tom3kb Posted January 31, 2019 Report Share Posted January 31, 2019 Tytuł oryginalny: S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat Weapon Pack 3.4 Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 Data premiery: 16.10.2019 r. (Najnowsza wersja: 26.08.2020 r.) Autor: Ga2z & Mortan Autor spolszczenia: @Szczepan9205 OPIS: Spoiler Znana i ciesząca się sporym zainteresowaniem produkcja, która bierze sobie za cel maksymalne odświeżenie arsenału broni w Zewie Prypeci. Cechy moda: Bardzo duża ilość nowej broni oraz dodatków do niej Nowe wersje animacji Zmiany w uzbrojeniu NPC Lekkie zmiany w handlu @Szczepan9205 ze swojej strony dodał w opisach broni dodatkowe informacje, a w opisach kombinezonów znalazły się statystyki na wzór Misery 2.2 Lista broni: Spoiler Karabiny: AN-94 "Abakan" AK AK-12 AK-74 AK-74M AK-101 AKM AKMS AKS-74 AKS-74U AUG A1 FN FNC G3 H&K G36 H&K G36K OC-14-A "Groza” HK-416 L85 Endeavour ZR LR-300ML M4A1 RU-556 SCAR-H SIG-SG 550 SIG- SG 552 Commando AS Wał SR-3 "Wichr" AEK-971 AK-102 AK-103 AK-104 AK-105 IMI Galil KAC PDW M16 M16A2 Granatniki: M79 RG-6 (6G30) RPG-7 Ciężkie karabiny: M249 PKm PKP "Pieczeng" RPK RPK-74 Pistolety: APS Beretta M92 Colt M1911 + Colt M1911 (w kamuflażu) CZ-75 + CZ-75 Auto Desert Eagle FN-57 FN FNP-45 FN FNX-45 Fort-12 Fort-17 Glock 19 GSz-18 Browning HP-SA MP-443 "Gawron" PB PM SIG-Sauer P220 TT-33 HK USP Walther P-99 Strzelby: Fort-500 Mossberg 590A1 MP-133 MP-153 Armsel Protecta Remington 870 Sajga 12K SPAS-12 TOZ-34 TOZ-66 TOZ-194 Pistolety maszynowe: PP-19 "Bizon" MP-5 i MP5SD PP-2000 PPSz-41 UMP-45 IMI UZI PP-19-01 "Witiaź" Karabiny snajperskie: H&K G3SG1 Gauss Kar-98k L96A1 M82 M98 Bravo MK-14 EBR Remington 700 SKS SWD SWT-40 SWU WSS "Wintorez" SCREENY: Spoiler VIDEO: Spoiler Wersja 3.3: INSTALACJA: Spoiler 1. Zawartość pobranego archiwum z modem oraz fixem umieszczamy w głównym katalogu gry. 2. Należy usunąć folder shaders_cache. Gramy na oświetleniu dynamicznym lub wyższym. Na statycznym mogą wystąpić się problemy. Komenda w konsoli "g_3d_scopes on / off" - włącza i wyłącza 3D celowniki w grze. Problemy: Spoiler 1. W przypadku problemów z dźwiękiem zainstalować -> OpenAL 2. W przypadku wylotów do pulpitu należy sprawdzić bibliotekę Vc+ i w razie potrzeby zainstalować: https://yadi.sk/d/PC3XWgUD3JxBrE 3. W przypadku czarnej tekstury ziemi usunąć z folderu gamedata plik shaders.xr. INSTALACJA SPOLSZCZENIA: Spoiler 1. Zawartość pobranego spolszczenia nakładamy na polską podstawkę Zewu Prypeci. 2. Zawartość wypakowanego archiwum ze spolszczeniem umieszczamy w głównym katalogu gry i jeśli Windows poprosi o zgodę na zamianę plików to zgadzamy się na zamianę i gotowe. LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod v3.4: Yandex: [KLIK] Google Drive: [KLIK] Fix 3.4.03: Yandex: [KLIK] Google Drive: [KLIK] Spolszczenie (do wersji 3.4 + fix 3.4.03): MEGA: [KLIK] Nasza pobieralnia: [KLIK] Autor spolszczenia moda NIE WYRAŻA ZGODY na jego uploadowanie / publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl Starsze wersje: Mod v3.3: Yandex: [KLIK] Google Drive: [KLIK] Fix 3.3.06: Yandex: [KLIK] Google Drive: [KLIK] Archiwalne wersje moda: Spoiler MOD v3.2: Yandex: [KLIK] Google Drive: [KLIK] Fix 3.2.03: [KLIK] Mod v3.1: [KLIK] Fix 3.1.08: [KLIK] Fix 3.07: [KLIK] Mod v3.0: [KLIK] Fix 2.9.09: [KLIK] Mod v2.9: [KLIK] Fix 2.8.07: [KLIK] Mod v2.8: [KLIK] Fix 2.7.8: [KLIK] Mod v2.7: [KLIK] Fix 2.6.3: [KLIK] Mod v2.6 dla CzN: [KLIK] Fix 2.5.4: [KLIK] Mod 2.5: [KLIK] Fix 2.0.5: [KLIK] Mod v2.0: [KLIK] Fix wersji Final: [KLIK] Mod w wersji Final: [KLIK] DLA ZAINTERESOWANYCH (jak połączyć STCoP z AtmosFear3, Absolute Nature 4 i Absolute Structures): Spoiler 1. Instalujemy czystą polską podstawkę Zewu Prypeci w wersji 1.6.02 2. Na czystą polską podstawkę instalujemy AtmosFear 3 3. Następnie instalujemy Absolute Nature 4 4. Instalujemy Absolute Structures .5 Instalujemy STCoP 3.4 6. Wrzucamy fix 3.4.03 dla STCoP 7 . Wrzucamy plik adaptacyjny STCoP do AtmosFear 3 8. Wrzucamy spolszczenie i gotowe! LINK DO PLIKU ADAPTACYJNEGO STCoP do AtmosFear3: MEGA: [KLIK] Nasza pobieralnia: [KLIK] Źródło: 2 8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted January 31, 2019 Author Report Share Posted January 31, 2019 Filmik pokazujący kupę giwer, choć nie wiem czy wszystkie. Mauser i cała ta reszta drugowojennego złomu. 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArNie Posted January 31, 2019 Report Share Posted January 31, 2019 Ja rozumiem wiele, ale te bronie ze skinami z CSGO to mogli sobie jednak darować, bo to po prostu absurdalnie wygląda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted January 31, 2019 Author Report Share Posted January 31, 2019 To chyba ma kusić dzieci wychowane na CSach, nieważne z czego strzelasz byle było różowe i miało narysowanego jednorożca albo kucyka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czynnywulkan Posted January 31, 2019 Report Share Posted January 31, 2019 Może zrobią jakąś wersję bez tego, bo trochę to burzy klimat całej gry... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted January 31, 2019 Author Report Share Posted January 31, 2019 E to tam raptem jedna czy maks parę pukawek, najwyżej jej nie kupisz u handlarza. Mam nadzieję, że stalkerzy z takimi nie będą latać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bbratan Posted January 31, 2019 Report Share Posted January 31, 2019 Te bronie ze skinami z CS to tylko u żwawego. A co do reszty to całkiem nieźle, ale i tak nie mogę się doczekać na kolejną wersję. (ps.w plikach można znaleźć informacje o dwóch nowych celownikach: 1p58 i 1p78) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junx Posted February 1, 2019 Report Share Posted February 1, 2019 A ja właśnie czekałem na wersję 3.0, trochę przyniosę broni do Hybrid'a. Tylko nie mówcie nikomu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwinny Posted February 1, 2019 Report Share Posted February 1, 2019 Słabo brzmią te giwery, szczególnie kałach. Marzą mi się dźwięki z far cry 5 albo podobne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus-Polonus Posted February 6, 2019 Report Share Posted February 6, 2019 Fajny ten ASh... Spoiler 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junx Posted February 7, 2019 Report Share Posted February 7, 2019 FIX 3.0.2 - https://modsfire.com/6c66vvJL8rgW9oA 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus-Polonus Posted February 7, 2019 Report Share Posted February 7, 2019 (edited) @Junx a wiadomo, czego dotyczy? Edited February 7, 2019 by Marcus_Polonus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted March 12, 2019 Author Report Share Posted March 12, 2019 Nowy fix do moda o numerku 3.05, link w pierwszym poście. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pancerniak Posted April 27, 2019 Report Share Posted April 27, 2019 STCoP Weapon Pack 3.1: Zmiany: Spoiler Ta wersja jest wycięciem połączonego pakietu EFT (nie do końca) i nie tylko. 1. Zastąpione animacje AKS-74U, AK-74, AK-103, MP-153, SWD, Saiga-12K, SKS, PM, PMM, lornetki; 2. Dodano możliwość instalowania celowników na Protecta/Eliminatora; 3. Zamieniony model celownika Kobra EKP-8-02, jego markę oraz celownik EOTech; 4. Zastąpiono niektóre modele rąk; 5. Dodano broń: AK-400 (w unikalnej wersji), wersja MP-153 z drewnianym tyłem; 6. Naprawiono błąd z niedziałającym zoomem dla kolimatorowych celowników; 7. Zmieniono położenie w rękach broni, aby była bliżej środka ekranu; 8. Dodano własną amunicję do Kar-98k; 9. Ponownie zmieniono broń wydawaną przez Żwawego; 10. Zmieniono unikalne warianty dla AK-74 i AKS-74U; 11. Dodano możliwość usunięcia celownika z SWT-40; 12. Dodano nocny celownik 1PN93-4 dla SWD; 13. Wycięto parę zbędnych zbroi; 14. Wycięto FN P90, FN-57, RPD i zdobione emki, z powodu miernych i nieodpowiednich modeli; 15. Zwiększone obrażenia otrzymywane przez działko Gaussa; 16. Zbędne tekstury zbroi zamieniono na analogi, znajdujące się w archiwach gry; 17. Poprawiono proporcje Mk 14 i RPK w rękach GG; Również dodano zmiany z ostatniej poprawki (3.08): 18. Dodany silnikowy fix rysowania dla ciężkich addonów; 19. Nieznacznie zmieniono konfigi broni; 20. Dodano silnikowy fix dla wylotów rodzaju !error in stalker with visual; 21. Dodano fix dla prawidłowego przezroczystych płaszczyzn na hudzie; 22. Tymczasowo usunięto możliwość regulacji gęstości trawy przez konsolę. Screeny: Spoiler Link: yadi.sk Źródło: ap-pro.ru 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 30, 2019 Report Share Posted April 30, 2019 No to do linków przeglądzik do kompletu. Jest progres, podoba mi się ta paczka coraz bardziej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FeRu Posted April 30, 2019 Report Share Posted April 30, 2019 Musiałeś trochę popić bo coś żadna wrona nie padła Faktycznie ten pack jest coraz lepszy. Zrób jeszcze wideo o pistoletach i karabinach maszynowych. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZapomnialemLoginu Posted April 30, 2019 Report Share Posted April 30, 2019 No i z takimi pistoletami można grać a nie przemodelowanymi Makaronami z którymi psy można najwyżej postraszyć. Wycięli RPD, szkoda bo mimo paskudnego wyglądu to miała wygar. Przynajmniej RPK ostał się... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szczepan9205 Posted May 1, 2019 Report Share Posted May 1, 2019 Ma ktoś może problem z wywalaniem do pulpitu po wrzuceniu wersji 3.1?Mam zainstalowany spolszczony Zew Prypeci 1.6.0.2 ze STCoPem 3.1, do tego Absolute Nature 4, Absolute Structures i Atmosfear 3.0 i najczęściej po oddaniu questa zanim jeszcze wyjdę z okienka rozmowy a czasem randomowo wywala mi taki błąd : FATAL ERROR [error]Expression : !m_error_code [error]Function : raii_guard::~raii_guard [error]File : ..\xrServerEntities\script_storage.cpp [error]Line : 748 [error]Description : ...l.k.e.r\zew prypeci\gamedata\scripts\xr_logic.script:597: attempt to call field '?' (a nil value) stack trace: 0023:009275B1 xrCore.dll, xrDebug::fail() Może być że STCoP się gryzie z Atmosfear i Absolutami? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArNie Posted May 1, 2019 Report Share Posted May 1, 2019 (edited) Pamiętam, że starsze wersje STCoPa potrzebowały jeszcze osobnego patcha żeby mogły działać z AtmosFear'em. Tutaj najpewniej jest tak samo. Absoluty z kolei nie powinny powodować problemów Na internetach widziałem wersje 3.0.1 która posiadała takowego patcha kompatybilności. Można by spróbować pobrać tą wersję i użyć tegoż patcha w niej zawartego. Możliwe, że zadziała. (link do pobrania https://www.moddb.com/games/stalker-call-of-pripyat/downloads/stcop-weapon-pack-301-download-translation ) Ważna jest również kolejność instalacji: AtmosFear, później Absoluty, potem STCoP a na samym końcu patch. Edited May 1, 2019 by Arni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szczepan9205 Posted May 1, 2019 Report Share Posted May 1, 2019 (edited) Kolejność na pewno u mnie się zgadza bo Absoluty jak nie wykryją zainstalowanego AtmosFeara to wywalają powiadomienie że nie jest zainstalowany albo nawet nie da się zainstalować no i stcop'a na samym końcu wrzucałem ale może ten patch pomoże. Dam znać jak sprawdzę Edited May 1, 2019 by Szczepan9205 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szczepan9205 Posted May 1, 2019 Report Share Posted May 1, 2019 Tak łatka pomogła na błąd który wyżej wymieniłem teraz jedynie wywala mi błąd od all.spawn ale sporadycznie i przed chwilą przy próbie wczytania quicksave'a wywaliło mi Out of Memory, trochę dziwne bo grałem już na Zewie w bardziej obciążające komputer mody Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pancerniak Posted May 3, 2019 Report Share Posted May 3, 2019 Fix 3.1.04 (połączony z poprawkami Mortana): Spoiler 1. Poprawiono wylot przy wyrzucaniu nabojów kalibru 12.7x55 i 12.7x99; 2. Poprawiono błędną nazwę i kaliber АК-12 obr. 2016r., błędnie nazwanego АК-400; 3. Poprawiono brak tekstury rękawiczek na kurtce bandyty; 4. Poprawiono wylot z nieistniejącym RPD; 5. Poprawiono brak gilzy przy wystrzale z SKS; 6. Poprawiono ilość naboi u Ruger 556 i МР-153 z drewnianym tyłem; 7. Poprawiono wylot przy próbie ulepszenia na zmianę naboi MP5; 8. Poprawiono krzywe celowanie USAS-12, SWU z celownikiem PSO-1М2 i FN-2000; 9. Poprawiono nieprawidłowe wyświetlanie licznika naboi w niektórych momentach; 10. Poprawiona ikona ulepszenia Gaussa; 11. Dodano fix dla HQ modeli od Shokera; 12. Poprawiono rozciągnięte niebo; 13. Dodano konfig dla ustawień moda; 14. Częściowo wyczyszczono konfiguracje od nieużywanych sekcji. Ważne! Przed rozpoczęciem gry z tą poprawką wyczyśćcie folder shaders_cache! P.S. Dla AtmosFear teraz można wyłączyć silnikowe przechodzenie słońca, dla tego w stcop_config zmieńcie w dynamic_sun_dir, wartość z true na false. P.S.S. Możliwe wyloty na renderach dx10-dx11, jeśli oni będą występować, napiszcie w temacie na ap-pro.ru. Link 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwinny Posted May 9, 2019 Report Share Posted May 9, 2019 Jak jakaś poprawka na nazwy broni i tłumików? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwinny Posted May 11, 2019 Report Share Posted May 11, 2019 (edited) Tutaj 45 acp w końcu wyrządza jakieś szkody a desert eagle to prawdziwa armata tak jak w realnym życiu Całkiem inaczej się gra w cop na tym modzie Edited May 11, 2019 by Zwinny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted June 4, 2019 Author Report Share Posted June 4, 2019 Nowy wygląd celowników, do pobrania ze strony wymienionej na filmiku. Linka nie daję bo nas blokują ;). Ps. W pierwszym poście dodałem ostatnie patche. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.