Jump to content

STCoP Weapon Pack 3.4


Recommended Posts

d0fae7f39416e9dd24b3faf0d7ca7ebf-700.jpg

Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Data premiery: 26.08.2020 r. (wersja 3.4)
Autorzy: Ga2z, Mortan
Autor spolszczenia: @Szczepan9205


OPIS:

Spoiler

Znany i cieszący się sporym zainteresowaniem projekt, który bierze sobie za cel maksymalne odświeżenie dostępnego w Zewie Prypeci arsenału broni.


Cechy moda:

  • bardzo duża ilość nowej broni oraz dodatków do niej;
  • nowe animacje;
  • zmiany w uzbrojeniu NPC;
  • lekkie zmiany w handlu;
  • @Szczepan9205 ze swojej strony dodał w opisach broni dodatkowe adnotacje, a w informacjach dot. kombinezonów znalazły się statystyki na wzór Misery 2.2.

Lista dostępnego arsenału: 

Spoiler

Karabiny: 

Spoiler
  • AN-94 "Abakan",
  • AK,
  • AK-12,
  • AK-74 ,
  • AK-74M,
  • AK-101,
  • AKM,
  • AKMS, 
  • AKS-74, 
  • AKS-74U, 
  • AUG A1, 
  • FN FNC,
  • G3, 
  • H&K G36, 
  • H&K G36K, 
  • OC-14-A "Groza”, 
  • HK-416, 
  • L85 Endeavour, 
  • ZR LR-300ML, 
  • M4A1, 
  • RU-556,
  • SCAR-H, 
  • SIG-SG 550, 
  • SIG- SG 552 Commando,
  • AS Wał, 
  • SR-3 "Wichr",
  • AEK-971,
  • AK-102,
  • AK-103,
  • AK-104,
  • AK-105,
  • IMI Galil,
  • KAC PDW,
  • M16,
  • M16A2.

Broń ciężka: 

Spoiler
  • M249,
  • PKM,
  • PKP "Pieczeng",
  • RPK,
  • RPK-74.

Granatniki: 

Spoiler
  • M79,
  • RG-6 (6G30),
  • RPG-7.

Pistolety:

Spoiler
  • APS,
  • Beretta M92,
  • Colt M1911 + Colt M1911 (w kamuflażu),
  • CZ-75 + CZ-75 Auto,
  • Desert Eagle,
  • FN-57,
  • FN FNP-45,
  • FN FNX-45,
  • Fort-12,
  • Fort-17,
  • Glock 19,
  • GSz-18,
  • Browning HP-SA,
  • MP-443 "Gawron",
  • PB,
  • PM,
  • SIG-Sauer P220,
  • TT-33,
  • HK USP,
  • Walther P-99.

Pistolety maszynowe:

Spoiler
  • PP-19 "Bizon",
  • MP-5 i MP5SD,
  • PP-2000,
  • PPSz-41, 
  • UMP-45, 
  • IMI UZI,
  • PP-19-01 "Witiaź".

Strzelby: 

Spoiler
  • Fort-500,
  • Mossberg 590A1,
  • MP-133,
  • MP-153,
  • Armsel Protecta,
  • Remington 870, 
  • Sajga 12K,
  • SPAS-12,
  • TOZ-34,
  • TOZ-66,
  • TOZ-194.

Karabiny snajperskie: 

Spoiler
  • H&K G3SG1, 
  • Gauss, 
  • Kar-98k, 
  • L96A1,
  • M82, 
  • M98 Bravo, 
  • MK-14 EBR,
  • Remington 700, 
  • SKS,
  • SWD, 
  • SWT-40, 
  • SWU, 
  • WSS "Wintorez".

 

 

PORADY:

Spoiler

Kwestie techniczne:

  • W przypadku problemów z dźwiękiem należy zainstalować OpenAL
  • W przypadku wylotów do pulpitu należy sprawdzić bibliotekę Vc+ i w razie potrzeby zainstalować - KLIK
  • W przypadku czarnej tekstury ziemi należy usunąć z folderu gamedata plik shaders.xr.
  • Komenda w konsoli g_3d_scopes on / off włącza i wyłącza celowniki 3D w grze.
  • Zaleca się grać na oświetleniu dynamicznym lub wyższym. Na statycznym mogą wystąpić problemy.

GALERIA:

Spoiler

yYWhWOT.jpg  P94PAPZ.jpg

7COprYX.jpg  f5CUVcy.jpg

wiOtOiJ.jpg  ckV2dYY.jpg

huN38E8.jpg  byIXQvF.jpg

INSTALACJA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji:

1. Zew Prypeci 1.6.02.


2. Zawartość pobranego archiwum moda oraz fixa umieszczamy w głównym katalogu gry. Następnie należy usunąć folder shaders_cache.


3. Dodajemy spolszczenie moda.


Połączenie STCoP WP 3.4 z AtmosFear 3Absolute Nature 4 i Absolute Structures:

1. Zew Prypeci 1.6.02.


2. Instalacja AtmosFear 3. 


3. Instalacja Absolute Structures.


4. Instalacja STCoP 3.4 oraz fixa. 


5. Dodajemy plik adaptacyjny STCoP z AtmosFear 3. 


6. Dodajemy spolszczenie.
 

 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:


Fix:


Spolszczenie: 


Plik adaptacyjny STCoP z AtmosFear 3:


Źródło: APPROTS.png.4603aa7965381464d0b7bb29c67170af.png
 

  • Cool 2
  • Positive 8
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

STCoP Weapon Pack 3.1:

Zmiany:

Spoiler

Ta wersja jest wycięciem połączonego pakietu EFT (nie do końca) i nie tylko.
1. Zastąpione animacje AKS-74U, AK-74, AK-103, MP-153, SWD, Saiga-12K, SKS, PM, PMM, lornetki;
2. Dodano możliwość instalowania celowników na Protecta/Eliminatora;
3. Zamieniony model celownika Kobra EKP-8-02, jego markę oraz celownik EOTech;
4. Zastąpiono niektóre modele rąk;
5. Dodano broń: AK-400 (w unikalnej wersji), wersja MP-153 z drewnianym tyłem;
6. Naprawiono błąd z niedziałającym zoomem dla kolimatorowych celowników;
7. Zmieniono położenie w rękach broni, aby była bliżej środka ekranu;
8. Dodano własną amunicję do Kar-98k;
9. Ponownie zmieniono broń wydawaną przez Żwawego;
10. Zmieniono unikalne warianty dla AK-74 i AKS-74U;
11. Dodano możliwość usunięcia celownika z SWT-40;
12. Dodano nocny celownik 1PN93-4 dla SWD;
13. Wycięto parę zbędnych zbroi;
14. Wycięto FN P90, FN-57, RPD i zdobione emki, z powodu miernych i nieodpowiednich modeli;
15. Zwiększone obrażenia otrzymywane przez działko Gaussa;
16. Zbędne tekstury zbroi zamieniono na analogi, znajdujące się w archiwach gry;
17. Poprawiono proporcje Mk 14 i RPK w rękach GG;
Również dodano zmiany z ostatniej poprawki (3.08):
18. Dodany silnikowy fix rysowania dla ciężkich addonów;
19. Nieznacznie zmieniono konfigi broni;
20. Dodano silnikowy fix dla wylotów rodzaju !error in stalker with visual;
21. Dodano fix dla prawidłowego przezroczystych płaszczyzn na hudzie;
22. Tymczasowo usunięto możliwość regulacji gęstości trawy przez konsolę.

Screeny:

Spoiler

urFTdjX.jpgk5YTYsK.jpgiHZkFxa.jpgHn6hDXQ.jpglZY59VE.jpg9jj8SvU.jpgsDGfrgi.jpgciAWQmy.jpgLIx0vWN.jpg0HpmzKt.jpglcsx1if.jpgdcUS64k.jpg

Link: yadi.sk

Źródło: ap-pro.ru

  • Positive 3
Link to comment
Share on other sites

Ma ktoś może problem z wywalaniem do pulpitu po wrzuceniu wersji 3.1?Mam zainstalowany spolszczony Zew Prypeci 1.6.0.2 ze STCoPem 3.1, do tego Absolute Nature 4, Absolute Structures i Atmosfear 3.0 i najczęściej po oddaniu questa zanim jeszcze wyjdę z okienka rozmowy a czasem randomowo wywala mi taki błąd :

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : ..\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ...l.k.e.r\zew prypeci\gamedata\scripts\xr_logic.script:597: attempt to call field '?' (a nil value)
 

stack trace:

0023:009275B1 xrCore.dll, xrDebug::fail()

Może być że STCoP się gryzie z Atmosfear i Absolutami?

 

Link to comment
Share on other sites

Pamiętam, że starsze wersje STCoPa potrzebowały jeszcze osobnego patcha żeby mogły działać z AtmosFear'em. Tutaj najpewniej jest tak samo. Absoluty z kolei nie powinny powodować problemów

Na internetach widziałem wersje 3.0.1 która posiadała takowego patcha kompatybilności. Można by spróbować pobrać tą wersję i użyć tegoż patcha w niej zawartego. Możliwe, że zadziała. (link do pobrania https://www.moddb.com/games/stalker-call-of-pripyat/downloads/stcop-weapon-pack-301-download-translation )

Ważna jest również kolejność instalacji: AtmosFear, później Absoluty, potem STCoP a na samym końcu patch.

Edited by Arni
Link to comment
Share on other sites

Kolejność na pewno u mnie się zgadza bo Absoluty jak nie wykryją zainstalowanego AtmosFeara to wywalają powiadomienie że nie jest zainstalowany albo nawet nie da się zainstalować no i stcop'a na samym końcu wrzucałem ale może ten patch pomoże. Dam znać jak sprawdzę :)

Edited by Szczepan9205
Link to comment
Share on other sites

Tak łatka pomogła na błąd który wyżej wymieniłem teraz jedynie wywala mi błąd od all.spawn ale sporadycznie i przed chwilą przy próbie wczytania quicksave'a wywaliło mi Out of Memory, trochę dziwne bo grałem już na Zewie w bardziej obciążające komputer mody

Link to comment
Share on other sites

Fix 3.1.04 (połączony z poprawkami Mortana):

Spoiler

1. Poprawiono wylot przy wyrzucaniu nabojów kalibru 12.7x55 i 12.7x99;
2. Poprawiono błędną nazwę i kaliber АК-12 obr. 2016r., błędnie nazwanego АК-400;
3. Poprawiono brak tekstury rękawiczek na kurtce bandyty;
4. Poprawiono wylot z nieistniejącym RPD;
5. Poprawiono brak gilzy przy wystrzale z SKS;
6. Poprawiono ilość naboi u Ruger 556 i МР-153 z drewnianym tyłem;
7. Poprawiono wylot przy próbie ulepszenia na zmianę naboi MP5;
8. Poprawiono krzywe celowanie USAS-12, SWU z celownikiem PSO-1М2 i FN-2000;
9. Poprawiono nieprawidłowe wyświetlanie licznika naboi w niektórych momentach;
10. Poprawiona ikona ulepszenia Gaussa;
11. Dodano fix dla HQ modeli od Shokera;
12. Poprawiono rozciągnięte niebo;
13. Dodano konfig dla ustawień moda;
14. Częściowo wyczyszczono konfiguracje od nieużywanych sekcji.

Ważne! Przed rozpoczęciem gry z tą poprawką wyczyśćcie folder shaders_cache!
P.S. Dla AtmosFear teraz można wyłączyć silnikowe przechodzenie słońca, dla tego w stcop_config zmieńcie w dynamic_sun_dir, wartość z true na false.
P.S.S. Możliwe wyloty na renderach dx10-dx11, jeśli oni będą występować, napiszcie w temacie na ap-pro.ru.

Link

  • Positive 4
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.