Jump to content

Save'y.


Recommended Posts

Z tego co widzę, są tylko autosave'y. Nawet jak wchodzę w zakładkę "Zapisz", mod robi autosave'a.  Jest to duże utrudnienie przy obszernych modach. Mając np. ponad 20 zapisów na lokacji, nie można zorientować się, który dotyczy konkretnego zdarzenia. A najczęściej save'ujemy w ważnym dla nas momencie. A może spróbować zmieniać nazwy autosave'ów ? Ale to dodatkowe grzebanie i to przy każdym zapisie.      

Link to comment
Share on other sites

No system zapisów jest trochę ułomny, szkoda, że nie można dawać swoich nazw i robić samemu zapisó ale nie można mieć wszystkiego ;) (ja co trochę wywalam niepotrzebne) ale i tak jest dobrze, że został dodany taki sposób.@Anton Gorodecki tak z ciekawości to ty taki system zapisów skądś wygrzebałeś, czy to opcja od twórców NLC? @DaarMoo jakby była tylko możliwość zapisu przy tych ogniskach i lampkach to byśmy płakali podczas gry i pewnie mod bardzo szybko odrzuciłby większość  graczy :D a to by była wielka szkoda.

3 godziny temu, DaarMoo napisał:

Mając np. ponad 20 zapisów na lokacji, nie można zorientować się, który dotyczy konkretnego zdarzenia. A najczęściej save'ujemy w ważnym dla nas momencie.

A sprawdzałeś czy zapis przez konsolę działa? Można by wtedy robić swoje nazwy i w ważniejszych momentach byś sobie zrobił taki z konkretną nazwą i byś chociaż wiedział do, którego wracać.

Link to comment
Share on other sites

Nie znam (nie znalazłem) sposobu na zapisywanie gry (przez interfejs gry oczywiście) z możliwością edytowania nazw zapisów gry.

2 godziny temu, tom3kb napisał:

tak z ciekawości to ty taki system zapisów skądś wygrzebałeś, czy to opcja od twórców NLC?

Tu: https://www.amk-team.ru/forum/topic/13335-pravki-i-modifikacii-dlya-nlc-7/?do=findComment&comment=1080248

a u nas wspominał o nim @cichy 

 

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

Dareczku, .script to nazwa rozszerzenia pliku, jak np. .ltx. A plik wygląda całkiem inaczej, ponieważ to dwie różne wersje NLC 7. Jak to nazwałeś "sposób @cichyego" został wykorzystany w Edycji Polskiej i działa. Omawiane przez @cichy pliki to ...gamedata\scripts\ui\ui_main_menu.script i ...gamedata\config\ui\ui_mm_main.xml i ui_mm_main_16.xml.

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity