Szczepan9205 Opublikowano 26 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia @cez137To może ja wyjaśnię nieścisłości - Łapacz Snów na lokacjach, w których rozgrywa się fabuła posiada "teoretyczne" wyjścia z nich, ale działają jedynie te, do których kieruje nas fabuła, a są to Martwe Miasto, Jantar, Czerwony Las, Limańsk i CzEJ (z tych naziemnych) i mimo zaznaczonych na mapie przejść do innych lokacji, nie da się do nich przejść - podejrzewam, że autorzy moda dali je po to, żeby zachować "teoretyczną" otwartość Zony, ale w tym modzie jeżeli się dotrze do przejść na lokacje, które nie są częścią moda to ten nas odeśle z powrotem - ot wyjaśnienie zagadki Tak samo w Historii Johna 2 nawet jeżeli nad Jantarem mapa pokazuje przejście do Agropromu (może nie pokazuje, ale grałem w tego moda dość dawno, więc nie pamiętam) to dopóki autor HJ2 czyli Emmis, nie wypuści kolejnego rozdziału historii to i tak nie będzie się tam dało przejść i fabuła tego co teraz udostępnił do grania kończy się jedynie nad Jantarem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 27 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia Cez137 - już wyżej napisałem moją sugestię, że jest to mod OBT więc jak wyjdzie pełna wersja - fabuła, lokacje itd/itp - to przejścia będą otwarte i na te lokacje powiedzie każdego gracza fabuła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cez137 Opublikowano 28 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia @Szczepan9205 Co tu trzeba zrobić? wlazłem do środka, wziąłem 3 arty, ale zero jakiejś interakcji, co tam trzeba zbadać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 28 Stycznia Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia @cez137 A pamiętasz może na czym "rosło" Serce oazy w Zewie Prypeci? Trzymaj: Spoiler 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 28 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia Cez137 - jest to trochę zadanie z "podsysem" - podstepny system - skrót myślowy z okolic Ślaska tego jeszcze przed wojnami śląskimi - ten artefakt którego szukasz "rosnie" na drzewie koło anomali spalacz zwanej tutaj kręgiem wiedźm - fonetycznie wiedxmi krug. Poszukaj wokól. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cez137 Opublikowano 28 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia (edytowane) @Agrael pamiętam, ale nie pomyślałem o tym Czy ktoś wie jak wykonać te zadania ? Edytowane 2 Lutego przez cez137 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LisKot Opublikowano 2 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego (edytowane) @cez137 Najemnik: Spoiler Stalker: Spoiler Dokumenty w sterowni naprzeciwko panelu. + parę innych dokumentów też się tam wala w okolicy co można je sprzedać. Tutaj masz większość dokumentów, które udało mi się znaleźć. Nie wiem, czy wszystkie, ale chyba większość. Parę dokumentów i innych ciekawych rzeczy jest także w ciałach. Dokumenty do zadania zaznaczyłem wykrzyknikiem. Spoiler "Ul" był chyba przy jednym z przejść na lokację, pod mostem. (Martwe Miasto) Co do generatora to musisz podać opis i okoliczności, bo nie pamiętam. Edytowane 2 Lutego przez LisKot 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 2 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego @cez137 Wszystko masz na tacy, tak jak Ci napisał @LisKot, a co do zadania Ul to konkretnie jak wyjdziesz z obozu stalkerów i patrzysz na pomnik Lenina to musisz iść w prawo i do samego końca drogą, dojdziesz do mostku gdzie wyleci na Ciebie sporo snorków, jak je wybijesz to schodzisz pod mostek i znajdziesz tam szkielety stalkerów i PDA, jak je podniesiesz to zadanie pójdzie do przodu. Co do X-16 i dokumentów to Lis też napisał mniej więcej gdzie są, a co do generatora w Martwym Mieście to musisz szukać zielonych skrzynek na narzędzia - jedna jest przy Ził-ku koło rozbitego samolotu, druga jest przy wraku samochodu przy tym włazie od kanalizacji gdzie w kanale jest skrzynka z napisem RAD, a trzeciej musisz szukać tam gdzie są na mapie garaże - są w kilku miejscach i sam już nie pamiętam dokładnie gdzie trzeba dokładnie szukać, ale w każdym razie w każdej z tych skrzynek są części potrzebne Korbie do generatora. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LisKot Opublikowano 2 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego @Szczepan9205 Przypomniałeś mi które to zadanie. @cez137 Tutaj masz screeny. Niestety nie robiłem wtedy zdjęć mapy. W dwóch przypadkach będziesz musiał obeznać się według minimapy i otoczenia. Spoiler 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cez137 Opublikowano 3 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego (edytowane) @LisKot @Szczepan9205 dzięki Ja już zrobiłem tego moda ale wróciłem się do zostałem z zonie, te zadania nie dają mi spokoju, po prostu jestem ciekawy Próbuję rozwikłać we freeplayu zagadkę dziewczynki z fortepianem, mam jej pamiętnik, kto to robił to wie ocb, w lesie kilku stalkerów wspomina o niejakim Danii Białym ktory kiedyś mieszkał nieopodal, kto to jest i gdzie on jest? Edytowane 14 Lutego przez cez137 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LisKot Opublikowano 14 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego @cez137 Spoiler Martwe Miasto 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cez137 Opublikowano 14 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego @LisKot tzn gdzie on jest? w martwym mieście? gdzie konkretnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LisKot Opublikowano 14 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego @cez137 Nie pamiętam już dokładnie. Gdzieś pomiędzy handlarzem (obok osobistego schowka) a tym typem co na noc zasypiał. Spoiler 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cez137 Opublikowano 14 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego @LisKot dobra mam go siurka, siedział przy ognisku, no, zrobiłem wszystkie zadania co nie często mi się zdarza, mod b fajny, a z początku mnie strasznie denerwował i wgl mi nie podszedł, a jednak zrobiłem go całego, myślę że to zasługa dobrej fabuły i tego mistycyzmu, po prostu coś nowego Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilerstalker Opublikowano 20 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego Hey, link do pobrania moda nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 20 Lutego Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego @kilerstalker Dzięki za zgłoszenie. Jest już nowy link w pierwszym poście z GD, Torrenta, Yandexa i Cloud Mail. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilerstalker Opublikowano 21 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego (edytowane) Patch 07.12.2023: rozwala grę, ponieważ repack jest w wersji z 25.12.2023 Spolszczenie wywala grę do pulpitu np. po wejściu w ustawienia. [error]Expression : xml_doc.NavigateToNode(path,index) [error]Function : CUIXmlInit::InitStatic [error]File : D:/XRAYENGINE/GitProjects/ixray-vivient/src/xrGame/ui/UIXmlInit.cpp [error]Line : 139 [error]Description : XML node not found [error]Argument 0 : video_adv:cap_type_aa [error]Argument 1 : ui\ui_mm_opt_16.xml Edytowane 21 Lutego przez kilerstalker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 22 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2 godziny temu, kilerstalker napisał(a): Patch 07.12.2023: rozwala grę, ponieważ repack jest w wersji z 25.12.2023 Spolszczenie wywala grę do pulpitu np. po wejściu w ustawienia. Sprawdzałem ten patch i wszystko jest ok. Co do problemu: 1. Zrób w bezpieczne miejsce kopię folderu ui Jest w ścieżce gamedata/configs 2. Pobierz paczkę z załącznika i wypakuj do głównego katalogu moda ze zgodą na nadpisanie plików. 3. Sprawdź i daj znać czy pomogło. gamedata.7z Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilerstalker Opublikowano 22 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego (edytowane) No Patch na pewno nie jest OK. Log po instalacji zawiera tysiąc? błędów lub wiecej, w załączniku. xray_bizne.log Poprawka nie pomogła jest to samo. Edytowane 22 Lutego przez kilerstalker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 22 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 44 minuty temu, kilerstalker napisał(a): No Patch na pewno nie jest OK. Skoro tak twierdzisz to pewnie tak jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilerstalker Opublikowano 22 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego Zobacz log i wszystko będzie jasne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 22 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego @kilerstalkerNo patch z 07.12 rozwala grę bo skoro najnowsza wersja moda jest z 25.12 to chyba logiczne, że nie wrzuca się na nią tej łatki? Po to autorzy podają przy repackach lub łatkach daty Ogólnie autorzy wydali tą nową wersję 25.12, ale jako zmiany podali krótko, że są nieznane aczkolwiek i tak miałem wrzucić łatkę do spolszczenia bo znalazło się kilka błędów jeszcze, więc tak też zrobiłem + jest ona dostosowana do tej wersji z 25.12, więc nie powinno już być wylotów. Żeby było wszystko jak należy to: wypakowujesz mod w wersji z 25.12, wrzucasz spolszczenie i to wszystko - nie powinno już być żadnych wylotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 22 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego Oldman - repak dobra sprawa, nie trzeba się pałować z paczami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilerstalker Opublikowano 22 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego (edytowane) 14 godzin temu, Szczepan9205 napisał(a): No patch z 07.12 rozwala grę bo skoro najnowsza wersja moda jest z 25.12 to chyba logiczne, że nie wrzuca się na nią tej łatki? Po to autorzy podają przy repackach lub łatkach daty No właśnie o to mi chodziło, po co patch z 07.12.2023 jest do pobrania, skoro wersja gry jest nowsza. @OldMan Jak patch może nie rozwalać nowszej wersji gry od niego? Pewnie sprawdzany na starszej wersji moda. Tłumacze i cała reszta, która wspomaga przy różnych poprawkach wykonuje naprawdę zajebistą robotę, za którą trzeba naprawdę dziękować. Edytowane 22 Lutego przez kilerstalker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 22 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego @kilerstalker bo nikt nie zauważył i nie wywalił go po tym jak mod wyszedł w nowej wersji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.