Skocz do zawartości

OP-2.1


OldMan

Rekomendowane odpowiedzi

51 minut temu, Gh0sTp napisał:

O co chodzi z tymi niewidzialnymi schowkami ?

Chodzi Ci o fabułę niewidzialnych schowków o których rozmawiasz z Kutwą? Musisz znależć je wszystkie. Wydają dżwięki jak się do nich zbliżysz.

 

52 minuty temu, Gh0sTp napisał:

Jak uruchomić linie schowków kolekcjonera 

Rozmawiasz o tym z Sidorem. Po rozmowie z nim w jednym z domków w wiosce kotów (ten bez dachu) pod kawałkiem blachy na podłodze znajdziesz notatkę. Tak się to zaczyna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, wariat napisał:

Chodzi Ci o fabułę niewidzialnych schowków o których rozmawiasz z Kutwą? Musisz znależć je wszystkie. Wydają dżwięki jak się do nich zbliżysz.

 

Rozmawiasz o tym z Sidorem. Po rozmowie z nim w jednym z domków w wiosce kotów (ten bez dachu) pod kawałkiem blachy na podłodze znajdziesz notatkę. Tak się to zaczyna.

Nie miałem na początku żadnej linii rozmowy odnośnie kolekcjonera u Sidora :/ Tak samo jest w przypadku schowków, są one jakoś poukrywane poza granicami lokacji ? 

EDIT: nie wiem też czy przypadkiem nie ma u mnie jakichś problemów w grze :( dostałem zadanie od Sidora na Leszego czy jak mu tam, wykonałem wszystko i dostałem lokalizacje na cmentarzysku pojazdów na wysypisku. Sprawdziłem, wybiłem bandytów i nic :/ 

Edytowane przez Gh0sTp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Gh0sTp Sidor powinien mieć dialog, zapytasz czy nie ma zamówień na jakieś większe ilości artów czy jakoś tak. Nie pamiętam dokładnie. On wspomni o Kolekcjonerze, potem bierzesz notatkę i szukasz schowka. A jego schowki spawnują się różnie, więc radzę robić twardy zapis przed podniesieniem każdego z nich. Po to, że jak Ci się zrespi w jakimś trudno dostępnym miejscu do którego nie będziesz mógł dojść, to wczytujesz zapis bierzesz schowek drugi raz i duże prawdopodobieństwo że następny pojawi się w innym, być może łatwiejszym miejscu.

10 minut temu, Gh0sTp napisał:

nie wiem też czy przypadkiem nie ma u mnie jakichś problemów w grze :( dostałem zadanie od Sidora na Leszego czy jak mu tam, wykonałem wszystko i dostałem lokalizacje na cmentarzysku pojazdów na wysypisku. Sprawdziłem, wybiłem bandytów i nic :/ 

W jednym z BTR znajdziesz notatkę z lokalizacją Leszego. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, wariat napisał:

@Gh0sTp Sidor powinien mieć dialog, zapytasz czy nie ma zamówień na jakieś większe ilości artów czy jakoś tak. Nie pamiętam dokładnie. On wspomni o Kolekcjonerze, potem bierzesz notatkę i szukasz schowka. A jego schowki spawnują się różnie, więc radzę robić twardy zapis przed podniesieniem każdego z nich. Po to, że jak Ci się zrespi w jakimś trudno dostępnym miejscu do którego nie będziesz mógł dojść, to wczytujesz zapis bierzesz schowek drugi raz i duże prawdopodobieństwo że następny pojawi się w innym, być może łatwiejszym miejscu.

Notatki nie ma żadnej :/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, kanon1022 napisał:

@Zwinny Ale ,początkowo wojsko w tunelu jest na zielono po jakimś czasie jest czerwone , na głównej bazie gdzie jest ten gość od PDA ,strzelają.Trzeba to wykonać w konkretnym czasie , w którym miejscu jest ten Szerstiuk.

Jak wojsko ci zabierze pda to oddal się aż oni znikną, wtedy prześpij się z 8 godzin i idź do szerstiuka z wódką i pieniędzmi, szerstiuk jest w dzień niedaleko bazy wojskowej, po lewej stronie od drogi przy podwójnym słupie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, tom3kb napisał:

Do Szerstiuka chodzisz w dzień, stoi pod słupem wysokiego napięcia.

W nocy nawet nie zaglądaj do bazy bo tam wraca, zaczniesz strzelać się z żołnierzami, postrzelisz go niechcący i masz lipę w modzie.

A jak zdobyć dokumenty z bazy , żeby nie zginął .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , mam taki problem na wysypisku

Spoiler

Expression    : fatal error
Function      : CScriptEngine::lua_error
File          : script_engine.cpp
Line          : 79
Description   : <no expression>
Arguments     : LUA error: ...\op-2.1\op-2.1\gamedata\scripts\death_manager.script:299: bad argument #2 to 'random' (interval is empty) 
     
stack traceback:
    [C]: in function 'iterate_inventory_simple'
    ...\op-2.1\op-2.1\gamedata\scripts\death_manager.script:414: in function 'create_release_item'
    ...\op-2.1\gamedata\scripts\binders\bind_stalker.script:368: in function <...\op-2.1\gamedata\scripts\binders\bind_stalker.script:346>

 [02.09.19 20:24:38.388] FATAL ERROR
[02.09.19 20:24:38.388]  
[02.09.19 20:24:38.388] [error]Expression    : fatal error
[02.09.19 20:24:38.388] [error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[02.09.19 20:24:38.388] [error]File          : script_engine.cpp
[02.09.19 20:24:38.388] [error]Line          : 79
[02.09.19 20:24:38.389] [error]Description   : <no expression>
[02.09.19 20:24:38.389] [error]Arguments     : LUA error: ...\op-2.1\op-2.1\gamedata\scripts\death_manager.script:299: bad argument #2 to 'random' (interval is empty) 
[02.09.19 20:24:38.389]      
[02.09.19 20:24:38.389] stack traceback:
[02.09.19 20:24:38.389]     [C]: in function 'iterate_inventory_simple'
[02.09.19 20:24:38.389]     ...\op-2.1\op-2.1\gamedata\scripts\death_manager.script:414: in function 'create_release_item'
[02.09.19 20:24:38.389]     ...\op-2.1\gamedata\scripts\binders\bind_stalker.script:368: in function <...\op-2.1\gamedata\scripts\binders\bind_stalker.script:346> 
[02.09.19 20:24:38.389]  
[02.09.19 20:24:38.389] 
[02.09.19 20:24:38.389] stack trace:
[02.09.19 20:24:38.389] 
[02.09.19 20:24:38.648] *** break by StackWalk ***
[02.09.19 20:24:38.649] stack trace:
[02.09.19 20:24:38.649] 
[02.09.19 20:24:38.649]      0023:6A95ED6B (0x6A973930 0x6A97393C 0x00514B08 0x00000000) xrCore.dll, xrDebug::backend(), s:\xrcore\xrdebugnew.cpp, 295
[02.09.19 20:24:38.649]      0023:6A95F4FF (0x6A98C200 0x6A148334 0x0000004F 0x6A148318) xrCore.dll, xrDebug::fatal(), s:\xrcore\xrdebugnew.cpp, 428
[02.09.19 20:24:38.649]      0023:69E06AF9 (0x18BE0018 0x18BE0018 0x00020153 0x69E06A80) xrGame.dll, CScriptEngine::lua_error(), s:\xr_3da\xrgame\script_engine.cpp, 79
[02.09.19 20:24:38.649]      0023:6990F647 (0x00514FDC 0x00514F84 0x6A20D601 0x00514F84) xrGame.dll, luabind::detail::proxy_functor_void_caller<boost::tuples::tuple<CScriptGameObject * const *,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type> >::~proxy_functor_void_caller<boost::tuples::tuple<CScriptGameObject * const *,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type> >(), s:\sdk\luabind\luabind\luabind\functor.hpp, 290
[02.09.19 20:24:38.649]      0023:69DEF00A (0x18BE0018 0x18BE0018 0x00020153 0x00000002) xrGame.dll, CScriptGameObject::IterateInventorySimple(), s:\xr_3da\xrgame\script_game_object_inventory_owner.cpp, 301
[02.09.19 20:24:38.649]      0023:69A4DFFA (0x69DEEE70 0x00000000 0x18BE0018 0x00000000) xrGame.dll, luabind::detail::returns<void>::call<CScriptGameObject,CScriptGameObject,luabind::detail::null_type,luabind::functor<void> >(), s:\sdk\luabind\luabind\luabind\detail\call.hpp, 288
[02.09.19 20:24:38.649]      0023:69A4D3F4 (0x69DEEE70 0x00000000 0x18BE0018 0x00000000) xrGame.dll, luabind::detail::call<CScriptGameObject,CScriptGameObject,luabind::detail::null_type,void,luabind::functor<void> >(), s:\sdk\luabind\luabind\luabind\detail\call.hpp, 407
[02.09.19 20:24:38.649]      0023:69A4C1FD (0x05AF9C00 0x18BE0018 0x18BE0090 0x6A8DAA0A) xrGame.dll, boost::detail::function::function_obj_invoker1<luabind::detail::mem_fn_callback<void (__thiscall CScriptGameObject::*)(luabind::functor<void>),CScriptGameObject,luabind::detail::null_type>,int,lua_State *>::invoke(), s:\sdk\boost_1_30_0\boost\function\function_template.hpp, 117
[02.09.19 20:24:38.649]      0023:6A8C3CE4 (0x18BE0018 0x46DE0F48 0x18BE0018 0x46DE0F28) xrLua.dll, boost::function1<int,lua_State *,std::allocator<boost::function_base> >::operator()(), s:\sdk\boost_1_30_0\boost\function\function_template.hpp, 319
[02.09.19 20:24:38.649]      0023:6A8F9EAD (0x18BE0018 0x46DE0E48 0x00000000 0x18BE0018) xrLua.dll, luabind::detail::class_rep::function_dispatcher(), s:\xrlua\luabind\class_rep.cpp, 755
[02.09.19 20:24:38.649]      0023:6A8D9167 (0x18BE0018 0x46DE0E48 0x00000000 0x18BE0018) xrLua.dll, luaD_precall(), s:\xrlua\src\ldo.c, 280
[02.09.19 20:24:38.649]      0023:6A8D9480 (0x00000000 0x6A8D90EC 0x18BE0018 0x005151C0) xrLua.dll, luaD_call(), s:\xrlua\src\ldo.c, 380
[02.09.19 20:24:38.649]      0023:6A8CEA02 (0x18BE0018 0x005151C0 0x00000000 0x00000000) xrLua.dll, f_call(), s:\xrlua\src\lapi.c, 821
[02.09.19 20:24:38.649]      0023:6A8D90EC (0x005151C0 0x18BE0018 0x00000000 0x005151C8) xrLua.dll, luaD_rawrunprotected(), s:\xrlua\src\ldo.c, 120
[02.09.19 20:24:38.649]      0023:6A8D94F5 (0x005151C0 0x000000C0 0x00000000 0x00000004) xrLua.dll, luaD_pcall(), s:\xrlua\src\ldo.c, 463
[02.09.19 20:24:38.649]      0023:6A8FF4BA (0x18BE0018 0x00000003 0x00000000 0x18BE0018) xrLua.dll, luabind::detail::pcall(), s:\xrlua\luabind\pcall.cpp, 41
[02.09.19 20:24:38.649]      0023:6992483A (0x00000004 0x00000002 0x0119E460 0xB3946BC8) xrGame.dll, luabind::detail::proxy_functor_caller<bool,boost::tuples::tuple<luabind::object const *,CScriptGameObject * const *,CScriptGameObject * const *,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type> >::~proxy_functor_caller<bool,boost::tuples::tuple<luabind::object const *,CScriptGameObject * const *,CScriptGameObject * const *,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type> >(), s:\sdk\luabind\luabind\luabind\functor.hpp, 87
[02.09.19 20:24:38.649]      0023:69AE6F59 (0x4C5A0C50 0x60B99510 0x005152F0 0x087F8318) xrGame.dll, CScriptCallbackEx<void>::operator()<CScriptGameObject *,CScriptGameObject *>(), s:\xr_3da\xrgame\script_callback_ex_generators.h, 19
[02.09.19 20:24:38.649]      0023:69E6C5BB (0x71508B50 0xCC5A0C00 0x8782C868 0x0051938C) xrGame.dll, CEntityAlive::Die(), s:\xr_3da\xrgame\entity_alive.cpp, 314
[02.09.19 20:24:38.649]      0023:69D2BF05 (0x71508B50 0x0119E5D4 0xBC738DE8 0x3F800000) xrGame.dll, CCustomMonster::Die(), s:\xr_3da\xrgame\custommonster.cpp, 619
[02.09.19 20:24:38.649]      0023:69DA387E (0x71508B50 0x00000001 0x148EA0F0 0x00000006) xrGame.dll, CAI_Stalker::Die(), s:\xr_3da\xrgame\ai\stalker\ai_stalker.cpp, 293
[02.09.19 20:24:38.649]      0023:69E6B752 (0x0051B534 0x00000006 0xCC5A0C00 0x0051B4D4) xrGame.dll, CEntity::OnEvent(), s:\xr_3da\xrgame\entity.cpp, 70
[02.09.19 20:24:38.649]      0023:69D2B428 (0x0051B534 0x00000006 0x00000001 0x00000000) xrGame.dll, CCustomMonster::OnEvent(), s:\xr_3da\xrgame\custommonster.cpp, 726
[02.09.19 20:24:38.649]      0023:69DCE211 (0x0051B534 0x00000006 0x0119E5D4 0x00000000) xrGame.dll, CAI_Stalker::OnEvent(), s:\xr_3da\xrgame\ai\stalker\ai_stalker_events.cpp, 28
[02.09.19 20:24:38.649]      0023:69E2511F (0x00002541 0x00000006 0x0051B534 0x00010000) xrGame.dll, CLevel::cl_Process_Event(), s:\xr_3da\xrgame\level.cpp, 381
[02.09.19 20:24:38.649]      0023:69E24FFE (0x00000000 0xC81503C8 0xCB725A54 0xCB725A54) xrGame.dll, CLevel::ProcessGameEvents(), s:\xr_3da\xrgame\level.cpp, 484
[02.09.19 20:24:38.649]      0023:69E247BE (0x12062EEA 0x04CFA610 0x011263B4 0x00252AC2) xrGame.dll, CLevel::OnFrame(), s:\xr_3da\xrgame\level.cpp, 550
[02.09.19 20:24:38.649]      0023:010DFB8C (0x00252AC2 0x0000003C 0x0119E460 0x3C83294B) XR_3DA.exe, CRegistrator<pureRender>::Process(), s:\xr_3da\pure.h, 77
[02.09.19 20:24:38.649]      0023:011263B4 (0x00000000 0x011A1930 0xFF39C000 0x00000008) XR_3DA.exe, CRenderDevice::FrameMove(), s:\xr_3da\device.cpp, 350
[02.09.19 20:24:38.649]      0023:01126895 (0x011A1930 0xFFFFFFFF 0x011A1930 0x0051F9EC) XR_3DA.exe, CRenderDevice::Run(), s:\xr_3da\device.cpp, 245
[02.09.19 20:24:38.649]      0023:010F113A (0x00000000 0x011A1930 0x00000000 0x00000000) XR_3DA.exe, Startup(), s:\xr_3da\x_ray.cpp, 291
[02.09.19 20:24:38.649]      0023:010F0D50 (0x01090000 0x00000000 0x005923A6 0x00000001) XR_3DA.exe, WinMain_impl(), s:\xr_3da\x_ray.cpp, 719
[02.09.19 20:24:38.649]      0023:010F0960 (0x01090000 0x00000000 0x005923A6 0x00000001) XR_3DA.exe, WinMain(), s:\xr_3da\x_ray.cpp, 777
[02.09.19 20:24:38.649]      0023:010EB6CB (0xFF39C000 0x74F169F0 0x697650D9 0x0051FAD8) XR_3DA.exe, __scrt_common_main_seh(), f:\dd\vctools\crt\vcstartup\src\startup\exe_common.inl, 253
[02.09.19 20:24:38.649]      0023:74F16A14 (0xFF39C000 0xB7DDE126 0x00000000 0x00000000) KERNEL32.DLL, BaseThreadInitThunk()
[02.09.19 20:24:38.649]      0023:76FDAD8F (0xFFFFFFFF 0x76FC00B9 0x00000000 0x00000000) ntdll.dll, RtlInitializeExceptionChain()
[02.09.19 20:24:38.649]      0023:76FDAD5A (0x010EB73D 0xFF39C000 0x00000000 0x00000000) ntdll.dll, RtlInitializeExceptionChain()

 

Edytowane przez kanon1022
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.