Draundenth Opublikowano 13 Sierpnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2023 a jak niby tego loga ogarnąć??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 13 Sierpnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2023 Wejdź w dokumenty, potem STALKER-ShOC i folder logs. Tam masz logi, wejdź w ten z najnowszą datą, znajdź moment w którym zaczyna się FATAL ERROR i wrzuć tenże fragment. Ewentualnie możesz dać całego loga jako załącznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Draundenth Opublikowano 13 Sierpnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2023 (edytowane) prosze oto logi po crashu gdy probuje wejsc do baru zaraz za kladka xray_draun.log @edit problem naprawiony: w folderze "D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\STALKER Shadow of Chernobyl\gamedata\meshes\weapons\vssk\ammo" zmieniłem nazwy ammo_12x55_1 oraz ammo_12x55_2 na ammo_12ő55_1 oraz ammo_12ő55_2. Edytowane 13 Sierpnia 2023 przez Draundenth 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 13 Sierpnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2023 (edytowane) Wejdź w gamedata>meshes>weapons>vssk>ammo i zmień ammo_12x55_1.ogf na ammo_12ő55_1.ogf ammo_12x55_2.ogf na ammo_12ő55_2.ogf Odpal i zobacz czy nadal będzie wywalać. Edytowane 13 Sierpnia 2023 przez ArNie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Draundenth Opublikowano 13 Sierpnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2023 (edytowane) 1 minutę temu, ArNie napisał(a): Wejdź w gamedata>meshes>weapons>vssk>ammo i zmień ammo_12x55_1.ogf na ammo_12ő55_1.ogf ammo_12x55_2.ogf na ammo_12ő55_2.ogf Odpal i zobacz czy nadal będzie wywalać. nie wywala już chociaż ostro szarpie w tym barze =d a nie mam slabego kompa xd jakies rady ? Edytowane 13 Sierpnia 2023 przez Draundenth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 13 Sierpnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2023 Szarpie w sensie mało klatek czy mocno przycina? Bo jak chodzi o przycinanie to nie zrobisz nic, taki silnik gry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Draundenth Opublikowano 13 Sierpnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2023 Teraz, ArNie napisał(a): Szarpie w sensie mało klatek czy mocno przycina? Bo jak chodzi o przycinanie to nie zrobisz nic, taki silnik gry. ilosc trawy dalem na 1/3 i jest okej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Draundenth Opublikowano 13 Sierpnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2023 trochę pogralem i znowu crash mialem, oto jaki error był: FATAL ERROR [error]Expression : I != levels().end() [error]Function : GameGraph::CHeader::level [error]File : e:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrgame\game_graph_inline.h [error]Line : 171 [error]Description : there is no specified level in the game graph : 205 stack trace: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 14 Sierpnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2023 @Draundenth wylot z różnych przyczyn i różne sposoby leczenia. Najczęściej zły spawn np jakiegoś potworka lub czegoś innego. Tak jak w poście powyżej wyłącz/włącz grę i wczytaj zapis z przed wylotu. Można też zmniejszyć ustawienia grafiki. A poniżej lista przypadków z innych modów więc pewnie będą też inne porady. https://stalkerteam.pl/search/?&q=game graph &page=1&quick=1&search_and_or=and&sortby=relevancy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WagonYT Opublikowano 16 Sierpnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2023 W dniu 30.05.2023 o 15:00, Meta napisał(a): @WagonYT Serwus Abstrahując nieco od treści Twojego posta, chcę tylko zaznaczyć, że na podstawie tego, co piszą inni, ta wersja moda wygląda ogólnie rzecz biorąc na problematyczną, więc ja bym się nad tym powtórnie zastanowiła, ewentualnie trzeba się wyposażyć w stalowe nerwy 😛 🖊️ Edit. Zawartości tych dwóch folderów służą do wyłączenia muzyki i przywrócenia standardowych kawałków gitarowych: Znajdziesz je w AA2.1+AA2.0.7z\Autumn Aurora 2.1\#mod options\. Nałożyć ze zgodą na zamianę i teoretycznie powinno działać. Dziękuje za pomoc, dzięki tobie szybko sobie z tym poradziłem i udało mi się przejść Autumn Aurora 2.1 + Autumn Addon 2.0 w całości. Gra oprócz kilku błędów w dialogach wygląda i działa bardzo dobrze. Podczas rozgrywki nie uświadczyłem niczego co przeszkodziłoby w pokonaniu jakiegoś etapu. Zdecydowanie najlepiej zmodowany Stalker w jakiego grałem. Polecam i pozdrawiam! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibi Opublikowano 8 Października 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2023 W dniu 27.04.2020 o 22:36, rabarbar napisał(a): Zarejestrowałem się specjalnie z tego właśnie powodu , bo mam (miałem) identyczny problem. No i proszę, po kilku chwilach problem rozwiązałem, wystarczy podmienić nazwy poniższych plików w katalogu: gamedata>meshes>weapons>vssk>ammo ammo_12x55_1.ogf -> ammo_12ő55_1.ogf ammo_12x55_2.ogf -> ammo_12ő55_2.ogf mam ten sam problem jak tutaj lecz zamiana nazwy nie pomaga moglby ktos pomoc? FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CModelPool::Instance_Load [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender\ModelPool.cpp [error]Line : 111 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Can't find model file 'weapons\vssk\ammo\ammo_12�55_1.ogf'. stack trace: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
billy711 Opublikowano 3 Listopada 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2023 Jeżeli ktoś szuka rozwiązania brakującego tłumaczenia "naprawy" oraz brakujących nazw przedmiotów i ich opisów (dodanych w modzie), to zostawiam link do poprawionych plików. Tłumaczenie wykonane amatorsko przy użyciu translatora google, więc może nie być idealne. Jestem przed przejściem gry, więc tłumaczenie sprawdzane tylko w Kordonie. https://drive.google.com/file/d/1dscXOvIYQuQh8p4MBDfA_8h1eSbNU5Nl/view?usp=sharing rozpakowany folder gamedata należy wkleić do folderu z grą i zamienić pliki. Przywrócenie lektora (znalezione na innym forum): Skasować zawartość Gamedata\Sounds\Characters_voice folder OPRÓCZ: Gamedata\Sounds\Characters_voices\scenario\bar\radio_music Gamedata\Sounds\Characters_voice\scenario\megafon Gamedata\Sounds\Characters_voice\scenario\video\aa2_splash_l Gamedata\Sounds\Characters_voice\scenario\video\aa2_splash_r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nyguss Opublikowano 30 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia (edytowane) U mnie gra crashuje sie po minięciu psów przy wejsciu do baru. Zmieniałem już nazwy plików tego vssk i nie pomogło. I jeszcze łapcie spolszczenie lektora: https://drive.google.com/file/d/1B-VxOTzrL-vMRQT4PIrNnc7ROI_m_pK1/view Edytowane 30 Stycznia przez nyguss 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 30 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia @nyguss Przygotowałeś spolszczenie + dołożyłeś polskiego lektora? Tego się nie spodziewałem. Z ciekawości - dałbyś radę wykonać kilka screenów z polskiej wersji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nyguss Opublikowano 30 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia (edytowane) @Agrael Nie. Spolszczenie znalezione w necie. Co do tych crashy - znasz moze jakis sposób jak to naprawić? Edytowane 30 Stycznia przez nyguss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 30 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia Sprawdziłem i wychodzi na to, że to jest tylko lektor. Bez loga, to ciężko cokolwiek powiedzieć. Dodatkowo nigdy nie grałem w tego moda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nyguss Opublikowano 30 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia (edytowane) @Agrael Tak, tylko lektor. A gdzie w windows 11 znajduje się folder z saveami ze stalkera? Dokumenty puste Edit: FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CModelPool::Instance_Load [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender\ModelPool.cpp [error]Line : 111 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Can't find model file 'weapons\vssk\ammo\ammo_12 55_1.ogf'. Edytowane 30 Stycznia przez nyguss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolsonN Opublikowano 3 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego Mam pytanie do osób które są dobrze zaznajomione z modem. Czy pancerze dodane przez mod, które nie mają opisu ani pokazanych statystyk a po założeniu wyglądają bardzo dobrze pod tym względem, to przekładają się te wartości na faktyczne użytkowanie? Mam na myśli na przykład egzoszkielet najemników, który ma znacznie lepsze parametry od zwykłego egzoszkieletu kosztując ledwie 5000 więcej, ale mam wrażenie, że wcale nie jest na tyle dobry jak pokazują statystyki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 3 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego @kolsonN Dobre pytanie. Egzoszkielet najemników z pewnością odbiega od tego zwykłego lub, który używa Powinność lub Wolność. Tak z reguły jest ustalone w modach. Swoja drogą, to nie rozumiem fenomenu tej wariacji AA 2.1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek_BRTZ Opublikowano 28 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca Siema Mam problem z tą modyfikacją mianowicie kiedy zakładam jakikolwiek pancerz (kombinezon najemnika, stalkera, egzoszkielet, SEVA) nie słychać odgłosów kroków bohatera. Bez pancerza albo z kurtką czy kurtką bandyty wszystko słychać. Prośba o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ficmajster Opublikowano 26 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja Cześć , proszę o radę z problemem który mnie spotkał już po raz drugi. Mianowicie po zainstalowaniu moda i rozpoczęciu gry dzieje się coś dziwnego z dźwiękiem , głównie problem występuje przy wystrzałach i rozmowach oraz dźwiękach wydawanych przez mutanty , wszystko jest asymetryczne , czyli wystrzał słyszalny po prawej stronie tak naprawdę znajduje się po lewej jak i przeciwnik...Napotkany problem jest dosyć mocno uciążliwy i dzieje się już to po raz drugi bo kiedyś również grałem już na jakimś modzie gdzie występowały podobne problemy. Podkreślam że we wszystkie inne gierki które mam nie ma żadnych tego typu problemów , sam stalker bez modów działa poprawnie bez zarzutów. Jeżeli ktoś wie co mogłoby być na rzeczy proszę o pomoc... Stalker to wersja steamowa 1.0006 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat Opublikowano 26 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja @Ficmajster A ten problem występuje zawsze po uruchomieniu gry czy tylko czasami? Czasem napotykam się na podobny problem, co prawda w innym modzie (OP 2.2) ale zawsze pomaga wyjście z gry i uruchomienie jej na nowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Draundenth Opublikowano 21 Lipca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca Witam, wie ktoś jak naprawić brakujące opisy broni, dodatkow do broni orazpancerzy? Przyklad w zalaczniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 21 Lipca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 30 minut temu, Draundenth napisał(a): Witam, wie ktoś jak naprawić brakujące opisy broni, dodatkow do broni orazpancerzy A sobie zerknij parę postów wyżej, ktoś wrzucił jakieś amatorskie tlumaczenie z google transloator więc szału pewnie nie będzie. Albo samemu się baw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 21 Lipca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 1. Pisz poprawnie. 2. Jest za dużo brakujących opisów, ale to co jest na zrzucie powyżej to: <string id="wpn-pkm"> <text>PKM</text> </string> <string id="enc_weapons1_wpn-pkm"> <text>7,62 mm karabin maszynowy Kaіasznikowa (PK) to radziecki karabin maszynowy opracowany przez Michaiіa Timofiejewicza Kaіasznikowa jako karabin maszynowy dla radzieckich siі zbrojnych. PK zostaі przyjкty przez radzieckie siіy zbrojne w 1961 roku.\n Amunicja:\n zwykіy 7,62x54 mm (taњma)</text> </string> To brakujący opis do PKM. Trzeba całość wkleić do pliku string_table_enc_weapons.ltx Ścieżka gamedata\config\text\pol Na tej podstawie możesz opracować inne brakujące opisy. To co jest nieprzetłumaczone znajdziesz w pliku string_table_enc_weapons.ltx, który jest w folderze rus 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.