Skocz do zawartości
Wiadomość dodana przez Szczepan9205,

AKTUALIZACJA SPOLSZCZENIA:

21.10.2024do zakładki Linki do pobrania została dodana najnowsza wersja spolszczenia dostosowana do łatek, które wyszły między majem 2024, a 21.10.2024. Dodatkowo zmniejszył się trochę rozmiar spolszczenia z racji usunięcia z paczki ze spolszczeniem dodatku Modded Exes - Grok do większości łatek, mini-łatek czy fixów wrzuca od jakiegoś czasu najbardziej aktualną wersję dlatego Modded Exes nie musi już być częścią spolszczenia. Oprócz tego spolszczenie zostało dostosowane do działania z Anomaly 1.5.3 i do wszystkich dodatków jakie w międzyczasie Grok dodał do Gammy. Do tego poprawiono trochę błędów, ujednolicono wielkość liter we właściwościach przedmiotów, a same opisy w większości dostosowano do konkretnych przedmiotów. 

Pliki polskiego lektora są INTEGRALNĄ częścią spolszczenia, więc jeżeli ktoś nie chce lektora to instrukcja jak go usunąć jest w zakładce "INSTRUKCJA INSTALACJI SPOLSZCZENIA". Żeby spolszczenie działało też jak należy trzeba zaktualizować też Launcher Gammy do wersji do 6.4.0.0 - linki do pobrania Launchera są dostępne na serwerze Discord Gammy w zakładce "Announcements".

Rekomendowane odpowiedzi

@carpiu26A to ciekawe bo ja mam w G.A.M.M.A Development tylko busy_hands_crashes, ale kiedyś pamiętam, że była tam zakładka to_do_list :P Może trzeba jakąś aktywność mieć na DC groka, żeby widzieć niektóre kanały czy coś bo jestem teraz pewien, że wcześniej widziałem ten kanał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

image.thumb.png.3785f227301cb40fc88c996770603138.png

Możliwe, że rola jest potrzebna. Mimo tego jakby co dałem pliki w poprzednim poście. Wiadomo jak to z Grokiem, wątpię by sam ogarniał tego modpacka, ale cóż wypuścił za wcześnie i wielu plików albo brakowało albo sama instalacja się wysypuje, o banie na moddb nawet nie wspomnę. Za szybko wypuszczone, tak pogrywam w gamme bo cóż, nic bardziej rozbudowanego z jako taką balistyką nie ma,  najbardziej i tak czekam na Anomaly Anthology 2.0 jeszcze jakby to połączyli z Custom to już bajka. 

image.thumb.png.ec751527f50595be6197a740b50bfae8.png

Tutaj jakby co jego wpis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Nietoper Jeżeli to jest na liście "To do" to znaczy, że dopiero ma w planach dodać. 

@carpiu26Dzięki za podesłanie plików, dopiero dzisiaj odpisuję bo ostatnie 3 dni ciągle coś poprawiałem w poprawkach do translacji S2. W każdym razie się okazało, że arti_jamming.script się trochę zmienił względem tego, który był w poprzedniej wersji spolszczenia, ale już go zaktualizowałem na GitHubie, więc nawet jeżeli Grok teraz by wrzucił spolszczenie to nie powinno powodować żadnych wylotów, tylko będzie mu brakować tekstu do nowej zawartości, ale ją w razie czego zastąpi angielski, więc nie będzie tak, że nie będzie w ogóle nazw czy opisów... No chyba, że się okaże, że jeszcze jakiś inny skrypt np. od Hideout Furnitures robi problemy, choć wątpię. 

Ogólnie to postaram się na dniach może zrobić sobie zrzuty mojego folderu mods od Gammy, usunę tą którą mam całkowicie (czyli 0.9.1) i postawię kompletnie od zera 0.9.3 - jak będę miał zrzuty zawartości mods od 0.9.1 to przynajmniej będę wiedział, które dodatki są całkowicie nowe i łatwiej będzie wyłowić pliki do potencjalnego tłumaczenia, ale to za jakiś, jakiś czas...

Dla chętnych wrzucam poprawiony skrypt, który wcześniej powodował wylot - jeżeli mamy tu aktywnie grających ze spolszczeniem, to wrzućcie go proszę go gamedata/scripts spolszczenia i dajcie znać czy nadal się coś wysypuje czy już nie i czy wylot przy najechaniu na broń zniknął :) 

arti_jamming.script

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To do oznacza, że czegoś zapomniał dodać i doda przy najbliższej okazji, po prostu to jego osobny notatniczek by czegoś nie zapomniał. Na ten moment wyszły nowe shadery i coś tam jeszcze, więc o to zaktualizował widać, że spolszczenie nie jest jego priorytetem. Na razie łata, bo są częste wyloty do pulpitu. Szkoda masa Polaków jest na serwerze Gammy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpaliłem ze spolszczeniem z Githuba, na razie się kręci, nie wywala przy sprawdzaniu ekwipunku czy naprawianiu broni. Co prawda odpaliłem na chwilę, ale powinno być ok, jak skończę robotę, posiedzę dłużej zobaczymy. Będę szedł z Rogue'em do Prypeci.  Także dzięki Szczepan.

8 minut temu, S4MLUK napisał(a):

Nie potrafię znaleźć odpowiedzi nawet na DC Gammy, może ktoś z Was ma pomysł, dlaczego nagle craftowanie ammo wygląda tak a nie ma łusek, prochu etc.?

ss_tommy_12-09-24_14-00-51_(l05_bar).png

Chyba chodzi o rodzaj amunicji, jak ostatnio tworzyłem 5.56 nato to wymagało spłonki i prochu. Tu nie wiem co się dzieje , ale zaraz zerknę na bench czy też u mnie takie coś się pojawia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, S4MLUK napisał(a):

Nie potrafię znaleźć odpowiedzi nawet na DC Gammy, może ktoś z Was ma pomysł, dlaczego nagle craftowanie ammo wygląda tak a nie ma łusek, prochu etc.?

ss_tommy_12-09-24_14-00-51_(l05_bar).png

image.thumb.png.535e8799761027a75d11639bf712b35d.png

Sprawdziłem u siebie i u mnie normalnie wskazuje proch itp, korzystasz z 0.9.3 czy innej wersji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Insers napisał(a):

Panowie, czy ktoś z was ogarnia jak zrobić sobie taką rękę w exo szkielecie?

Drewski to ma i jest to bajeranckie, a u mnie to pole jest szare :F

 

Screenshot_2023-10-08-16-45-26-696_com.google.android.youtube.png

Tylko Nosorog ma coś takiego reszta Exo nie. Założenie Groka, bo reszta Exo nie ma animacji leczenia z gunslingera tylko właśnie Nosorog, a tu już większy problem, gdyż Nosorog dropi ale tylko na północy i tylko przy randze mistrz, jak nie masz to niestety, grok napisał skrypcik by usuwał z ekwipunku stalkerów Exo, bo reszta jak zerkniesz to już heavy armor nie jako klasa exo. Z plusów heavy pakiem naprawisz, z minusów nie ma animacji leczenia z gunslingera 😞

Edytowane przez carpiu26
zmiana
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, Insers napisał(a):

Zespawniłem sobier nosoroga przez debug (czysto żeby sprawdzić) i u mnie tak czy siak jest to szare.

 

nosorog.png

Spróbuj się uleczyć, na nosorogu wtedy odpala się ekran, nie pamiętam by był cały czas podświetlony możliwe, że coś z FDDA czyli animacjami zmienili, bo Drewski chyba nie gra na nowej Gammie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@carpiu26Aaa :D To ok :P 

@łowca No to supero - dobrze, że tylko ten jeden skrypt był winny :)

Tylko bierz pod uwagę, że w kwestii Gammy to akurat najczęściej jest tak, że jak tylko skończę ogarniać update spolszczenia to najpierw najbardziej aktualną wersję zawsze wrzucam tu - na forum, a potem na GitHuba :P Tym razem zrobiłem szybką aktualkę tego jednego skryptu tylko po to, żeby ludzie, którzy zaktualizują Gammę do 0.93 czy tam 0.9.3 nie mieli na dzień dobry wylotów bo najpewniej przez S2 przeoczę moment kiedy Grok doda spolszczenie na stałe. 

Szczerze powiedziawszy w życiu nie przewidziałbym takiej opcji przed premierą S2, że łatanie polskiej translacji będzie większym priorytetem niż Gamma, ale no niestety... 
Czekałem na tyle ile pozwoliła mi cierpliwość i brak zrozumienia tego jak to wszystko wypakowywać i pakować jeśli chodzi o pliki tekstowe tak, żeby działały z S2, ale teraz kiedy już wiem co i jak to niestety, ale S2 ma jednak u mnie priorytet bo o ile według mnie spolszczenie Gammy jest takie 7,5-8/10 tak translacja Playion'u do S2 woła o pomstę do nieba także dla wszystkich osób, które czekają na rychłą premierę aktualki spolszczenia do Gammy:

Wybaczcie, ale poprawki to translacji S2 aktualnie mają dla mnie większy priorytet niezależnie od tego czy Playion ma zamiar poprawić swoją translację czy nie - dopóki tego nie zrobią (o ile to zrobią) to będę poprawiał tą translację i wrócę do Gammy w momencie gdy uznam, że nie ma czego poprawiać w translacji do S2. Tym bardziej, że nie muszę już poprawek do S2 wprowadzać sam bo zgłosiła się jedna dobra duszyczka, która zechciała mi pomóc :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalne, ja pograłem trochę w S2 ale brak systemu a-life zabija kompletnie dla mnie tę grę. Bywają takie momenty, że wałęsam się po zonie 30 minut i nic się nie dzieje tylko po to by spawnowali się na moich plecach bandyci, o super celności przeciwników nie będę wspominał. A co lokalizacji S2 mogę tylko powiedzieć, że Odznaczony make my day. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Offtop

@carpiu26 Szkoda, że Stalker 2 zaimplementowano, wykorzystano silnik Unreal Engine najnowszej wersji i w sumie, o ile się nie mylę, w ostatniej chwili. Gdyby wykorzystano silnik X-Ray w innym, odświeżonym nawet wydaniu, A-life istniałoby i być może nie doszłoby do absurdów w grze, jak respawn za plecami gracza, nie wspominając o tym, jaką celność mają wrogowie. To samo dotyczy optymalizacji w grze na silniku Unreal. Gdyby nie mody typu wklej "potato pc", bądź poprawki do pliku Engine.ini, można byłoby zapomnieć o jakiejkolwiek grze, a optymalizacja raczej długo, długo dojdzie do ładu i składu, nim twórcy gry zrobią porzadek, w tym dodając lornetkę, czy noktowizor. :P Ogólnie, nie jest "aż tak" źle, ale mogło być zdecydowanie lepiej. :)

Edytowane przez Skryty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Nietoper napisał(a):

@Skryty offtop

Czeaj to w S2 nie ma lornetki nawet?

Niestety nie, przynajmniej na daną chwilę. Wydaje się, że będzie to dołączone dużo później. Przypomnieć sobie, że w podstawce, czyli Cień Czarnobyla, mieliśmy lornetkę, a w miarę przechodzenia, nawet noktowizję. S2 jest obecnie niedopracowana i wybrakowana. 

Edytowane przez Skryty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cinkoczento Zajrzyj stronę, bądź parę stron wcześniej odnośnie Twego problemu. @Szczepan9205 napisał, co trzeba zrobić, a konkretnie usunąć plik, bądź wyciąć arti_jamming.script z folderu spolszczenia, którego plik znajduje się dokładnie w gamedata/scripts. Powinno zadziałać bezproblemowo, ino później, by mieć spolszczenie, choć nieaktualne do obecnej wersji Gammy (0.9.3), to zaznaczyć Polish translation w MO2 z powrotem. 

 

Edytowane przez Skryty
  • Za szczególną pomoc 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.