Gh0sTp Opublikowano 1 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 Wykonałem zadanie na zniszczenie "szułek" na CEA 2, wróciłem do Kuźniecowa. Po zdaniu raportu odpalił się jakiś komunikat po rosyjsku, ale bez napisów. Ktoś wie o co chodzi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 1 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 @Gh0sTp Biegnij do Adrenaliny na Agro - będziesz odpierał atak wojska . Po pozytywnym odparciu onegoz poszukaj u jednego z oficerów notatnika. A potem do Swibłowa na Bagna finalizowac temat z wojakami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gh0sTp Opublikowano 1 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 @boberm dzięki zaraz sprawdzę. Mam jeszcze kilka pytań, a gram już troszkę. 1. O co chodzi z tymi niewidzialnymi schowkami ? 2. Jak uruchomić linie schowków kolekcjonera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat Opublikowano 1 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 51 minut temu, Gh0sTp napisał: O co chodzi z tymi niewidzialnymi schowkami ? Chodzi Ci o fabułę niewidzialnych schowków o których rozmawiasz z Kutwą? Musisz znależć je wszystkie. Wydają dżwięki jak się do nich zbliżysz. 52 minuty temu, Gh0sTp napisał: Jak uruchomić linie schowków kolekcjonera Rozmawiasz o tym z Sidorem. Po rozmowie z nim w jednym z domków w wiosce kotów (ten bez dachu) pod kawałkiem blachy na podłodze znajdziesz notatkę. Tak się to zaczyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gh0sTp Opublikowano 1 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 (edytowane) 3 minuty temu, wariat napisał: Chodzi Ci o fabułę niewidzialnych schowków o których rozmawiasz z Kutwą? Musisz znależć je wszystkie. Wydają dżwięki jak się do nich zbliżysz. Rozmawiasz o tym z Sidorem. Po rozmowie z nim w jednym z domków w wiosce kotów (ten bez dachu) pod kawałkiem blachy na podłodze znajdziesz notatkę. Tak się to zaczyna. Nie miałem na początku żadnej linii rozmowy odnośnie kolekcjonera u Sidora :/ Tak samo jest w przypadku schowków, są one jakoś poukrywane poza granicami lokacji ? EDIT: nie wiem też czy przypadkiem nie ma u mnie jakichś problemów w grze :( dostałem zadanie od Sidora na Leszego czy jak mu tam, wykonałem wszystko i dostałem lokalizacje na cmentarzysku pojazdów na wysypisku. Sprawdziłem, wybiłem bandytów i nic :/ Edytowane 1 Września 2019 przez Gh0sTp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat Opublikowano 1 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 @Gh0sTp Sidor powinien mieć dialog, zapytasz czy nie ma zamówień na jakieś większe ilości artów czy jakoś tak. Nie pamiętam dokładnie. On wspomni o Kolekcjonerze, potem bierzesz notatkę i szukasz schowka. A jego schowki spawnują się różnie, więc radzę robić twardy zapis przed podniesieniem każdego z nich. Po to, że jak Ci się zrespi w jakimś trudno dostępnym miejscu do którego nie będziesz mógł dojść, to wczytujesz zapis bierzesz schowek drugi raz i duże prawdopodobieństwo że następny pojawi się w innym, być może łatwiejszym miejscu. 10 minut temu, Gh0sTp napisał: nie wiem też czy przypadkiem nie ma u mnie jakichś problemów w grze :( dostałem zadanie od Sidora na Leszego czy jak mu tam, wykonałem wszystko i dostałem lokalizacje na cmentarzysku pojazdów na wysypisku. Sprawdziłem, wybiłem bandytów i nic :/ W jednym z BTR znajdziesz notatkę z lokalizacją Leszego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gh0sTp Opublikowano 1 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 23 minuty temu, wariat napisał: @Gh0sTp Sidor powinien mieć dialog, zapytasz czy nie ma zamówień na jakieś większe ilości artów czy jakoś tak. Nie pamiętam dokładnie. On wspomni o Kolekcjonerze, potem bierzesz notatkę i szukasz schowka. A jego schowki spawnują się różnie, więc radzę robić twardy zapis przed podniesieniem każdego z nich. Po to, że jak Ci się zrespi w jakimś trudno dostępnym miejscu do którego nie będziesz mógł dojść, to wczytujesz zapis bierzesz schowek drugi raz i duże prawdopodobieństwo że następny pojawi się w innym, być może łatwiejszym miejscu. Notatki nie ma żadnej :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat Opublikowano 1 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 Ja pogadałeś z Sidorem to musi być. Pod kawałkiem blachy na podłodze jednego ze zniszczonych domków we wsi kotów. Poszukaj dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gh0sTp Opublikowano 1 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 5 minut temu, wariat napisał: Ja pogadałeś z Sidorem to musi być. Pod kawałkiem blachy na podłodze jednego ze zniszczonych domków we wsi kotów. Poszukaj dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat Opublikowano 1 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 Powinna być z drugiej strony za tą belką. A jak nie ma to możesz zrespić. Ale nie wiem jak się nazywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwinny Opublikowano 1 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 U was też czasami schowki wcinają dodatki do broni? Tylko jak chowam ze wszystkim zamontowanym to potem muszę od nowa kupować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 1 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 14 minut temu, Zwinny napisał: U was też czasami schowki wcinają dodatki do broni? Tylko jak chowam ze wszystkim zamontowanym to potem muszę od nowa kupować Schowki nie "wcinają"broni lecz ją dekompletują. Przeszukaj plecak/schowek . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwinny Opublikowano 1 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 Wiem że rozbierają ale czasami te dodatki giną w plecaku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 2 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2019 W dniu 31.08.2019 o 23:49, maro napisał: Z tego co pamiętam (OP-2) nie trzeba zabijać monolitowcow, zadanie zaliczało się po wzięciu laptopa. Bez zabicia Potwora czy jak m tam zadanie się nie zaliczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 2 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2019 (edytowane) Witam , jak rozwiązać zadanie na PDA Kreta na Agropromie. Edytowane 2 Września 2019 przez kanon1022 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwinny Opublikowano 2 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2019 6 minut temu, kanon1022 napisał: Witam , jak rozwiązać zadanie na PDA Kreta na Agropromie. Pda odbierasz od szerstiuka za 20 flaszek i kilka tysięcy rubli, nie pamiętam ile dokładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 2 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2019 @Zwinny Ale ,początkowo wojsko w tunelu jest na zielono po jakimś czasie jest czerwone , na głównej bazie gdzie jest ten gość od PDA ,strzelają.Trzeba to wykonać w konkretnym czasie , w którym miejscu jest ten Szerstiuk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwinny Opublikowano 2 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2019 8 minut temu, kanon1022 napisał: @Zwinny Ale ,początkowo wojsko w tunelu jest na zielono po jakimś czasie jest czerwone , na głównej bazie gdzie jest ten gość od PDA ,strzelają.Trzeba to wykonać w konkretnym czasie , w którym miejscu jest ten Szerstiuk. Jak wojsko ci zabierze pda to oddal się aż oni znikną, wtedy prześpij się z 8 godzin i idź do szerstiuka z wódką i pieniędzmi, szerstiuk jest w dzień niedaleko bazy wojskowej, po lewej stronie od drogi przy podwójnym słupie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 2 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2019 @Zwinny dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 2 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2019 Do Szerstiuka chodzisz w dzień, stoi pod słupem wysokiego napięcia. W nocy nawet nie zaglądaj do bazy bo tam wraca, zaczniesz strzelać się z żołnierzami, postrzelisz go niechcący i masz lipę w modzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 2 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2019 4 godziny temu, tom3kb napisał: Do Szerstiuka chodzisz w dzień, stoi pod słupem wysokiego napięcia. W nocy nawet nie zaglądaj do bazy bo tam wraca, zaczniesz strzelać się z żołnierzami, postrzelisz go niechcący i masz lipę w modzie. A jak zdobyć dokumenty z bazy , żeby nie zginął . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwinny Opublikowano 2 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2019 31 minut temu, kanon1022 napisał: A jak zdobyć dokumenty z bazy , żeby nie zginął . W dzień on się nie rusza spod słupa, możesz spokojnie brać dokumenty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 2 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2019 Teraz, Zwinny napisał: W dzień on się nie rusza spod słupa, możesz spokojnie brać dokumenty Można wystrzelać wszystkich w bazie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwinny Opublikowano 2 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2019 43 minuty temu, kanon1022 napisał: Można wystrzelać wszystkich w bazie A nawet trzeba bo nie wiem jak je wykradniesz biorąc kule na klatę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 2 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2019 (edytowane) Witam , mam taki problem na wysypisku Spoiler Expression : fatal error Function : CScriptEngine::lua_error File : script_engine.cpp Line : 79 Description : <no expression> Arguments : LUA error: ...\op-2.1\op-2.1\gamedata\scripts\death_manager.script:299: bad argument #2 to 'random' (interval is empty) stack traceback: [C]: in function 'iterate_inventory_simple' ...\op-2.1\op-2.1\gamedata\scripts\death_manager.script:414: in function 'create_release_item' ...\op-2.1\gamedata\scripts\binders\bind_stalker.script:368: in function <...\op-2.1\gamedata\scripts\binders\bind_stalker.script:346> [02.09.19 20:24:38.388] FATAL ERROR [02.09.19 20:24:38.388] [02.09.19 20:24:38.388] [error]Expression : fatal error [02.09.19 20:24:38.388] [error]Function : CScriptEngine::lua_error [02.09.19 20:24:38.388] [error]File : script_engine.cpp [02.09.19 20:24:38.388] [error]Line : 79 [02.09.19 20:24:38.389] [error]Description : <no expression> [02.09.19 20:24:38.389] [error]Arguments : LUA error: ...\op-2.1\op-2.1\gamedata\scripts\death_manager.script:299: bad argument #2 to 'random' (interval is empty) [02.09.19 20:24:38.389] [02.09.19 20:24:38.389] stack traceback: [02.09.19 20:24:38.389] [C]: in function 'iterate_inventory_simple' [02.09.19 20:24:38.389] ...\op-2.1\op-2.1\gamedata\scripts\death_manager.script:414: in function 'create_release_item' [02.09.19 20:24:38.389] ...\op-2.1\gamedata\scripts\binders\bind_stalker.script:368: in function <...\op-2.1\gamedata\scripts\binders\bind_stalker.script:346> [02.09.19 20:24:38.389] [02.09.19 20:24:38.389] [02.09.19 20:24:38.389] stack trace: [02.09.19 20:24:38.389] [02.09.19 20:24:38.648] *** break by StackWalk *** [02.09.19 20:24:38.649] stack trace: [02.09.19 20:24:38.649] [02.09.19 20:24:38.649] 0023:6A95ED6B (0x6A973930 0x6A97393C 0x00514B08 0x00000000) xrCore.dll, xrDebug::backend(), s:\xrcore\xrdebugnew.cpp, 295 [02.09.19 20:24:38.649] 0023:6A95F4FF (0x6A98C200 0x6A148334 0x0000004F 0x6A148318) xrCore.dll, xrDebug::fatal(), s:\xrcore\xrdebugnew.cpp, 428 [02.09.19 20:24:38.649] 0023:69E06AF9 (0x18BE0018 0x18BE0018 0x00020153 0x69E06A80) xrGame.dll, CScriptEngine::lua_error(), s:\xr_3da\xrgame\script_engine.cpp, 79 [02.09.19 20:24:38.649] 0023:6990F647 (0x00514FDC 0x00514F84 0x6A20D601 0x00514F84) xrGame.dll, luabind::detail::proxy_functor_void_caller<boost::tuples::tuple<CScriptGameObject * const *,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type> >::~proxy_functor_void_caller<boost::tuples::tuple<CScriptGameObject * const *,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type> >(), s:\sdk\luabind\luabind\luabind\functor.hpp, 290 [02.09.19 20:24:38.649] 0023:69DEF00A (0x18BE0018 0x18BE0018 0x00020153 0x00000002) xrGame.dll, CScriptGameObject::IterateInventorySimple(), s:\xr_3da\xrgame\script_game_object_inventory_owner.cpp, 301 [02.09.19 20:24:38.649] 0023:69A4DFFA (0x69DEEE70 0x00000000 0x18BE0018 0x00000000) xrGame.dll, luabind::detail::returns<void>::call<CScriptGameObject,CScriptGameObject,luabind::detail::null_type,luabind::functor<void> >(), s:\sdk\luabind\luabind\luabind\detail\call.hpp, 288 [02.09.19 20:24:38.649] 0023:69A4D3F4 (0x69DEEE70 0x00000000 0x18BE0018 0x00000000) xrGame.dll, luabind::detail::call<CScriptGameObject,CScriptGameObject,luabind::detail::null_type,void,luabind::functor<void> >(), s:\sdk\luabind\luabind\luabind\detail\call.hpp, 407 [02.09.19 20:24:38.649] 0023:69A4C1FD (0x05AF9C00 0x18BE0018 0x18BE0090 0x6A8DAA0A) xrGame.dll, boost::detail::function::function_obj_invoker1<luabind::detail::mem_fn_callback<void (__thiscall CScriptGameObject::*)(luabind::functor<void>),CScriptGameObject,luabind::detail::null_type>,int,lua_State *>::invoke(), s:\sdk\boost_1_30_0\boost\function\function_template.hpp, 117 [02.09.19 20:24:38.649] 0023:6A8C3CE4 (0x18BE0018 0x46DE0F48 0x18BE0018 0x46DE0F28) xrLua.dll, boost::function1<int,lua_State *,std::allocator<boost::function_base> >::operator()(), s:\sdk\boost_1_30_0\boost\function\function_template.hpp, 319 [02.09.19 20:24:38.649] 0023:6A8F9EAD (0x18BE0018 0x46DE0E48 0x00000000 0x18BE0018) xrLua.dll, luabind::detail::class_rep::function_dispatcher(), s:\xrlua\luabind\class_rep.cpp, 755 [02.09.19 20:24:38.649] 0023:6A8D9167 (0x18BE0018 0x46DE0E48 0x00000000 0x18BE0018) xrLua.dll, luaD_precall(), s:\xrlua\src\ldo.c, 280 [02.09.19 20:24:38.649] 0023:6A8D9480 (0x00000000 0x6A8D90EC 0x18BE0018 0x005151C0) xrLua.dll, luaD_call(), s:\xrlua\src\ldo.c, 380 [02.09.19 20:24:38.649] 0023:6A8CEA02 (0x18BE0018 0x005151C0 0x00000000 0x00000000) xrLua.dll, f_call(), s:\xrlua\src\lapi.c, 821 [02.09.19 20:24:38.649] 0023:6A8D90EC (0x005151C0 0x18BE0018 0x00000000 0x005151C8) xrLua.dll, luaD_rawrunprotected(), s:\xrlua\src\ldo.c, 120 [02.09.19 20:24:38.649] 0023:6A8D94F5 (0x005151C0 0x000000C0 0x00000000 0x00000004) xrLua.dll, luaD_pcall(), s:\xrlua\src\ldo.c, 463 [02.09.19 20:24:38.649] 0023:6A8FF4BA (0x18BE0018 0x00000003 0x00000000 0x18BE0018) xrLua.dll, luabind::detail::pcall(), s:\xrlua\luabind\pcall.cpp, 41 [02.09.19 20:24:38.649] 0023:6992483A (0x00000004 0x00000002 0x0119E460 0xB3946BC8) xrGame.dll, luabind::detail::proxy_functor_caller<bool,boost::tuples::tuple<luabind::object const *,CScriptGameObject * const *,CScriptGameObject * const *,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type> >::~proxy_functor_caller<bool,boost::tuples::tuple<luabind::object const *,CScriptGameObject * const *,CScriptGameObject * const *,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type> >(), s:\sdk\luabind\luabind\luabind\functor.hpp, 87 [02.09.19 20:24:38.649] 0023:69AE6F59 (0x4C5A0C50 0x60B99510 0x005152F0 0x087F8318) xrGame.dll, CScriptCallbackEx<void>::operator()<CScriptGameObject *,CScriptGameObject *>(), s:\xr_3da\xrgame\script_callback_ex_generators.h, 19 [02.09.19 20:24:38.649] 0023:69E6C5BB (0x71508B50 0xCC5A0C00 0x8782C868 0x0051938C) xrGame.dll, CEntityAlive::Die(), s:\xr_3da\xrgame\entity_alive.cpp, 314 [02.09.19 20:24:38.649] 0023:69D2BF05 (0x71508B50 0x0119E5D4 0xBC738DE8 0x3F800000) xrGame.dll, CCustomMonster::Die(), s:\xr_3da\xrgame\custommonster.cpp, 619 [02.09.19 20:24:38.649] 0023:69DA387E (0x71508B50 0x00000001 0x148EA0F0 0x00000006) xrGame.dll, CAI_Stalker::Die(), s:\xr_3da\xrgame\ai\stalker\ai_stalker.cpp, 293 [02.09.19 20:24:38.649] 0023:69E6B752 (0x0051B534 0x00000006 0xCC5A0C00 0x0051B4D4) xrGame.dll, CEntity::OnEvent(), s:\xr_3da\xrgame\entity.cpp, 70 [02.09.19 20:24:38.649] 0023:69D2B428 (0x0051B534 0x00000006 0x00000001 0x00000000) xrGame.dll, CCustomMonster::OnEvent(), s:\xr_3da\xrgame\custommonster.cpp, 726 [02.09.19 20:24:38.649] 0023:69DCE211 (0x0051B534 0x00000006 0x0119E5D4 0x00000000) xrGame.dll, CAI_Stalker::OnEvent(), s:\xr_3da\xrgame\ai\stalker\ai_stalker_events.cpp, 28 [02.09.19 20:24:38.649] 0023:69E2511F (0x00002541 0x00000006 0x0051B534 0x00010000) xrGame.dll, CLevel::cl_Process_Event(), s:\xr_3da\xrgame\level.cpp, 381 [02.09.19 20:24:38.649] 0023:69E24FFE (0x00000000 0xC81503C8 0xCB725A54 0xCB725A54) xrGame.dll, CLevel::ProcessGameEvents(), s:\xr_3da\xrgame\level.cpp, 484 [02.09.19 20:24:38.649] 0023:69E247BE (0x12062EEA 0x04CFA610 0x011263B4 0x00252AC2) xrGame.dll, CLevel::OnFrame(), s:\xr_3da\xrgame\level.cpp, 550 [02.09.19 20:24:38.649] 0023:010DFB8C (0x00252AC2 0x0000003C 0x0119E460 0x3C83294B) XR_3DA.exe, CRegistrator<pureRender>::Process(), s:\xr_3da\pure.h, 77 [02.09.19 20:24:38.649] 0023:011263B4 (0x00000000 0x011A1930 0xFF39C000 0x00000008) XR_3DA.exe, CRenderDevice::FrameMove(), s:\xr_3da\device.cpp, 350 [02.09.19 20:24:38.649] 0023:01126895 (0x011A1930 0xFFFFFFFF 0x011A1930 0x0051F9EC) XR_3DA.exe, CRenderDevice::Run(), s:\xr_3da\device.cpp, 245 [02.09.19 20:24:38.649] 0023:010F113A (0x00000000 0x011A1930 0x00000000 0x00000000) XR_3DA.exe, Startup(), s:\xr_3da\x_ray.cpp, 291 [02.09.19 20:24:38.649] 0023:010F0D50 (0x01090000 0x00000000 0x005923A6 0x00000001) XR_3DA.exe, WinMain_impl(), s:\xr_3da\x_ray.cpp, 719 [02.09.19 20:24:38.649] 0023:010F0960 (0x01090000 0x00000000 0x005923A6 0x00000001) XR_3DA.exe, WinMain(), s:\xr_3da\x_ray.cpp, 777 [02.09.19 20:24:38.649] 0023:010EB6CB (0xFF39C000 0x74F169F0 0x697650D9 0x0051FAD8) XR_3DA.exe, __scrt_common_main_seh(), f:\dd\vctools\crt\vcstartup\src\startup\exe_common.inl, 253 [02.09.19 20:24:38.649] 0023:74F16A14 (0xFF39C000 0xB7DDE126 0x00000000 0x00000000) KERNEL32.DLL, BaseThreadInitThunk() [02.09.19 20:24:38.649] 0023:76FDAD8F (0xFFFFFFFF 0x76FC00B9 0x00000000 0x00000000) ntdll.dll, RtlInitializeExceptionChain() [02.09.19 20:24:38.649] 0023:76FDAD5A (0x010EB73D 0xFF39C000 0x00000000 0x00000000) ntdll.dll, RtlInitializeExceptionChain() Edytowane 2 Września 2019 przez kanon1022 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.