Jump to content

Agrael

Recommended Posts

abr_mod_cover.jpg

Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Data premiery: 30.04.2018 r.
Autorzy: ABR & PYP
Autor spolszczenia: @Szczepan9205


OPIS:

Spoiler

ABR COP MOD jest projektem typu overhaul nastawionym na survival. Zmienia balans, grafikę oraz dźwięki.
14 maja 2021 roku po długim czasie prac ujrzała światło dzienne wersja 2.0, a w 2022 wyszła najnowsza, wersja 2.1.8
 

Cechy moda:

  • nowe efekty wizualne;
  • nowa paczka broni;
  • znacznie zmieniona grafika przy wykorzystaniu AtmosFear 3, Absolute Nature 4 i Absolute Structures;
  • zwiększony poziom trudności oraz zmieniona ekonomia.


Mod jest w pełni kompatybilny z wersją Zewu Prypeci na Steamie oraz ma przygotowane przez autorów pliki językowe dla graczy z innych krajów (m.in. polskie), ale ich zawartość była tłumaczona Translatorem Google przez osoby, które raczej styczności z naszym językiem nie miały.

GALERIA:

Spoiler

ss_abr_01-16-18_18-47-19_jupiter.jpg

ss_abr_01-16-18_18-23-13_zaton.jpg

ss_abr_01-17-18_19-07-14_pripyat.jpg

ss_abr_01-16-18_18-47-00_jupiter.jpg

INSTALACJA:

Spoiler

Zawartość pobranego archiwum umieszczamy w głównym katalogu gry. 

Podobnie postępujemy z zawartością pobranego spolszczenia z tą różnicą, że z archiwum kopiujemy tylko folder gamedata i plik fsgame.ltx

Folder "Plik game_relations" zawiera plik game_relations.ltx, którego używamy jeżeli chcemy pozostać w neutralnych stosunkach z Wolnością i Powinnością na Stacji Janów, ale jednocześnie chcemy by, któraś z frakcji "przygarnęła" oddział byłych Monolitowców pod przewodnictwem Włóczęgi. Jeśli zdecydujemy się na taki wariant to po tym jak mamy już aktywne zadanie "Ocaleni z Monolitu" wrzucamy sobie ów plik do katalogu z grą, idziemy do przywódcy frakcji do której chcemy by przyjęto oddział Włóczęgi, ruszamy z oddziałem wybranej frakcji w miejsce spotkania, oglądamy cutscenkę, wracamy ze wszystkimi na Stację Janów po czym zapisujemy grę i usuwamy folder creatures i znajdujący się w nim plik game_relations.ltx i nasze relacje z obiema frakcjami wrócą do stanu z przed wrzucenia pliku.

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:
https://www.moddb.com/mods/abr-mod/downloads/abr-mod

Spolszczenie:

MEGA: [KLIK]

Nasza pobieralnia: [KLIK]

Autor spolszczenia moda NIE WYRAŻA ZGODY na jego uploadowanie / publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl

 Jeśli chciałbyś wesprzeć autora spolszczenia:

 

Źródło: ejFj9IA.jpg
 

  • Cool 1
  • Positive 2
Link to comment
Share on other sites

  • Szczepan9205 changed the title to ABR Mod 2.0.1
  • Agrael featured and pinned this topic

@FilmisterPL Wybacz, że dopiero teraz odpisuję. 

W przypadku tego moda instalacja jest banalnie prosta. Pobrane archiwum ( bin, patches ), umieszczasz w katalogu gry na steamie, a dodatków ( addons ) możesz nie wrzucać. Potem dorzucasz spolszczenie ( gamedata, fsgame.ltx ) i wsio. 

Jeżeli chodzi o Cudowny Kryształ - instalowałeś tego moda, gdy nie było jeszcze do niego spolszczenia. Instalujesz Zew Prypeci i usuwasz folder bin. Na końcu dodajesz pobrane archiwum - musi działać. 

Link to comment
Share on other sites

  • Agrael unfeatured this topic
  • 2 months later...

Ogrywam właśnie zew po raz pierwszy, na tym modzie. Co prawda nie mam porównania (nie grałem w podstawkę), ale bardzo polecam dla nowych graczy. Nie uświadczyłem żadnych błędów, grafika cieszy oko, klimacik wylewa się z ekranu. Poziom trudności wysoki, to dobrze. Po wyeliminowaniu np. bazy bandytów czuję w końcu satysfakcje, w CS OGSM E, które ogrywałem poprzednio było to zdecydowanie zbyt proste. 

Link to comment
Share on other sites

@Wolin12 A jak przeprowadziłeś zadanie Transakcja, w Leśnictwie? Na czyje zlecenie? Bo najciekawsze rozwiązanie z jego jeszcze ciekawszą kontynuacją na Janowie, dostaje się gdy zadanie bierzemy od Sowy.

Jeśli wziąłeś od Sułtana lub Brody, a po nim niezbyt daleko zaszedłeś, warto wrócić w zapisach. W tematach forum jest dokładny opis jak poprowadzić grę, aby zadanie dał nam Sowa.

Link to comment
Share on other sites

@Wolin12 Sam wybierz, po zapoznaniu się z nowym przejściem zadania na Janowie. Dodaje ono na nim też spory kawałek ciekawej gry, wymagającej akcji i główkowania.

Ja bym gdzieś na boku zachował zapisy już zrobionej gry i powtórzył, choćby dlatego, aby zaliczyć się do tej grupy graczy którzy wykorzystali możliwości jakie daje mod.

Każda taka zmiana rozgrywki na Zatonie, powoduje inną grę na Janowie.

  • Thanks! 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

@Wolin12 Albo koło stacji, lub na parkingu pojawią się mocno opancerzeni najemnicy, którzy cię zaatakują. Po ich zabiciu, jeden z nich mieć będzie PDA ze zleceniem od Morgana. Dopiero wtedy on będzie miał dialog. Przy jednej z gier, nie musiałem zabijać najmów, bo ich załatwiły psy. Wystarczyło zabrać PDA. Tak więc pokręć się koło parkingu w poszukiwaniu najmów.

Tu jest temat z tym rozwiązaniem.

https://stalkerteam.pl/topic/8929-praca-dla-morgana/?do=findComment&comment=166808

 

Mała podpowiedź w innej kwestii. Patrz jeśli chcesz.

Spoiler

W kabinie koparki w Kopaczi jest Weles, potrzebny do scenariusza.

Na samotnej lokomotywie koło kanału, jest SWD.

Na biurowym budynku cementowni, sama góra jest hełm Sfera potrzebny do zadania z bąblem.

To te najistotniejsze. Znasz już zasadę jak zlikwidować ten cofający teleport w Oazie?

 

 

 

  • Thanks! 1
Link to comment
Share on other sites

  • Meta changed the title to ABR Mod 2.1.8

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.