Skocz do zawartości

Łapacz snów [OBT]


Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, kanon1022 napisał(a):

@OldMan Dzięki pisałem post wyżej o moim problemie zmiany wprowadzam tylko przy wyjściu z poligonu wylot z logiem . Chodzi o textury gaussa mam tylko jedną coś do niego brakuje . To co wysłałeś przy wypakowaniu błąd zapisu wypakowywałem winrarem. Umnie coś się dzieje z folderem wepons , bo jak wykasowałem wszystko związane z wpn_gauss wyszedłem z poligonu do martwego miasta , ale tam dalej wyloty związabe z bronią . Chyba trzeba wykasować cały folder wepons .

Nie bardzo rozumiem, ale...
 

3 godziny temu, kanon1022 napisał(a):

A z tym co mi wysłałeś to jak to wkleić .

Tu nic nie wklejasz w paczce jest wszystko co potrzeba. 
Trzeba ją wypakować w dowolne miejsce. Od kilku lat używam do pakowania i wypakowywania programu Bandzip, który obsługuje bardzo dużo formatów.)
Moda uruchamiasz przez plik DC_Mod.exe, który jest w głównym katalogu z modem.
Nic do tego nie dodajesz.

p.s. 
Właśnie moda ukończyłem  - moja ocena to 9/10  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@OldMan Dzięki chciałem wypakować całego moda tylko z których folderów  database , czy modsbase . 

Jak wypakuję twoje pliki to nie uruchamia się mod , widać tylko ikonki moda na pasku zadań.

Mod niby się odpala , ale jakby się zawiesił widzę pulpit swojego laptopa.

Edytowane przez kanon1022
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, kanon1022 napisał(a):

@OldMan Dzięki chciałem wypakować całego moda tylko z których folderów  database , czy modsbase . 

No właśnie nie wiem czym one się różnią. 
Szukałem odgłosu deszczu bo na lokacjach Jantar i Martwe Miasto ten odgłos u mnie przypominał mocne trzeszczenie w głośnikach 
w sumie znalazłem ten plik właśnie w database i modsbase, wyczyściłem je żeby mieć ciszę ale skoro to są dwa takie same pliki w dwóch różnych miejscach to nie wiem jak zrobić żeby oryginalny plik był pomijany przez moda...

Albo ten wiecznie prześwietlony prototyp Svaroga:

ss_oldman_01-07-24_18-00-22_(limansk).thumb.jpg.f1ff6673b1414ce453c727592bcc666a.jpg

Ze skanerem Weles też nie jest lepiej ale nic to...
Mod skończony pogram jeszcze trochę w freeplay. 
Zostały mi trzy rzeczy w zadaniach do wyjaśnienia.  

Dla chcących:     
Wypakowałem database:
https://drive.google.com/file/d/1eoGHPxMMdW895rReab1HcjrwiZLvauuz/view?usp=sharing
Wpakowany modsbase:
https://drive.google.com/file/d/1dRe8QNknS3YgwiL58qo6qtJP-C71mAGN/view?usp=sharing

Paczki mogą poleżeć z dwa - trzy dni. 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

@cez137 Nie da się, ten mod po prostu ma taką grafikę bo taki wygląd sobie wymyśliło Vivient Team, ale szczerze? Na Twoim miejscu bym to olał i po prostu spróbował przywyknąć bo mod jest naprawdę fajny i nie piszę tak dlatego bo stworzyłem spolszczenie, a dlatego, że pomijając tą grafikę to fabuła jest naprawdę fajna i w moim odczuciu nie warto go skreślać z powodu tego jak wygląda ;) Zresztą Kontrakt na Nowe Życie miał bodajże identyczną "szatę graficzną" i w sumie nikt nigdy na to nie narzekał :P

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cez137 - mod jaki jest widzi.gra każdy, grasz lub nie na zasadach twórcy/twórców moda, twój wybór.

Do tego moda zakładam binokle bo czasem jasność tak kopsa żaru po patrzałkach jak słońce w lato. :)

Spróbuj grać w fotochromach, może ona dadzą radę, kto wie? :)

Grafika może być zamierzona oddziaływaniem materiałów rozszczepialnych na cała strefę - taka tam maniera twórców.

Po prostu jak galernicu - kołki w zęby, tempo 140 i idź dalej w strefę. :) 

p.s. (Powiat Ust - Kusk, 01.2024, Obwód.województwo Irkuck) i zrobiło sie jasno w nocy:

https://meduza-io.translate.goog/feature/2024/01/19/v-irkutskoy-oblasti-pochti-nedelyu-iskali-i-nashli-kapsulu-s-radioaktivnym-tseziem-137-ee-vyronili-rabotniki-neftyanoy-kompanii-po-doroge-na-mestorozhdenie?_x_tr_sl=ru&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_x_tr_pto=sc&_x_tr_hist=true

Z1EuanBn.webp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pograłem trochę i mam kilka pytań:
Gdzie znajduje się wejście do skrzynki RAD?
Dla kogo są narzędzia? Znalazłem je wszystkie podczas zwiedzania lokacji, ale nikt ich nie chce.
Czy technik mogący odblokować moduł pamięci jest w Martwym Mieście?

Edytowane przez LisKot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@LisKotDo skrzynki RAD zaprowadzi Cię fabuła, narzędzia oddaje się Korbie w MM, ale on też je weźmie dopiero jak wyskoczy Ci wiadomość, w stylu "Od teraz stalkerzy w obozie będą mieli dla ciebie pracę". Z kolei technik, który odblokuje moduł jest nad Jantarem, ale żeby dotrzeć nad Jantar to nie trzeba jakoś mega długo też grać, wic pewnie niedługo tam dotrzesz :) 

  • Za szczególną pomoc 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LisKot - skrzynka RAD jest w kanale między chata a 4 piętrowym blokiem.

Namiar - rozwalony budynek (częściowo) w krztałcie L, koło niego drugi vis a vis melinoszałasu partii, nastepnie kierujesz się na chatę za w/w 2 budynkiem, trotuar i właz do kanału, otwarty.

Tamże trup, skrzynka i potrzebny ci będzie klucz do skrzynki RAD - fabuła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, vidkunsen napisał(a):

właz do kanału, otwarty

Najpierw trzeba go otworzyć od wewnątrz. Już wiem, że dostajemy się tam po wyjściu z anomalii czasoprzestrzennej.

1 godzinę temu, vidkunsen napisał(a):

potrzebny ci będzie klucz do skrzynki RAD - fabuła.

Właśnie po znalezieniu klucza pojawił mi się punkt na mapie.

Edytowane przez LisKot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam żadnego kanału nie otwierałem, wszystko jest w MM przy strefie psi, jeżeli chodzi o ten, obok leży jakiś jajogłowy

stanąłem w fabule, nagle profesorek mówi mi że nie mam kombinezonu dobrego żeby iść do x16, nie znalazłem żadnych narzędzi, nie wiem gdzie są, wejścia do lasu i na agro jeszcze nie mam, a mam tam kilka zadań

ss_cez137_01-25-24_11-16-06_(dead_city).jpg

ss_cez137_01-25-24_11-16-09_(dead_city).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137 To przeszukaj ciało naukowca, a pojemnik i tak do niczego nie jest potrzebny. 

Ano, trzeba uzbierać kasę na kombinezon, który ma wbudowany hełm lub kombinezon i hełm. W opisie zadania jest informacja, jakie kombinezony możesz zakupić. Jeżeli brakuje kasy, to najlepiej szukać artów i je sprzedawać. 

Narzędzia: 

Spoiler

 

Przejście na Agro? Nie ma Agropromu w tym modzie. Do Czerwonego lasu trafisz po X-16. 

  • Za szczególną pomoc 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael dzięki

12 godzin temu, Agrael napisał(a):

W opisie zadania jest informacja, jakie kombinezony możesz zakupić.

ja wiem że jest info, tylko mam wrażenie że wcześniej nie było o tym mowy bo była gadka i on nic nie mówił

12 godzin temu, Agrael napisał(a):

Przejście na Agro? Nie ma Agropromu w tym modzie.

Jak nie ma? ale przecież dostałem info do jajogłowego że tam jest jakiś typ co umie chiński i mi przetłumaczy ten tekst po drugie jest na mapie strzałka na agro, to jak to?

Edytowane przez cez137
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137

Profesor Sokołow (ten, który zastępuje miejsce Sacharowa w oryginalnym CCz na Jantarze) wspomina o potrzebie posiadania odpowiedniego kombinezonu.

Chiński? Już wiem, o co chodzi. Pomyliły Ci się mody. W Historii Johna 2 jest wątek odnośnie do notatki, której treść została napisana w języku chińskim.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137

Prawda, bo w tym modzie przejścia na Agroprom zostały zachowane, ale szczerze mówiąc, to nie wiem dlaczego, bo i tak się tam nie dostaniemy. Wątpię, żeby to było niedopatrzenie ze strony autorów - moim zdaniem po prostu chcieli zachować oznaczenie przejścia, aby podkreślić, że w tym miejscu droga wiedzie na Agroprom, aczkolwiek to tylko moja teoria.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.