Jump to content

STCoP Weapon Pack 3.4


tom3kb
 Share

Recommended Posts

d0fae7f39416e9dd24b3faf0d7ca7ebf-700.jpg
Tytuł oryginalny: S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat Weapon Pack 3.4
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Data premiery: 16.10.2019 r. (Najnowsza wersja: 26.08.2020 r.)
Autor: Ga2z & Mortan
Autor spolszczenia: @Szczepan9205


OPIS:

Spoiler

Znana i ciesząca się sporym zainteresowaniem produkcja, która bierze sobie za cel maksymalne odświeżenie arsenału broni w Zewie Prypeci. 

Cechy moda:

  • Bardzo duża ilość nowej broni oraz dodatków do niej 
  • Nowe wersje animacji 
  • Zmiany w uzbrojeniu NPC
  • Lekkie zmiany w handlu 
  • @Szczepan9205 ze swojej strony dodał w opisach broni dodatkowe informacje, a w opisach kombinezonów znalazły się statystyki na wzór Misery 2.2

Lista broni:

Spoiler

Karabiny:
AN-94 "Abakan"
AK
AK-12
AK-74 
AK-74M
AK-101 
AKM 
AKMS 
AKS-74 
AKS-74U 
AUG A1 
FN FNC 
G3 
H&K G36 
H&K G36K 
OC-14-A "Groza” 
HK-416 
L85 Endeavour 
ZR LR-300ML 
M4A1 
RU-556
SCAR-H 
SIG-SG 550 
SIG- SG 552 Commando
AS Wał 
SR-3 "Wichr"

AEK-971

AK-102

AK-103

AK-104

AK-105

IMI Galil

KAC PDW

M16

M16A2

Granatniki:

M79

RG-6 (6G30)

RPG-7

Ciężkie karabiny:

M249

PKm

PKP "Pieczeng"

RPK

RPK-74

Pistolety:

APS

Beretta M92

Colt M1911 + Colt M1911 (w kamuflażu)

CZ-75 + CZ-75 Auto

Desert Eagle

FN-57

FN FNP-45

FN FNX-45

Fort-12

Fort-17

Glock 19

GSz-18

Browning HP-SA

MP-443 "Gawron"

PB

PM

SIG-Sauer P220

TT-33

HK USP

Walther P-99



Strzelby:
Fort-500
Mossberg 590A1
MP-133
MP-153 
Armsel Protecta 
Remington 870 
Sajga 12K
SPAS-12
TOZ-34
TOZ-66 
TOZ-194

Pistolety maszynowe:
PP-19 "Bizon" 
MP-5 i MP5SD
PP-2000 
PPSz-41 
UMP-45 
IMI UZI
PP-19-01 "Witiaź" 

Karabiny snajperskie:
H&K G3SG1 
Gauss 
Kar-98k 
L96A1
M82 
M98 Bravo 
MK-14 EBR
Remington 700 
SKS
SWD 
SWT-40 
SWU 
WSS "Wintorez" 

 

SCREENY:

Spoiler

yYWhWOT.jpgP94PAPZ.jpg7COprYX.jpgf5CUVcy.jpgwiOtOiJ.jpgckV2dYY.jpghuN38E8.jpgbyIXQvF.jpgmitJWS7.jpg

VIDEO:

Spoiler

Wersja 3.3:

 

INSTALACJA:

Spoiler

1. Zawartość pobranego archiwum z modem oraz fixem umieszczamy w głównym katalogu gry. 
2. Należy usunąć folder shaders_cache.

Gramy na oświetleniu dynamicznym lub wyższym. Na statycznym mogą wystąpić się problemy. 

Komenda w konsoli "g_3d_scopes on / off" - włącza i wyłącza 3D celowniki w grze.

Problemy:

Spoiler

1. W przypadku problemów z dźwiękiem zainstalować -> OpenAL

2. W przypadku wylotów do pulpitu należy sprawdzić bibliotekę Vc+ i w razie potrzeby zainstalować: https://yadi.sk/d/PC3XWgUD3JxBrE

3. W przypadku czarnej tekstury ziemi usunąć z folderu gamedata plik shaders.xr. 

 

INSTALACJA SPOLSZCZENIA:

Spoiler

1. Zawartość pobranego spolszczenia nakładamy na polską podstawkę Zewu Prypeci. 

2. Zawartość wypakowanego archiwum ze spolszczeniem umieszczamy w głównym katalogu gry i jeśli Windows poprosi o zgodę na zamianę plików to zgadzamy się na zamianę i gotowe.

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod v3.4:

 

Fix 3.4.03:

 

Spolszczenie (do wersji 3.4 + fix 3.4.03):

Autor spolszczenia moda NIE WYRAŻA ZGODY na jego uploadowanie / publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl


Starsze wersje:

Mod v3.3:

Fix 3.3.06:

Archiwalne wersje moda:

Spoiler

MOD v3.2:

Fix 3.2.03: [KLIK]

 

Mod v3.1: [KLIK]

 

Fix 3.1.08: [KLIK]

 

Fix 3.07: [KLIK]

 

Mod v3.0: [KLIK]

 

Fix 2.9.09: [KLIK]

 

Mod v2.9: [KLIK]

 

Fix 2.8.07: [KLIK]

 

Mod v2.8: [KLIK]

 

Fix 2.7.8: [KLIK]

 

Mod v2.7: [KLIK]

 

Fix 2.6.3: [KLIK]

 

Mod v2.6 dla CzN: [KLIK]

 

Fix 2.5.4: [KLIK]

 

Mod 2.5: [KLIK]

 

Fix 2.0.5: [KLIK]

 

Mod v2.0: [KLIK]

 

Fix wersji Final: [KLIK]

 

Mod w wersji Final: [KLIK]

 

DLA ZAINTERESOWANYCH (jak połączyć STCoP z AtmosFear3, Absolute Nature 4 i Absolute Structures):

Spoiler

1. Instalujemy czystą polską podstawkę Zewu Prypeci w wersji 1.6.02

2. Na czystą polską podstawkę instalujemy AtmosFear 3

3. Następnie instalujemy Absolute Nature 4

4. Instalujemy Absolute Structures

.5 Instalujemy STCoP 3.4

6. Wrzucamy fix 3.4.03 dla STCoP

7 . Wrzucamy plik adaptacyjny STCoP do AtmosFear 3

8. Wrzucamy spolszczenie i gotowe!

LINK DO PLIKU ADAPTACYJNEGO STCoP do AtmosFear3:

Źródło: Logo2021_site.png.1d603075f10eb6d7a4300f627d4274d9.png  logo.png.48b18f6d2f617d99f355ee90fb91aa73.png

  • Super 2
  • Dodatnia 8
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

STCoP Weapon Pack 3.1:

Zmiany:

Spoiler

Ta wersja jest wycięciem połączonego pakietu EFT (nie do końca) i nie tylko.
1. Zastąpione animacje AKS-74U, AK-74, AK-103, MP-153, SWD, Saiga-12K, SKS, PM, PMM, lornetki;
2. Dodano możliwość instalowania celowników na Protecta/Eliminatora;
3. Zamieniony model celownika Kobra EKP-8-02, jego markę oraz celownik EOTech;
4. Zastąpiono niektóre modele rąk;
5. Dodano broń: AK-400 (w unikalnej wersji), wersja MP-153 z drewnianym tyłem;
6. Naprawiono błąd z niedziałającym zoomem dla kolimatorowych celowników;
7. Zmieniono położenie w rękach broni, aby była bliżej środka ekranu;
8. Dodano własną amunicję do Kar-98k;
9. Ponownie zmieniono broń wydawaną przez Żwawego;
10. Zmieniono unikalne warianty dla AK-74 i AKS-74U;
11. Dodano możliwość usunięcia celownika z SWT-40;
12. Dodano nocny celownik 1PN93-4 dla SWD;
13. Wycięto parę zbędnych zbroi;
14. Wycięto FN P90, FN-57, RPD i zdobione emki, z powodu miernych i nieodpowiednich modeli;
15. Zwiększone obrażenia otrzymywane przez działko Gaussa;
16. Zbędne tekstury zbroi zamieniono na analogi, znajdujące się w archiwach gry;
17. Poprawiono proporcje Mk 14 i RPK w rękach GG;
Również dodano zmiany z ostatniej poprawki (3.08):
18. Dodany silnikowy fix rysowania dla ciężkich addonów;
19. Nieznacznie zmieniono konfigi broni;
20. Dodano silnikowy fix dla wylotów rodzaju !error in stalker with visual;
21. Dodano fix dla prawidłowego przezroczystych płaszczyzn na hudzie;
22. Tymczasowo usunięto możliwość regulacji gęstości trawy przez konsolę.

Screeny:

Spoiler

urFTdjX.jpgk5YTYsK.jpgiHZkFxa.jpgHn6hDXQ.jpglZY59VE.jpg9jj8SvU.jpgsDGfrgi.jpgciAWQmy.jpgLIx0vWN.jpg0HpmzKt.jpglcsx1if.jpgdcUS64k.jpg

Link: yadi.sk

Źródło: ap-pro.ru

  • Dodatnia 3
Link to comment
Share on other sites

Ma ktoś może problem z wywalaniem do pulpitu po wrzuceniu wersji 3.1?Mam zainstalowany spolszczony Zew Prypeci 1.6.0.2 ze STCoPem 3.1, do tego Absolute Nature 4, Absolute Structures i Atmosfear 3.0 i najczęściej po oddaniu questa zanim jeszcze wyjdę z okienka rozmowy a czasem randomowo wywala mi taki błąd :

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : ..\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ...l.k.e.r\zew prypeci\gamedata\scripts\xr_logic.script:597: attempt to call field '?' (a nil value)
 

stack trace:

0023:009275B1 xrCore.dll, xrDebug::fail()

Może być że STCoP się gryzie z Atmosfear i Absolutami?

 

Link to comment
Share on other sites

Pamiętam, że starsze wersje STCoPa potrzebowały jeszcze osobnego patcha żeby mogły działać z AtmosFear'em. Tutaj najpewniej jest tak samo. Absoluty z kolei nie powinny powodować problemów

Na internetach widziałem wersje 3.0.1 która posiadała takowego patcha kompatybilności. Można by spróbować pobrać tą wersję i użyć tegoż patcha w niej zawartego. Możliwe, że zadziała. (link do pobrania https://www.moddb.com/games/stalker-call-of-pripyat/downloads/stcop-weapon-pack-301-download-translation )

Ważna jest również kolejność instalacji: AtmosFear, później Absoluty, potem STCoP a na samym końcu patch.

Edited by Arni
Link to comment
Share on other sites

Kolejność na pewno u mnie się zgadza bo Absoluty jak nie wykryją zainstalowanego AtmosFeara to wywalają powiadomienie że nie jest zainstalowany albo nawet nie da się zainstalować no i stcop'a na samym końcu wrzucałem ale może ten patch pomoże. Dam znać jak sprawdzę :)

Edited by Szczepan9205
Link to comment
Share on other sites

Tak łatka pomogła na błąd który wyżej wymieniłem teraz jedynie wywala mi błąd od all.spawn ale sporadycznie i przed chwilą przy próbie wczytania quicksave'a wywaliło mi Out of Memory, trochę dziwne bo grałem już na Zewie w bardziej obciążające komputer mody

Link to comment
Share on other sites

Fix 3.1.04 (połączony z poprawkami Mortana):

Spoiler

1. Poprawiono wylot przy wyrzucaniu nabojów kalibru 12.7x55 i 12.7x99;
2. Poprawiono błędną nazwę i kaliber АК-12 obr. 2016r., błędnie nazwanego АК-400;
3. Poprawiono brak tekstury rękawiczek na kurtce bandyty;
4. Poprawiono wylot z nieistniejącym RPD;
5. Poprawiono brak gilzy przy wystrzale z SKS;
6. Poprawiono ilość naboi u Ruger 556 i МР-153 z drewnianym tyłem;
7. Poprawiono wylot przy próbie ulepszenia na zmianę naboi MP5;
8. Poprawiono krzywe celowanie USAS-12, SWU z celownikiem PSO-1М2 i FN-2000;
9. Poprawiono nieprawidłowe wyświetlanie licznika naboi w niektórych momentach;
10. Poprawiona ikona ulepszenia Gaussa;
11. Dodano fix dla HQ modeli od Shokera;
12. Poprawiono rozciągnięte niebo;
13. Dodano konfig dla ustawień moda;
14. Częściowo wyczyszczono konfiguracje od nieużywanych sekcji.

Ważne! Przed rozpoczęciem gry z tą poprawką wyczyśćcie folder shaders_cache!
P.S. Dla AtmosFear teraz można wyłączyć silnikowe przechodzenie słońca, dla tego w stcop_config zmieńcie w dynamic_sun_dir, wartość z true na false.
P.S.S. Możliwe wyloty na renderach dx10-dx11, jeśli oni będą występować, napiszcie w temacie na ap-pro.ru.

Link

  • Dodatnia 4
Link to comment
Share on other sites

  • Pancerniak changed the title to STCoP 3.4 / S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat Weapon Pack 3.4
  • Agrael changed the title to STCoP Weapon Pack 3.4
  • Agrael featured and pinned this topic
  • Agrael unfeatured this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity