Skocz do zawartości

Mody nie działają SoC GOG


shael

Rekomendowane odpowiedzi

No i to może być problem, że to wersja angielska? Kiedyś tam nie było polskiej ale teraz niby w opisie jest, że jest i ma zarówno napisy polskie i dźwięki.

A wejdź sobie na konto i spróbuj pobrać instalator i wybierz polską wersję i ewentualnie zainstaluj. No i jak gra w wersji 1.0006 to na niej uruchomisz mody zrobione pod nią, a niestety najwięcej jest na wersję 1.0004.

I teraz byś musiał sobie poczytać o czymś takim jak downgrade patcha, czy u nas czy w necie. Od razu mówię, że nie wiem czy da się to robić na wersji z GoG bo już też szukałem info po necie ale nie bardzo konkrety jakieś znalazłem.

Ewentualnie możesz poszukać w googlu "stalker soc gog version how instal mods" itp czy też po polsku.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, portals napisał:

Czyli czego? Próbowałeś pobrać polską wersję? Jakie mody nie działają? Ja nie mam problemów z GOGową wersją.

Zmiany wszelakich parametrów w fsgame, uprawnień itd. Mod na udźwig, Gnomus Scopes v2 ani Stalker Complete nie działają. Niby wszystko okej, ale nie działa :/. Polskiej wersji nie znalazłem nigdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Protean A to chyba, że tak. To możesz mieć rację. Ja też zawsze pobieram instalatory, z GoG Galaxy nie korzystam.

Ale nawet pomimo tego powinien mieć jakiś sposób do zmiany języka jak pisałem wyżej. No chyba, że pobrał i zainstalował grę dawno temu albo pobrał instalator z grą po angielsku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Protean  Jest jeszcze jedna możliwość zaradzenia problemowi. Na forum są repacki gier od kiedyś @Koma, a teraz  ma inną ksywkę, @Pirunvirsi. W tych paczkach są gry rozbite na czynniki pierwsze. Ostatnio ktoś na nowo dał odświeżone inki do nich. Są też kompletne spolszczenia. Wydaję mi się że wsadzenie takiego spolszczenia do Twojej angielskiej wersji, powinno dać wersję polską, kompletną. A znajdujący się w polonizacji moda plik localization, pokaże grze jakiego liternictwa używać. Bez niego podmiana plików tekstowych, powoduje brak znaków diaktrycznych. Tak samo bywa, jak spolszczenie bez odpowiedniego localization, nakłada się na rosyjski podkład.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym tam prędzej posprawdzał logi z gry i zobaczył czy w logach nie wyskakuje jakiś błąd czy nie brakuje jakichś plików.

Kiedyś miałem podobny problem, że np. Complete nie chciał mi się wczytywać. Potem wyszło na to, że brakowało jakiegoś pliku tekstowego.

Edytowane przez Pirunvirsi
ortografia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Pirunvirsi  @Protean

Jeśli po wstawieniu do katalogu text, katalogu pol, są polskie dialogi be znaków diakrytycznych, to najprawdopodobniej albo brakuje pliku localization, albo jeśli jest, to jest niewłaściwie zbudowana linia językowa lub znaków.

Powinna wyglądać tak:

[string_table]
language    = pol
font_prefix    = _cent ;_west

Jeśli przed _cent ;_west jest średnik ";" należy go usunąć.

Ale też dobrym rozwiązaniem dla @Protean byłoby zrobienia sobie z tych repacków "polskiej podstawki". Tym bardziej, że od razu będzie ją miał w v. 1.0004, przez co uniknie konieczności degradacji i związanych z tym problemów. A roboty przy podstawce mniej, niż przy tych kombinowaniach z przerabianiem angielskiej. A w razie potrzeby mieć v.1.0006, doklei patche i gotowe.

Nie pamiętam gdzie jest ten nowy link do repacków. @Pirunvirsi  możesz mu go wskazać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam gdzieś grę na płycie, oryginał, ale zanim go znajdę to mi się cierpliwość skończy i rzucę Cień Czarnobyla w cholerę na następnych parę lat ;p.  Z logów wywnioskowałem, że chodzi o:

-FATAL ERROR
 
[error]Expression    : I
[error]Function      : CInifile::Load
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 166
[error]Description   : Can't find include file:
[error]Arguments     : medic.ltx
 

stack trace:

 

ORAZ:

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : wave&&wave->length()
[error]Function      : CSoundRender_Source::LoadWave
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp
[error]Line          : 65
[error]Description   : Can't open wave file:
[error]Arguments     : d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl\gamedata\sounds\weapons\t_g36_shot.ogg
 

stack trace:

 

Co jest dziwne, bo to mody tylko na udźwig i celowniki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@shael  Takie błędy występują, jak jest nieodpowiednia lista plików do wczytania w localization.ltx. ten plik zawsze ma ją zrobioną dla podstawki, dla jakiej jest spolszczenie.

Pisałem powyżej, że jeśli pliki dla zwiększenia udźwigu są z innego moda, to zmiany w nich mogą nie współgrać z tą grą do której się je wstawia.

Jak nie chcesz szukać tego co masz gdzieś w szufladzie czy na półce, to pobierz repacki od Pirunvirsi i zrób sobie polską grę. Będziesz miał jak znalazł do stawiania modów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Meta zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.