Gh0sTp Opublikowano 28 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2019 Tutaj na filmiku od 1:30 nagrywający przechodzi przez 3 teleport do schowku Valzara w x16. Gdy ja robię krok po kroku dostaję pytanie o przejście na Jantar, co robię źle ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwinny Opublikowano 28 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2019 Gdzie jest ta konsola od wyłączenia anten w generatorach, zadanie od naukowca w piwnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat Opublikowano 28 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2019 @Gh0sTp Zapis poproszę. Sprawdzę. @Zwinny Jest kilka wariantów. Zobacz tutaj: Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 28 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2019 @Gh0sTp Tu masz aktualny filmik do OP 2.1 Porównaj ze swoją grą. https://www.youtube.com/watch?v=NkKr70oLt0s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gh0sTp Opublikowano 28 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2019 (edytowane) @wariat Zapis jest z przed przejścia teleportem w wentylacji, dokładnie obok ściany. Tak jakby teleport przenosił mnie nie poprawnie. jakub_quicksave.dds jakub_quicksave.sav Edytowane 28 Września 2019 przez Gh0sTp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat Opublikowano 28 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2019 @Gh0sTp Gdzie złapał Cie teleport? W którym miejscu? Ja nie miałem żadnego problemu. Trzymaj zapis jakub_quicksav.sav jakub_quicksav.dds Jak wczytasz to uważaj, bo możesz łatwo spaść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gh0sTp Opublikowano 28 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2019 @wariat teleport przenosił mnie na schody jak na poradnikach. I jak tylko podchodziłem do schodów to było pytanie o teleport, czy ja źle coś robiłem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat Opublikowano 28 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2019 (edytowane) Nie wiem Jak mnie przeniosło, poszedłem normalnie w górę po schodach, bez najmniejszego problemu. Tyle że idąc po schodach, trzymałem się blisko ściany. Możliwe, że jak się zbliżymy do barierki, to teleport nas złapie. Może tu tkwi haczyk? Nie wiem. Edytowane 28 Września 2019 przez wariat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwinny Opublikowano 28 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2019 2 godziny temu, wariat napisał: @Gh0sTp Zapis poproszę. Sprawdzę. @Zwinny Jest kilka wariantów. Zobacz tutaj: Pokaż ukrytą zawartość Dzięki znalazłem ale teraz ten fajans w niemieckim hełmie nie chce mnie wpuścić do piwnicy i co teraz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gh0sTp Opublikowano 28 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2019 (edytowane) Teraz spotkałem Predatora XD Ten mod mnie nie przestanie zaskakiwać, póki co uciekam przed nim, bo jest nieśmiertelny Wykonałem po wielu godzinach zadanie dla Volzara, ale teraz pojawia się etap 5 we Wschodniej Prypeci a nie ma żadnego poradnika? 1. I o co chodzi z tym modułem nr 1 w slocie broni bocznej ? 2. Gdzie jest schowek od Aleksjandrywicza czy jakoś tak, za zadanie z kontenerami ? Edytowane 28 Września 2019 przez Gh0sTp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat Opublikowano 29 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2019 8 godzin temu, Gh0sTp napisał: Gdzie jest schowek od Aleksjandrywicza czy jakoś tak, za zadanie z kontenerami ? Chodzi Ci o schowek złodzieja o którym mówi Aleksandrycz? Czy o schowek na Jupiterze który daje nam w prezencie? Jeśli ten drugi to @Pure wstawił screena z lokalizacją w temacie " pomocne schowki". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwinny Opublikowano 29 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2019 Fryc nie chce mnie wpuścić do tego naukowca, wie ktoś jak tam wejść? Ten sam bug miałem w ns2016 i chyba kondotier albo oldman za mnie wchodził Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat Opublikowano 29 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2019 @Zwinny Pokręć się trochę koło niego, powinno zaskoczyć. A jak nie to save-load powinno pomóc. Ewentualnie spróbuj gdzieś tam wyrzucić embrion mutanta, powinien się ruszyć z miejsca jak zobaczy mutanta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 29 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2019 [29.09.19 11:49:59.109] FATAL ERROR [29.09.19 11:49:59.109] [29.09.19 11:49:59.109] [error]Expression : fatal error [29.09.19 11:49:59.109] [error]Function : CCC_Crash::Execute [29.09.19 11:49:59.109] [error]File : console_commands.cpp [29.09.19 11:49:59.109] [error]Line : 625 [29.09.19 11:49:59.109] [error]Description : <no expression> [29.09.19 11:49:59.109] [error]Arguments : ENGINE CRASH.See log file for detail! [29.09.19 11:49:59.109] [29.09.19 11:49:59.109] [29.09.19 11:49:59.109] stack trace: [29.09.19 11:49:59.109] [29.09.19 11:49:59.388] *** break by StackWalk *** Panowie Limańsk do pewnego momentu mogę bez problemu zapisać przy kolejnej próbie wczytania (za mostem) taki wylot co zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat Opublikowano 29 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2019 Wchodziłeś do Limańska od strony Czerwonego lasu? Jak wejdziesz do limańska z bodajże Starej wsi to gra może się posypać. Zwłaszcza jak przechodzisz do Limańska pierwszy raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 29 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2019 Wchodzę od strony Czerwonego, byłem tam już ale chwilę tylko jak wychodziłem ze starej wsi. idzie to jakoś naprawić ominąć? Wejść i wyjść z lokacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat Opublikowano 29 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2019 Nie wiem, nie znam się... Mimo wszystko jak byłeś tam od strony starej wsi to mogło coś namieszać. A jak wszedłeś od strony Czerwonego Lasu, brałeś zadania od wolnościowca, Bormana, o ile dobrze pamiętam.? Możliwe że jak wezmiesz od niego zadanie na snajpera to wyloty ustąpią, ale nie jestem pewien. Musisz sam sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 29 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2019 (edytowane) Wziąłem i na to i na magnetowid... Byłem tam... ale jak miałem wyjść ze starej wsi. Skoro teleporty nie działały (nie możesz użyć teleportu w pobliżu wroga) a jedyna droga prowadziła tam.. Edytowane 29 Września 2019 przez Ignachinio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat Opublikowano 29 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2019 Ręczne teleporty zawsze działają. Jak Cię informuje przy użyciu, że są wrogowie, to robisz szybki zapis, wczytujesz i działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 29 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2019 Spoko, zobaczę cofać mi się nie chce Wolę się pomęczyć bez zapisu.. A może to nakładanie się zadań to powoduje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat Opublikowano 29 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2019 Co prawda, ja nie brałem tych zadań jednocześnie. Ale myślę ze to nie istotne jakie zadania masz aktywne. To nie powinno Ci "mieszać" od strony technicznej. Myślę, że wejście od strony Starej wsi Ci namieszało. Nawet w starych poradnikach do soljanki jest mocno podkreślane, aby do Limańska wchodzić od strony Czerwonego Lasu. I chyba właśnie tu leży Twój problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwinny Opublikowano 29 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2019 6 godzin temu, wariat napisał: @Zwinny Pokręć się trochę koło niego, powinno zaskoczyć. A jak nie to save-load powinno pomóc. Ewentualnie spróbuj gdzieś tam wyrzucić embrion mutanta, powinien się ruszyć z miejsca jak zobaczy mutanta. Próbowałem embrionów, zmienianie lokacji i nic nie pomaga Może ktoś inny wie jak to obejść? ja_quicksave.dds ja_quicksave.sav Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat Opublikowano 29 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2019 @Zwinny u mnie nie było żadnego problemu.... Hehe chyba niezły ze mnie kozak że Fryc ustąpił mi miejsca zanim zdążyłem się do niego zbliżyć... Wracając na ziemię.... Trzymaj swój zapis. Zadanie zaliczone. Ale przeczeczytaj historię w pda, żebyś wiedział o czym była mowa. Oto zapis: ja_quicksave.sav ja_quicksave.dds 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwinny Opublikowano 29 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2019 Niestety mam wylot na twoim zapisie, umie ktoś coś odczytać? Spróbuję jeszcze na swoim pokombinować albo wczytam ten z pierwszego wejścia na generatory (bardzo niechętnie) [29.09.19 17:40:11.576] FATAL ERROR [29.09.19 17:40:11.576] [29.09.19 17:40:11.576] [error]Expression : fatal error [29.09.19 17:40:11.576] [error]Function : CCC_Crash::Execute [29.09.19 17:40:11.576] [error]File : console_commands.cpp [29.09.19 17:40:11.576] [error]Line : 625 [29.09.19 17:40:11.576] [error]Description : <no expression> [29.09.19 17:40:11.576] [error]Arguments : ENGINE CRASH.See log file for detail! [29.09.19 17:40:11.576] [29.09.19 17:40:11.576] [29.09.19 17:40:11.576] stack trace: [29.09.19 17:40:11.576] [29.09.19 17:40:18.316] *** break by StackWalk *** [29.09.19 17:40:18.316] stack trace: [29.09.19 17:40:18.316] [29.09.19 17:40:18.316] 0023:7520ED3B (0x75223928 0x75223934 0x01159A78 0x00000000) xrCore.dll, xrDebug::backend(), s:\xrcore\xrdebugnew.cpp, 295 [29.09.19 17:40:18.316] 0023:7520F4CF (0x7523C200 0x6FF1D0EC 0x00000271 0x6FF1CFDC) xrCore.dll, xrDebug::fatal(), s:\xrcore\xrdebugnew.cpp, 428 [29.09.19 17:40:18.316] 0023:6F8E37D5 (0x01159FBC 0x05DB6B00 0x0115AC14 0x00000000) xrGame.dll, CCC_Crash::Execute(), s:\xr_3da\xrgame\console_commands.cpp, 625 [29.09.19 17:40:18.316] 0023:00B60638 (0x184A2828 0x6F857972 0x1A6B8E48 0x751A6D89) XR_3DA.exe, CConsole::ExecuteCommand(), s:\xr_3da\xr_ioconsole.cpp, 526 [29.09.19 17:40:18.316] 0023:00B6158E (0x1A6B8E48 0x751A6D89 0x1A6DDE98 0x19470018) XR_3DA.exe, CConsole::Execute(), s:\xr_3da\xr_ioconsole.cpp, 579 [29.09.19 17:40:18.316] 0023:6F857972 (0x00B61560 0x00000000 0x00000000 0x19470018) xrGame.dll, luabind::detail::returns<void>::call<CConsole,CConsole,luabind::detail::null_type,char const *>(), s:\sdk\luabind\luabind\luabind\detail\call.hpp, 286 [29.09.19 17:40:18.316] 0023:6F8573BA (0x00B61560 0x00000000 0x00000000 0x19470018) xrGame.dll, luabind::detail::call<CConsole,CConsole,luabind::detail::null_type,void,char const *>(), s:\sdk\luabind\luabind\luabind\detail\call.hpp, 407 [29.09.19 17:40:18.316] 0023:6F85729F (0x18485EF0 0x19470018 0x75209C60 0x0115AC88) xrGame.dll, boost::detail::function::function_obj_invoker1<luabind::detail::mem_fn_callback<void (__thiscall CConsole::*)(char const *),CConsole,luabind::detail::null_type>,int,lua_State *>::invoke(), s:\sdk\boost_1_30_0\boost\function\function_template.hpp, 117 [29.09.19 17:40:18.316] 0023:75173CE4 (0x19470018 0x5BD6C958 0x19470018 0x5BD6C938) xrLua.dll, boost::function1<int,lua_State *,std::allocator<boost::function_base> >::operator()(), s:\sdk\boost_1_30_0\boost\function\function_template.hpp, 319 [29.09.19 17:40:18.316] 0023:751A9EAD (0x19470018 0x815846D2 0x1A5304BC 0x19470018) xrLua.dll, luabind::detail::class_rep::function_dispatcher(), s:\xrlua\luabind\class_rep.cpp, 755 [29.09.19 17:40:18.316] 0023:1A53058D (0x19470018 0x5BD6C8C8 0xFFFFFFFF 0x5BD6C908) XR_3DA.exe [29.09.19 17:40:18.316] 0023:751919C7 (0xFFFFFFFF 0x19470018 0x0115AD18 0x000002C0) xrLua.dll, luaJIT_run(), s:\xrlua\src\ljit_core.c, 117 [29.09.19 17:40:18.316] 0023:75189175 (0x19470018 0x5BD6C8C8 0xFFFFFFFF 0x59EB95CB) xrLua.dll, luaD_precall(), s:\xrlua\src\ldo.c, 282 [29.09.19 17:40:18.316] 0023:1A530531 (0x19470018 0x5BD6C728 0xFFFFFFFF 0x5BD6C748) XR_3DA.exe [29.09.19 17:40:18.316] 0023:751919C7 (0xFFFFFFFF 0x19470018 0x0115AD70 0x00000120) xrLua.dll, luaJIT_run(), s:\xrlua\src\ljit_core.c, 117 [29.09.19 17:40:18.316] 0023:75189175 (0x19470018 0x5BD6C728 0xFFFFFFFF 0x8157F9E6) xrLua.dll, luaD_precall(), s:\xrlua\src\ldo.c, 282 [29.09.19 17:40:18.316] 0023:1A530531 (0x19470018 0x5BD6C6F8 0xFFFFFFFF 0x5BD6C728) XR_3DA.exe [29.09.19 17:40:18.316] 0023:751919C7 (0xFFFFFFFF 0x19470018 0x0115ADC8 0x000000F0) xrLua.dll, luaJIT_run(), s:\xrlua\src\ljit_core.c, 117 [29.09.19 17:40:18.316] 0023:75189175 (0x19470018 0x5BD6C6F8 0xFFFFFFFF 0x8153A47D) xrLua.dll, luaD_precall(), s:\xrlua\src\ldo.c, 282 [29.09.19 17:40:18.316] 0023:1A530531 (0x19470018 0x5BD6C6C8 0x00000000 0x5BD6C6C8) XR_3DA.exe [29.09.19 17:40:18.316] 0023:751919C7 (0x00000000 0x19470018 0x0115AE10 0x00000000) xrLua.dll, luaJIT_run(), s:\xrlua\src\ljit_core.c, 117 [29.09.19 17:40:18.316] 0023:75189175 (0x19470018 0x5BD6C6C8 0x00000000 0x19470018) xrLua.dll, luaD_precall(), s:\xrlua\src\ldo.c, 282 [29.09.19 17:40:18.316] 0023:75189480 (0x00000000 0x751890EC 0x19470018 0x0115AED0) xrLua.dll, luaD_call(), s:\xrlua\src\ldo.c, 380 [29.09.19 17:40:18.316] 0023:7517EA02 (0x19470018 0x0115AED0 0x00000000 0x000B7AD1) xrLua.dll, f_call(), s:\xrlua\src\lapi.c, 821 [29.09.19 17:40:18.316] 0023:751890EC (0x0115AED0 0x19470018 0x00000000 0x0115AEDC) xrLua.dll, luaD_rawrunprotected(), s:\xrlua\src\ldo.c, 120 [29.09.19 17:40:18.316] 0023:751894F5 (0x0115AED0 0x000000C0 0x00000000 0x00BB0D40) xrLua.dll, luaD_pcall(), s:\xrlua\src\ldo.c, 463 [29.09.19 17:40:18.316] 0023:751AF4BA (0x19470018 0x00000002 0x00000000 0x6FECC5A0) xrLua.dll, luabind::detail::pcall(), s:\xrlua\luabind\pcall.cpp, 41 [29.09.19 17:40:18.316] 0023:6F7D5FE0 (0x19470018 0x0115AF34 0x8D311401 0x582CC638) xrGame.dll, luabind::detail::proxy_member_void_caller<boost::tuples::tuple<unsigned int const *,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type> >::~proxy_member_void_caller<boost::tuples::tuple<unsigned int const *,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type,boost::tuples::null_type> >(), s:\sdk\luabind\luabind\luabind\detail\call_member.hpp, 248 [29.09.19 17:40:18.316] 0023:6FB8A0D4 (0x00000000 0x00BB0D40 0x8B44D720 0x00000000) xrGame.dll, CScriptBinderObjectWrapper::shedule_Update(), s:\xr_3da\xrgame\script_binder_object_wrapper.cpp, 87 [29.09.19 17:40:18.316] 0023:6FAE099A (0x00000000 0x00000001 0x578C4684 0x0115CF9C) xrGame.dll, CScriptBinder::shedule_Update(), s:\xr_3da\xrgame\script_binder.cpp, 184 [29.09.19 17:40:18.316] 0023:6FC209EA (0x00000000 0x0000002D 0xFFFFFE76 0x81538FE0) xrGame.dll, CGameObject::shedule_Update(), s:\xr_3da\xrgame\gameobject.cpp, 920 [29.09.19 17:40:18.316] 0023:6FC1760C (0x00000000 0x00000000 0x644EFC10 0x0115CFD8) xrGame.dll, CEntity::shedule_Update(), s:\xr_3da\xrgame\entity.cpp, 329 [29.09.19 17:40:18.316] 0023:6FC18A55 (0x00000000 0x013900C0 0x01390000 0x909DD500) xrGame.dll, CEntityAlive::shedule_Update(), s:\xr_3da\xrgame\entity_alive.cpp, 205 [29.09.19 17:40:18.316] 0023:6FBF459B (0x00000000 0x00000002 0x00BAE5D4 0x0115D7C8) xrGame.dll, CActor::shedule_Update(), s:\xr_3da\xrgame\actor.cpp, 1115 [29.09.19 17:40:18.316] 0023:00B031F4 (0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000) XR_3DA.exe, CSheduler::Update(), s:\xr_3da\xrsheduler.cpp, 466 [29.09.19 17:40:18.316] 0023:6FBCE189 (0x20030979 0x05CC5C70 0x00B363B4 0x00DA7A64) xrGame.dll, CGamePersistent::OnFrame(), s:\xr_3da\xrgame\gamepersistent.cpp, 468 [29.09.19 17:40:18.316] 0023:00AEFB8C (0x00DA7A64 0x0000003C 0x00BAE460 0x4180C950) XR_3DA.exe, CRegistrator<pureRender>::Process(), s:\xr_3da\pure.h, 77 [29.09.19 17:40:18.316] 0023:00B363B4 (0x00000000 0x00BB1930 0x00F5F000 0x00000008) XR_3DA.exe, CRenderDevice::FrameMove(), s:\xr_3da\device.cpp, 350 [29.09.19 17:40:18.316] 0023:00B36895 (0x00BB1930 0xFFFFFFFF 0x0115FB18 0x00B00D50) XR_3DA.exe, CRenderDevice::Run(), s:\xr_3da\device.cpp, 245 [29.09.19 17:40:18.316] 0023:00B0113A (0x00000000 0x00BB1930 0x0139ADB4 0x0115D8D0) XR_3DA.exe, Startup(), s:\xr_3da\x_ray.cpp, 291 [29.09.19 17:40:18.316] 0023:00B00D50 (0x00AA0000 0x00000000 0x013936B7 0x00000001) XR_3DA.exe, WinMain_impl(), s:\xr_3da\x_ray.cpp, 719 [29.09.19 17:40:18.316] 0023:00B00960 (0x00AA0000 0x00000000 0x013936B7 0x00000001) XR_3DA.exe, WinMain(), s:\xr_3da\x_ray.cpp, 777 [29.09.19 17:40:18.316] 0023:00AFB6CB (0x00F5F000 0x76B86340 0x0115FC14 0x77DB7B74) XR_3DA.exe, __scrt_common_main_seh(), f:\dd\vctools\crt\vcstartup\src\startup\exe_common.inl, 253 [29.09.19 17:40:18.316] 0023:76B86359 (0x00F5F000 0x6B8F437D 0x00000000 0x00000000) KERNEL32.DLL, BaseThreadInitThunk() [29.09.19 17:40:18.316] 0023:77DB7B74 (0xFFFFFFFF 0x77DD8F1E 0x00000000 0x00000000) ntdll.dll, RtlGetAppContainerNamedObjectPath() [29.09.19 17:40:18.316] 0023:77DB7B44 (0x00AFB73D 0x00F5F000 0x00000000 0x00000000) ntdll.dll, RtlGetAppContainerNamedObjectPath() Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 29 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2019 @Zwinny A uzgodniliście patche gry i wstawione różne ulepszenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.