Skocz do zawartości

ŹRÓDŁO. Poradnik przejścia.


wariat

Rekomendowane odpowiedzi

Z tego poradnika przetłumaczę jedno zdanie.

Для особо "одарённых"  - в переводе с английского Reborn - Возрождённый, Возрожденье, Возродившийся...

Dla utalentowanych inaczej - w przekładzie  z angielskiego, Reborn to Odrodzony - Odrodzenie, Odradzający się.

I ja też sugeruję o używaniu tej spolszczonej nazwy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier no wiadomo, że Reborn to Odrodzony, to ci "utalentowani inaczej" jak to sobie tłumaczyli? I w czym to ewentualnie przeszkadzało, że aż trzeba to tłumaczyć.

Ps. W poradnik nie zaglądam, no chyba, że faktycznie bym gdzieś kiedyś utknął, a tak to nie wiem w sumie o co chodzi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

PODBICIE TEMATU

Poniższe 2 zrzuty pojawią się na ekranie grającego, dużo za późno, bo zawierają porady dotyczące ustawień moda. Fakt, można proponowane ustawienia wprowadzić już podczas gry, ale lepiej je mieć od początku, aby nie być zaskoczonym zdarzeniami. I nie radzę dawać ustawień ekstremalnych, bo sam mod już takim jest.

ss_fred_07-26-21_12-24-51_(garbage).jpg   ss_fred_07-30-21_16-11-09_(military).jpg

Lokacja Martwa Pętla na którą docieramy wcześniej czy później w wyniku scenariusza, to magazyn kombinezonów , rzadkiej amunicji i Niwelatora z celownikiem.

 Nawet mając arty na udźwig, nie będziemy w stanie wszystkiego zabrać od razu. Ale na tej lokacji chcąc nie chcąc będziemy parę razy, to zgromadzić nadmiar można tylko w jednym miejscu. Zrzut mapy pokazuje lokalizację budynku, jego wygląd zewnętrzny i umieszczenie sejfu.

Spoiler

ss_fred_07-29-21_12-47-45_(l15lostterritory).jpg

ss_fred_07-29-21_12-47-40_(l15lostterritory).jpg

ss_fred_07-29-21_12-48-25_(l15lostterritory).jpg

 

Na tym zrzucie pokazana jest w sejfie część rzeczy które znalazłem. Również egzoszkielet na grzbiecie, ten żółty i taki z bordem, oraz najniższy są znaleziskami.

ss_fred_07-29-21_14-24-28_(l15lostterritory).jpg

Sporo rzeczy takich jak kurtki, płaszcze, MP% i AKm nie zabierałem. Niestety, moje artefakty w czasie tego zbierania zamieniły się w bezużyteczne powłoczki, co widać na górze w sejfie. Skorzystałem jednak na tym tak, że nie obawiając się już zbrukowienia, robiłem zapis przed rozbociem skrzyni i jeśli zawartość była licha, to zapis wczytaywałem, aż losowy spawn dał dobrą rzecz. Ale i bez ich pomocy mogę dźwigać ćwierć tony. A głód mi nie straszny, bo znaleziona wódka i jedzenie na powrót tam gdzie mam arty wystarczy. Po te pozostawione w sejfie rzeczy możemy się wyprawić specjalnie ( ja już znam krótką drogę ) lub czekać, aż tu rzuci nas los.

Grającym życzę powodzenia.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • kondotier zmienił(a) tytuł na ŹRÓDŁO. Poradnik przejścia.
  • 2 tygodnie później...

OGRABIENIE W RUDYM LESIE.

Podobnie jak na Wysypisku, będąc w Rudym Lesie i przechodząc prze bramę w głębi lasu, prowadzącą na Magazyny Wojskowe ( lub po wejściu do lasu z MW i ją przekraczając ) zostaniemy obrabowani. W kilku wcześniejszych grach, kiedy w plecaku nie miałem GPSa, nie mogłem rzeczy odzyskać, nie wiedząc gdzie są. Tu nie ma informatora jak na Wysypisku. W aktualnej grze, w plecaku miałem biomateriał do oddania. Po obrabowaniu na mapie wyświetlił mi się taki znacznik. jak miejsce jego poszukiwania.

ss_fred_08-20-21_18-04-35_(red_forest).jpg

Dotarcie gołodupcem do miejsca znacznika nie było wcale łatwe. Bandyci zostawili mi trzy butelki wódki. Jak wiemy, jest to uniwersalne "lekarstwo panaceum". A las pełen pól radiacji, pająków, a przy schowku ( koło przystanku ) zombiaki, pająki, dziki, wstrętne psy i na dodatek kontroler. Jeszcze w lesie przy skarpie otaczającej uroczysko na kamieniach leżą trupy. U jednego z nich zabieramy kałasznikowa i 30 szt. amunicji. To musi nam wystarczyć na likwidację martwych dusz. Aby nie stać się ofiarą pająków od strony lasu, a dzików i psów od strony przystanku, z narożnika gdzie mur styka się ze skarpą, wszedłem na mur i wyczekując aż zombiaki wejdą pod przystanek i na przerwy w psi działaniu kontrolera doszedłem do drzewa z plecakiem.

ss_fred_08-20-21_18-35-38_(red_forest).jpg

Po gałęzi sięgającej muru wszedłem na konar drzewa, a dalej już problemu nie było. Dwa skoki i byłem przy plecaku.

ss_fred_08-20-21_18-35-30_(red_forest).jpg

A w nim całe moje bogactwo.

ss_fred_08-20-21_18-35-23_(red_forest).jpg

Sądzę, że inni grający przy ograbieniu, nawet jeśli w plecaku nie będą mieć biomateriału do oddania ( te przypadkowo znalezione nic nie sygnalizują ), to swoich rzeczy powinni szukać w tym samych schowku na drzewie, koło przystanku.

Jest jednak w modzie możliwość znalezienia informacji o tym, gdzie bandyci ukrywają zrabowane rzeczy. Z tym, że musimy informację znaleźć wcześniej niż zostaniemy obrabowani. Ale po informację musimy iść dobrze wyposażeni i posiadając grawi broń. Bo informacja jest w trupie stalkera leżącego aż za czołgiem na uroczysku. Koło trupa snorki, a przede wszystkim pająki.

Najłatwiej jest tam się dostać, albo teleportując się Przebijakiem z Wysypiska i obchodząc jar aż do miejsca gdzie są te dwie pieczary, ze skarpy wybić pająki i ewentualne snorki. Na minimapie widać trzy trupy. W jednym z nich smartfon z potrzebną informacją.

Można tam też iść, kiedy wykonamy zadanie najemników na zajęcie uroczyska, aby mogli tam zrobić swoją bazę.

ss_fred_09-06-21_16-59-09_(red_forest).jpg  ss_fred_09-06-21_16-57-49_(red_forest).jpg

Jak będziemy mieli farta, to teleport na czołgu przeniesie nas na taką okrągłą lokację, gdzie można znaleźć sporo artów, 15 latarek, a co najważniejsze km z innej pętli, potrzebny do rozmowy z Leśnikiem. Wideoporadniki z lokacji w dalszej części wpisu.

 

GDZIE NAJŁATWIEJ ZDOBYĆ GRAWIGANA, A PRZY OKAZJI BIOMATERIAŁ MAŁPIEGO POŁAMAŃCA. ( lub odwrotnie ).

Grawigana możemy zabrać wykonując zadanie na bio materiał Małpiego Połamańca. Ale jak toś ma pecha i bandyta z grawiganem nie pojawi mu się w STS na Martwym Kordonie po rozmowie z Przewodnikiem, a znalazł już poro amunicji do grawigana i pistolety grawi, to może sam się pofatygować do podziemi. Najkorzystniej, bo będzie działał egzoszkielet i latarka, wchodzić do nich z Jupitera. Z tego tunelu przy zakładzie. Rozprawić się z burerami i w końcu tej dużej sali jest pomieszczonko z teleportem. W podziemiach idziemy spory kawałek na wprost, likwidując po drodze trochę psi psów ( rozsiwaczmi są łatwe do odróżnienia dobermany ) i tych zielonych pomniejszonych burerów. Na jedne i drugie wystarczy Niwelator. Dochodzimy do miejsca jak na mapie powierzchniowej ...

ss_fred_08-18-21_15-57-17_(vex_reborn).jpg

... i w prawo wstecz mamy ślepy korytarz z "brodzikiem" dla snorków, zębatych kijanek i połamańcow. Za "brodzikiem" jest sejf ze skarbami.

ss_fred_08-18-21_15-57-22_(vex_reborn).jpg

Na razie nie ma sensu i potrzeby leźć dalej w podziemia, więc wracamy tą samą drogą.

CO I GDZIE MOŻNA ZNALEŹĆ NA LOKACJI "Hrabiowski staw".

Wejście albo z czołgu w Rudym Lesie, lub z Limanska po naprowadzeniu najemnika.

ss_fred_09-07-21_13-04-55_(dead_city).jpg

https://www.youtube.com/watch?v=aNe7luHe238

https://www.youtube.com/watch?v=pH6jJ65MLiQ

 

                                                                      Dodatkowe Przebijaki

ss_fred_09-07-21_15-15-36_(earlpond).jpg ss_fred_09-07-21_15-15-49_(earlpond).jpg  

                                                            Teleporty wyjścia z lokacji.

                            Do strażników mapy                                                             Na Wysypisko.

ss_fred_09-07-21_15-23-49_(earlpond).jpg   ss_fred_09-07-21_15-23-31_(earlpond).jpg

Informacja dodatkowa. Na Jupiterze, w schowku pod sufitem tunelu koło zakładu jest spora ilość nie będącej w sprzedaży amunicji do tego km z innej pętli. Do schowka można się dostać tylko i wyłącznie z budynku biurowca zakładu. Musimy dotrzeć do pomieszczenia, gdzie bywała Protekta i dokumenty. Trzeba się po pomieszczeniu pokręcić i telepnie nas na belki pod sufitem.

Wskazane najpierw usunąć z tunelu burery i inne dziadostwo na zewnątrz. Można zaryzykować i zabijać z belki.

 

HANDLARZ I RUSZNIKARZ NA LOKACJI PRZEDMIEŚCIE.

Ta lokacja jest miejscem realizacji dwóch zadań, w tym jednego scenariuszowego, oraz przejściową dla innych zadań. Trzeba być ostrożnym, bo teleporty na niej szybko wysychają i może być problem z wyjściem.

Można tu się naprawić, ulepszyć i kupić tania GPS, oraz wódkę i antyrady. Zrzuty pokazują gdzie.

Przedmieście.jpg

ss_fred_09-24-21_22-32-51_(la17_outskirts).jpg   ss_fred_09-24-21_22-33-32_(la17_outskirts).jpg

Handlarz "zajęty" na zapleczu swoim i rusznikarza.

ss_fred_09-24-21_21-21-54_(la17_outskirts).jpg

 

 

 

 

 

  • Dodatnia 1
  • Za szczególną pomoc 1
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.