Skocz do zawartości

Oblivion Lost Remake 2.5


korn06

Rekomendowane odpowiedzi

Dokładnie tak

Pobrałem moda w wersji Repack (z linka na 1str)
1. zainstalowałem na nowo grę (oczywiście 100% oryginał)

2. Zainstalowałem Mod'a
3. Pod koniec instalacji wyskoczy Configurator. Zamykamy go. Konfigurację robimy na końcu, po dodaniu spolszczenia.
4. Dodajemy Nieoficjalny fiks 15 i fiks 15.6 (z zamianą plików)
5. Dodajemy spolszczenie (z zamianą plików)
6. Uruchamiamy grę ikonką na pulpicie X i klikamy na Configurator. Robimy konfigurację.

A dalej to tak jak napisałem w poprzednim poście

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, ramirez12 napisał:

Dokładnie tak

Pobrałem moda w wersji Repack (z linka na 1str)
1. zainstalowałem na nowo grę (oczywiście 100% oryginał)

2. Zainstalowałem Mod'a

@ramirez12 - to jest REPACK, zawiera w sobie Stalkera SoC. Jeżeli zainstalujesz REPACK na Stalkera SoC, to nie pograsz.

Przeczytaj - Instalacja moda w wersji Repack w 1 poście.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się zapętliłem i zapomniałem że to repack :blush:. Wracając jednak sprawdziłem historię twoich postów i widziałem że miałeś już wyloty związane z brakiem pamięci, jak np. w OP-2.

Twoja karta graficzna ma tylko 128 MB pamięci, menu moda to już grubo ponad 200MB. Po wejściu w grę mamy ponad 800MB pamięci karty graficznej.

Nie jestem dobrym technikiem w sprawach PC-tów ale tu raczej mamy oczywista sprawę. 

Spoiler

XR_3DA_2016_05_03_19_41_28_637.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie , moja karta ma 2GB pamięci to pierwsza sprawa a druga to to że zrobiłem głupotę i instalowałem moda w wersji repack na podstawkę. Już wszystko jest ok , gra już działa jak powinna a co do historii postów to faktycznie miałem taki problem ale możesz nie wierzyć ale dotyczył dokładnie tego samego (zainstalowania moda w wersji repack na podstawkę) i z tąd ten log o za małej pamięci. Tak czy owak jak już wspomniałem , dzięki za pomoc już wszystko hula.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka ciekawostka albo i nie bo nikt nie pisał o ulepszonym detektorze który można znaleźć na radarze na dachu budynku. Szkoda że tak późno bo ładnie pokazuje na minimapie anomalie i punkty o zwiększonym promieniowaniu, łatwo wszystko dzięki niemu  ominąć szczególnie właśnie tam ale wszędzie się przydaje.

ss_mkk7_05-02-16_19-51-25_(lvl10_radar).jpg

ss_mkk7_05-02-16_19-47-45_(lvl10_radar).jpg

Edytowane przez mkk7
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja znalazłem jeszcze jeden ulepszony detektor w Laboratorium na Generatorach był w skrytce jednego naukowca czyli w samej końcówce gry.Szkoda że tak późno ten detektor jest dostępny bo faktycznie bardzo ułatwia poruszanie się wśród anomalii. Być może gdzieś można znaleźć wcześniej ten detektor tylko trzeba by było każdy możliwy zakamarek przeszukać. Ciekawe co jeszcze ukryli autorzy moda na mapie,bo faktycznie w OLR opłaca się przeszukiwać wszystkie miejsca i każdego trupa.

Mozna by było zebrać najciekawsze znaleziska i zaznaczyć na mapie jako ściagawkę tak jak znalazłem mapy z COP z zaznaczonymi wszystkimi najciekawszymi miejscami.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OLR ukończony. Mod jest naprawdę świetny, graficznie OK ale najważniejsza jest  fabuła bo wciąga niesamowicie aż chce się grać dalej. Początek dość trudny że względu na ubogie wyposażenie a w zasadzie brak i ten ciągły głód przy braku pożywienia ale wystarczy zrobić kilka zadań i dotrwać do momentu możliwości zakupu jedzenia wtedy już z górki. W miarę upływu czasu powoli zdobywamy wszystko co pomaga nam w przetrwaniu czyli uzbrojenie, kombinezony, arty, lekarstwa i żywność. Ciekawe lokacje, inne niż te do których przeważnie jesteśmy przyzwyczajeni, później po zdobyciu hybrydyzatora możliwość tworzenia nowych mocniejszych artów. Niektóre zadania mogą się wydawać nużące czyli bieganie tam i z powrotem ale jest ich niewiele i nie psują bardzo dobrej zabawy z rozgrywki. Może komuś brakować możliwości modyfikacji broni i pancerzy ( istnieje tylko możliwość naprawy) ale to co znajdziemy lub kupimy w zupełności wystarcza. Mod można polecić również mniej doświadczonym w brew pozorom aż tak trudny nie jest a przynosi wiele satysfakcji z grania, należy tylko pamiętać że nie wszystkie zadania pojawiają się w PDA więc warto robić notatki i mniej więcej zapamiętywać lokacje. Ten detektor o którym wspomina FeRu wykrywa anomalie i pola elektryczne a ponieważ znajdujemy go na końcu nie ma już większego znaczenia. Mod można zakończyć na kilka sposobów z ciekawości wszystkie wypróbowałem, ale chyba najlepsze po monolicie na generatory i sprzeciw świadomości Z. Podziękowania jak zwykle dla tłumaczy za świetną robotę.

ss_mkk7_05-06-16_19-32-44_(lvl15_sarcofag).jpg

ss_mkk7_05-07-16_19-56-19_(lvl17_warlab).jpg

ss_mkk7_05-07-16_21-33-59_(lvl17_warlab).jpg

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedynie czego brakuje po skończeniu moda to freeplay. Bardzo by się przydał po pokonaniu Świadomości Z i spotkaniu z naukowcami.Chciałoby się jeszcze połazić po lokacjach i porobić trochę typowo STALKERskich zadań. Oby wersja 3.0 miała freeplay po skonczeniu bo mod z takimi lokacjami i klimatem aż się o to prosi.Fabularnie jest super chociaż parę wątków pasowałoby rozbudować i domknąć w lepszy sposób, jednak i tak historia wciąga o wiele bardziej niż ta z Cienia czy Lost Alpha.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie , czy ktoś ma lub jest w stanie stworzyć mini moda który zmienił by ten celownik który jest na zwykły krzyż i jeśli to możliwe to minimapę na taką jak była w podstawowej wersji tj. żeby było na niej ile osób jest w okolicy itp. Lub po prostu zapodać cały hud z podstawki. Pewnie jest coś takiego , (chociaż ja nie znalazłem) bo na pierwszej str tematu jest screen i na nim jest taki właśnie hud

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ramirez12 Oficjalnego moda dla HUD w OLR nie ma. Stary hud był w poprzedniej odsłonie moda czyli OLR1.0 i OLR 2.0. W wersji 2.5 została zmieniona na tą z pierwszych buildów. Z resztą to nie jest żadne utrudnienie,mnie osobiście ten hud najbardziej się podoba ze wszystkich...Jest prościutki i czytelny. Jeśli jednak chcesz inny hud musisz pokombinować. Jeśli będę miał czas spróbuje przerobić hud z paczki do OP-2 bo jest tam kilka ciekawych i ładnych hudów ale nie wiem czy to zadziała...Zobaczymy. Do poniedziałku i tak nie pogram w żadnego moda ani nawet w podstawkę,bo grafikę  Radka HD6870 mi trafil szlag, a nowy GTX 660TI przyjdzie w poniedziałek, także jeśli już zacznę coś robić to w tygodniu

Chciaż i tego nie jestem pewien, bo muszę nadrobić zaległości w OGSE,już tydzień czasu nie grałem w nic z serii STALKER i mnie nosi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi osobiście najbardziej przeszkadza ten celownik który zastąpił krzyżyk i brak podświetlenia na czerwono tegoż właśnie celownika po najechaniu na wrogo usposobionego do nas stalkera , reszta jest nawet ok. OKI , jak byś miał możliwość to popatrz czy coś da się zrobić z tymi HUD'ami jak by Ci się udało to napisz mi koniecznie.

Muszę jeszcze zapytać czemu mogę nie mieć identyfikacji BN'ów po najechaniu na nich celownikiem ?? W opcjach mam ustawione i zatwierdzone żeby było włączone a w grze brak to jedno a drugie to to że nie mam możliwości przeszukiwania martwych mutantów. Na filmikach z gameplayu widziałem że powinno dać się przeszukiwać ??

Edytowane przez ramirez12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dolinie mroku gdy idę na spotkanie z nieznajomym stalkerem i dochodzę na pewną odległość (ok 200m) na całej długości mapy nie istotnie czy z północy czy od wschodu czy z innych kierunków , zawsze po zbliżeniu się do podobnej odległości wywala mnie na pulpit z takim bugiem:

Expression    : fatal error
Function      : CModelPool::Instance_Load
File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender\ModelPool.cpp
Line          : 111
Description   : <no expression>
Arguments     : Can't find model file 'weapons\sigaret\sigaret2.ogf'.

Wczytywałem save'y wcześniejsze , zmieniałem kilkakrotnie lokację i nic. Na wcześniejszym etapie gry nie miałem podobnych problemów. Bardzo proszę o pomoc.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz z takim bugiem mnie wywaliło

Expression    : fatal error
Function      : CResourceManager::_GetBlender
File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\ResourceManager.cpp
Line          : 49
Description   : <no expression>
Arguments     : Shader 'models\light_red' not found in library.

Co ciekawe to zanim mnie wywaliło to ze 3x gra przycieła i dopiero wywaliło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy może ktoś pomóc ? za każdym razem gdy próbuję wczytać grę albo np. zakończyć grę wybierając opcje w menu wywala mnie do pulpitu. Dodam że dzieje się tak tylko przy próbie wczytania gry po raz drugi od włączenia gry , tzn. jak włączę grę i wczytuje zapis , jest wtedy ok , ale gdy na przykład zginę i chcę wczytać zapis to z automatu wylot z takim logiem:

Expression    : child
Function      : xrServer::Perform_destroy
File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\xrServer_sls_clear.cpp
Line          : 22
Description   : child registered but not found [31518]

proszę o pomoc bo jest to mocno denerwujące ,zwłaszcza na lokacji jantar gdzie wystarczy jeden krok w bok i promieniowanie psi zabija w ułamku sekundy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Cześć. nie orientuję się strukturze forum więc przepraszam z góry jak wątek jest nie tu gdzie trzeba. Przeszukałem trochę net ale nie ma rozwiązania...

mam wersję 1.0006 Obvlivion lost remake 2.5 Fix 15.6  bez spolszczenia (bo grę wiesza więc w oryginalnej cyrylicy).

PROBLEM:

Nie mogę wejść do niektórych obszarów gry np na Jantar, "zawodzie", dolny poziom w laboratorium koło ciemnej doliny. od razu dostaję max radiację i ginę. Aktualnie próbuję właśnie wyciągnąć dokumenty z laboratorium (x-18 chyba) dostępnym z Ciemnej Doliny.

Zlazłem na najniższy poziom, gdzie leży zabity naukowiec (obok pda). Jak schodzę  kilka schodków niżej wyskakuje koniec gry i ikonka czerwonej głowy z mózgiem... (tak jak przy przejściu na Jantar).

Ogarnąłem niezniszczony kombinezon naukowców (ten pomarańczowy) żeby nie było że wlatuję bez ochrony+dwa artefakty dające ochronę +8 przed radiacją. i nic...

odstrzeliłem potwora w kapturze co unosi rzeczy (bo wlazł po klatce schodowej do mnie) myślałem że to on generuje jakieś pole. i nic...

Próbowałem wbić się szybem windy ale ginę niestety więc też lipa. kody z demo_record 1 po enterze niestety u mnie przenoszą do pierwotnej lokalizacji.

Nawrzucałem im granatów chyba zostały takie trzy dziwne stworki (jeden też wlazł i zginął). Już nie wiem co generuje to pole i jak to obejść. Musze się dostać na ten poziom bo tam są dokumenty które mam zanieść barmanowi... ale nie mogę bo plansza ma zablokowane wyjście z powrotem do doliny.

 

Pułapka niestety bardzo proszę o pomoc z góry dzękuję i sorka za za długi opis :)

Edytowane przez tomkszuba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie możesz wejść bo tam jest psi promieniowanie i bez odpowiedniego zabezpieczenia nie ma co tam się wybierać, W lab X18 nie wyłączyłeś urządzenia które je generuje co skutkuje po zejściu poziom niżej natychmiastowym zgonem, Korzystaj z poradników lub filmików przechodzenia moda i tematu na forum dotyczącego moda bo tam też znajdziesz mnóstwo wskazówek.

Na głównej stronie forum po prawej u góry jest wyszukiwarka, wpisujesz czego szukasz i tyle.

Tu link do tematu moda

Tu masz jak sobie radzić w X18.

 

 

Edytowane przez mkk7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.