 18] sky\af3_cloudy\09-00 * 0.0 : [ 18] sky\af3_cloudy\09-00#small * 0.0 : [ 6] sky\af3_cloudy\10-00 * 0.0 : [ 6] sky\af3_cloudy\10-00#small * 0.0 : [ 6] sky\af3_cloudy\11-00 * 0.0 : [ 6] sky\af3_cloudy\11-00#small * 0.0 : [ 13] sky\af3_cloudy\12-00 * 0.0 : [ 13] sky\af3_cloudy\12-00#small * 0.0 : [ 5] sky\af3_cloudy\13-00 * 0.0 : [ 5] sky\af3_cloudy\13-00#small * 0.0 : [ 26] sky\af3_cloudy\14-00 * 0.0 : [ 26] sky\af3_cloudy\14-00#small * 0.0 : [ 23] sky\af3_cloudy\15-00 * 0.0 : [ 23] sky\af3_cloudy\15-00#small * 0.0 : [ 5] sky\af3_cloudy\16-00 * 0.0 : [ 5] sky\af3_cloudy\16-00#small * 0.0 : [ 13] sky\af3_cloudy\17-00 * 0.0 : [ 13] sky\af3_cloudy\17-00#small * 0.0 : [ 10] sky\af3_cloudy\18-00 * 0.0 : [ 10] sky\af3_cloudy\18-00#small * 0.0 : [ 5] sky\af3_cloudy\19-00 * 0.0 : [ 5] sky\af3_cloudy\19-00#small * 0.0 : [ 20] sky\af3_cloudy\20-00 * 0.0 : [ 20] sky\af3_cloudy\20-00#small * 0.0 : [ 16] sky\af3_foggy\06-00 * 0.0 : [ 16] sky\af3_foggy\06-00#small * 0.0 : [ 11] sky\af3_foggy\07-00 * 0.0 : [ 11] sky\af3_foggy\07-00#small * 0.0 : [ 19] sky\af3_foggy\09-00 * 0.0 : [ 19] sky\af3_foggy\09-00#small * 0.0 : [ 35] sky\af3_foggy\10-00 * 0.0 : [ 35] sky\af3_foggy\10-00#small * 0.0 : [ 10] sky\af3_foggy\11-00 * 0.0 : [ 10] sky\af3_foggy\11-00#small * 0.0 : [ 11] sky\af3_foggy\12-00 * 0.0 : [ 11] sky\af3_foggy\12-00#small * 0.0 : [ 27] sky\af3_foggy\13-00 * 0.0 : [ 27] sky\af3_foggy\13-00#small * 0.0 : [ 11] sky\af3_foggy\14-00 * 0.0 : [ 11] sky\af3_foggy\14-00#small * 0.0 : [ 19] sky\af3_foggy\15-00 * 0.0 : [ 19] sky\af3_foggy\15-00#small * 0.0 : [ 19] sky\af3_foggy\16-00 * 0.0 : [ 19] sky\af3_foggy\16-00#small * 0.0 : [ 11] sky\af3_foggy\17-00 * 0.0 : [ 11] sky\af3_foggy\17-00#small * 0.0 : [ 19] sky\af3_foggy\18-00 * 0.0 : [ 19] sky\af3_foggy\18-00#small * 0.0 : [ 11] sky\af3_foggy\19-00 * 0.0 : [ 11] sky\af3_foggy\19-00#small * 0.0 : [ 32] sky\af3_foggy\20-00 * 0.0 : [ 32] sky\af3_foggy\20-00#small * 0.0 : [ 12] sky\af3_partly\00-00-fm * 0.0 : [ 12] sky\af3_partly\00-00-fm#small * 0.0 : [ 8] sky\af3_partly\00-00-hm * 0.0 : [ 8] sky\af3_partly\00-00-hm#small * 0.0 : [ 25] sky\af3_partly\00-00-nm * 0.0 : [ 25] sky\af3_partly\00-00-nm#small * 0.0 : [ 12] sky\af3_partly\01-00-fm * 0.0 : [ 12] sky\af3_partly\01-00-fm#small * 0.0 : [ 8] sky\af3_partly\01-00-hm * 0.0 : [ 8] sky\af3_partly\01-00-hm#small * 0.0 : [ 38] sky\af3_partly\01-00-nm * 0.0 : [ 38] sky\af3_partly\01-00-nm#small * 0.0 : [ 12] sky\af3_partly\02-00-fm * 0.0 : [ 12] sky\af3_partly\02-00-fm#small * 0.0 : [ 8] sky\af3_partly\02-00-hm * 0.0 : [ 8] sky\af3_partly\02-00-hm#small * 0.0 : [ 24] sky\af3_partly\02-00-nm * 0.0 : [ 24] sky\af3_partly\02-00-nm#small * 0.0 : [ 12] sky\af3_partly\03-00-fm * 0.0 : [ 12] sky\af3_partly\03-00-fm#small * 0.0 : [ 8] sky\af3_partly\03-00-hm * 0.0 : [ 8] sky\af3_partly\03-00-hm#small * 0.0 : [ 12] sky\af3_partly\04-00-fm * 0.0 : [ 12] sky\af3_partly\04-00-fm#small * 0.0 : [ 8] sky\af3_partly\04-00-hm * 0.0 : [ 8] sky\af3_partly\04-00-hm#small * 0.0 : [ 66] sky\af3_partly\04-30 * 0.0 : [ 66] sky\af3_partly\04-30#small * 0.0 : [ 66] sky\af3_partly\05-00 * 0.0 : [ 66] sky\af3_partly\05-00#small * 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\05-30 * 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\05-30#small * 0.0 : [ 132] sky\af3_partly\06-00 * 0.0 : [ 132] sky\af3_partly\06-00#small * 0.0 : [ 66] sky\af3_partly\07-00 * 0.0 : [ 66] sky\af3_partly\07-00#small * 0.0 : [ 66] sky\af3_partly\08-00 * 0.0 : [ 66] sky\af3_partly\08-00#small * 0.0 : [ 66] sky\af3_partly\09-00 * 0.0 : [ 66] sky\af3_partly\09-00#small * 0.0 : [ 104] sky\af3_partly\10-00 * 0.0 : [ 104] sky\af3_partly\10-00#small * 0.0 : [ 99] sky\af3_partly\11-00 * 0.0 : [ 99] sky\af3_partly\11-00#small * 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\12-00 * 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\12-00#small * 0.0 : [ 66] sky\af3_partly\13-00 * 0.0 : [ 66] sky\af3_partly\13-00#small * 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\14-00 * 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\14-00#small * 0.0 : [ 66] sky\af3_partly\15-00 * 0.0 : [ 66] sky\af3_partly\15-00#small * 0.0 : [ 66] sky\af3_partly\16-00 * 0.0 : [ 66] sky\af3_partly\16-00#small * 0.0 : [ 66] sky\af3_partly\17-00 * 0.0 : [ 66] sky\af3_partly\17-00#small * 0.0 : [ 66] sky\af3_partly\18-00 * 0.0 : [ 66] sky\af3_partly\18-00#small * 0.0 : [ 66] sky\af3_partly\19-00 * 0.0 : [ 66] sky\af3_partly\19-00#small * 0.0 : [ 132] sky\af3_partly\20-00 * 0.0 : [ 132] sky\af3_partly\20-00#small * 0.0 : [ 66] sky\af3_partly\20-30 * 0.0 : [ 66] sky\af3_partly\20-30#small * 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\21-00 * 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\21-00#small * 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\21-30 * 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\21-30#small * 0.0 : [ 12] sky\af3_partly\22-00-fm * 0.0 : [ 12] sky\af3_partly\22-00-fm#small * 0.0 : [ 8] sky\af3_partly\22-00-hm * 0.0 : [ 8] sky\af3_partly\22-00-hm#small * 0.0 : [ 12] sky\af3_partly\23-00-fm * 0.0 : [ 12] sky\af3_partly\23-00-fm#small * 0.0 : [ 8] sky\af3_partly\23-00-hm * 0.0 : [ 8] sky\af3_partly\23-00-hm#small * 0.0 : [ 31] sky\af3_rainy\07-00 * 0.0 : [ 31] sky\af3_rainy\07-00#small * 0.0 : [ 50] sky\af3_rainy\09-00_19-00 * 0.0 : [ 50] sky\af3_rainy\09-00_19-00#small * 0.0 : [ 172] sky\af3_rainy\13-00 * 0.0 : [ 172] sky\af3_rainy\13-00#small * 0.0 : [ 34] sky\af3_rainy\15-00 * 0.0 : [ 34] sky\af3_rainy\15-00#small * 0.0 : [ 21] sky\af3_rainy\15-00-2 * 0.0 : [ 21] sky\af3_rainy\15-00-2#small * 0.0 : [ 54] sky\af3_rainy\16-00 * 0.0 : [ 54] sky\af3_rainy\16-00#small * 0.0 : [ 47] sky\af3_rainy\20-00 * 0.0 : [ 47] sky\af3_rainy\20-00#small * 0.0 : [ 5] sky\sky_12_vibros_cube * 0.0 : [ 5] sky\sky_12_vibros_cube#small * 0.0 : [ 26] sky\sky_13_cube * 0.0 : [ 26] sky\sky_13_cube#small * 0.0 : [ 16] sky\sky_13_cube_night * 0.0 : [ 16] sky\sky_13_cube_night#small * 0.0 : [ 12] sky\sky_13_vibros_cube * 0.0 : [ 12] sky\sky_13_vibros_cube#small * 0.0 : [ 10] sky\sky_14_cube * 0.0 : [ 10] sky\sky_14_cube#small * 0.0 : [ 4] sky\sky_17_clouds_cube * 0.0 : [ 4] sky\sky_17_clouds_cube#small * 0.0 : [ 4] sky\sky_17_cube * 0.0 : [ 4] sky\sky_17_cube#small * 0.0 : [ 8] sky\sky_18_cube * 0.0 : [ 8] sky\sky_18_cube#small * 0.0 : [ 11] sky\sky_19_cube * 0.0 : [ 11] sky\sky_19_cube#small * 0.0 : [ 4] sky\sky_1_clouds_cube * 0.0 : [ 4] sky\sky_1_clouds_cube#small * 0.0 : [ 4] sky\sky_20_clouds_cube * 0.0 : [ 4] sky\sky_20_clouds_cube#small * 0.0 : [ 4] sky\sky_20_cube * 0.0 : [ 4] sky\sky_20_cube#small * 0.0 : [ 4] sky\sky_2_clouds_cube * 0.0 : [ 4] sky\sky_2_clouds_cube#small * 0.0 : [ 4] sky\sky_2_cube * 0.0 : [ 4] sky\sky_2_cube#small * 0.0 : [ 12] sky\sky_3_cube * 0.0 : [ 12] sky\sky_3_cube#small * 0.0 : [ 3] sky\sky_4_cube * 0.0 : [ 3] sky\sky_4_cube#small * 0.0 : [ 30] sky\sky_5_cube * 0.0 : [ 30] sky\sky_5_cube#small * 0.0 : [ 7] sky\sky_6_cube * 0.0 : [ 7] sky\sky_6_cube#small * 0.0 : [ 11] sky\sky_7_cube * 0.0 : [ 11] sky\sky_7_cube#small * 0.0 : [ 8] sky\sky_8_cube * 0.0 : [ 8] sky\sky_8_cube#small * 0.0 : [ 47] sky\sky_9_cube * 0.0 : [ 47] sky\sky_9_cube#small * 0.0 : [3153] sky\sky_oblaka * 0.0 : [ 1] ui\ui_actor_mp_screen * 0.0 : [ 1] ui\ui_actor_multiplayer_game_menu * 0.0 : [ 1] wm\wm_blood_1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_blood_1_1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_blood_1_2 * 0.0 : [ 1] wm\wm_blood_1_3 * 0.0 : [ 1] wm\wm_blood_drop_4 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_asfalt_1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_asfalt_2 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_asfalt_3 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_brick_1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_brick_2 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete_1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete_2 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete_4 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete_5 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete_6 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete_7 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete_8 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_glass01 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_glass02 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_glass03 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_glass04 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_ground * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_ground_1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_ground_2 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thik * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thik_1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thik_2 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thik_3 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thin * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thin_1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thin_2 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thin_3 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thin_4 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_2 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_3 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_4 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_5 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_6 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_7 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_8 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_9 * 0.0 : [ 1] wm\wm_grenade * 0.0 : [ 1] wm\wm_hammer_01 * 0.0 : [ 1] wm\wm_hammer_02 * 0.0 : [ 1] wm\wm_hammer_03 * 0.0 : [ 1] wm\wm_hammer_04 * 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_dead * 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_horiz * 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_horiz_blood * 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_horiz_blood1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_horiz_metal * 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_horiz_ston * 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_wood * 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_wood1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_wood2 * 0.0 : [ 1] wm\wm_listja * 1.1 : [ 1] ui\ui_ani_cursor * 16.1 : [ 1] ui\ui_font_hud_01 * 32.1 : [ 1] ui\ui_font_arial_14_800_cent * 32.1 : [ 1] ui\ui_font_graff_19_800_cent * 32.1 : [ 1] ui\ui_font_letter_16_800_cent * 32.1 : [ 1] ui\ui_font_letter_18_800_cent * 42.8 : [ 4] fx\fx_noise2 * 64.1 : [ 1] ui\ui_font_console_02 * 64.1 : [ 1] ui\ui_font_graff_22_800_cent * 64.1 : [ 1] ui\ui_font_graff_32_800_cent * 64.1 : [ 1] ui\ui_font_hud_02 * 128.1 : [ 1] ui\ui_mm_faction_patches * 256.1 : [ 1] ui\ui_font_graff_50_800_cent * 1024.1 : [ 1] ui\ui_actor_multiplayer_background * 1024.1 : [ 1] ui\ui_common * 2048.1 : [ 1] ui\ui_buy_menu * 2048.1 : [ 1] ui\ui_static_mm_back_01 * 2048.1 : [ 1] ui\ui_static_mm_back_04 * 8100.0 : [ 1] ui\ui_static_mm_back_00 compiling shader model_def_hq compiling shader model_def_hq_3 compiling shader model_def_lq compiling shader model_def_lq_3 compiling shader add_point compiling shader model_def_point_3 compiling shader add_spot compiling shader model_def_spot_3 compiling shader model_shadow compiling shader model_def_shadow_3 "c:\program files (x86)\dead air\xrengine.exe" * phase time: 0 ms * phase cmem: 196559 K ! Unable to find Software\GSC Game World\STALKER-COP\ in registry ! Player name registry key (InstallUserName) not found ! Call of Chernobyl version 1.4.22 using marshal library actor_effects.on_game_start() alife_storage_manager.on_game_start() ammo_aggregation.on_game_start() atmosfear_options.on_game_start() axr_battery.on_game_start() axr_companions.on_game_start() axr_keybind.on_game_start() axr_overheat.on_game_start() axr_task_manager.on_game_start() axr_trade_manager.on_game_start() axr_turn_on_campfire.on_game_start() azazel_mode.on_game_start() bind_dynamic_light.on_game_start() campfire_manager.on_game_start() coc_treasure_manager.on_game_start() dinamic_hud.on_game_start() disanim.on_game_start() drx_dynamic_anomaly.on_game_start() dxr_encyclopedia.on_game_start() dxr_scopes.on_game_start() dynamic_news_manager.on_game_start() dynamic_news_options.on_game_start() fast_travel.on_game_start() game_relations.on_game_start() info_portions.on_game_start() inventory_radiation.on_game_start() itms_manager.on_game_start() level_weathers.on_game_start() m_mines.on_game_start() mob_trade.on_game_start() modules.on_game_start() news_manager.on_game_start() outfit_marauder.on_game_start() pda.on_game_start() phantom_manager.on_game_start() release_item_manager.on_game_start() safe_release_manager.on_game_start() sleep_dep.on_game_start() slot_hud.on_game_start() surge_manager.on_game_start() survival_mode.on_game_start() transitions.on_game_start() ui_enemy_health.on_game_start() ui_extra.on_game_start() ui_mm_faction_select.on_game_start() xr_actor.on_game_start() xr_combat_ignore.on_game_start() xr_corpse_detection.on_game_start() xr_custom_keys.on_game_start() xr_danger.on_game_start() xr_gather_items.on_game_start() xr_npc_extra.on_game_start() xr_patch.on_game_start() xr_statistic.on_game_start() xrs_debug_tools.on_game_start() xrs_dyn_music.on_game_start() xrs_facer.on_game_start() xrs_kill_wounded.on_game_start() xrs_rnd_npc_loadout.on_game_start() stack trace: 0023:00445AC3 xrEngine.exe, CCC_Token::Status() 0023:06592F27 xrGame.dll, CDialogHolder::UseIndicators() Komputer nie jest zabytkiem jeśli o to chodzi. https://www.x-kom.pl/p/623689-notebook-laptop-140-asus-rog-zephyrus-g14-r9-4900-32-1tb-w10-anime-matrix.html To odnośnik dokładnie do modelu mojego laptopa. Nie wiem o co chodzi z problemem działania moda. Nie miałem takiego problemu przy odpalaniu CoC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 25 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2021 Pisałem wcześniej o nie instalowaniu w Program Files na dysku systemowym. Niby mówiłeś, że gdzieś indziej masz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sHaDe27 Opublikowano 25 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2021 Tak czy siak rozwiązałem problem. Działa na dysku systemowym w Program Files. Problem polegał na moim niedopatrzeniu. Instalowałem w kółko SoC zamiast CoP i się dziwiłem dlaczego mi nie może znaleźć zewu prypeci. Wybacz, że stworzyłem sztuczny problem i dzięki za zainteresowanie i chęć pomocy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 25 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2021 @sHaDe27 no nieźle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 25 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2021 @sHaDe27 Weź tylko pod uwagę to, że informacja o tym, aby nie instalować moda na dysku systemowym, pochodzi od jego autorów !!! Widocznie taka instalacja jest prawidłową, a na systemowym może coś namieszać, albo mieć bugi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sHaDe27 Opublikowano 25 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2021 @kondotier już przeinstalowałem wszystko z systemowego dysku na drugi, dzięki raz jeszcze za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 25 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2021 @sHaDe27 No toi cierpliwości w grze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sHaDe27 Opublikowano 25 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2021 2 minuty temu, kondotier napisał: @sHaDe27 No toi cierpliwości w grze. Dzięki a jeszcze jedno zapytanie mam, czy jest opcja wyświetlenia na mapie w pda położenia każdego npc, chodzi mi systemu działającego w choćby w CoP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 25 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2021 @sHaDe27 Nie cytujemy treści z wpisu pod którym piszemy. Jeśli chcesz wskazać konkretną osobę, to napisz "małpę" @, a za nią bez odstępu litery z jego ksywki zachowują wielkość liter. Po kilku literach otworzy ci się rozwijana lista, z której kliknięcia wybierasz ksywkę . Będzie wyglądała tak, jak ta Twoja. A na pytanie nie potrafię odpowiedzieć, bo nie bawię się nim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ulman Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Witam mam problem z "ikonami" przedmiotów? Chyba dobrze to nazwałem? Nieważne poniżej załączone jest zdjęcie tego o co mi chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2021 @Ulman powiedz jeszcze na jakiej rozdzielczości grasz, oświetleniu i ustawienia, niskie, średnie czy wysokie. Takie coś przeważnie u mnie się działo jak grałem w jakieś mody na niskich ustawieniach grafiki, małej rozdziałce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ulman Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2021 @tom3kb Proszę bardzo o to screeny moich ustawień: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2021 @Ulman a jakbyś na chwilę zmienił ustawienia z minimalnych na średnie i sprawdził czy wtedy ikonki się nie zmienią. Jak nie to oświetlenie na dynamiczne. A jak nie to potem rozdzielczość np na jakąś o proporcji 16:9. Możliwe, że po każdej zmianie musisz wyłączyć i włączyć grę od nowa. Kiedyś miałem tak w modzie Deja Vu, że przy tak niskich ustawieniach moda ikony źle się wyświetlały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ulman Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2021 @tom3kb Pobawiłem się trochę z ustawieniami ale niczego to nie zmieniło. Nie zauważyłem żadnych zmian w ikonkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SmokZJ Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2021 ktoś pomoże z tym błędem ?? 6 godzin temu, Ulman napisał: @tom3kb Pobawiłem się trochę z ustawieniami ale niczego to nie zmieniło. Nie zauważyłem żadnych zmian w ikonkach. Daj na DX 10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majorthe1st Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Cześć, zainstalowałem Dead Air z linka podanego w pierwszym poście. Działa. Następnie rozpakowałem archiwum Hybrida do głównego folderu Dead Air i po odpaleniu nadal uruchamia się Dead Air. Robię coś źle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 7 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2021 4 godziny temu, majorthe1st napisał: Robię coś źle? Raczej nie. Zobacz w menu gry czy na dole masz napisane Dead Air plus Hybrid coś tam coś tam wersja taka czy siaka. Jak jest to dobrze zainstalowałeś wszystko. Ten mod to "zmieniony" Dead Air więc jak włączysz Hybrida to dalej jest Dead Air "tylko" ze zmienionymi giwerkami, pancerzami itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ulman Opublikowano 7 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2021 @tom3kb Problem zażegnany. Zmieniłem na DX10 tak jak mówiłeś trochę jeszcze pogrzebałem w ustawieniach i wszystko jest już w porządku. Dziękuję serdecznie za pomoc w rozwiązaniu mojego problemu😄. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.