Skocz do zawartości

Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

prosze oto logi po crashu gdy probuje wejsc do baru zaraz za kladka

xray_draun.log

 

@edit

problem naprawiony:

w folderze "D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\STALKER Shadow of Chernobyl\gamedata\meshes\weapons\vssk\ammo"

zmieniłem nazwy ammo_12x55_1 oraz ammo_12x55_2 na ammo_12ő55_1 oraz ammo_12ő55_2.

Edytowane przez Draundenth
  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, ArNie napisał(a):

Wejdź w gamedata>meshes>weapons>vssk>ammo i zmień

ammo_12x55_1.ogf na ammo_12ő55_1.ogf

ammo_12x55_2.ogf na ammo_12ő55_2.ogf

Odpal i zobacz czy nadal będzie wywalać.

nie wywala już chociaż ostro szarpie w tym barze =d a nie mam slabego kompa xd jakies rady ?

Edytowane przez Draundenth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę pogralem i znowu crash mialem, oto jaki error był:


 

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : I != levels().end()
[error]Function      : GameGraph::CHeader::level
[error]File          : e:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrgame\game_graph_inline.h
[error]Line          : 171
[error]Description   : there is no specified level in the game graph : 205

stack trace:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Draundenth wylot z różnych przyczyn i różne sposoby leczenia. Najczęściej zły spawn np jakiegoś potworka lub czegoś innego.

Tak jak w poście powyżej wyłącz/włącz grę i wczytaj zapis z przed wylotu. Można też zmniejszyć ustawienia grafiki.

A poniżej lista przypadków z innych modów więc pewnie będą też inne porady.

https://stalkerteam.pl/search/?&q=game graph &page=1&quick=1&search_and_or=and&sortby=relevancy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.05.2023 o 15:00, Meta napisał(a):

@WagonYT Serwus

Abstrahując nieco od treści Twojego posta, chcę tylko zaznaczyć, że na podstawie tego, co piszą inni, ta wersja moda wygląda ogólnie rzecz biorąc na problematyczną, więc ja bym się nad tym powtórnie zastanowiła, ewentualnie trzeba się wyposażyć w stalowe nerwy 😛


🖊️ Edit. Zawartości tych dwóch folderów służą do wyłączenia muzyki i przywrócenia standardowych kawałków gitarowych:

image.png

Znajdziesz je w AA2.1+AA2.0.7z\Autumn Aurora 2.1\#mod options\.
Nałożyć ze zgodą na zamianę i teoretycznie powinno działać.

Dziękuje za pomoc, dzięki tobie szybko sobie z tym poradziłem i udało mi się przejść Autumn Aurora 2.1 + Autumn Addon 2.0 w całości. Gra oprócz kilku błędów w dialogach wygląda i działa bardzo dobrze. Podczas rozgrywki nie uświadczyłem niczego co przeszkodziłoby w pokonaniu jakiegoś etapu. Zdecydowanie najlepiej zmodowany Stalker w jakiego grałem. Polecam i pozdrawiam! :)

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
W dniu 27.04.2020 o 22:36, rabarbar napisał(a):

Zarejestrowałem się specjalnie z tego właśnie powodu :D, bo mam (miałem) identyczny problem. No i proszę, po kilku chwilach problem rozwiązałem, wystarczy podmienić nazwy poniższych plików w katalogu: gamedata>meshes>weapons>vssk>ammo

ammo_12x55_1.ogf  -> ammo_12ő55_1.ogf

ammo_12x55_2.ogf  -> ammo_12ő55_2.ogf

 

mam ten sam problem jak tutaj lecz zamiana nazwy nie pomaga moglby ktos pomoc?

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CModelPool::Instance_Load
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender\ModelPool.cpp
[error]Line          : 111
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find model file 'weapons\vssk\ammo\ammo_12�55_1.ogf'.
 

stack trace:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jeżeli ktoś szuka rozwiązania brakującego tłumaczenia "naprawy" oraz brakujących nazw przedmiotów i ich opisów (dodanych w modzie), to zostawiam link do poprawionych plików.
Tłumaczenie wykonane amatorsko przy użyciu translatora google, więc może nie być idealne. Jestem przed przejściem gry, więc tłumaczenie sprawdzane tylko w Kordonie.

https://drive.google.com/file/d/1dscXOvIYQuQh8p4MBDfA_8h1eSbNU5Nl/view?usp=sharing

rozpakowany folder gamedata należy wkleić do folderu z grą i zamienić pliki.

 

Przywrócenie lektora (znalezione na innym forum):
Skasować zawartość Gamedata\Sounds\Characters_voice folder
OPRÓCZ:
Gamedata\Sounds\Characters_voices\scenario\bar\radio_music
Gamedata\Sounds\Characters_voice\scenario\megafon
Gamedata\Sounds\Characters_voice\scenario\video\aa2_splash_l
Gamedata\Sounds\Characters_voice\scenario\video\aa2_splash_r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

@Agrael

Tak, tylko lektor. A gdzie w windows 11 znajduje się folder z saveami ze stalkera? Dokumenty puste

 

Edit:

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CModelPool::Instance_Load
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender\ModelPool.cpp
[error]Line          : 111
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find model file 'weapons\vssk\ammo\ammo_12 55_1.ogf'.

Edytowane przez nyguss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do osób które są dobrze zaznajomione z modem. Czy pancerze dodane przez mod, które nie mają opisu ani pokazanych statystyk a po założeniu wyglądają bardzo dobrze pod tym względem, to przekładają się te wartości na faktyczne użytkowanie? Mam na myśli na przykład egzoszkielet najemników, który ma znacznie lepsze parametry od zwykłego egzoszkieletu kosztując ledwie 5000 więcej, ale mam wrażenie, że wcale nie jest na tyle dobry jak pokazują statystyki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

Cześć , proszę o radę z problemem który mnie spotkał już po raz drugi. Mianowicie po zainstalowaniu moda i rozpoczęciu gry dzieje się coś dziwnego z dźwiękiem , głównie problem występuje przy wystrzałach i rozmowach oraz dźwiękach wydawanych przez mutanty , wszystko jest asymetryczne , czyli wystrzał słyszalny po prawej stronie tak naprawdę znajduje się po lewej jak i przeciwnik...Napotkany problem jest dosyć mocno uciążliwy i dzieje się już to po raz drugi bo kiedyś również grałem już na jakimś modzie gdzie występowały podobne problemy. Podkreślam że we wszystkie inne gierki które mam nie ma żadnych tego typu problemów , sam stalker bez modów działa poprawnie bez zarzutów. Jeżeli ktoś wie co mogłoby być na rzeczy proszę o pomoc...

Stalker to wersja steamowa 1.0006

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
30 minut temu, Draundenth napisał(a):

Witam, wie ktoś jak naprawić brakujące opisy broni, dodatkow do broni orazpancerzy

A sobie zerknij parę postów wyżej, ktoś wrzucił jakieś amatorskie tlumaczenie z google transloator więc szału pewnie nie będzie.

Albo samemu się baw ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Pisz poprawnie.
2. Jest za dużo brakujących opisów, ale to co jest na zrzucie powyżej to:

<string id="wpn-pkm">
        <text>PKM</text>
</string>
<string id="enc_weapons1_wpn-pkm">
        <text>7,62 mm karabin maszynowy Kaіasznikowa (PK) to radziecki karabin maszynowy opracowany przez Michaiіa Timofiejewicza Kaіasznikowa jako karabin maszynowy dla radzieckich siі zbrojnych. PK zostaі przyjкty przez radzieckie siіy zbrojne w 1961 roku.\n Amunicja:\n zwykіy 7,62x54 mm (taњma)</text>
</string> 

 To brakujący opis do PKM. 
Trzeba całość wkleić do pliku string_table_enc_weapons.ltx
Ścieżka  gamedata\config\text\pol
Na tej podstawie możesz opracować inne brakujące opisy.
To co jest nieprzetłumaczone znajdziesz w pliku string_table_enc_weapons.ltx,
który jest w folderze rus  

  • Ważne 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.