Jump to content

podnoszenie wagi


Starika..
 Share

Recommended Posts

w każdej części STALKERA wygląd plików jest podobny, często też nazwy są takie same

CO ROBIMY?

otwieramy plik actor.ltx i system.ltx notatnikiem!!! inaczej trick nie zadziała!!

w pliku actor zmieniamy linijkę max_walk_weight =   NA JAKĄKOLWIEK CHCEMY np: max_walk_weight                = 2000

w pliku system zmieniamy linijkę max_weight  = TEŻ NA JAKĄKOLWIEK CHCEMY np max_weight        = 2000

pamiętamy o otwieraniu plików notatnikiem 

pytania na pw lub pod postem :D 

  • Dodatnia 2
Link to comment
Share on other sites

Zmiany udźwigu nie zawsze dokonujemy w pliku system.ltx. Dość często autorzy modów te opcje przenoszą do innych plików. Jeśli w system.ltx nie ma linii max_weight i max_ruck szukamy ich w plikach, których nazwa zaczyna się od inwentory. Dlatego że są te inwentory uzupełniane o inne znaki.

Samo zmienienie wielkości udźwigu w linii max_weight to za mało. Musi być zmienione również w linii max_ruck. Ta linia odpowiada za poczerwienienie w inwentarzu napisu wagi inwentarza, gdy przekroczymy wagę wyznaczoną w linii max_weight.

Natomiast w pliku actor oprócz zmiany w max_wal_weight należy linii max_item_mass dać tę samą wartość, jaką daliśmy w max_weight pliku system.ltx.

Wszystkie wartości w tych czterech liniach mogą być jednakowe, ale korzystnie jest dla własnej wygody dać w linii max_ruck o 5 -10 kg więcej niż w max_weight, a w pliku actor w linii max_walk_weight, tę wielkości podwoić. Wtedy w czasie gry, gdy weźmiemy do inwentarza trochę więcej niż można, będziemy mieli "czerwoną" sygnalizację ostrzegawczą, ale jeszcze możliwość poruszania się. To poruszanie ustanie, gdy weźmiemy więcej niż w max_walk_weight .

Jednak w wielu modach, gdzie mamy zwiększany udźwig poprzez kombinezony lub ulepszanie, ta sygnalizacja może nie zadziałać, gdyż nie jest uwzględniona w skrypcie, a dodanie udźwigu może by nieskuteczne przez restryktor wstawiony do moda.

No i czasem konieczne też jest dokonanie zmian w liniach pliku actor, dotyczących kondycji GB. Restryktory mogą pozwolić na zwiększenie udźwigu, ale po paru krokach "GB ciężarówka" i tak się nie ruszy ze zmęczenia.

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

w LWR, Upadłej Gwieździe, Powrocie Szramy czy w podstawkach to działa i nie miałem nigdy z tym problemów, więc jak dla mnie można jak najbardziej próbować tych sposobów :D 

Moim zdaniem gdy podniesiemy udźwig do np 2000, 3000 to linijka max_ruck nie będzie nam potrzebna bo i tak będziemy mieli miliard szpargałów w ekwipunku(tych potrzebnych i mniej potrzebnych) i masę siana ze sprzedawania rzeczy.

Jeszcze się nie spotkałem z modem, który robiłby problemy po zmianie tych dwóch plików, ale dzięki za informację.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

To ja się podłączę, ale w innej kwestii, chodzi mi o zmianę ilości artefaktów na pasie, gdzieś kiedyś wyczytałem że konieczne są zmiany wielkości okien w których są one wyświetlane, ale do tego nie doszedłem. Poległem na ustawieniu linii i kolumn, ikon na pasie,  a to, że ilości aktywnych artów nie udało mi się zmienić to inna sprawa.

BTW powinienem wspomnieć, że chodzi mi o COC z minimalną ilością dodatków, bez wodotrysków graficznych (mój blaszak to antyk :D ) wsadziłem tylko "outfit addon" i to co było z "doctor X" no i jakieś tam pierdoły typu lepsza latarka, zmiana koloru znaczników PDA martwych stalkerów, wagę zmieniłem i śmiga, udaję TIR-a :D ale wmawiam sobie że to przez egzoszkielet mam taki udźwig ;) .

Macie jakieś porady ? , bo to co znalazłem na forum niezbyt mi wyszło, a z tego co już załapałem to co modyfikacja to konfiguracja może być inna.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity