pacjent1972 Opublikowano 3 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 @ramirez12, przeinstalowałeś podstawkę i wrzuciłeś na nowo moda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramirez12 Opublikowano 3 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 Dokładnie tak Pobrałem moda w wersji Repack (z linka na 1str)1. zainstalowałem na nowo grę (oczywiście 100% oryginał) 2. Zainstalowałem Mod'a 3. Pod koniec instalacji wyskoczy Configurator. Zamykamy go. Konfigurację robimy na końcu, po dodaniu spolszczenia. 4. Dodajemy Nieoficjalny fiks 15 i fiks 15.6 (z zamianą plików) 5. Dodajemy spolszczenie (z zamianą plików) 6. Uruchamiamy grę ikonką na pulpicie X i klikamy na Configurator. Robimy konfigurację. A dalej to tak jak napisałem w poprzednim poście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 3 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 6 minut temu, ramirez12 napisał: Dokładnie tak Pobrałem moda w wersji Repack (z linka na 1str)1. zainstalowałem na nowo grę (oczywiście 100% oryginał) 2. Zainstalowałem Mod'a @ramirez12 - to jest REPACK, zawiera w sobie Stalkera SoC. Jeżeli zainstalujesz REPACK na Stalkera SoC, to nie pograsz. Przeczytaj - Instalacja moda w wersji Repack w 1 poście. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allen Opublikowano 3 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 Nie masz configuratora po polsku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramirez12 Opublikowano 3 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 Ooooo , no widzisz ja trochę za słaby jestem w te angielskie nazwy i już 2x tak się w balona zrobiłem. Hehehe Tak to jest jak człowiek się nie zna , no cóż dobrze że opisałem wszystko krok po kroku to mogliście pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 3 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 Ja się zapętliłem i zapomniałem że to repack . Wracając jednak sprawdziłem historię twoich postów i widziałem że miałeś już wyloty związane z brakiem pamięci, jak np. w OP-2. Twoja karta graficzna ma tylko 128 MB pamięci, menu moda to już grubo ponad 200MB. Po wejściu w grę mamy ponad 800MB pamięci karty graficznej. Nie jestem dobrym technikiem w sprawach PC-tów ale tu raczej mamy oczywista sprawę. Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramirez12 Opublikowano 3 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 Nie , moja karta ma 2GB pamięci to pierwsza sprawa a druga to to że zrobiłem głupotę i instalowałem moda w wersji repack na podstawkę. Już wszystko jest ok , gra już działa jak powinna a co do historii postów to faktycznie miałem taki problem ale możesz nie wierzyć ale dotyczył dokładnie tego samego (zainstalowania moda w wersji repack na podstawkę) i z tąd ten log o za małej pamięci. Tak czy owak jak już wspomniałem , dzięki za pomoc już wszystko hula. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 4 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 (edytowane) Taka ciekawostka albo i nie bo nikt nie pisał o ulepszonym detektorze który można znaleźć na radarze na dachu budynku. Szkoda że tak późno bo ładnie pokazuje na minimapie anomalie i punkty o zwiększonym promieniowaniu, łatwo wszystko dzięki niemu ominąć szczególnie właśnie tam ale wszędzie się przydaje. Edytowane 4 Maja 2016 przez mkk7 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeRu Opublikowano 7 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 Ja znalazłem jeszcze jeden ulepszony detektor w Laboratorium na Generatorach był w skrytce jednego naukowca czyli w samej końcówce gry.Szkoda że tak późno ten detektor jest dostępny bo faktycznie bardzo ułatwia poruszanie się wśród anomalii. Być może gdzieś można znaleźć wcześniej ten detektor tylko trzeba by było każdy możliwy zakamarek przeszukać. Ciekawe co jeszcze ukryli autorzy moda na mapie,bo faktycznie w OLR opłaca się przeszukiwać wszystkie miejsca i każdego trupa. Mozna by było zebrać najciekawsze znaleziska i zaznaczyć na mapie jako ściagawkę tak jak znalazłem mapy z COP z zaznaczonymi wszystkimi najciekawszymi miejscami. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 7 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 OLR ukończony. Mod jest naprawdę świetny, graficznie OK ale najważniejsza jest fabuła bo wciąga niesamowicie aż chce się grać dalej. Początek dość trudny że względu na ubogie wyposażenie a w zasadzie brak i ten ciągły głód przy braku pożywienia ale wystarczy zrobić kilka zadań i dotrwać do momentu możliwości zakupu jedzenia wtedy już z górki. W miarę upływu czasu powoli zdobywamy wszystko co pomaga nam w przetrwaniu czyli uzbrojenie, kombinezony, arty, lekarstwa i żywność. Ciekawe lokacje, inne niż te do których przeważnie jesteśmy przyzwyczajeni, później po zdobyciu hybrydyzatora możliwość tworzenia nowych mocniejszych artów. Niektóre zadania mogą się wydawać nużące czyli bieganie tam i z powrotem ale jest ich niewiele i nie psują bardzo dobrej zabawy z rozgrywki. Może komuś brakować możliwości modyfikacji broni i pancerzy ( istnieje tylko możliwość naprawy) ale to co znajdziemy lub kupimy w zupełności wystarcza. Mod można polecić również mniej doświadczonym w brew pozorom aż tak trudny nie jest a przynosi wiele satysfakcji z grania, należy tylko pamiętać że nie wszystkie zadania pojawiają się w PDA więc warto robić notatki i mniej więcej zapamiętywać lokacje. Ten detektor o którym wspomina FeRu wykrywa anomalie i pola elektryczne a ponieważ znajdujemy go na końcu nie ma już większego znaczenia. Mod można zakończyć na kilka sposobów z ciekawości wszystkie wypróbowałem, ale chyba najlepsze po monolicie na generatory i sprzeciw świadomości Z. Podziękowania jak zwykle dla tłumaczy za świetną robotę. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeRu Opublikowano 7 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 Jedynie czego brakuje po skończeniu moda to freeplay. Bardzo by się przydał po pokonaniu Świadomości Z i spotkaniu z naukowcami.Chciałoby się jeszcze połazić po lokacjach i porobić trochę typowo STALKERskich zadań. Oby wersja 3.0 miała freeplay po skonczeniu bo mod z takimi lokacjami i klimatem aż się o to prosi.Fabularnie jest super chociaż parę wątków pasowałoby rozbudować i domknąć w lepszy sposób, jednak i tak historia wciąga o wiele bardziej niż ta z Cienia czy Lost Alpha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramirez12 Opublikowano 9 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 Mam takie pytanie , czy ktoś ma lub jest w stanie stworzyć mini moda który zmienił by ten celownik który jest na zwykły krzyż i jeśli to możliwe to minimapę na taką jak była w podstawowej wersji tj. żeby było na niej ile osób jest w okolicy itp. Lub po prostu zapodać cały hud z podstawki. Pewnie jest coś takiego , (chociaż ja nie znalazłem) bo na pierwszej str tematu jest screen i na nim jest taki właśnie hud Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeRu Opublikowano 14 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2016 @ramirez12 Oficjalnego moda dla HUD w OLR nie ma. Stary hud był w poprzedniej odsłonie moda czyli OLR1.0 i OLR 2.0. W wersji 2.5 została zmieniona na tą z pierwszych buildów. Z resztą to nie jest żadne utrudnienie,mnie osobiście ten hud najbardziej się podoba ze wszystkich...Jest prościutki i czytelny. Jeśli jednak chcesz inny hud musisz pokombinować. Jeśli będę miał czas spróbuje przerobić hud z paczki do OP-2 bo jest tam kilka ciekawych i ładnych hudów ale nie wiem czy to zadziała...Zobaczymy. Do poniedziałku i tak nie pogram w żadnego moda ani nawet w podstawkę,bo grafikę Radka HD6870 mi trafil szlag, a nowy GTX 660TI przyjdzie w poniedziałek, także jeśli już zacznę coś robić to w tygodniu Chciaż i tego nie jestem pewien, bo muszę nadrobić zaległości w OGSE,już tydzień czasu nie grałem w nic z serii STALKER i mnie nosi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramirez12 Opublikowano 15 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2016 (edytowane) Mi osobiście najbardziej przeszkadza ten celownik który zastąpił krzyżyk i brak podświetlenia na czerwono tegoż właśnie celownika po najechaniu na wrogo usposobionego do nas stalkera , reszta jest nawet ok. OKI , jak byś miał możliwość to popatrz czy coś da się zrobić z tymi HUD'ami jak by Ci się udało to napisz mi koniecznie. Muszę jeszcze zapytać czemu mogę nie mieć identyfikacji BN'ów po najechaniu na nich celownikiem ?? W opcjach mam ustawione i zatwierdzone żeby było włączone a w grze brak to jedno a drugie to to że nie mam możliwości przeszukiwania martwych mutantów. Na filmikach z gameplayu widziałem że powinno dać się przeszukiwać ?? Edytowane 15 Maja 2016 przez ramirez12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramirez12 Opublikowano 16 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 W dolinie mroku gdy idę na spotkanie z nieznajomym stalkerem i dochodzę na pewną odległość (ok 200m) na całej długości mapy nie istotnie czy z północy czy od wschodu czy z innych kierunków , zawsze po zbliżeniu się do podobnej odległości wywala mnie na pulpit z takim bugiem: Expression : fatal error Function : CModelPool::Instance_Load File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender\ModelPool.cpp Line : 111 Description : <no expression> Arguments : Can't find model file 'weapons\sigaret\sigaret2.ogf'. Wczytywałem save'y wcześniejsze , zmieniałem kilkakrotnie lokację i nic. Na wcześniejszym etapie gry nie miałem podobnych problemów. Bardzo proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 @ramirez12 A dogrywałeś pliki z linka podanego przez FeRu na poprzedniej stronie? Jeśli nie, to spróbuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramirez12 Opublikowano 16 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 Niestety nie wiedzieć czemu nie mam takiej ścieżki " gamedata\meshes\weapons " jak podał kolega FeRu , nie mam takiego katalogu jak meshes w katalogu gamedata. PS mam moda w wersji Repack jeśli ma to jakie kolwiek znaczenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeRu Opublikowano 16 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 To stwórz taka ścieżkę : \gamedata\meshes\weapons\sigaret i tam wklej te 2 pliki z folderu ktory wrzuciłem. Możesz nie mieć tego w gamedata bo normalnie pliki są spakowane w tym modzie do .db a ja używam wypakowanej gamedaty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramirez12 Opublikowano 16 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 Teraz z takim bugiem mnie wywaliło Expression : fatal error Function : CResourceManager::_GetBlender File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\ResourceManager.cpp Line : 49 Description : <no expression> Arguments : Shader 'models\light_red' not found in library. Co ciekawe to zanim mnie wywaliło to ze 3x gra przycieła i dopiero wywaliło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeRu Opublikowano 17 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 (edytowane) Spróbuj shadery z fix 17,być moze uda się naprawić ten błąd: https://www.sendspace.com/file/w5qmaw Edytowane 17 Maja 2016 przez FeRu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramirez12 Opublikowano 17 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 Dzięki , jesteś wielki , pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramirez12 Opublikowano 22 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 Czy może ktoś pomóc ? za każdym razem gdy próbuję wczytać grę albo np. zakończyć grę wybierając opcje w menu wywala mnie do pulpitu. Dodam że dzieje się tak tylko przy próbie wczytania gry po raz drugi od włączenia gry , tzn. jak włączę grę i wczytuje zapis , jest wtedy ok , ale gdy na przykład zginę i chcę wczytać zapis to z automatu wylot z takim logiem: Expression : child Function : xrServer::Perform_destroy File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\xrServer_sls_clear.cpp Line : 22 Description : child registered but not found [31518] proszę o pomoc bo jest to mocno denerwujące ,zwłaszcza na lokacji jantar gdzie wystarczy jeden krok w bok i promieniowanie psi zabija w ułamku sekundy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkszuba Opublikowano 11 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 (edytowane) Cześć. nie orientuję się strukturze forum więc przepraszam z góry jak wątek jest nie tu gdzie trzeba. Przeszukałem trochę net ale nie ma rozwiązania... mam wersję 1.0006 Obvlivion lost remake 2.5 Fix 15.6 bez spolszczenia (bo grę wiesza więc w oryginalnej cyrylicy). PROBLEM: Nie mogę wejść do niektórych obszarów gry np na Jantar, "zawodzie", dolny poziom w laboratorium koło ciemnej doliny. od razu dostaję max radiację i ginę. Aktualnie próbuję właśnie wyciągnąć dokumenty z laboratorium (x-18 chyba) dostępnym z Ciemnej Doliny. Zlazłem na najniższy poziom, gdzie leży zabity naukowiec (obok pda). Jak schodzę kilka schodków niżej wyskakuje koniec gry i ikonka czerwonej głowy z mózgiem... (tak jak przy przejściu na Jantar). Ogarnąłem niezniszczony kombinezon naukowców (ten pomarańczowy) żeby nie było że wlatuję bez ochrony+dwa artefakty dające ochronę +8 przed radiacją. i nic... odstrzeliłem potwora w kapturze co unosi rzeczy (bo wlazł po klatce schodowej do mnie) myślałem że to on generuje jakieś pole. i nic... Próbowałem wbić się szybem windy ale ginę niestety więc też lipa. kody z demo_record 1 po enterze niestety u mnie przenoszą do pierwotnej lokalizacji. Nawrzucałem im granatów chyba zostały takie trzy dziwne stworki (jeden też wlazł i zginął). Już nie wiem co generuje to pole i jak to obejść. Musze się dostać na ten poziom bo tam są dokumenty które mam zanieść barmanowi... ale nie mogę bo plansza ma zablokowane wyjście z powrotem do doliny. Pułapka niestety bardzo proszę o pomoc z góry dzękuję i sorka za za długi opis Edytowane 11 Czerwca 2016 przez tomkszuba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 (edytowane) Nie możesz wejść bo tam jest psi promieniowanie i bez odpowiedniego zabezpieczenia nie ma co tam się wybierać, W lab X18 nie wyłączyłeś urządzenia które je generuje co skutkuje po zejściu poziom niżej natychmiastowym zgonem, Korzystaj z poradników lub filmików przechodzenia moda i tematu na forum dotyczącego moda bo tam też znajdziesz mnóstwo wskazówek. Na głównej stronie forum po prawej u góry jest wyszukiwarka, wpisujesz czego szukasz i tyle. Tu link do tematu moda Tu masz jak sobie radzić w X18. Edytowane 11 Czerwca 2016 przez mkk7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkszuba Opublikowano 11 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 HA dzięki! Przeorałem jeszcze raz wszystkie PDA i znalazłem kod do drzwi do pokoju wyłącznikiem. Trochę ciężko się gra w oryginale przy okazji uczę się rosyjskiego/ukraińskiego . Pozabijałem i ograbiłem wszystkich i lecę na Jantar Pozdrowienie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.