Skocz do zawartości
Wiadomość dodana przez Szczepan9205,

AKTUALIZACJA SPOLSZCZENIA:

21.10.2024do zakładki Linki do pobrania została dodana najnowsza wersja spolszczenia dostosowana do łatek, które wyszły między majem 2024, a 21.10.2024. Dodatkowo zmniejszył się trochę rozmiar spolszczenia z racji usunięcia z paczki ze spolszczeniem dodatku Modded Exes - Grok do większości łatek, mini-łatek czy fixów wrzuca od jakiegoś czasu najbardziej aktualną wersję dlatego Modded Exes nie musi już być częścią spolszczenia. Oprócz tego spolszczenie zostało dostosowane do działania z Anomaly 1.5.3 i do wszystkich dodatków jakie w międzyczasie Grok dodał do Gammy. Do tego poprawiono trochę błędów, ujednolicono wielkość liter we właściwościach przedmiotów, a same opisy w większości dostosowano do konkretnych przedmiotów. 

Pliki polskiego lektora są INTEGRALNĄ częścią spolszczenia, więc jeżeli ktoś nie chce lektora to instrukcja jak go usunąć jest w zakładce "INSTRUKCJA INSTALACJI SPOLSZCZENIA". Żeby spolszczenie działało też jak należy trzeba zaktualizować też Launcher Gammy do wersji do 6.4.0.0 - linki do pobrania Launchera są dostępne na serwerze Discord Gammy w zakładce "Announcements".

Rekomendowane odpowiedzi

AKTUALIZACJA SPOLSZCZENIA:

Dnia 09.12.2023 - do zakładki Linki do pobrania dodałem najnowszą wersję spolszczenia dostosowaną do łatki 2 Years Anniversary Patch i jej hotfix'ów. Poprawia m.in. kolejne pomniejsze problemy z wyświetlaniem czcionki oraz zawiera trochę poprawionych plików oraz pliki, które dodano (między 04.11, a 08.12) czyli m.in karabin XM4 lub Winchester 1893. Oprócz tego aktualizacja dodaje też polskiego lektora. 

Oczywiście lektor nie jest obowiązkowy, więc instrukcja jak usunąć pliki audio z lektorem znajduje się w instrukcji instalacji spolszczenia.

  • Dodatnia 2
  • Ekstra 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wrzuciłem właśnie linki do świeżej wersji spolszczenia, która jest dostosowana do łatek, które wyszły między 09.12.2023, a Nowym Rokiem. Nowa wersja to głównie poprawki błędów w tekstach, dostosowanie plików odpowiedzialnych za broń do zaktualizowanej paczki broni plus przerobiłem opisy tak, aby były (według mnie) bardziej przejrzyste.
 

Bardzo możliwe, że jest to też ostatnia wersja, która ląduje tylko na forum, ponieważ... Porozumiałem się ostatnio z Grokiem i możliwe, że od następnej łatki lub późniejszych spolszczenie stanie się integralną częścią Gammy i nie będzie trzeba go pobierać oddzielnie tylko będzie pobierać się razem z Gammą i aktualizacjami😎

  • Dodatnia 1
  • Ważne 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, Szczepan9205 napisał(a):

 od następnej łatki lub późniejszych spolszczenie stanie się integralną częścią Gammy i nie będzie trzeba go pobierać oddzielnie tylko będzie pobierać się razem z Gammą i aktualizacjami

😎

Bardzo dobry pomysł przy takiej ciągle rozwijanej kobyle. ☺️

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • tom3kb promował(a) i podpiął/eła ten temat

@Misio No i wszystko jasne... 
Spójrz na moje zrzuty:

Spoiler

1.jpg

2.jpg

Musisz wejść na Discorda Gammy i pobrać Launcher w wersji 6.0.0.0, na tym, który masz obecnie Gamma Ci nie ruszy :P W sensie strzelam, że może bez spolszczenia rusza bo nie aktualizowałeś Gammy ostatnio, ale najnowsza aktualizacja spolszczenia jest dostosowana i do najnowszego launchera i do najnowszych zmian. więc jeżeli ktoś nie zaktualizował launchera i wrzucił najnowsze spolszczenie to będzie wylot - wzmianka o tym, jest na samej górze tematu, w czerwonym polu :P  

  • Dodatnia 1
  • Ważne 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem!

Pomoże mi ktoś z handlarzami? Mianowicie nie ważne gdzie i u kogo nikt nie chce odkupić kombinezonów / broni. I nie chodzi tu o % zużycia, nie ważne czy to 100% czy 10%. 

Podpowie mi ktoś też który mod odpowiada za reputację u handlarzy? Strasznie zaczął mnie on irytować...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.01.2024 o 19:32, Shibuya napisał(a):

Czołem!

Pomoże mi ktoś z handlarzami? Mianowicie nie ważne gdzie i u kogo nikt nie chce odkupić kombinezonów / broni. I nie chodzi tu o % zużycia, nie ważne czy to 100% czy 10%. 

Podpowie mi ktoś też który mod odpowiada za reputację u handlarzy? Strasznie zaczął mnie on irytować.

 

Problemy rozwiązane ?   z handlem mogę pomóc.

 

 

 

 


 

GAMMA w nowej wersji + PL .  Czy zawsze tak było czy coś się zmieniło ? żaden technik nic dla mnie nie chce zrobić zamiast tego mówi, żebym się nauczył i sam sobie robił naprawy etc.

Mało tego to samo ze snem, nie mogę wtedy gdy mi pasuje tylko muszę czekać ..... aż się zmęczę ??! 

Przy wyborze rodzaju amunicji zamiast okręgu mam trójkąt a do komunikacji z towarzyszem okręgu nie ma wcale .  

Co to się pokiełbasiło ?

Edytowane przez Marcx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiana w technikach weszła w modzie. Teraz materiały do craftingu są tańsze, a korzystanie z warsztatu nie kosztuje pieniędzy.

Co do snu to wydaje mi się, że od dawna coś takiego było. Od ponad roku to na pewno.

Zmiana na trójkąt czysto estetyczna - bronie obsługują maksymalnie 3 rodzaje naboi.

A z towarzyszy nie korzystam to się nie wypowiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoiler

Error poganiany errorem  wyciąg z  xray_admin.log . Cały log to około 170tyś. linii.  Grać można ale błędy same w oczy wchodzą.  Odnośnie  wersji PL spolszczenia ... czapki z głów.  Może kilka uwag do tłumaczenia MCM można by mieć ale.... to drobnostki.

😞

 

W dniu 4.02.2024 o 09:19, Mnieciu napisał(a):

Zmiana w technikach weszła w modzie. Teraz materiały do craftingu są tańsze, a korzystanie z warsztatu nie kosztuje pieniędzy.

Co do snu to wydaje mi się, że od dawna coś takiego było. Od ponad roku to na pewno.

Zmiana na trójkąt czysto estetyczna - bronie obsługują maksymalnie 3 rodzaje naboi.

A z towarzyszy nie korzystam to się nie wypowiem.

To, że weszły wraz z v.0.91 to fakt ale nie o to pytałem.  Jedno (technicy) jak i drugie (sen) można przywrócić do stanu poprzedniego.  Na liście modów Mo2 są nadal ( odznaczone ) te które to gwarantowały .  Grok po prostu je dezaktywował.  Pytałem o nazwy tych modów.

Komunikacja z towarzyszami to nadal zagadka  tak jaki następna .... Misje polegające na ratowaniu stalkerów poprzez użycie częstotliwości radiowych  w odpowiednich Mhz  też jak dla mnie nie do zrobienia.  Nigdzie nie ma skrótów klawiszowych dla obsługi radia.  "C" nie działa.

Jest w ogóle gdzieś w sieci mapa klawiszy ??? ja nie znalazłem.

Edytowane przez Marcx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja kolekcja błędów  .....

Spoiler

* Detected CPU: 12th Gen Intel(R) Core(TM) i5-12400F [GenuineIntel], F6/M7/S2, 2497.00 mhz, 18-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3, SSE4.1, SSE4.2, HTT
* CPU cores/threads: 6/12

Found commandline file!
Initializing File System...
using fs-ltx ../fsgame.ltx
File System Ready...
FS: 90149 files cached 73 archives, 20053Kb memory used.
Init FileSystem 8.885989 sec
'xrCore' build 9087, Dec 24 2023

Modded exes version 20231224

Game started: 09.02.2024 08:44:37.824

-----loading c:/s.t.a.l.k.e.r. anomaly/bin/..\gamedata\configs\system.ltx
[DLTX] [c:/s.t.a.l.k.e.r. anomaly/bin/..\gamedata\configs\system.ltx] Encountered !![wpn_ak74u_tac_pso2], mark section to delete
[DLTX] [c:/s.t.a.l.k.e.r. anomaly/bin/..\gamedata\configs\system.ltx] Found section wpn_ak74u_tac_pso2 to delete
[DLTX] [c:/s.t.a.l.k.e.r. anomaly/bin/..\gamedata\configs\system.ltx] Deleting section wpn_ak74u_tac_pso2
!!!DLTX ERROR Attemped to override section 'wpn_xm4_c-more', which doesn't exist. Ensure that a base section with the same name is loaded first. Check this file and its DLTX mods: c:/s.t.a.l.k.e.r. anomaly/bin/..\gamedata\configs\system.ltx, mod file mod_system_zzzzzzzz_burn_world_models.ltx
!!!DLTX ERROR Attemped to override section 'wpn_ak12_m1_trijicon_rmr', which doesn't exist. Ensure that a base section with the same name is loaded first. Check this file and its DLTX mods: c:/s.t.a.l.k.e.r. anomaly/bin/..\gamedata\configs\system.ltx, mod file mod_system_zzzzzzzz_burn_world_models.ltx
!!!DLTX ERROR Attemped to override section 'wpn_sr2_m2_compm4s_hud', which doesn't exist. Ensure that a base section with the same name is loaded first. Check this file and its DLTX mods: c:/s.t.a.l.k.e.r. anomaly/bin/..\gamedata\configs\system.ltx, mod file mod_system_zzzzzz_sr2_syn.ltx
!!!DLTX ERROR Attemped to override section 'wpn_xm4_aimpoint', which doesn't exist. Ensure that a base section with the same name is loaded first. Check this file and its DLTX mods: c:/s.t.a.l.k.e.r. anomaly/bin/..\gamedata\configs\system.ltx, mod file mod_system_zzzzzzzz_burn_world_models.ltx
!!!DLTX ERROR Attemped to override section 'wpn_sr2_m2_ac10632_hud', which doesn't exist. Ensure that a base section with the same name is loaded first. Check this file and its DLTX mods: c:/s.t.a.l.k.e.r. anomaly/bin/..\gamedata\configs\system.ltx, mod file mod_system_zzzzzz_sr2_syn.ltx
!!!DLTX ERROR Attemped to override section 'wpn_xm4_spec_alt', which doesn't exist. Ensure that a base section with the same name is loaded first. Check this file and its DLTX mods: c:/s.t.a.l.k.e.r. anomaly/bin/..\gamedata\configs\system.ltx, mod file mod_system_zzzzzzzz_burn_world_models.ltx
!!!DLTX ERROR Attemped to override section 'wpn_xm4_mark8_rmr', which doesn't exist. Ensure that a base section with the same name is loaded first. Check this file and its DLTX mods: c:/s.t.a.l.k.e.r. anomaly/bin/..\gamedata\configs\system.ltx, mod file mod_system_zzzzzzzz_burn_world_models.ltx

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R4.dll
Available render modes[1]:
[renderer_r4]
command line "c:\s.t.a.l.k.e.r. anomaly\bin\anomalydx11avx.exe" -smap4096
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\admin\documents\s.t.a.l.k.e.r. anomaly\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R4.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [x-ray]: Full Memory Stats
* [win32]: free[137434233444 K], reserved[4390136 K], committed[329828 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: process heap[87863 K]
* [x-ray]: economy: strings[90957 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
dir[1]=C:\S.T.A.L.K.E.R. Anomaly\bin\
dir[2]=C:\S.T.A.L.K.E.R. Anomaly\bin\
dir[3]=C:\Windows\system32\
CleanDeviceSpecifierList
CleanDeviceSpecifierList OpenAL Soft
devices OpenAL Soft
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. OpenAL Soft, Spec Version 1.1  eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "c:/s.t.a.l.k.e.r. anomaly/bin/..\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[c:/s.t.a.l.k.e.r. anomaly/bin/..\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "c:/s.t.a.l.k.e.r. anomaly/bin/..\gamedata\configs\rspec_default.ltx"...
[c:/s.t.a.l.k.e.r. anomaly/bin/..\gamedata\configs\rspec_default.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "c:/s.t.a.l.k.e.r. anomaly/bin/..\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[c:/s.t.a.l.k.e.r. anomaly/bin/..\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
! Unknown command:  r3_use_dx11_1
[c:\users\admin\documents\s.t.a.l.k.e.r. anomaly\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is OpenAL Soft
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 524296 kb, 38848 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:2488]: NVIDIA GeForce RTX 3070
* CREATE: DeviceREF: 4
*     Texture memory: 8031 M
* GPU shading: vs(0/4.0/40), ps(0/4.0/40)
* GPU vertex cache: unrecognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 4096K
* DIB created: 512K
* HWDST/PCF supported and used
* Managed textures disabled
- SSS HUD RAINDROPS SHADER INSTALLED 1
- SSS RAIN SHADER INSTALLED 1
- SSS BLOOD SHADER INSTALLED 1
- SSS BRANCHES SHADER INSTALLED 1
DX10: c:/s.t.a.l.k.e.r. anomaly/bin/..\gamedata\shaders\r3\heatvision.ps is missing. Replace with stub_default.ps
THM chunk 2072 fixed, wrong size = 40, correct size = 39

opening file c:/s.t.a.l.k.e.r. anomaly/bin/..\gamedata\configs\unlocalizers\unlocalize_pba.ltx
creating unlocalizer for script perk_based_artefacts
adding variable LAST_HIT for unlocalizer for script perk_based_artefacts
adding variable LAST_MONSTER_HIT for unlocalizer for script perk_based_artefacts

[Discord RPC] Failed to create Discord RPC
[ReShade]: Loaded compatibility addon
* [x-ray]: Starting Main Loop
Starting engine...
! Invalid ogg-comment version, file:  c:/s.t.a.l.k.e.r. anomaly/bin/..\gamedata\sounds\ambient\soundscape\background\underground_2.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  c:/s.t.a.l.k.e.r. anomaly/bin/..\gamedata\sounds\ambient\soundscape\background\underground_3.ogg
! Warning: Invalid source rate: c:/s.t.a.l.k.e.r. anomaly/bin/..\gamedata\sounds\ambient\soundscape\background\underground_4.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  c:/s.t.a.l.k.e.r. anomaly/bin/..\gamedata\sounds\ambient\blowout\blowout_boom_01.ogg

intro_start intro_logo
intro_delete ::update_logo_intro
! Missing ogg-comment, file:  c:/s.t.a.l.k.e.r. anomaly/bin/..\gamedata\sounds\music\_anomaly_ilya_ponomarenko_day_one.ogg
MCM Session ID:171
! Invalid ogg-comment version, file:  c:/s.t.a.l.k.e.r. anomaly/bin/..\gamedata\sounds\interface\inv_open.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  c:/s.t.a.l.k.e.r. anomaly/bin/..\gamedata\sounds\interface\inv_close.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  c:/s.t.a.l.k.e.r. anomaly/bin/..\gamedata\sounds\interface\inv_slot.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  c:/s.t.a.l.k.e.r. anomaly/bin/..\gamedata\sounds\interface\inv_ruck.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  c:/s.t.a.l.k.e.r. anomaly/bin/..\gamedata\sounds\interface\inv_properties_2.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  c:/s.t.a.l.k.e.r. anomaly/bin/..\gamedata\sounds\interface\inv_drop.ogg
found script ammo_check_mcm in unlocalizers data
no ammo check

"c:\s.t.a.l.k.e.r. anomaly\bin\anomalydx11avx.exe" -smap4096
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 928557 K
* [x-ray]: Prefetching Data
Loading objects...
! Can't find sound 'weapons\ak74\ak74_switchtch'
! Invalid ogg-comment version, file:  c:/s.t.a.l.k.e.r. anomaly/bin/..\gamedata\sounds\weapons\saiga\saiga_reload_empty.ogg
Loading models...
Loading textures...
CResourceManager::DeferredUpload -> START, size = 1154
! Can't find texture 'ayykyu_fx\pfx_smoke_b'
! Can't find texture 'ayykyu_fx\pfx_bloodsplash3'
! Can't find texture 'farcry4\fireball_explosion_02_no_smoke'
! Fallback to default bump map: wpn\wpn_scope_pso_1m2-1_lens_bump#
! Fallback to default bump map: wpn\wpn_svdnew_bump#
texture loading time: 1662

S.T.A.L.K.E.R. Anomaly version 1.5.2
using marshal library
found script _g in unlocalizers data
found variable ini_cache to unlocal
! [ERROR] --- Failed to load script a_faction_prices
found script actor_effects in unlocalizers data
found variable RENDERER to unlocal
found variable STATIC_LIGHT to unlocal
! Invalid ogg-comment version, file:  c:/s.t.a.l.k.e.r. anomaly/bin/..\gamedata\sounds\interface\inv_torch.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  c:/s.t.a.l.k.e.r. anomaly/bin/..\gamedata\sounds\interface\inv_mask_clean_3.ogg
found script ammo_check_mcm in unlocalizers data
no ammo check

....i  u mnie takie kwiatki  się porobiły.  

ss_admin_02-17-24_15-54-35_(l05_bar).png

ss_admin_02-17-24_16-43-43_(k02_trucks_cemetery).png

W dniu 15.02.2024 o 18:45, vojtas040 napisał(a):

Witam...

Mam pytanko, a da się zwiększyć udźwig?

Da się.    Folder GAMMA  szukaj    ui_options.script   a w nim  linii  

Spoiler

{ id= "weight"                      ,type= "track"    ,val= 2    ,curr= {curr_gameplay,"weight"}                  ,functor= {func_gameplay_diff,"weight"}             ,min= 10      ,max= 50    ,step= 1          },

....  gdzie   max= 50    zmieniasz na  np  max= 100

Odpowiadanie na pytania  pytającego  jest mega nieintuicyjne.   Wszystko ładuje się do jednego postu/komentarza bez ładu i składu.    O matko z ojcem.  🤬

Toż to masakra jest.

Piszę coś w swoim imieniu. OK. Chcę komuś odpowiedzieć ....i następnemu...i następnemu  i klops.

Ten ktoś nawet się nie zorientuje , że dostał odpowiedź.

Edytowane przez Marcx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, vojtas040 napisał(a):

Witam... @Marcx dzięki za podpowiedz, ale niestety nie znalazłem w Folderze gamma  ui_options.script 

C:\GAMMA\mods\G.A.M.M.A. UI\gamedata\scripts            ----------->  plik      ui_options.script

C:\GAMMA\mods\Warfare Patch\gamedata\scripts            -----------> plik      ui_options.script         to 2 z kilku miejsc.        Plik otwieraj   Notatnikiem +

Edytowane przez Marcx
  • Ważne 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.