DaarMoo Posted May 28, 2020 Report Share Posted May 28, 2020 Z tego co widzę, są tylko autosave'y. Nawet jak wchodzę w zakładkę "Zapisz", mod robi autosave'a. Jest to duże utrudnienie przy obszernych modach. Mając np. ponad 20 zapisów na lokacji, nie można zorientować się, który dotyczy konkretnego zdarzenia. A najczęściej save'ujemy w ważnym dla nas momencie. A może spróbować zmieniać nazwy autosave'ów ? Ale to dodatkowe grzebanie i to przy każdym zapisie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted May 28, 2020 Report Share Posted May 28, 2020 No system zapisów jest trochę ułomny, szkoda, że nie można dawać swoich nazw i robić samemu zapisó ale nie można mieć wszystkiego (ja co trochę wywalam niepotrzebne) ale i tak jest dobrze, że został dodany taki sposób.@Anton Gorodecki tak z ciekawości to ty taki system zapisów skądś wygrzebałeś, czy to opcja od twórców NLC? @DaarMoo jakby była tylko możliwość zapisu przy tych ogniskach i lampkach to byśmy płakali podczas gry i pewnie mod bardzo szybko odrzuciłby większość graczy a to by była wielka szkoda. 3 godziny temu, DaarMoo napisał: Mając np. ponad 20 zapisów na lokacji, nie można zorientować się, który dotyczy konkretnego zdarzenia. A najczęściej save'ujemy w ważnym dla nas momencie. A sprawdzałeś czy zapis przez konsolę działa? Można by wtedy robić swoje nazwy i w ważniejszych momentach byś sobie zrobił taki z konkretną nazwą i byś chociaż wiedział do, którego wracać. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaarMoo Posted May 28, 2020 Author Report Share Posted May 28, 2020 @tom3kb niestety konsola nie działa, a miałem nadzieję. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Gorodecki Posted May 28, 2020 Report Share Posted May 28, 2020 Nie znam (nie znalazłem) sposobu na zapisywanie gry (przez interfejs gry oczywiście) z możliwością edytowania nazw zapisów gry. 2 godziny temu, tom3kb napisał: tak z ciekawości to ty taki system zapisów skądś wygrzebałeś, czy to opcja od twórców NLC? Tu: https://www.amk-team.ru/forum/topic/13335-pravki-i-modifikacii-dlya-nlc-7/?do=findComment&comment=1080248 a u nas wspominał o nim @cichy 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaarMoo Posted May 28, 2020 Author Report Share Posted May 28, 2020 @cichy pisze o pliku ui_main_menu.script. od którego zaczynamy przekształcenie. W NLC7 3.0, w folderze ui takiego pliku nie ma. Jest za to ui_mainmenu, który wygląda całkiem inaczej. Czyli sposobu Cichego nie możemy zastosować. A szkoda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Gorodecki Posted May 28, 2020 Report Share Posted May 28, 2020 Dareczku, .script to nazwa rozszerzenia pliku, jak np. .ltx. A plik wygląda całkiem inaczej, ponieważ to dwie różne wersje NLC 7. Jak to nazwałeś "sposób @cichyego" został wykorzystany w Edycji Polskiej i działa. Omawiane przez @cichy pliki to ...gamedata\scripts\ui\ui_main_menu.script i ...gamedata\config\ui\ui_mm_main.xml i ui_mm_main_16.xml. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaarMoo Posted May 29, 2020 Author Report Share Posted May 29, 2020 Wielkie dzięki @Anton Gorodecki ! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.