Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

dark_legends-cover_by_meta.jpg

Platforma: Advanced X-Ray
Data premiery: 19.08.2022 r.
Autor: Władysław Hirczenko (koordynator) i inni


OPIS:

Spoiler

The Dark Legends stanowi zbiór krótkich fabularnych modyfikacji, które bazują na silniku Advanced X-Ray. Główny nacisk stawia na mroczną historię z elementami grozy i mistyki. 

Wszystkie części są ze sobą ściśle powiązane, a finalnie zostaną połączone, dzięki czemu gracz pozna odpowiedzi na nurtujące go pytania, tworząc tym samym wciągającą historię. Pierwsza jej część rozgrywa się w Martwym Mieście. 

Stalker o ksywce Serż, wykonując na polecenie Sidorowicza pewne zadanie, trafia do Martwego Miasta. Znajduje się ono na północnym wschodzie od zakładu nad Jantarem. Powiadają, że w tym niewielkim miasteczku można spotkać duchy i że nie ma z niego wyjścia. Skąd więc biorą się te historie? 


Cechy moda:

  • Nowa fabuła.
  • Zaimplementowany G.S.W.R.
  • Pakiet broni z STCoP 3.3.
  • Projekt stanowi zbiór krótkich historii. 
  • Mod jest dostępny tylko w języku ukraińskim.

Od autorów: 

Spoiler

Witaj!

Nasz zespół pracował przez 2 miesiące nad tym niewielkim epizodem. 

Chcemy, abyś cieszył się modyfikacją. 

W tym celu należy dokładnie poszukać informacji na temat miasta, ponieważ są one niezwykle istotne dla zrozumienia fabuły. 

Uważnie czytaj dialogi, aby zrozumieć sytuację, w której znaleźli się nasi bohaterowie.

Powstanie kontynuacja, ale chcemy, żeby była lepiej wykonana, także pomóżcie nam. Piszcie wszelkie prośby na naszym serwisie Telegram

Dziękujemy za uwagę.

Udanych łowów, stalkerze!

Autorzy i podziękowania: 

Spoiler

Dodatkowe informacje o TMM Team:

  • Koordynator projektu - Władysław Hirczenko (Владислав Гірченко). 
  • Twórca i głównym programista - Nazar Moisejenko (Назар Моісеєнко). 
  • Autor materiału video, niektórych modeli oraz pozostała pomoc - Bohdan Kysłyj (Богдан Кислий).

Podziękowania:

  • Pomoc, lokacje i modele - Мelya.
  • Stworzenie animacji w menu głównym - Аudron.
  • Wykorzystanie niektórych tłumaczeń - SBT localization.
  • Logo modyfikacji - Artemii3009.
  • Podziękowania dla autorów modyfikacji STCoP, G.S.W.R. oraz M.F.S Team.

GALERIA:

Spoiler

ss_user_08-18-22_14-21-14_deadcity.jpg

ss_user_08-18-22_14-18-28_deadcity.jpg

ss_user_08-18-22_14-20-32_deadcity.jpg

ss_user_08-18-22_14-19-22_deadcity.jpg

ss_user_08-18-22_14-23-28_deadcity.jpg


INSTALACJA: 

Spoiler

Modyfikacja jest w formie repacka (standalone). Posiadanie podstawowej wersji gry nie jest wymagane.

  • Rozpakowujemy pobrane archiwum i można grać.
  • Wymagany jest zainstalowany OpenAL.

LINKI DO POBRANIA: 

Spoiler

Mod:

  • GoogleDrive - [KLIK]


Źródło: bar reaktor.jpg

 

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE

Niestety, ale nie powiodło mi się postawienie moda. Ale nie tylko mnie. Na forum moda, też to jest sygnalizowane, w tym i przez naszą znajomą @LENA_D .

Jest to scalak, więc błędu przy instalowaniu nie da się popełnić. Ustawienia dla moda byłem w stanie wykonać, a wyleciał dopiero prz uruchamianiu nowej gry.

U mnie przyczyną są pliki teksturowe, których mod nie potrafi otworzyć. Próbowałem kilka razy i pulpit, z przyczyny tekstur. Za każdym razem pokazywane były pliki teksturowe, ale z różnych katalogów z kat textures. Ale fatal zawsze taki sam. Jeden z logów pokazał takie coś:

Spoiler

TextureLoading -> thread 11 finished!
! Can't load texture 'e:\mody\szara\gamedata\textures\crete\crete_walls_01_bump.dds'
TextureLoading -> thread 19 finished!
! Can't load texture 'e:\mody\szara\gamedata\textures\crete\crete_walls_01_bump#.dds'
TextureLoading -> thread 21 finished!
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : Ran out of memory
[error]Function      : TW_LoadTextureFromTexture
[error]File          : c:\mfs-team\advanced-x-ray\engine.vc2008\layers\xrrender\texture.cpp
[error]Line          : 153
[error]Description   : D3DXCreateTexture( HW.pDevice, top_width,top_height, levels_exist,0,t_dest_fmt, D3DPOOL_MANAGED,&t_dest )
 

stack trace:

TextureLoading -> thread 20 finished!

 

 

 

Open Al wymagane dla moda mam zainstalowane od dawna.

Na forum moda od dwóch dni cisza. Czy któryś z naszych "mędrców" jest w stanie zasugerować powód wylotu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Diegtiariow

@kondotier U mnie się uruchamia gra. Jednakże nic nie mogę kliknąć, bo gra nie rozpoznaje user.ltx.

Na bar-reaktorze zalecili uruchamianie gry poprzez STALKER-COP.exe, czyli ten plik co znajduje się w głównym katalogu, a nie w folderze bin.

I jeśli fsgame.ltx było nadpisane, to trzeba zmienić, żeby gamedata w fsgame.ltx wyglądała tak:

$game_data$             = false| true|  $fs_root$|            gamedata\

Inaczej nie zadziała, jeśli będzie 2 razy true.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie gra działa normalnie i procedura: - ściągnąć, rozpakować, nic nie kombinować, odpalić i grać - działa, tyle, że na statyce przy pierwszym starcie.

Odpalany z exe w kat. bin to i 'czysty' CoP zgrzytnie. Tak jak pisze @Pancerniak77odpalać trzeba z Stalker-COP w kat. głównym gry. Można próbować usunięcia user.ltx i po starcie na statyce zmienić na DX11 (choć i tak wygląda to trochę jak stary Zew graficznie).

Na koniec Lena.

126432500_LenaDLre.png.f4a82e51ff8608cf8d86fd396fcb0dad.png

TR. Niczego nie trzeba (robić), rozpakuj i graj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@qlkin Na razie mod opuścił mojego kompa. Przed postawieniem, poczytałem na jego forum.

Wypakowałem, uruchomiłem z Stalker-COP , bo przecież inaczej bym nie mógł zrobić ustawień. To Raspakuj i igraj, dotyczyło podstawki. Trochę pozmieniałem ustawienia, w tym i jakości tekstur. Dwa wpisy niżej od tego jaki pokazałeś, jest wpis o tym, że mod nie opdlalił i odpowiedź LENA, że u niej też i będzie dochodzić przyczyny. I na ich forum cisza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cisza, jak cisza.

ReDoLenyDL.thumb.png.696ff419380bb3f87b551beefdeb3d49.png

Tak, jak pisałem u mnie działa bez korowodów. Lena dużo pracuje z grafiką itd. - to i może ma namieszane coś na blaszaku, a mod jest żarłoczny na zasoby, przy czym wcale nie oddaje tego wizualnie. Ten 'towar' pod linkiem - to też się chyba zmienia/zmienił. Stawiać wypada na SSD i nie na partycji systemowej. Po tym wrzuconym logu to winda nie wyrabia z pamięcią, ale czy to przez błąd/brak optymalizacji gry, czy przez jakiś 'bottleneck' u użytkownika to już sądzić userowi (mocna maszyna niczego tu nie przesądza). Pierwsze uruchomienie trwa długo, ale jak już sobie 'shadery pokaszuje' to jest normalnie.

ps. nie gram i nie 'grzebię' w modzie, sprawdziłem z czystej ciekawości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@qlkin Miałeś farta, że ruszył. Ośmiowątkowy procesor, 16 RAM pamięci i 8 RAM na karcie i chyba też taki plik wymiany to za mało?

Ostatni wpis u nich był dwie doby temu. Czy tego przy nowym modzie nie można nazwać ciszą?

Poczekam jakiś czas, pobiorę ponownie i oprócz klawiszologi i monitora nie ruszę ostawień. Zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.