Jump to content

podnoszenie wagi


Recommended Posts

w każdej części STALKERA wygląd plików jest podobny, często też nazwy są takie same

CO ROBIMY?

otwieramy plik actor.ltx i system.ltx notatnikiem!!! inaczej trick nie zadziała!!

w pliku actor zmieniamy linijkę max_walk_weight =   NA JAKĄKOLWIEK CHCEMY np: max_walk_weight                = 2000

w pliku system zmieniamy linijkę max_weight  = TEŻ NA JAKĄKOLWIEK CHCEMY np max_weight        = 2000

pamiętamy o otwieraniu plików notatnikiem 

pytania na pw lub pod postem :D 

  • Dodatnia 2
Link to comment
Share on other sites

Zmiany udźwigu nie zawsze dokonujemy w pliku system.ltx. Dość często autorzy modów te opcje przenoszą do innych plików. Jeśli w system.ltx nie ma linii max_weight i max_ruck szukamy ich w plikach, których nazwa zaczyna się od inwentory. Dlatego że są te inwentory uzupełniane o inne znaki.

Samo zmienienie wielkości udźwigu w linii max_weight to za mało. Musi być zmienione również w linii max_ruck. Ta linia odpowiada za poczerwienienie w inwentarzu napisu wagi inwentarza, gdy przekroczymy wagę wyznaczoną w linii max_weight.

Natomiast w pliku actor oprócz zmiany w max_wal_weight należy linii max_item_mass dać tę samą wartość, jaką daliśmy w max_weight pliku system.ltx.

Wszystkie wartości w tych czterech liniach mogą być jednakowe, ale korzystnie jest dla własnej wygody dać w linii max_ruck o 5 -10 kg więcej niż w max_weight, a w pliku actor w linii max_walk_weight, tę wielkości podwoić. Wtedy w czasie gry, gdy weźmiemy do inwentarza trochę więcej niż można, będziemy mieli "czerwoną" sygnalizację ostrzegawczą, ale jeszcze możliwość poruszania się. To poruszanie ustanie, gdy weźmiemy więcej niż w max_walk_weight .

Jednak w wielu modach, gdzie mamy zwiększany udźwig poprzez kombinezony lub ulepszanie, ta sygnalizacja może nie zadziałać, gdyż nie jest uwzględniona w skrypcie, a dodanie udźwigu może by nieskuteczne przez restryktor wstawiony do moda.

No i czasem konieczne też jest dokonanie zmian w liniach pliku actor, dotyczących kondycji GB. Restryktory mogą pozwolić na zwiększenie udźwigu, ale po paru krokach "GB ciężarówka" i tak się nie ruszy ze zmęczenia.

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

w LWR, Upadłej Gwieździe, Powrocie Szramy czy w podstawkach to działa i nie miałem nigdy z tym problemów, więc jak dla mnie można jak najbardziej próbować tych sposobów :D 

Moim zdaniem gdy podniesiemy udźwig do np 2000, 3000 to linijka max_ruck nie będzie nam potrzebna bo i tak będziemy mieli miliard szpargałów w ekwipunku(tych potrzebnych i mniej potrzebnych) i masę siana ze sprzedawania rzeczy.

Jeszcze się nie spotkałem z modem, który robiłby problemy po zmianie tych dwóch plików, ale dzięki za informację.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

To ja się podłączę, ale w innej kwestii, chodzi mi o zmianę ilości artefaktów na pasie, gdzieś kiedyś wyczytałem że konieczne są zmiany wielkości okien w których są one wyświetlane, ale do tego nie doszedłem. Poległem na ustawieniu linii i kolumn, ikon na pasie,  a to, że ilości aktywnych artów nie udało mi się zmienić to inna sprawa.

BTW powinienem wspomnieć, że chodzi mi o COC z minimalną ilością dodatków, bez wodotrysków graficznych (mój blaszak to antyk :D ) wsadziłem tylko "outfit addon" i to co było z "doctor X" no i jakieś tam pierdoły typu lepsza latarka, zmiana koloru znaczników PDA martwych stalkerów, wagę zmieniłem i śmiga, udaję TIR-a :D ale wmawiam sobie że to przez egzoszkielet mam taki udźwig ;) .

Macie jakieś porady ? , bo to co znalazłem na forum niezbyt mi wyszło, a z tego co już załapałem to co modyfikacja to konfiguracja może być inna.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity