tom3kb Opublikowano 4 Stycznia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2022 Tytuł oryginalny: Истинный путь v2.1 Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006 Data Premiery: 31.12.2021r. (wersja v2.0) | 30.03.2022r. (wersja v2.1) Autor: Vova Miller (aka MyxTap) Autor Spolszczenia: OPIS: Spoiler Истинный путь v2.1 to remake moda z 2011r. o takim samym tytule, tutaj macie link do poprzednika Klik. Wojsko dowiedziało się, że frakcja Monolitu dysponuje nieznana bronią, która z łatwością niszczy lotnictwo. Groźba utraty wsparcia z powietrza nad Zoną spowodowała, że postanowiono przeprowadzić operację lądową w celu zlikwidowania nowego zagrożenia. Gracz jako dowódca jednego z oddziałów ma przejść przez Czerwony Las w rejon Radaru, gdzie połączy się z innymi grupami i razem uderzą na siły Monolitu. Główne zmiany w modzie tu mam trochę problem jeśli chodzi o to co napisał autor. - nowa fabuła, czas gry od 2 do 14 godzin w zależności od stylu gry czy pędzimy do przodu czy wykonujemy zadania główne i poboczne. - nowe zadania: 19 fabularnych, 8 pobocznych, 174???? pojedyńcze. (tom3kb: to 174 nijak mi nie pasuje do długości moda nawet chyba, że to jakieś różnorodne proste misje cykliczne?). - nowa paczka uzbrojenia, 28 sztuk w tym: Ppsz, Bizon, Saiga, M60, FN P90, Colt Python, UMP 45, TMP, CZ 805, Glock 18, TT 33, Famas, RPK, Pkm, VSK i wiele innych. - nowe i przerobione mutanty. - nowe anomalie i artefakty. - nowe schowki, 100szt plus 200 starych. - nowy hud i nowy inwentarz. - nowe przedmioty do jedzenia, śpiwór itp. - zmiany gameplayowe, używanie przedmiotów, naprawy u techników i zestawami naprawczymi itp. SCREENY: Spoiler LINKI: Spoiler Wersja 2.1: Spakowany 7zipem: Yandex Google Drive Spakowany rarem: Yandex Google Drive Dodatki do wersji 2.1: Zestaw tekstur dla ekranów o proporcjach 4:3: - Spakowany 7zipem: Yandex Google Drive - Spakowany rarem: Yandex Google Drive Zapisy/savegames: Yandex Wersja 2.0: Spoiler Mod: Spakowany 7zipem: Yandex Google Drive Spakowany rarem: Yandex Google Drive Dodatki: Zestaw tekstur dla ekranów 4:3, do wyboru spakowane 7zipem lub rarem: Yandex Yandex Google Drive Google Drive INSTALACJA: Spoiler Wypakować moda do folderu gry. ŹRÓDŁO: Temat moda 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 5 Stycznia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2022 Moi ulubieńcy - Kordon, tutaj zamiast dzików biegają Wilkołaki: Fajny mod, polecam. Spotkałem Kontrolera przeźroczystego - Gorgon. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 6 Stycznia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2022 Przejście Bar - Wojskowe Składy i straznik Psi pola (nóż bohater, kula głupia): 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 6 Stycznia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2022 Są odmiany mutantów - wszystkie - jako Psi. Nowy artefaskt + Psi ochrony - Oko p.s. + 50 Psi ochrony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 6 Stycznia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2022 Polecam: Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 6 Stycznia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2022 Początek gry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 8 Stycznia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2022 Tzw. wolna gra - zajrzałem do baru i tam spotkałem Myśliwego o znajomej fizjonomi ten mi przkazał artefakt Czarna Dziura - +25 od radiacji. Jest to unikalny artefakt który przechodzi z rąk do rąk tylko miedzy prawdziwymi Stalkerami. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 9 Stycznia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2022 No i ode mnie kilka "widokówek", z tego małego hardkorka. Trochę logicznych niespójności, ale grać można. Spoiler 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 11 Stycznia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2022 PODBICIE TEMATU. No i moja przygoda z modem kończy się porażką. Padłem na rozwiązaniu którego nawet ER by chyba nie wymyślił. Trzeba nożem zabić psi-chimerę w tak krótkim czasie, że nawet posiadana specjalistyczna ochrona nie jest w stanie nas zabezpieczyć. Mimo tej ochrony, wypicia niezliczonych butelek wódki co widać na ikonach zabezpieczenia, oraz zadania chimerze kilkunastu ciosów nożem, ona przeżywa, a ja nie. Nie mając wyjścia, wsparłem się wideo z gier. Na nich ona pada już po kilku ciosach. Możliwe, że mod ma jakiś restryktor na ten fragment działań, a ja zrobiłem coś za dużo lub czegoś nie zrobiłem. Ale nie mam ochoty tego dociekać. Grałem na rus podstawce, więc jak ktoś też na takiej będzie grał, to dam mu sava aby przeszedł to za mnie. Tyle tylko napiszę, że mod mocno hardkorowy, z mocno przegiętym balansem obrażeń. To samo z cenami handlu i wytrzymałością pancerzy. Kilka tuszkanów ( a pojawiają się licznymi stadami ) potrafi nowy pancerz zamienić w szmatę. Moda polecam tym, którzy kochają takie przegięte wyzwania, bo reszta, scenariusz, tekstury, stabilność moda prawidłowe. Czasem tylko zwiśnięcie przy zmianie lokacji. Autosave skuteczny. A tu filmik, szkoda, że dopiero teraz go znalazłem, pokazujący 29 z 32 schowków na Kordonie. Znalezienie wszystkich to raz, ze wyposażenie się, a dwa to uzyskanie osiągnięcia. https://www.youtube.com/watch?v=53rEI5AjUUs&t=8540s W spojlerze spis wszystkich na kordonie, z podaniem lokalizacji (w formie jakiej jest w pliku) do autora moda. Spoiler Тайники на Кордоне esc_secret_bridge_vagon ; в вагоне на ж/д мосту (труба) esc_secret_anomaly_dead ; у вагона у ж/д на востоке (рюкзак) esc_secret_bandit_cross ; на поляне на востоке южнее ж/д (крест) esc_secret_bandit_supply ; в крыше на АТП (сундук зелёный) esc_secret_under_cross ; в лесу на востоке за ж/д насыпью (крест) esc_secret_refuge ; на чердаке домика у Лиса (рюкзак) esc_secret_safe_farm ; на ферме (сейф) esc_secret_vagon_container ; в контейнере на вагоне около ж/д моста (труба) esc_secret_stalker_things ; на крыше зернового хранилища (сундучок) esc_secret_box_bridge ; в доме у зернового хранилища (сундук зелёный) esc_secret_village_rucksack ; в лесу севернее деревни новичков (рюкзак) esc_secret_village_roof ; в крыше юго-западного домика деревни новичков (сундук синий) esc_secret_nice_place ; в крыше разрушенного дома деревни новичков (сундучок) esc_secret_vorpal ; на чердаке дома деревни новичков (рюкзак) esc_secret_road ; в лесу у камней на востоке от деревни новичков (рюкзак) esc_secret_thief ; чердак на АТП (сундучок) esc_secret_gas_pipe ; в лесу на западе за ж/д насыпью (труба) esc_secret_kpp_tower ; в вышке на северном блокпосту (сундучок) esc_ip_secret_bridge ; на ж/д насыпи под мостом (сундук синий) esc_ip_secret_01 ; на плите в туннеле в ТД (упаковочка) esc_ip_secret_02 ; в контейнере с трупом в туннеле под ж/д (рюкзак) esc_ip_secret_03 ; за камнями западнее зернового хранилища (рюкзак) esc_ip_secret_04 ; под ёлкой в лесу на востоке южнее ж/д (рюкзак) esc_ip_secret_05 ; под кустом западнее АТП (рюкзак) esc_ip_secret_06 ; в крыше на АТП (рюкзак) esc_ip_secret_07 ; в лесу на северо-западе (сундучок металлический) esc_ip_secret_08 ; на крыше на АТП (динамит из дерева) esc_ip_secret_09 ; в вагоне среди ящиков у Толика (упаковочка) esc_ip_secret_10 ; на остановке напротив зернового хранилища (упаковочка) esc_ip_secret_11 ; в крыше юго-восточного домика деревни новичков (динамит из дерева) esc_ip_secret_12 ; на юго-западном углу локации (рюкзак) esc_ip_secret_13 ; в кусте к северо-востоку от грузовика монолитовцев (рюкзак) A tu schowki na Jantarze. Spoiler Тайники на Янтаре yan_secret_0000 ; у болота (крест) yan_secret_0001 ; центр болота (сейф) yan_secret_0002 ; радиоактивный люк севернее лагеря (труба) yan_secret_0003 ; за гаражами на севере от лагеря (рюкзак) yan_secret_0004 ; в будке с псевдособакой (рюкзак) yan_secret_0005 ; в автобусе у дороги (сундучок) yan_secret_0006 ; в машине западней автобуса с экологом (рюкзак) yan_secret_0007 ; у кучи трупов на юго-восточном углу территории завода (рюкзак) yan_secret_0008 ; в трубе у экскаватора (рюкзак) yan_secret_0009 ; в вагончике у трупа на севере территории завода (рюкзак) yan_secret_0010 ; на кране на заводе (рюкзак) yan_secret_0011 ; северней лагеря (люк) yan_secret_0012 ; восточный берег болота (бревно) yan_secret_0013 ; в квадратных трубах в лагере (сундучок) yan_ip_secret_01 ; на вертолёте (рюкзак) yan_ip_secret_02 ; под радиоактивным люком (сундучок металлический) yan_ip_secret_03 ; восточное здание завода (динамит из дерева) yan_ip_secret_04 ; у выхода из кишки (динамит) yan_ip_secret_05 ; в болоте (сундучок металлический) yan_ip_secret_06 ; под камазом (рюкзак) yan_ip_secret_07 ; в автобусе с экологом (рюкзак) yan_ip_secret_08 ; в экскаваторе (динамит из дерева) yan_ip_secret_09 ; под блоками северо-восточней экскаватора (динамит из дерева зеленоватый) yan_ip_secret_10 ; северо-западный угол территории завода (динамит) yan_ip_secret_11 ; в будке с мёртвым военным на заводе (металлическая коробка) yan_ip_secret_12 ; у трупа на втором этаже завода (сундучок металлический) yan_ip_secret_13 ; в кишке за решёткой (динамит из дерева) DODANO. Jednak nie padłem. Po kłopotach z psi-chimerą, trafiłem po prostu na złe wideo poradniki, sugerujące, że można ją zabić tylko nożem. Ale to nie jest prawda, bo zabić nożem to najgorszy ze sposobów. Okazuje się, że o wiele łatwiejszy skuteczniejszy sposób to granaty F1. W zależności od szczęścia ich potrzebna ilość to 10 - 15. Mnie się powiodło po 8-9 , bo jeden mi chyba wyrwała. Leżał sobie potem na drodze. A tu ta paskuda, która mi dała tak popalić. Leżący trup to nie GB, ale jakiś stalker nieszczęśnik, dostarczyciel broni, granatów i żarcia. Ale to nie koniec udziwnień. W koszarach na MW, pojawia się psi psedogigant, szybki jak Pendolino. Zasięg działania jego psi po trafieniu, to na pół koszar. Z takim efektem. Ale aby nie było, że w modzie tylko same upierdliwości, to dwa zezuty z przyjemnych jego fragmentów. Tu się nie błądzi. Wystarczył jeden granat wrzucony przez okno. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 13 Stycznia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2022 PODBICIE TEMATU. Ciekawie w modzie rozwiązana jest sprawa snu. Ze śpiworem nie ma problemu. Pierwszy znajdujemy już w wiosce na Kordonie. Znajdziemy jeszcze więcej, bo spora ilość jest potrzebna do wykonania zadania dodatkowego. Rzecz polega na tym, że to od moda zależy ile godzin będziemy mogli spać. A spać musimy. Sygnalizuje to taka emotka w lewym dolnym rogu z kaskadowymi literkami "z" . A i jeszcze mętnienie obrazu i kiwanie naszym protagonistom. Emotka zmienia kolory, od zielonego po czerwony. I jak wejdziemy w opcję śpiwora, to dostajemy różne wybory, takie jak na zrzutach. Takie krótkie okresy snu jak na pierwszym zrzucie są przydatne gdy remontujemy sprzęt. Ale może się przydarzyć, że przy remoncie trwającym niecałe dwie godziny, będziemy mieli tylko te najdłuższe opcje snu do dyspozycji. A teraz zrzuty z gry. Sam przeciw wszystkim, czyli droga do Prypeci. I nastrojowy. Memento mori. Jeśli ktoś w najbliższym czasie zdecyduje się na grę, niech w menu nie zapomni zajrzeć do "IP Menu", W części Dostiżjenia wymienione są te czynności w modzie, za które dostajemy Osiągnięcia. Spoiler Opcja wyboru w Menu Po kliknięciu w Nazwę, pojawia się opis. W tym przypadku schowków jest aż, lub tylko 32. Po wykonaniu czynności z opisu. dostajemy informację o zaliczeniu i osiągnięcie zostaje zapisane. Podglądu dokonujemy w tym okienku z prawej. Zadania na osiągnięcia muszą być wykonane przy pierwszym pobycie na lokacji. Przejście na inną powoduje zawalenie i zapisanie w "Prowaljenyje". A otrzymać osiągnięcie, naprawdę nie jest łatwo. Mnie zostało jeszcze tylko CEA wraz podziemiami. A że balans odporności enpeców i protagonisty jest mocno na stronę tych pierwszych, przyjdzie trochę powojować. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 14 Stycznia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2022 OSTATNIE PODBICIE. Mod ukończony. Tak jak przewidziałem, pokonanie terenu CEA do łatwych nie należało. Porównałem spawn i rozmieszczenie przeciwnika w mojej grze, z dwoma wideo poradnikami. Jeden z nagrywających przejechał bez problemów od początku do końca stojącą na samym początku ( na moście ) Ładą . Też ja miałem ale w asyście dziesiątka zombiaków i kilku śmigłowców nad głową. Po drodze miałem jeszcze przemieszczające się i strzelające BTRy, oraz stada chimer . Monolitowców też nie brakowało. Co sobie postrzelałem to moje, ile razy zginąłem, nie liczyłem. Ale jednak dotarłem do celu i dobiłem resztki Monolitowców. Cel do którego dążył nasz protagonista pokazuje poniższy zrzut. Zadanie proste, zniszczyć go. Specjalna broń Monolitu którą zdobyliśmy wcześniej była jedyną do tego zdolną i ... .... znów wielka emisja, ciemność przed oczyma i odnajdujemy się w jamie koło wioski na Kordonie. Czyli tam, gdzie zaczynał się mod po prologu. Krótki filmik i napisy końcowe. Ale to nie koniec, bo po naciśnięciu Esc przechodzimy do wolnej gry. Sidor dalej z nami handluje i daje zadania. Kordon dalej pełen zombiaków i mutantów. Tak samo na innych lokacjach po których dotarłem do Baru. W barze dalej grasują tuszkany. I na tym skończyłem grę. Jeśli kogoś to zainteresuje, to mod ciekawy, z całkiem nową fabułą, dający satysfakcję. Kilka super hardkorowych sytuacji, nie dla tych o słabej odporności. Mod z potencjałem na rozbudowę i z potrzebą usunięcia drażniących nielogiczności. Spoiler Na koniec gry prologowej będącej wspomnieniem, protagonista wraz z towarzyszami zostaje przeniesiony z Radaru na Kordon. Oni z pełnym wyposażeniem, a on gołodupiec. I to właśnie ten gołodupiec ma wykonać zadanie, a oni mu tylko towarzyszą. Nadaje się do spolszczenia, a kto potrafi grać w oryginale, niech zaczyna od razu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Do #1 postu dodano wersję 2.1, która ukazała 30 marca 2022 roku. W nowej wersji główny nacisk położono na poprawienie błędów, na globalne poprawki balansu, na zaktualizowanie broni i na dodanie nowego systemu umiejętności. Bardziej szczegółowa lista w nowej wersji w porównaniu z poprzednią jest poniżej po rosyjsku. Obowiązkowo nowa gra. Zapisy z poprzedniej wersji nie będą działać. Szczegółowa lista zmian (po rosyjsku): Spoiler Ogólne: Spoiler Добавлена новая система навыков. Навыки прокачиваются за счёт специальных очков, которые можно получить, выполняя достижения, или купить за излишек денег. Добавлена новая система покупки информации о тайниках: у некоторых NPC за деньги можно получить расположение какого-нибудь тайника на карте. Бойня с мутантами на Кордоне теперь не бесконечна. По достижении последнего 10-го уровня бойня прекращается, а игру можно продолжить в обычном режиме с заслуженной наградой. Добавлен предмет “КПК Квартета” для доступа к меню достижений и навыков без выхода в главное меню. Добавлен торговец артефактами и информацией об артефактах. Добавлена система резерва быстрых сохранений. Добавлен индикатор здоровья для пси-химеры. Обновление спецоперации с Борзым в Тёмной долине: поправлены сценки, изменена концовка и пр. Обновлены ПНВ. Броня изнашивается в 2 раза медленнее. Увеличена точность попадания NPC по игроку. Ассортимент Сидоровича, Барыги, Воронина и Скряги теперь может быть расширен 2 раза (ранее - только 1 раз). Добавлены экзоскелеты "Долга" и "Свободы". Добавлен новый артефакт “Лисичкин хвост”. Добавлены новые сновидения при использовании спального мешка. Добавлено больше локаций для перехода у проводника в Баре. Добавлена возможность "Взять всё" (тайник, труп) на клавишу kX. Добавлены звуки (музыка в баре, голоса монолитовцев, сценарные моменты, …). Добавлены новые диалоги и поправлены старые. Максимально переносимый вес увеличен на 5 кг; выносливость при перегрузе уходит чуть медленней; убавлен вес частей мутантов. Множество других правок. Broń: Spoiler Переработан урон оружия (в среднем стал больше). Оружие изнашивается в 2-3 раза медленнее. Значительно понижена степень увеличения разброса пуль при износе. Исправлен баг, при котором с карабинов "Вепрь" нельзя было убить одним выстрелом в голову. Понижена степень негативных свойств глушителя. Добавлено новое оружие: СКС, ПП UZI, М1891, АК-74м, HK MP5K, Сайга-12К (8), Сайга-12К (10), CZ 805 7.62x39 мм, Protecta, USAS-12, Вепрь-12 "Молот". Обновлено оружие (визуал/звуки/…): L85, АК-47, АКС-74, АКС-74у, ППШ-41, ТТ-33, ПКМ, СР-3 "Вихрь", HK MP5K, Beretta 92FS, Colt M1911, Desert Eagle, Форт-17, FN HP-SA, ПБ, ПМ, SIG P220, HK USP45, Walther P99, револьвер Taurus Raging Bull, обрез БМ-16, БМ-16, ТОЗ-34, FN F2000, HK G36E, SIG 550, FAMAS, ОЦ-14 "Гроза", SPAS-12, СВД, СВУ-А, Гаусс, РПГ-7В, Нож, РГД-5, Ф-1. Добавлены новые прицелы: ПУ, ПКС-07, ПО 4х34, "Зенит". Добавлена возможность поставить прицел на АКС-74у, HK MP5, ВСК-94, CZ 805, HK UMP45, Type 63. Wytrzymałość wrogów: Spoiler Полностью переработана устойчивость всех мутантов (теперь на них уходит значительно меньше патронов). Поправлена модель повреждений NPC (теперь на их убийство уходит значительно меньше патронов). Ослаблена броня зомбированных NPC, особенно новичков. Ослаблена броня монолитовцев на Агропроме. Osiągnięcia: Spoiler Теперь есть смысл выполнять достижения: они дают специальные очки (SP), которые можно потратить на прокачку навыков. Теперь на некоторых достижениях (например, "Ищейка") отображается прогресс выполнения. Добавлены скрытые достижения: они не отображаются до выполнения. Добавлена опция оповещения о проваленных достижениях. Скорректированы имевшиеся достижения и добавлены новые. Zadania poboczne: Spoiler Добавлена возможность выбора из нескольких заданий одного типа в один момент времени, при этом активным может быть только одно задание из своего типа. Последовательность доступных заданий теперь разная при каждом начале новой игры. До взятия задания теперь можно заранее ознакомиться с вознаграждением за его выполнение. Расположение NPC или группировки теперь отображается в стартовой реплике ключевого персонажа. На сколько то или иное задание повышает это расположение можно ознакомиться до взятия и при сдаче задания. P.S. Как и ранее, высокое расположение расширяет ассортимент торговцев. Удалены некоторые задания на предметы (бутылки воды, аптечки, бинты, …); некоторые заменены на новые. Добавлены задания у Беса на Свалке. Ekonomia: Spoiler Переработана величина вознаграждений за второстепенные задания. Изменены коэффициенты продажи торговцами (было 150%, 100% - у нейтралов и друзей, соответственно; стало: 100% у всех). Увеличены коэффициенты покупки торговцами некоторых товаров. Переработаны стоимости частей тел мутантов. Убран сбор денег с трупов NPC. Увеличено кол-во денег у NPC при торговле. Увеличена стоимость патрон. CEA: Spoiler Удалён один вертолёт; остальные теперь не стреляют ракетами. Понижено количество химер. Добавлено больше тайников. Более щедрый лут в коробках. Błędy/wyloty: Spoiler Устранён вылет при сохранении из-за вертолётов (Радар, Припять, ЧАЭС). Устранён нестабильный безлоговый вылет при убийстве полтергейстов. Устранён вылет, происходивший, когда эколог на Янтаре не мог зайти в бункер, застряв в двери. Устранён вылет, который мог произойти при уничтожении БТР. Устранена ошибка, которая могла привести к вылету или битому файлу сохранения (чаще встречалась в Тёмной долине около зомбированных военных). Устранены провисания (фризы), связанные с прогрузкой оружия с прицелом. Устранены некритические ошибки, ранее засоряющие консоль и лог. Устранён спам в консоли и логе, связанный с конфигурацией погоды. Устранена ошибка, при которой некоторые эффекты экрана работали некорректно с включенным ПНВ. Исправлен баг, при котором ГГ мог умереть во время сюжетной кат-сцены. Исправлен баг, при котором бой на арене с мутантами в Баре мог иногда не заканчиваться. Исправлен баг, при котором при перезагрузке во время боя на арене с мутантами в Баре игрок мог оказаться за пределами арены и не мог продолжить бой. Исправлен баг, при котором сбитый (но не разбившийся) вертолёт возвращался в строй после перезагрузки. Исправлены модельки, у которых ноги/руки выворачивались в неестественные стороны. Исправлены текстурные баги (невидимые гаражи в Припяти, магазин Вепря, камыши на болоте, ...) Исправлено множество других мелких багов. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.