tom3kb Posted April 29, 2020 Report Share Posted April 29, 2020 OBLIVION CHRONICLES Oblivion Chronicles to mod tworzony na silniku Creation Engine (Fallout 4). Jego celem jest próba odtworzenia klimatu Stalkera na nowym silniku wraz z wprowadzeniem swoich autorskich pomysłów. Spoiler Lokalizacje znane z trylogii będą miały inny wygląd niż w oryginalnych grach. Na razie stworzono roślinność do moda. Zrobiono też 18 sztuk broni, między innymi: Mosin, SVT, SVD, SVU, Saiga, AK74 SU, AK, RPK, PM, TT, APS, Bizon, RPG, Toz, Val, Vintorez, nóż. Aktualnie trwają prace nad lokacjami, budynkami itp. Spoiler Wygląd wszystkich elementów nie jest ostateczny i może się zmienić, mod nie celuje też w odtworzenie klimatu Stalkera w stosunku 1:1 bo to niemożliwe. Spoiler Źródło: Temat moda. 4 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted June 4, 2020 Author Report Share Posted June 4, 2020 Dwa nowe obrazki i informacja, że w ciągu miesiąca może ukazać sie pierwszy film z rozgrywki. 1 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pancerniak Posted June 7, 2020 Report Share Posted June 7, 2020 Mini-teaser: Spoiler 1 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pancerniak Posted June 16, 2020 Report Share Posted June 16, 2020 Nieduże wideo z kawałka lokacji: Spoiler 2 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted June 25, 2020 Author Report Share Posted June 25, 2020 I kilka nowych obrazków: 1 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pancerniak Posted July 1, 2020 Report Share Posted July 1, 2020 Wioska nowicjuszy: 1 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Gorodecki Posted July 12, 2020 Report Share Posted July 12, 2020 Czyżby Sidor 2.0? 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted July 12, 2020 Report Share Posted July 12, 2020 Gorzej, to jego syn! 3 karty: ... kto ma oczy z korka, ten daje do worka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pancerniak Posted July 16, 2020 Report Share Posted July 16, 2020 Trochę nowości i konserw na taśmę. Twórca kontynuuje pracować nad lokacją i przy okazji nad jej zaludnieniem. Poprawia problemy z roślinnością, częściowo bierze trawę z Fallout. Przegląd lokacji będzie wtedy, kiedy będzie ona bardziej-mniej gotowa. Autor pracował nad pogodą, zmniejszył mgłę i tak wszystkiego po trochu. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Gorodecki Posted August 29, 2020 Report Share Posted August 29, 2020 Autor kontynuuje prace nad Kordonem: Spoiler 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pancerniak Posted September 9, 2020 Report Share Posted September 9, 2020 Kordon, bagno w pobliżu fabryki: 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pancerniak Posted October 27, 2020 Report Share Posted October 27, 2020 W fazie tworzenia. Odnowiono roślinność. Później będzie bardziej obszerne wideo. Screeny: Spoiler 1 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pancerniak Posted November 7, 2020 Report Share Posted November 7, 2020 Nowy PDA. W fazie rozwoju: 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pancerniak Posted November 22, 2020 Report Share Posted November 22, 2020 Model PDA i HUD rąk: 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pancerniak Posted December 2, 2020 Report Share Posted December 2, 2020 Trochę nowości: 1. Dopracowano PDA do jego ostatecznej formy. 2. Poprawiono problem z deszczową pogodą. Teraz deszcz nie przechodzi przez obiekty i budynki. 3. Wejście w większość budynków nie będzie potrzebować przeładowywania. (W oryginalnym Fallout 4 prawie wszystkie pomieszczenia są pod-lokacjami i to nie jest zbyt fajne.) 4. Trwają prace nad zapełnienie lokacji. 5. Możliwości wyboru głównego gracza nie będą podobać się fabule. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pancerniak Posted December 16, 2020 Report Share Posted December 16, 2020 Nowe drzewa i PDA: 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pancerniak Posted February 14, 2021 Report Share Posted February 14, 2021 Opublikowano wideo zatytułowane "Zimne noce". Twórca powiedział, że praca nad modem nie stoi w miejscu: 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pancerniak Posted February 18, 2021 Report Share Posted February 18, 2021 Raport z moda: Praca nad lokacjami zakończono w połowie, na dany moment gotowe obrzeża Kordonu i niektóre ważne obiekty. Bronie są sukcesywnie uzupełniane, planowane jest dodanie tylko krajowych broni, natowskich będzie minimum, przynajmniej na razie. Stopniowo dodawane są modele wizualne postaci, pancerze, itd. Nieznacznie ujawniono fabułę, która odnosi się do wersji demonstracyjnej i pełnej wersji projektu. Fabuła: GG – przemytnik, który razem ze swoją grupą wyrusza na kolejny wypad z «Wielkiej Ziemi» poza Perymetr, aby dostarczyć towar znanemu nam wszystkim handlarzowi. Przewodnik powinien czekać w wyznaczonym miejscu na protagonistę i jego grupę. Jednakże po przybyciu GG znajduje przewodnika przy śmierci i na nich napadają obcy. W strzelaninie cała grupa ginie, a GG przyjdzie uciekać w głąb Kordonu. Dalej, po przybyciu do Sidorowicza, GG opowiada o napadzie i o tym, że towar został stracony. Handlarz rozumie, że coś jest nie tak i daje protagoniście wybór: albo odpracować za utracony ładunek, albo zginąć w Zonie, albo innej drogi wstecz nie ma. Tutaj wybór jest oczywisty i główny bohater musi zgodzić się na jego warunki. W przyszłości Sidorowicz wyjaśnia, że to nic innego, jak zasadzka od kogoś ze swoich i trzeba znaleźć i rozprawić się ze zdrajcą. To nie wszystko - handlarz opowiada, że obóz stalkerów jest na północnym-zachodzie Kordonu. Znajduje się on na kwarantannie - przyczyną tego jest nieznana choroba, powoli zabijająca ludzi. Protagonista będzie musiał znaleźć przyczynę i pomóc stalkerom. I screeny: Spoiler 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted February 18, 2021 Report Share Posted February 18, 2021 Ostatnio panuje taka posucha w modach, że nawet nowe informacje z postępu prac nad O. Chronicles cieszą. Bardziej niż głównego wątku ciekaw jestem tajemniczej choroby i kwarantanny. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cez137 Posted February 19, 2021 Report Share Posted February 19, 2021 Już na wstępie widać że trzeba będzie bawić się FOVem, mogliby to dopracować Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted October 5, 2022 Report Share Posted October 5, 2022 Jeżeli chodzi o dalszy rozwój Oblivion Chronicles, to na jego stronie na VK pojawił się wpis autora. Pochodzi z 19 maja br. Spoiler Ogólnie rzecz biorąc, od dawna nie było żadnych wiadomości i jest mało prawdopodobne, że pojawią się w najbliższej przyszłości. Od czego więc zacząć. W międzyczasie wiele się wydarzyło: rozwód, śmierć ojca, wojna. Myślę, że nie jest tajemnicą, że pochodzę z Ukrainy. Musiałem wyjechać z rodzinnego miasta, teraz mieszkam w odległej wiosce w domu bez żadnych udogodnień i bez pieniędzy, a na pracę nie ma teraz szans, internet dopiero co podłączono, ale niestety nie ma ze mną mojego laptopa. Czasami biorę pracę na pół etatu w internecie, pracuję na starym laptopie, który ledwo radzi sobie z 3ds max 2013. Będę pracował dalej po tym wszystkim, co się dzieje, ponieważ obecnie nie stać mnie na zakup mocniejszego sprzętu. W tej chwili cieszę się tylko, że mam przy sobie bliską osobę, która wspiera mnie w każdy możliwy sposób. Tak to już jest. Wybaczcie za ewentualne błędy w tłumaczeniu. Źródło: [KLIK] 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.