Skocz do zawartości

Historia Johna 2 (OBT)


Rekomendowane odpowiedzi

ss_duch_12-11-23_13-50-56_(yantar).thumb.jpg.bddbf80241f305edef367cee3e4e5b21.jpg

Druga część Historii Johna jest już znacznie lepsza, widać spory postęp i rozwój autora w tworzeniu modyfikacji. Całkiem ciekawa i w miarę sprawnie opowiedziana historia.

Mod czasami miał zacięcia z fabuła i zapisami w złym momencie, ale wczytywanie wcześniejszych zapisów załatwiało sprawę. 

Dobra kontynuacja i poznanie kolejnych przygód dwóch głównych postaci z poprzedniej części. Jak wiemy ma się pojawić część trzecia, najprawdopodobniej może być to Agroprom i oby była jeszcze lepsza od dwóch poprzednich, czekamy :).

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Wziąłem się za niego ponownie, skończyłem pierwszą część i jestem ciekawy co dalej 😋 wylot w trakcie ładowania przy drodze na Jantar, zaraz po wyjściu z tunelu i rozmowie z Ellisem

Mało pamięci rozumiem?

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : data
[error]Function      : CVirtualFileReader::CVirtualFileReader
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\FS.cpp
[error]Line          : 545
[error]Description   : d:\mody stalker\historia johna 2 (obt)\gamedata\sounds\music\radio\yantar\yan_radio_music_3.ogg
[error]Arguments     : Not enough storage is available to process this command.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael próbowałem od wszystkich stron, nawet próbowałem wskoczyć na ten budynek ale jednak jest za daleko, przy lokomotywie i z przodu i z boku nie da się przejść, próbowałem na kucaka, na leżaka, niestety nic z tego, na YT nie ma nic na temat tego zadania na popularnych kanałach typu HUGtv, nikt go chyba nie robił albo ja nie mogę znaleźć

ss_cez137_01-24-24_20-12-29_(rostok).jpg

Edytowane przez cez137
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137 Da się, da - ja właśnie tak wszedłem po tej betonowej rurze na której stoisz na zrzucie i hop na dach. Za pierwszym razem rzadko się udaje bo trzeba wziąć krótki rozbieg i w odpowiednim momencie skoczyć, ale albo stąd, albo raz jeszcze mi się udało z tego dachu baraku z twojego poprzedniego zrzutu, ale ledwo.

A co do wyjścia to trzeba liczyć na łut szczęścia, ja wyszedłem wskakując w anomalię, do tego apteczka bandaż dopóki się nie udało wydostać choć pewnie istnieje tam jakaś bardzo wąska ścieżka, którą da się wydostać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

Mod (dostępny kawałek) ukończony. Z Hannibalem załatwiłem sprawy pokojowo, znalazłem Kulebiak i 12 kanistrów, wiszą mi tylko 2 zadania, to ze świecami i z niebieską teczką. O ile zadanie na przetłumaczenie zwartości niebieskiej teczki wydaje się mieć zakończenie w dalszej części, to zadania na znalezienie 2 świec żarowych nie jestem pewien. Ktoś znalazł dwie sztuki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kubuś Puchatek

Hm... One chyba losowo się spawnują w samochodach. Pojazd przy wejściu do bunkra, koparka przy rurach, autobus, wóz strażacki, Kamaz i Moskwicz przy drugiej grupie naukowców. Jeżeli chodzi o teczkę, to tak - kontynuacja tego wątku powinna być w dalszej części moda. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 sierpnia autor moda opublikował kolejny rozdział moda. Aktualnie dostępne są 3 z 6, a w języku polskim pierwsze 2, ale kto wie, co przyniesie przyszłość :) 

ss-nikita-07-26-24-14-46-48-agroprom.jpg

Wpis na AP:

Wraz z nowym rozdziałem pojawiło się kilka innych poprawek, zmian i dodatków. Aby rozpocząć grę od rozdziału 3, będziesz potrzebował pliku, który powinieneś był zapisać po przejściu pierwszych rozdziałów w ostatniej wersji moda. Więcej informacji w pierwszym poście.

O nowej łatce: 

Spoiler
  • dodano 3 rozdział;
  • dodano nową lokację - "Nieznana część podziemi Agropromu";
  • dodano kontynuację zadania "Linia życia";
  • naprawiono drobne błędy w dwóch pierwszych rozdziałach;
  • dodano nową opcję, która wyłącza animacje korzystania z przedmiotów z moda Gunslinger;
  • dodano nowe osiągnięcia i zmieniono kilka starych;
  • dodano paczkę tekstur w rozdzielczości 2k;
  • usunięto losowe wiadomości wysyłane przez NPC;
  • dodano automatyczne zapisy w kluczowych momentach fabuły.

Od Autora: 

Spoiler

Nie zapominajcie, że Historia Johna 2 to wciąż OBT (Open BETA Test). Piszcie o wszelkich błędach, bugach, wylotach itp. na AP-PRO, Telegramie - @p1nskoy lub Discordzie - emm1s.

Ze względu na mój rychły wyjazd do wojska, udźwiękowienie rozdziału 3 oraz rozwój rozdziału 4 zostały przełożone na czas nieokreślony.

Wielu graczy nie przepada za mechaniką animacji podczas korzystania z przedmiotów z moda Gunslinger, ponieważ są "zbyt długie". Aby pójść na kompromis, dodałem opcję umożliwiającą ich wyłączenie.

Screeny: 

Spoiler

ss-nikita-07-20-24-15-03-30-unknown-underground.jpg

ss-nikita-07-26-24-15-30-21-agroprom.jpg  ss-nikita-07-26-24-15-18-24-agroprom-underground.jpg

ss-nikita-07-26-24-14-50-13-agroprom.jpg  ss-nikita-07-25-24-23-08-19-agroprom.jpg

Linki w pierwszym poście zostały zaktualizowane. 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.